Βελτίωση απόδοσης κάννης και καλής λειτουργίας του κυνηγετικού οπλου

  • Thread starter Thread starter jnp
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απορία...
Η crio επεξεργασία στις κανες,τι προσφέρει?
Και γιατί το προσφέρει?
Επειδή μετατοπιζετε το κέντρο της βολής όταν η κανη ανάψει μετά από συνεχείς βολές,σοφιστικαν αυτή την κρυογενης κατεργασία για να αντιμετωπίσουν αυτό το φαινόμενο.
 
25μ/δ‼️ είναι τρελή διάφορα‼️αν ισχύει κάτι τέτοιο, με όλες ανεξαιρέτως τις γομώσεις, τότε.... τι να πω❓έχω όπλο που γκαμει κ δέρνει😆😆😆😆

Δεν υπαρχουν διαφορες απο οπλο σε οπλο...με το ιδιο φυσιγγιο... δλδ 25μ/δ...αυτο ξεχασε το Γιαννη !!!
Ο μονος τροπος να υπαρξουν τετοιες διαφορες ειναι ο 1ος λογος τα φυσιγγια να ειναι εντελως αλαλουμ..
και ο 2ος το ενα οπλο να εχει μηκος 50 εκατοστα καννη και το αλλο 76 εκατοστα!!!
 
Και ο G. Paci με δύο άλλους σε ιταλικό φόρουμ έγραψε πως μετρώντας ίδια φυσίγγια σε τέσσερα, πέντε, δεν θυμάμαι ακριβώς όπλα, μια browning a5 με διευρυμένο αυλό έβγαζε ψηλότερες ταχύτητες από όλες τις άλλες που είχαν στενότερο αυλό, κατά μέσο όρο γύρω στα 10 με 15 μ/ δ. Όλες είχαν 70, 71 εκατοστά κάννες, η διαφορά που μέτρησε ο Βαγγέλης ίσως οφείλεται στο φυσίγγι που όσο πιο γρήγορη πυρίτιδα και μικρό βάρος σκαγιων έχει, τόσο πιο νωρίς παύει να επιταχύνει
 
Δεν ξερω αν ισχυουν τα ποσταρα και στο κυπριακο φορουμ το 2014 ουτε θυμαμαι που τα βρηκα
What is back boring?
Back boring is the machining process of reaming or boring.
Back Bored.
A back bored shotgun barrel simply means that the bore has been altered to a larger inside diameter. Backboring of any imparticular gauge does; beyond any doubt, add to more wider center mass and will help reduce the length of shot strings in shotguns and when done within reason it does not decrease the velocity of the load. The reason that it does not decrease the velocity is todays plastic wads will expand a great deal to seal the bore of the shotgun and not allow gas to escape around the wad. NO gas leak, NO velocity lost!
Back boring means less choke constriction.
As you open up the bore of a shotgun it takes less choke constriction to still get the same pattern as one with a standard bore. This is a big bonus to all that love to shoot trap and other sporting clay games because this puts more pellets into the center mass of the shot string and over all shortens the shot string reducing the time frame from first pellet strike to the last.
Choke constriction can be measured somewhat in thousands of an inch plus or minus from the bore diameter to a designated choke size such as 12 gauge bore.729 full-.035 constriction, modified-.019 or imp.cylinder-.009.
Open up the bore then you open up the choke for the same choke result.
To study and understand more about shotgun bores.
Gun Digest Book of Shotgun Gunsmithing By Ralph T. Walker.
If you do decide to do this.
Make sure you send your barrel to someone that is experienced with this procedure and their level of finish work is excellent. This is by no means an easy process to get right. Back boring can have a second advantage also if there are defects in the bore of your shotgun then back boring will most likely remove the defect.
Shotgun Bore Effects - Back bored barrel:
Why How?
(1) Will back boring increase velocity? Yes
A back bored barrel will increase velocity in a 12 gauge reliably up to .740 diameter. All wads will expand to seal the bore up to .740 diameter. The reason you have increases in velocity is that you are changing the volume of the interior of the bore which changes the expansion ratio for the powder being burned. All of this works with the corelation of barrel length but by decreasing the resistance of the bigger bore you will get an increase in velocity.
(2) Will back boring shorten shotstrings? Yes
A shorter shotstring will occur for the simple reason there is more center mass because of the larger bore diameter.
 
