Οι τιμες για επαγγελματικα αλυσοπριονα Stihl και Husqvarna Λευτερη ξεκινανε απο 400ε στην καλυτερη περιπτωση και ξεπερνανε το χιλιαρικο. Ειναι οι βαθμιδες που ειπε ο Παναγιωτης. Στις κατωτερες χρηματικες βαθμιδες πετας απλα τα λεφτα σου πλεον. Τα "παλια" καλα αλισοπριονα ξεχαστε τα. Με budget μεχρι 300ε πιστευω οτι τα Hyundai ειναι οι καλυτερες επιλογες. Επισης και καποιες θυγατρικες εταιριες για μικρα αλυσοπριονα οπως τα Partner, McCulloch αξιζουν για ερασητεχνικη χρηση. Εγω δεν ειμαι επαγγελματιας αλλα καιω ξυλα για θερμανση οποτε το αλυσοπριονο δουλευω σχεδον ολο το χρονο. Αυτο που βλεπω ειναι οτι τα θυγατρικα - κινεζικα - replica εχουν μεγαλυτερο εδαφος στην αγορα λογο τιμης αγορας και φθηνοτερων ανταλλακτικων.Εγώ έχω stihl, πολύ ικανοποιημένος και βλέπω οι επαγγελματίες υλοτομοι στην επαρχία μου το προτιμούν με διαφορά.
Η Visco ειναι εταιρια που βγαζει ανταλλακτικα για αλισοπριονα, χορτοκοπτικα κλπ. Κινεζικη αν δεν κανω λαθος αλλα πολυ ποιοτικη. Τα τελευταια χρονια μπηκε στο παιχνιδι και με δικα της μηχανηματα. Αν κρινουμε απο την ποιοτητα των ανταλλακτικων που πουλαει μαλλον και τα μηχανηματα της θα ειναι καλα.
Ωραια δουλεια Χρυσανθε. Για την ηλεκτρονικη (μπορει να την ακουσεις και ως πομπινα) εχω ακουσει οτι μπορει να ταιριαζει και απο αλλο μηχανακι αλλης μαρκας. Εχω το παλιο μου με καμενη ηλεκτρονικη και καποια στιγμη θα επιχειρησω να βαλω απο καποιο αλλο μηχανακι να το δοκιμασω.Το πριονι λυθηκε
Καθαριστηκε εντελως εγινε καινουργιο
Ενα δακτυλο λασπη ειχε κυριλεκτηκα παντου
Καθαριστηκε φιλτρο βενζινης καρπυρατερ και το εξωστ που λυθηκε επισης εντελως
Το πιστονι μεσα στον κυλινδρο εντελως καινουργιο
Φτιαχτηκε το πωμα καυσιμου
Και συντηρηθηκε γενικα
Αλλαχθηκε το σχοινι στην χειρομιζα και λιπαθηκε το ελατηριο
Πρεπει να φτιαχθει το φρενο τωρα και να ελεξω την ηλεκτρονικη του γιατι δεν δινει σταθερα ρευμα
Εχω μια αλλη απο ιδιο εγκαταλειμενο για εξαρτηματα
Αλλιως θα δω κατα ποσον βρισκω καινουργια
Πρωτα ομως θα ελεξω το καλωδιο της
Ξεπαγιασα ομως οποταν για σημερα τελος
, απο βδομαδας να μαστε καλα
Αληθεια ειναι ναι αλλα ειναι πολυ παλιο εργαλειο φιλε και ειναι καπως παραξενη η βαση της σε σχεση με τα μετεπειταΩραια δουλεια Χρυσανθε. Για την ηλεκτρονικη (μπορει να την ακουσεις και ως πομπινα) εχω ακουσει οτι μπορει να ταιριαζει και απο αλλο μηχανακι αλλης μαρκας. Εχω το παλιο μου με καμενη ηλεκτρονικη και καποια στιγμη θα επιχειρησω να βαλω απο καποιο αλλο μηχανακι να το δοκιμασω.
