ΚΟΚ Νεα ορια ταχυτητας

Αυτην την στιγμη 02/10/2024 ποιο ειναι το οριο ταχυτητας των επαγγελματικων αυτοκινητων στην εθνικη οδο ?
Το ρωτω με αφορμη την αφαιρεση διπλωματος οδηγησης ενος φιλου ο οποιος πηγαινε με 120 χλμ/ωρα στην εθνικη και του ειπαν οτι το οριο για τα επαγγελματικα ειναι 90χλμ/ωρα.
Ξερω οτι αυτην την περιοδο γινεται διαβουλευση για νεο κοκ που μεσα εχει και την μειωση των οριων ταχυτητας στις εθνικες οδους αλλα και μεσα στις πολεις ( 30χλμ/ωρα).
 
Αυτην την στιγμη 02/10/2024 ποιο ειναι το οριο ταχυτητας των επαγγελματικων αυτοκινητων στην εθνικη οδο ?
Το ρωτω με αφορμη την αφαιρεση διπλωματος οδηγησης ενος φιλου ο οποιος πηγαινε με 120 χλμ/ωρα στην εθνικη και του ειπαν οτι το οριο για τα επαγγελματικα ειναι 90χλμ/ωρα.
Ξερω οτι αυτην την περιοδο γινεται διαβουλευση για νεο κοκ που μεσα εχει και την μειωση των οριων ταχυτητας στις εθνικες οδους αλλα και μεσα στις πολεις ( 30χλμ/ωρα).
https://www.petrosm.gr/oria-taxititas.html
 
Αυτην την στιγμη 02/10/2024 ποιο ειναι το οριο ταχυτητας των επαγγελματικων αυτοκινητων στην εθνικη οδο ?
Το ρωτω με αφορμη την αφαιρεση διπλωματος οδηγησης ενος φιλου ο οποιος πηγαινε με 120 χλμ/ωρα στην εθνικη και του ειπαν οτι το οριο για τα επαγγελματικα ειναι 90χλμ/ωρα.
Ξερω οτι αυτην την περιοδο γινεται διαβουλευση για νεο κοκ που μεσα εχει και την μειωση των οριων ταχυτητας στις εθνικες οδους αλλα και μεσα στις πολεις ( 30χλμ/ωρα).
Κάτω από 3.5 t ,100χλμ/ω.
Γράφουν πολύ!
 
Αυτην την στιγμη 02/10/2024 ποιο ειναι το οριο ταχυτητας των επαγγελματικων αυτοκινητων στην εθνικη οδο ?
Το ρωτω με αφορμη την αφαιρεση διπλωματος οδηγησης ενος φιλου ο οποιος πηγαινε με 120 χλμ/ωρα στην εθνικη και του ειπαν οτι το οριο για τα επαγγελματικα ειναι 90χλμ/ωρα.
Ξερω οτι αυτην την περιοδο γινεται διαβουλευση για νεο κοκ που μεσα εχει και την μειωση των οριων ταχυτητας στις εθνικες οδους αλλα και μεσα στις πολεις ( 30χλμ/ωρα).
Στα επαγγελματικά όπως αναφέρεις ,στα όρια ταχύτητας των 90 είναι και όποιος έχει ιχ επαγγελματικό Π.Χ τα διπλοκάμπινα όπως navara, ranger,d max κτλ
Πέρυσι το έζησα με τον ξάδελφο που πηγαίναμε Γρεβενά με ένα ISUZU D-MAX , σε έλεγχο απο ραντάρ που μας σταμάτησαν και ενώ νομίζαμε ότι ήμασταν νόμιμοι καθώς κινούμασταν κάτω απ το όριο των 130χλμ που όριζε ό δρόμος ,μας ενημέρωσαν πως για την κατηγορία του αυτοκινήτου το όριο είναι τα 90χλμ. Ευτυχώς την γλυτώσαμε με μια μικρότερη κλήση για άλλη παράβαση
 
Κάτω από 3.5 t ,100χλμ/ω.
Γράφουν πολύ!
Δεν ξέρω κατά πόσο για τα πολλά τροχαία ευθύνονται τα επαγγελματικά .
Είχα την εντύπωση ότι σφαγή γίνεται με κάτι γρήγορους με ιχ επιβατικά και κάτι ηλικιωμένους 80 plus...
 
Δεν ξέρω κατά πόσο για τα πολλά τροχαία ευθύνονται τα επαγγελματικά .
Είχα την εντύπωση ότι σφαγή γίνεται με κάτι γρήγορους με ιχ επιβατικά και κάτι ηλικιωμένους 80 plus...
Σιγα μην τους νοιαζει η σφαγη που γινεται, καθαρα εισπρακτικοι νομοι ειναι αυτοι. Τον μαλακα που περυσι με τσακισε δεν του εκανε τιποτα η τροχαια. Παραβιαση διπλης διαχωριστικης, προκληση σωματικων βλαβων, παραβιαση οριου ταχυτητας και την εβγαλε καθαρη ο μαγκας.Πρεπει λεει να του κανω εγω μηνυση για να διωχθει ποινικα,πραγμα που σημαινει οτι το δικαστηριο απο αστικο θα γινοταν ποινικο και θα μας επαιρνε μια 4-5ετια για να γινει.Να χαιρονται τους νομους τους.
 