Δεν ξερω αν ισχυουν τα ποσταρα και στο κυπριακο φορουμ το 2014 ουτε θυμαμαι που τα βρηκα
Τι είναι πίσω βαρετό;
Το back boring είναι η διαδικασία κατεργασίας του reaming ή του boring.
Πίσω βαριέμαι.
Μια πίσω κάννη κυνηγετικού όπλου σημαίνει απλώς ότι η οπή έχει αλλοιωθεί σε μεγαλύτερη εσωτερική διάμετρο. Το backboring οποιουδήποτε ασήμαντου μετρητή κάνει. πέρα από κάθε αμφιβολία, προσθέστε σε μεγαλύτερη κεντρική μάζα και θα συμβάλει στη μείωση του μήκους των χορδών βολής στα κυνηγετικά όπλα και όταν γίνει εντός εύλογου λόγου δεν μειώνει την ταχύτητα του φορτίου. Ο λόγος που δεν μειώνει την ταχύτητα είναι ότι οι σημερινές πλαστικές ράβδους θα διαστέλλονται πολύ για να σφραγίσουν την οπή του κυνηγετικού όπλου και να μην επιτρέψουν τη διαφυγή αερίου γύρω από τη βάτα. ΟΧΙ διαρροή αερίου, ΔΕΝ χάθηκε ταχύτητα!
Το τρύπημα της πλάτης σημαίνει λιγότερη συστολή του τσοκ.
Καθώς ανοίγετε την οπή ενός κυνηγετικού όπλου, χρειάζεται λιγότερη στένωση του τσοκ για να έχετε το ίδιο σχέδιο με ένα με τυπική οπή. Αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για όλους εκείνους που αγαπούν να πυροβολούν παγίδα και άλλα αθλητικά παιχνίδια με πηλό, επειδή αυτό τοποθετεί περισσότερα πέλλετ στην κεντρική μάζα της χορδής βολής και γενικά συντομεύει τη χορδή βολής μειώνοντας το χρονικό πλαίσιο από το πρώτο χτύπημα πέλλετ στο τελευταίο.
Η στένωση του τσοκ μπορεί να μετρηθεί κάπως σε χιλιάδες ίντσα συν ή πλην από τη διάμετρο της οπής σε ένα καθορισμένο μέγεθος τσοκ, όπως οπή 12 gauge.
Ανοίξτε την οπή και μετά ανοίξτε το τσοκ για το ίδιο αποτέλεσμα τσοκ.
Για να μελετήσετε και να κατανοήσετε περισσότερα για τις οπές κυνηγετικών όπλων.
Gun Digest Book of Shotgun Gunsmithing του Ralph T. Walker.
Εάν αποφασίσετε να το κάνετε αυτό.
Βεβαιωθείτε ότι στέλνετε το βαρέλι σας σε κάποιον που έχει εμπειρία σε αυτήν τη διαδικασία και το επίπεδο τελειοποίησης του είναι εξαιρετικό. Αυτή δεν είναι καθόλου εύκολη διαδικασία για να γίνει σωστά. Η οπή διάτρησης μπορεί να έχει ένα δεύτερο πλεονέκτημα επίσης εάν υπάρχουν ελαττώματα στην οπή του κυνηγετικού όπλου σας, τότε η οπή διάτρησης πιθανότατα θα αφαιρέσει το ελάττωμα.
Shotgun Bore Effects - Back bored barrel:
Γιατί πώς?
(1) Θα αυξήσει την ταχύτητα του back boing; Ναί
Μια κάννη με οπή οπής θα αυξήσει την ταχύτητα σε ένα μετρητή 12 αξιόπιστα έως και 0,740 διάμετρο. Όλες οι ράβδοι θα επεκταθούν για να σφραγίσουν την οπή έως και 0,740 διάμετρο. Ο λόγος που έχετε αυξήσεις στην ταχύτητα είναι ότι αλλάζετε τον όγκο του εσωτερικού της οπής που αλλάζει την αναλογία διαστολής για τη σκόνη που καίγεται. Όλα αυτά λειτουργούν με τη συσχέτιση του μήκους της κάννης αλλά μειώνοντας την αντίσταση της μεγαλύτερης οπής θα έχετε μια αύξηση στην ταχύτητα.
(2) Το back boring θα συντομεύσει τις χορδές; Ναί
Θα προκύψει μια πιο κοντή χορδή βολής για τον απλό λόγο ότι υπάρχει μεγαλύτερη κεντρική μάζα λόγω της μεγαλύτερης διαμέτρου οπής.
Μεταφραση google....
 