Οπου Hyundai και μάλαμα λέμε...Νομιζω τα καλυτερα value for money αυτη τη στιγμη ειναι τα Hyundai. Αρκετα μοντελα τους ειναι replica Stihl. Καμια σχεση με τις κινεζικες αντιγραφες ομως. Μερα με τη νυχτα. Εγω εχω αυτο και πραγματικα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο αντιστοιχα Stihl και Husqvarna διπλασιας και τριπλασιας τιμης. Τα περισσοτερα ανταλλακτικα ειναι ιδια με Stihl. Αγοραστηκε τον Σεπτεμβριο και απο την πρωτη κιολας μερα εχει βγαλει τα λεφτα του. Ως τωρα εχει κοψει πανω απο 20 τονους ξυλα χωρις το παραμικρο προβλημα.
View attachment 44277
Το θεμα δεν ειναι μονο η αναλογια βενζινης λαδιου Κωστα αλλα και τι λαδι χρησιμοποιεις. Το κλασικο 2t (συνηθως κοκκινο) που πουλανε στα πρατηρια ειναι οτι χειροτερο. Υπαρχουν λαδια πολυ καλυτερα διαφορων εταιριων αλλα μας πειραζει το 12ευρο για 1λιτρο λαδι και παμε στο 1.5ε του πρατηριου για 200-300ml. Στην λιπανση της αλυσιδας επισης θελει σωστο λαδι γιατι εκτος απο την αλυσιδα που θα αχρηστευτει σε υπερθερμανση, σε πολλες περιπτωσεις παραμορφονεται και η λαμα.Οταν τους διχρονους κινητηρες τους συντηρεις οπως πρεπει, δεν βγαζουν βλαβες παρα μονο φυσικες φθορες....
Η ζωη του διχρονου κινητηρα ειναι η σωστη λιπανση στον κυλινδρο με την αναλογη μιξη στη βενζινη που θα κανεις...π.χ η αναλογια ειναι 100ml λαδι στα 4lt βενζινης.....
Ποσοι ομως απο εσας που κοβουν ξυλα τους ζεστους μηνες (καλοκαιρι) βαζεται 110ml λαδι στα 4lt βενζινης..;;;
Ποσοι κανετε παυση κοπης ξυλων για 30' έπειτα απο 1 ωρα συνεχεις κοπης με
30 - 35°C...;;;
Τα παλια αλυσοπριονα ειχαν σοβαρο προβλημα με τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος....στην πορεια το προβλημα ανάματος του κυλινδρου εξαλήφθηκε κατα 90% οταν οι κύλινδροι εγιναν nickasil....αυτο δεν σημαινει ομως πως ΔΕΝ μπορει να αναψει ο κυλινδρος..
Κωστή 20ml ανά λίτρο είναι, τόσο μου εχουν πει δηλαδή, βέβαια το τσιμπάω λίγο παραπάνω!Οταν τους διχρονους κινητηρες τους συντηρεις οπως πρεπει, δεν βγαζουν βλαβες παρα μονο φυσικες φθορες....
Η ζωη του διχρονου κινητηρα ειναι η σωστη λιπανση στον κυλινδρο με την αναλογη μιξη στη βενζινη που θα κανεις...π.χ η αναλογια ειναι 100ml λαδι στα 4lt βενζινης.....
Ποσοι ομως απο εσας που κοβουν ξυλα τους ζεστους μηνες (καλοκαιρι) βαζεται 110ml λαδι στα 4lt βενζινης..;;;
Ποσοι κανετε παυση κοπης ξυλων για 30' έπειτα απο 1 ωρα συνεχεις κοπης με
30 - 35°C...;;;
Τα παλια αλυσοπριονα ειχαν σοβαρο προβλημα με τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος....στην πορεια το προβλημα ανάματος του κυλινδρου εξαλήφθηκε κατα 90% οταν οι κύλινδροι εγιναν nickasil....αυτο δεν σημαινει ομως πως ΔΕΝ μπορει να αναψει ο κυλινδρος..
