Σημαδεύοντας την επικαιρότητα

Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο για αλλαγή λαδιών και σε δεξια στροφή, έρχεται ο μαλάκας με το παπί και μπαίνει από δεξιά μου να στρίψει κι αυτός την ώρα που εγώ ήδη έχω μπει στη στροφή και με αναμμένο φλας απο 50μ.
Αν τον κόλλαγα πάνω στο αυτοκίνητα και τον έλιωνα , δεν ξέρω αν θα λυπόμουνα πιο πολύ αυτόν τον μαλάκα ή το αυτοκίνητό μου για τη ζημιά που θα πάθαινε.
Μακρια απο τετοια "μπλεξιματα" Δημητρη....
 
Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο για αλλαγή λαδιών και σε δεξια στροφή, έρχεται ο μαλάκας με το παπί και μπαίνει από δεξιά μου να στρίψει κι αυτός την ώρα που εγώ ήδη έχω μπει στη στροφή και με αναμμένο φλας απο 50μ.
Αν τον κόλλαγα πάνω στο αυτοκίνητα και τον έλιωνα , δεν ξέρω αν θα λυπόμουνα πιο πολύ αυτόν τον μαλάκα ή το αυτοκίνητό μου για τη ζημιά που θα πάθαινε.
Στο μπαλκονι δεμενος με λουρι κι'αυτόν.....
 
Πλέον κάθε σπίτι έχει από τουλάχιστον 2 αυτοκίνητα και ελάχιστοι είναι εκείνοι που δεν κάθονται πίσω από το τιμόνι, από 17 μέχρι 97 χρονών. Με όλα τα ινφοτεινμεντ, κινητά, ακουστικά, οθόνες, ραδιόφωνα, φραπέδες, τσιγάρα, τζιχαντιστες με παπάκια, γριές με αλτσχαιμερ, σκυλιά, γατιά, ακολες τρουπες, κρυμμένα φανάρια, δρόμους σαγρε, δρόμους γυαλί, ανάποδες κλίσεις...έχει και άλλα...βγαίνω στο δρομο κάθε πρωί με τη μηχανή για να πάω στο γραφείο και είναι σαν να παίζω στο survival
Δίνουν τουλάχιστον κανένα καλό βραβείο;;)
 
θέση πάρκην για αγροτικό και έρχεται με το σμάρτ και κάνει 8 λεπτα να το παρκάρει
το εχω ζήσει μπροστά στο γραφείο, ανετα χωρουσαν 3 σμαρτ και εκανε απειρες προσπαθειες και πάλι το παρατησε μισό μετρο και στραβα από το πεζοδρομιο, κριμα γιατι τότε τα κινητά δεν ειχαν καμερα, θα είχε φτασει 50Μ αυτο το βίντεο. Με το συνέταιρο είχαμε πέσει κατω από τα γελια.
 
Οι σημερινές γυναίκες έχουν κόψει καπίστρι γενικά, αλλά και οι άντρες δε πάνε πίσω .Εκτός από παιδεία που είναι απαραίτητη χρειάζεται σε κάποια πράγματα και η λεγόμενη αντίληψη και κυρίως στην οδήγηση.Δυστυχως δεν κάνουν όλοι για όλα κάποιοι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να οδηγούν ,κάποιοι άλλοι θα μπορούσαν να βελτιωθούν και εννοείται ότι το κράτος θα έπρεπε να λειτουργεί αυταπάγγελτα και όχι να περιμένει να κάνει ο πολίτης τον αστυνόμο και τον δείκτη κάθε φορά .Πρώτη ευθυνοντες εινάι η πολιτεία διότι δεν δίνει τα διπλώματα με αξιοκρατικά κριτήρια, δεύτερη είναι πάλι η πολιτεία διότι δεν τιμωρεί όσο αυστηρά πρέπει παρά κοιτάει μόνο την κονόμα και τρίτη πάλι η πολιτεία διότι δεν δίνει ένα πλαίσιο με ένα μάθημα κοινωνικής συμπεριφοράς πεζών οδηγών από μικρά παιδιά στο σχολείο.Για να τα κάνεις όλα αυτά όμως θα πρέπει να κάνεις και σωστή αστυνόμευση και να ψάξεις να βρεις πως θα διαχειριστείς τις ιδιαιτερότητες που έχεις .Ένα κράτος χωρίς πεζοδρόμια, και τα λίγα που έχει στις μεγαλουπόλεις τα κλείνουν με ότι λογής έχει ο κάθε ένας σκάφος μπαγαζιέρα, παρατημένο αμάξι ,παράνομη θέση στάθμευσης κάνοντας ράμπες στα ρηθρα επάνω που απαγορεύεται .Το θέμα ξεκινά από το πώς θα μάθεις τον μικρό πολίτη (παιδί) και έπειτα πάει στον εκάστοτε φορέα (δήμο ) στη συγκεκριμένη περίπτωση πως θα το διαχειριστεί.
Δε ξέρω γιατί δεν έχει ψηφιστεί ακόμη η κατάσχεση οχήματος(αυτοκινήτου , μηχανής ) όταν κινήσε με 200+ χιλιόμετρα ,και δε μιλώ για την εθνική Αθηνών Θεσσαλονίκης αλλά για την Συγγρού ,τη Βάρκιζα ,τη Βουλιαγμένη την ατική οδό .Όπως και με 100 μέσα στην πόλη σε κάποιες κεντρικές οδούς όχι Συγγρού αλλά πολλές άλλες .Δε ξέρω γιατί οδηγούν άνθρωποι 75+ όπως δε ξέρω γιατί συναντώ νταλίκες με 100+ στο δρόμο και αν χρειαστεί θα σταματήσει σε πάνω από 100 μέτρα να φρενάρει .Ο θάνατος από τα τροχαία δε θα σταματήσει εδώ γιατί όλα είναι μπουρδέλο.Οταν έχεις λεφτά πας στο συνεργείο και κανείς το αμάξι σου από 150 ιπους 250 για πλάκα και αν έχει και συγκεκριμένο μοτέρ 300/350 ποιος σε ελέγχει ,και κατά πόσο γνωρίζεις να οδηγείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο ? Που διακοσαρίζει με 3 σχεδόν .Η ασυδοσία που επικρατεί εδώ έχει πολλά καλά και χαρίζει ελευθερία στους αδαής αλλά έχει και την άλλη πλευρά που οποίος την ζήσει τη μετανιώνει όσο ζεί.
 
Back
Top