1) ΑΝ συμβαίνει αυτό που λες, τότε συμβαίνει επειδή η μετάβαση από το 20,4 στο 18,2 συμπιέζει τα σκάγια περισσότερο από ότι από το 20,4 στο 18,5+. Στην μία περίπτωση η διαφορά είναι 2,2 χιλιοστά, στην δεύτερη κάτω από 1,9 έως και 1,5, δηλαδή διαφορά από 15%, έως 45%.
H διαφορά είναι πολύ μικρότερη από ότι γράφεις. Τα σκάγια δεν συμπιέζονται από 20,4 σε 18,2 γιατί υπάρχει και το πάχος του κάλυκα. Υποτίθεται ότι μαζί με το πάχος του κάλυκα η διάμετρος που πιάνουν τα σκάγια είναι περίπου ίση με τον αυλό και ο κώνος ξεκινάει σχεδόν εκεί που τελειώνει το μήκος του κάλυκα ( ανάλογα πάντα το μήκος της θαλάμης και το μήκος του κάλυκα στο φυσίγγι). Οπότε δεν έχουμε τόσο μεγάλη συμπίεση όπως λες. Τα σκάγια όπως έγραψε κάποιος πιο πριν (δεν θυμάμαι ποιος) παραμορφώνονται κυρίως από την απότομη επιτάχυνση λόγο αδράνειας των σκαγίων από τις μεγάλες πιέσεις που δέχονται προς τα μπροστά και κυρίως παραμορφώνονται αυτά που βρίσκονται στον πάτο του βύσματος όπου και δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις. Αυτός είναι και ο λόγος όπου το αλεύρι βοηθάει να έχουμε λιγότερες παραμορφώσεις για αυτό και προσπαθούμε να φτιάξουμε καλό αμορτισέρ στο βύσμα ή μειώνουμε την πυρίτιδα για να έχουμε λιγότερες πιέσεις και με όλα αυτά μαζί να έχουμε λιγότερες παραμορφώσεις. Αλλιώς αν συμπιέζονταν όπως λες τα σκάγια από 20,4 σε 18,2 τότε τίποτα από τα παραπάνω δεν θα βοηθούσε γιατί πάντα θα είχαμε αυτή την συμπίεση και μόνο στα όπλα με τεράστιο κώνο δεν θα είχαμε παραμορφώσεις.
2) Στην ΊΔΙΑ κάννη, ανάλογα το φυσίγγι ( άλλο ένα σκοπευτικο με πυρίτιδα x24 και αρχική 370 μ/δ , και άλλο ένα για υδρόβια με πυρίτιδα x40 και αρχική 410 μ/δ) μπορεί σε έναν αυλό 18,2 το μήκος πέραν του οποίου η ταχύτητα αντί να αυξάνεται να μειώνεται να κυμαίνεται από 65 έως 80 εκατοστά. Σε ΊΔΙΑ (ως προς το υλικό, θαλάμη, κώνο και όπλο,) κάννη με μόνη διαφορά τον αυλό πχ 18,6 και με τα δύο φυσίγγια θα αυξάνεται η ταχύτητα ( έστω και ελάχιστα), ακόμη και σε μήκος 100 εκατοστών. Το σημαντικό όμως είναι πως στην δεύτερη κάννη μετά από κάποιο μήκος, (στατιστικά με τα κοινά φυσίγγια μέσων γομοσεων) γύρω στα 66 με 70 εκατοστά, όταν το βύσμα είναι πλαστικό θα έχουμε μεγαλύτερες ταχύτητες συγκριτικά με την στενή κάννη.