Εχεις δικιο κ ξεχασα να το επισημανο αυτο...Το θεμα δεν ειναι μονο η αναλογια βενζινης λαδιου Κωστα αλλα και τι λαδι χρησιμοποιεις. Το κλασικο 2t (συνηθως κοκκινο) που πουλανε στα πρατηρια ειναι οτι χειροτερο. Υπαρχουν λαδια πολυ καλυτερα διαφορων εταιριων που ειναι παρα πολυ καλα αλλα μας πειραζει το 12ευρο για 1λιτρο λαδι και παμε στο 1.5ε του πρατηριου για 200-300ml. Στην λυπανση της αλυσιδας επισης θελει σωστο λαδι γιατι εκτος απο την αλυσιδα που θα αχρηστευτει σε υπερθερμανση, σε πολλες περιπτωσεις παραμορφονεται και η λαμα.
Όντως ετσι ειναι...εγω πρωσωπικα χρησιμοποιω της Oleo-Mac για ολα τα βενζινοκίνητα...του πρατηρειου ειναι καρβουνολαδα....Το κλασικο 2t (συνηθως κοκκινο) που πουλανε στα πρατηρια ειναι οτι χειροτερο.
Εκει χρεισιμοποιω λαδι αλυσιδας της Alcon...ουτε το ακριβότερο αλλα ουτε το οικονομικοτερο...15€ τα 4lt....μαυρο μαχυρευστο κωλόδες λαδι....το "μυστικο" των συγκεκριμενων λιπαντικων ειναι κατα τις υψιλες στροφες το λαδι να μη φευγει απο την αλυσιδα...εκει σωζετε η παρτίδα λαμας κ αλυσιδας.....τα λαδια sae 10 & sae 30....μονο στα ποδηλατα....Στην λυπανση της αλυσιδας επισης θελει σωστο λαδι γιατι εκτος απο την αλυσιδα που θα αχρηστευτει σε υπερθερμανση, σε πολλες περιπτωσεις παραμορφονεται και η λαμα.
Ερώτηση. Τι είναι η αλυσίδα ταχείας κοπής; Πόσο στοιχίζει; Αν μπαίνεις σε όλες τις λάμες; Πώς ακονίζεται; Και αν αξίζει; ευχαριστώ.
Εχει να κανει με το βημα, με το μεγεθος των μαχαιριων κλπ. Δεν ξερω ακριβως να σου πω μη σε μπερδεψω παραπανω. Το σιγουρο ειναι οτι υπαρχει πολυ μεγαλη διαφορα στην ταχυτητα και ευκολια κοπης με μια απλη αλυσιδα. Η τιμη παει αναλογα με το ποσους οδηγους εχει η αλυσιδα, ποσο χοντρη ειναι κλπ. Για το παλιο μου αλυσοπριονο που ειχε 35αρα λαμα μια αλυσιδα ταχειας κοπης στοιχιζε 11ε. Για μια 50αρα λαμα θα μπορουσε να εχει γυρω στα 15-17ε αναλογα το μηχανακι.
Υγ. Στο καταστημα που προμηθευομαι αλυσιδες κλπ με αυτη την ονομασια την ζηταω. "ταχειας κοπης" δεν γνωριζω αν λεγεται καπως αλλιως πιο σωστα.
....σωστα σου εχουν πει, αλλα στα αλυσοπριονα με χαμηλη υποδυναμη...π.χ 1.2hp Αρη...αν βαλεις σε αυτα 25ml/4lt ισως σου λαδωσει κ το μπουζι καποια στιγμη απο συσορευμενη λιπανση στον κύλινδρο, η οποια δεν προλαβαινει να καει...Κωστή 20ml ανά λίτρο είναι, τόσο μου εχουν πει δηλαδή, βέβαια το τσιμπάω λίγο παραπάνω!
Για την μιξη δουλευω το Alco No Smoke 2T. Το δουλευω κοντα 6 χρονια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ο μονος λογος για να ντουμανιαζει το μηχανημα ειναι να εχεις φυγει πολυ πανω απο τις σωστες αναλογιες.Εχεις δικιο κ ξεχασα να το επισημανο αυτο...