Last edited:
Και εγώ δεν το ήξερα και με δύο επαγγελματικά, κλούβα και διπλοκαμπινο πήγαινα με 120 k/h
Πολλοί δεν το ξέρουν, όπως και ο ξάδελφος σαν κάτοχος τέτοιου οχήματος και δεν το γνώριζε. Έχω μια επιφύλαξη μην τυχών και το αναφέρει στην άδεια κυκλοφορίας του το κάθε όχημα.
 
Δεν ξέρω κατά πόσο για τα πολλά τροχαία ευθύνονται τα επαγγελματικά .
Είχα την εντύπωση ότι σφαγή γίνεται με κάτι γρήγορους με ιχ επιβατικά και κάτι ηλικιωμένους 80 plus...
Και απ τα μεγάλα φορτηγά.
 
Και ο πολύ αργος είναι επικίνδυνος...
Αναγκάζει όλους τους πίσω να τον προσπεράσουν παράνομα και αυτός συνεχίζει κύριος
Επιτρέψτε μου να πω ότι ότι πολύ αργός είναι περισσότερο επικίνδυνος-υπαίτιος απ τον γρήγορο
 
Εφοσον ειναι επαγγελματικο εισαι υποχρεωμενος να εχεις και αυτοκολητα πισω που οριζουν τα ορια σου !! 90-80 με κοκκινο κυκλο !! Το οτι δεν το ξερετε δν παει να πει οτι αυτος ο νομος δεν εισχιει 25-30 χρονια τωρα !!! Και το 90 ειναι το οριο για αυτοκινητοδρομο !! Σε ταχυας κυκλοφοριας και επαρχιακους ειναι ακομα μικροτερο !!
 
Καθως καθημερινα οδηγω ενα Mercedes Sprider
413 & 416 (ψυγεία) των 3.5t το max ειναι τα 95χλμ.
Εντομεταξύ, κ τα 2 διαθετουν ταχογράφο κ έχουν κόφτη στα 93χλμ.
Αν σε σταματησουν για ελεγχο να δεις γλεντια !! 100 απο επαγγελματικα εχουν ΜΟΝΟ τα λεωφορεια !! Και αυτα ειπαμε ΜΟΝΟ σε αυτοκινητοδρομο !
Καθως οδηγαω βαρεα επαγγελματικα οχηματα 20 χρονια τωρα !!
 
Σιγα μην τους νοιαζει η σφαγη που γινεται, καθαρα εισπρακτικοι νομοι ειναι αυτοι. Τον μαλακα που περυσι με τσακισε δεν του εκανε τιποτα η τροχαια. Παραβιαση διπλης διαχωριστικης, προκληση σωματικων βλαβων, παραβιαση οριου ταχυτητας και την εβγαλε καθαρη ο μαγκας.Πρεπει λεει να του κανω εγω μηνυση για να διωχθει ποινικα,πραγμα που σημαινει οτι το δικαστηριο απο αστικο θα γινοταν ποινικο και θα μας επαιρνε μια 4-5ετια για να γινει.Να χαιρονται τους νομους τους.
Δεν γνωριζω εαν εχει αλλαξει ο νομος, οταν ομως υπαρχει τραυματισμος, το κρατος κινειται αυτεπαγγελτα κατα του υπευθυνου
οδηγου. Το 1991, στον εθνικο δρομο Αρτας - Ιωαννινων, ενεπλακην σε μετωπικη συγκρουση, με αποτελεσμα τον τραυματισμο μου.
Ουδεμια παραβαση/ευθυνη εγω, τρεις παραβασεις του ΚΟΚ ο απεναντι και συνολικη ευθυνη για το συμβαν. Η πολιτεια κινηθηκε
αυτεπαγγελτα εναντιον του υπευθυνου οδηγου, στην αρχη δε, της εκδικασης της υποθεσης, ερωτηθηκα ΕΠΙΜΟΝΑ απο τον προεδρο
"εαν επιθυμω την ποινικη διωξη του κατηγορουμενου".
Δεν γνωριζω αν ισχυει ακομη και σημερα η ιδια διαδικασια...
 
Εγώ ρώτησα τον αξιωματικό της τροχαίας για το αν θα διωχθεί αυτεπάγγελτα ο υπαίτιος και μου είπε μόνο αν του κάνω μηνυση.Δεν το έκανα για τους λόγους που γράφω παραπάνω, ευτυχώς τώρα είμαι τελείως καλά, αυτός δεν είναι, αλλά δεν με νοιάζει κιόλας.
 
Back
Top