Εδώ συμφωνώ με τα περισσότερα εκτός πάλι όσον αφορά τις τριβές σε σχέση με τις πιέσεις σε διευρυμένο και μη αυλό. Δηλαδή επιμένω ότι οι παραπάνω πιέσεις στον στενό αυλό λόγο μικρότερης ογκομετρίας ωφελούν περισσότερο την ταχύτητα από ότι οι μειωμένες τριβές στον διευρυμένο αυλό που όπως είπα δεν είναι τόσο μειωμένες όσο νομίζετε διότι το βύσμα διογκώνεται από την συμπίεση του και από την συμπίεση των σκαγίων και τις ακτινικές δυνάμεις και πιέζει με την ίδια σχεδόν δύναμη τα τοιχώματα της κάννης και στον διευρυμένο αυλό οπότε η τριβή δεν μεταβάλεται σημαντικά. Επίσης η ογκομετρία στον στενότερο αυλό πχ στον 18,2 σε σχέση με τον 18,8 έχει αρκετή διαφορά διότι ο αυλός είναι στενότερος σε όλο το μήκος της κάννης και όχι σε ενα σημείο μόνο. Ο όγκος στην περίπτωση ενός αυλού 18,2 και 71cm μήκος κάννης ειναι 184616.61 κυβικά χιλιοστά ενώ σε αντίστοιχο διευρυμένο των 18,8 είναι 196989.78. Δηλαδή στον διευρυμένο αυλό έχουμε 196989.78-184616.61=12373.17 κυβικά χιλιοστά παραπάνω όγκο σε μία κάννη των 71 cm. Δηλαδή έχουμε 12.3 ml παραπάνω όγκο που είναι πάρα πολύ και είναι ικανός να μειώσει αρκετά τις πιέσεις και άρα και τις ταχύτητες. Οπότε καλύτερα σε συμφέρει ο στενός αυλός όσον αφορά τις πιέσεις και κατα συνέπεια την κινητική ενέργεια δηλαδή τις ταχύτητες.
3) Έγραψα τον τύπο που υπολογίζει την ενέργεια λάκτισματος, την διαφορά την κάνει το jet effect, είναι αυτό που κάνει την ανάκρουση πιο αισθητή στην ίδια κάννη αν την κοντυνουμε πχ 20 εκατοστά.
Για γράψε τον ξανά γιατί δεν τον θυμάμαι και δεν τον βρίσκω. Όπως λέει και το παρακάτω άρθρο Ανάκρουση του όπλου από φυσική ξέρω ότι ισχύει η αρχή διατήρησης της ορμής. Δηλαδή η ταχύτητα με την οποία θα φύγει προς τα πίσω το όπλο είναι ίση με v = - μάζα γόμωσης/μάζα όπλου x ταχύτητα γόμωσης. Από την στιγμή που ο διευρυμένος αυλός σε ένα όπλο δίνει λιγότερη ανάκρουση σε σχέση με έναν στενότερο αυλό σημαίνει ότι η ταχύτητα της γόμωσης είναι μικρότερη στον διευρυμένο αυλό είναι νόμος της φυσικής και δεν αλλάζει. Εκτός και αν ο διευρυμένος αυλός δεν δίνει λιγότερη ανάκρουση αλλά περισσότερη αλλά όλοι λέτε το αντίθετο. Το κόψιμο της κάννης κατα 20 cm θα δώσει περισσότερο λάκτισμα γιατί αφαιρείς μάζα από το όπλο. Το jet effect δεν εξαιρείται από την αρχή διατήρησης της ορμής και άρα ούτε από τον παραπάνω τύπο.
4) Αυτά δεν είναι δικοί μου ισχυρισμοι, ρώτα τον Γιάννη Κυνηγό και τον Κυπριδημο
Οκ. Ξέχασες και την Fabarm. To έχω ξαναδημοσιεύσει και μάλιστα με μετάφραση αλλά πάμε άλλη μία φορά.
Capture.PNG