Όντως ετσι ειναι...εγω πρωσωπικα χρησιμοποιω της Oleo-Mac για ολα τα βενζινοκίνητα...του πρατηρειου ειναι καρβουνολαδα....
Εκει χρεισιμοποιω λαδι αλυσιδας της Alcon...ουτε το ακριβότερο αλλα ουτε το οικονομικοτερο...15€ τα 4lt....μαυρο μαχυρευστο κωλόδες λαδι....το "μυστικο" των συγκεκριμενων λιπαντικων ειναι κατα τις υψιλες στροφες το λαδι να μη φευγει απο την αλυσιδα...εκει σωζετε η παρτίδα λαμας κ αλυσιδας.....τα λαδια sae 10 & sae 30....μονο στα ποδηλατα....
Στο παλιο μου μηχανακι το παθαινα συχνα αυτο με το λαδωμα του μπουζι. Οταν εκοψα το παραπανω λαδι εστρωσε.....σωστα σου εχουν πει, αλλα στα αλυσοπριονα με χαμηλη υποδυναμη...π.χ 1.2hp Αρη...αν βαλεις σε αυτα 25ml/4lt ισως σου λαδωσει κ το μπουζι καποια στιγμη απο συσορευμενη λιπανση στον κύλινδρο, η οποια δεν προλαβαινει να καει...
Υ.Γ. Στο κονταροπρίονο βαζω αυτη την αναλογια.......τα αλυσοπριονα, κλαδευτικο κ το αλλο το μεγαλο δεν τα λυπαμσι στο λαδι...λογο που δουλευουν τερμα τα γκαζια...
Σε ολους τους διχρονους κινητηρες αυτο γινεται...κ παντα εξαρταται τον κυβισμο...οπως ο Αριστος σωστα βαζει 80ml/4lt στα κλαδευτικα το χειμωνα που Μ.Ο. εχουν υποδυναμη 1.2 ως 1.5hp....απο κει κ περα τα αλυσοπριωνα με μεγαλυτερη πολυστροφεια δεν θελουν "λυπηση" στο λαδι...μπορουν να το καψουν λογο κυβισμου κ στροφών (rpm).Στο παλιο μου μηχανακι το παθενα συχνα αυτο με το λαδωμα του μπουζι. Οταν εκοψα το παραπανω λαδι εστρωσε.
Το 5lt της Oregon ποσο το παιρνεις Αρη κ απο που;;;Λάδι μιξης LS+ της Husvarna και λάδι Oregon για την αλυσίδα.
Συνήθως ψωνίζω από τα παιδια Αφοί Μαργάρη.Το 5lt της Oregon ποσο το παιρνεις Αρη κ απο που;;;
ΩραιοςΟταν τους διχρονους κινητηρες τους συντηρεις οπως πρεπει, δεν βγαζουν βλαβες παρα μονο φυσικες φθορες....
Η ζωη του διχρονου κινητηρα ειναι η σωστη λιπανση στον κυλινδρο με την αναλογη μιξη στη βενζινη που θα κανεις...π.χ η αναλογια ειναι 100ml λαδι στα 4lt βενζινης.....
Ποσοι ομως απο εσας που κοβουν ξυλα τους ζεστους μηνες (καλοκαιρι) βαζεται 110ml λαδι στα 4lt βενζινης..;;;
Ποσοι κανετε παυση κοπης ξυλων για 30' έπειτα απο 1 ωρα συνεχεις κοπης με
30 - 35°C...;;;
Τα παλια αλυσοπριονα ειχαν σοβαρο προβλημα με τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος....στην πορεια το προβλημα ανάματος του κυλινδρου εξαλήφθηκε κατα 90% οταν οι κύλινδροι εγιναν nickasil....αυτο δεν σημαινει ομως πως ΔΕΝ μπορει να αναψει ο κυλινδρος..