5) Η μέση ταχύτητα παραμένει ίδια, δεν αυξάνεται το περιγράφει με ακρίβεια ο Jones και πολλοί άλλοι που με τον κατάλληλο εξοπλισμό έκαναν μετρήσεις. Παρόλα αυτά ΔΕΝ έχουμε μία πορεία σε φαρδύ ή στενότερο αυλό, αλλά μια μετάβαση,( όχι ακριβώς φαινόμενο venturi που συμβαίνει με τα υγρά, αλλά μοιάζει) ,είναι διαφορετικά πράγματα από αυτά που συζητάμε.
Μπορεί να μην ειναι υγρά όπως λες αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο φαινόμενο εκτός το venturi που να το περιγράφει αυτό οπότε θα το αναφέρω venturi δεδομένο ότι το βύσμα μαζί με τα σκάγια έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν λίγο το σχήμα τους και να πέρνουν το σχήμα της κάννης στην οποία βρίσκονται όπως συμβαίνει και με τα υγρά. Όσο έχουμε προωθητική δύναμη δηλαδή πιέσεις να σπρώχνουν το βύσμα με την γόμωση η κάθε μείωση της διαμέτρου της κάννης θα αυξήσει τις ταχύτητες λόγο venturi. Στην μόνη περίπτωση που η ταχύτητα παραμένει ίδια καθώς περνάει η γόμωση από το τσοκ είναι αν οι πιέσεις (δηλαδή η προωθητική δύναμη) αλληλοεξουδετερώνονται από τις τριβές και τις αντιστάσεις γενικότερα. Σε διαφορετική περίπτωση οι ταχύτητα της γόμωσης είτε θα μειωθεί λόγο περισσότερων αντιστάσεων είτε θα αυξηθεί λόγο venturi. Αρχή διατήρησης της ενέργειας νόμος της φυσικής και δεν αλλάζει. Επίσης δεν έχει νόημα να μιλάμε στην συγκεκριμένη περίπτωση για μέση ταχύτητα. Τα σκάγια ίδια σχεδόν ταχύτητα έχουν όλα λόγο ότι βρίσκονται στο ποτηράκι σαν ένα σώμα και το μόνο που αλλάζει είναι το σχήμα του βυσματος που προσαρμόζεται σε αυτό της κάννης σαν υγρό περίπου για αυτό ισχύει κατα κάποιο βαθμό και το venturi. Οι διαφορές στην ταχύτητα απο σκάγι σε σκάγι είναι τόσο μικρες που δεν έχει νόημα να μετράμε μέση ταχύτητα.
Τώρα πέρα από το θεωρητικό κομμάτι ας αναφέρω και τι έχω δει σε τεστ που έχω κάνει στα 2 baikal δίκαννα μου με ίδιες κάννες ακριβώς με την μόνη διαφορά το τσοκ. Και στα δυο όπλα η αριστερή κάννη με το φουλ πάντα μου δίνει 10-15 m/s παραπάνω ταχύτητα μετρημένα με τον χρονογράφο μου σε σχέση με την δεξιά με demi τσοκ.
6) Έχεις αποδείξεις για αυτό ;
Δεν έχω αποδείξεις που να αποδεικνύουν τεκμηριωμένα αυτό που λέω αλλά δεν έχω δει και κάποια διαφορά στις μολυβδώσεις και στα πλαστικά στο δικαννο μου με αυλό 18,4 και την browning gold με αυλό 18,8 του συγκυνηγού μου 2 φορές που την έχω καθαρίσει μετά από κυνήγι τσίχλας με τις ίδιες τουφεκιές που έχουμε ρίξει περίπου και με ίδια φυσίγγια. Πιο πολύ όμως το ανέφερα μήπως ξέρεις και εσύ κάτι μήπως βοηθήσει να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα για τις τριβές που λέμε.

@Xklefteris χωρίς παρεξήγηση μεταξύ μας όπως και σε προηγούμενη κουβέντα που είχαμε κάνει δεν νομίζω ότι πρόκειται να συμφωνήσουμε στο θέμα αυλου και ταχυτήτων διότι προφανώς εσύ είσαι φαν του διευρυμένου εγώ φαν κυρίως του στενού αλλά όπως εχω ξαναγράψει και στις δύο περιπτώσεις κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις με τις διαφορές να είναι τόσο μικρές που δεν αξίζει να επηρεάζει την επιλογή του όπλου. Τώρα από όλη αυτή την κουβέντα ας κρίνει ο καθένας τι ισχύει και τι είναι σωστό. Σε κάθε περίπτωση απόψεις και γνώμες εκφράζουμε και προσπαθούμε να αναλύσουμε και οι δύο μας το θέμα αυτό με βάση τις γνώσεις και τις εμπειρίες που έχουμε και μόνο καλό ελπίζω ότι θα κάνει στο forum και τους αναγνώστες.
 
Last edited:
Το έχω ξαναγράψει....... Με το σκοπευτικό του Κενταύρου benelli 18,3 vs Browning 18,8 η Browning είχε σταθερά 25m/sec μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα στο 1,5 μέτρο........
28 γραμμαρίων το φυσίγγι κι επειδή δεν το πιστεύαμε κι εμείς ριξαμε καμία δεκαριά.ε το κάθε όπλο.....
Η διαφορά σταθερή!!!
Να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου τώρα και τον σπασίκλα;;;; Πόσο μήκος η κάθε κάννη ,τι κώνο το κάθε όπλο, τι τσοκ το κάθε όπλο είχε επιμηκυνθεί ο κώνος στην benelli ή ήταν μαμα? Είσαστε σίγουροι ότι ευθύνεται ο αυλός για αυτή την διαφορά;

Εγώ σε φυσίγγια ιδιογώμοσης δικά μου σε 5-6 δοκιμές που έκανα στα baikal δίκαννα μου το παλιό με 18,2 αυλο και το καινούριο με 18,4 το παλιό με τον 18,2 και στην αριστερή και στην δεξια κάννη μου έδωσε μεταξύ 5-10 m/s πιο πολύ v1,5 σε σχέση με την αντίστοιχη του καινούριο που έχουν ίδιο τσοκ και ίδιο μήκος κάννης και υποθέτω και ίδιο κώνο γιατί δεν τον έχω μετρήσει.
 
αν εχανε σε ταχυτητα δε θα υπηρχαν σκοπευτικα με διευριμενο.
Μα στα σκοπευτικά δεν σε ενδιάφερει η ταχύτητα αλλά η κατανομή. Δεν θα βαρέσεις στο σκοπευτήριο σε μεγάλες αποστάσεις ούτε σε ενδιαφέρει αν θα τραυματιστεί το πουλί και το χάσεις ή αν θα έχεις καθαρό σκότωμα. Αρκεί να σπάσει και να καπνίσει το πιάτο. That's it.
 
Μα στα σκοπευτικά δεν σε ενδιάφερει η ταχύτητα αλλά η κατανομή. Δεν θα βαρέσεις στο σκοπευτήριο σε μεγάλες αποστάσεις ούτε σε ενδιαφέρει αν θα τραυματιστεί το πουλί και το χάσεις ή αν θα έχεις καθαρό σκότωμα. Αρκεί να σπάσει και να καπνίσει το πιάτο. That's it.
Δλδ εκει στη browning για παραδειγμα, δεν ξερουν και εχουν διευρυμενο και απο 18,7 πηγαν 18,8. Υπαρχει και ενα κειμενο πιο πανω, δεν ξερω αν το διαβασες......

https://www.browning.com/support/faq/back-boring.html
 
Last edited:
Επειδή μετατοπιζετε το κέντρο της βολής όταν η κανη ανάψει μετά από συνεχείς βολές,σοφιστικαν αυτή την κρυογενης κατεργασία για να αντιμετωπίσουν αυτό το φαινόμενο.
Δηλ,η βελτίωση που προσφέρει είναι ότι δεν μετατοπίζεται το κέντρο της βολής...
Όχι κάτι που να αφορά στην συγκέντρωση η την κατανομή?
 
Παντως τοτε στο κυπριακο φορουμ εγιναν συγκριτικες δοκιμες, 2 μαλιστα 18.8vs 18.4 και 18.8 vs 18.5 με νικητη και στις 2 περιπτωσεις τον διευρυμενο με ελαχιστη διαφορα 5-10m/s.Εγω το βλεπω ως εξης ενα φυσιγγιο θα παραξει ενα συγκεκριμενο εργο ειτε βρισκεται σε αυλο 18.4 ειτε σε 18.8.Θεωρω ομως οτι η ολοκληρωση της καυσης στο διευρυμενο θα γινει σε σημειο πιο κοντινο προς τη θαλαμη λογω του μεγαλυτερου χωρου ενω στο στενο αυλο θα ολοκληρωθει σε μεγαλυτερη αποσταση και πιο βιαια.Πιστευω οτι η πτωση των πιεσεων στον διευρυμενο αυλο εξισωνεται με τις λιγοτερες τριβες.Τωρα αν αυτα που εχω στο μυαλο μου ειναι σωστα δεν ξερω αλλα η λογικη αυτο μου λεει.Απο τη στιγμη που δεν εχουμε κατι μετρησιμο κουβεντα να γινεται.
 
Το ζέσταμα της κάννης από την βολή, οφείλεται κατά 90% στις τριβές και λιγότερο από 10% στην θερμότητα που παράγει η καύση της πυρίτιδας.
Αυτο που γραφεις συμφωνα με τη δικη μου λογικη μου φαινεται τελειως λαθος...μηπως ισχυει το αντιστροφο? Υπαρχουν στοιχεια για αυτο που λες?
 
Απο τη στιγμη που η δύναμη του επικρουστηρα μπορει να αλλαξει (εστω κ ελαχιστο) την αποδοση του φυσιγγιου, μην το ψαχνετε το θεμα αυλοι - ταχυτητες.
Μηχανισμος, σκληροτητα μετάλλων, αυλοι, κωννοι, λειανσεις, τσοκ, καιρικες συνθηκες κτλπ.
Ειναι πολλα που πρεπει να βάλετε κατω.
Εχω μια απορια κ θα ηθελα να απαντησει οποιος γνωριζει...
Τα σκάγια βγαίνουν καυτά απο την καννη;;; Ναι η όχι κ γιατι;
 
Λοιπόν το σενάριο έχει ως εξής.Παιρνω την πρώτη benelli και διαβάζοντας ότι δεν σκοτώνει είμαι έτοιμος να κάνω κώνο ,πριν όμως στις δοκιμές βλέπω ότι έχει καλές κατανομές ,αμάν λέω μου πούλησαν ελαττωματική.Τοτε παίρνω και δεύτερη και βλέπω ότι είναι από την ίδια παρτίδα , ελαττωματική κι αυτή .Αυτό είναι το δράμα μου νιωθω σαν την μύγα μεσ το γάλα . Σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Τώρα τελευταία όλο χαλασμένες παράγουν.
Στο Urbino δεν έχουν βλητικό σταθμό. 😂
 
Back
Top