Χωρίς σχόλια...........Ενδιαφέρον θα είχε να μαζέψουμε διαφορετικές μάρκες φυσιγγίων σε βάθος 10ετίας.
Θα έπεφτε πολύ κλάμα
ΔΙΑΤΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΩΝΟΣ
Κύριε Νικήτα καλησπέρα σας.
Πρόσφατα σε μια δοκιμή διάτρησης σε κατάλογο με δύο καννες benelli προέκυψε ένας προβληματισμός.
Η μία κάννη είναι εργοστασιακή με 18.3 αυλό και η άλλη είναι με 18.4 και έχει aftermarket επιμήκυνση κώνου.
Τυχαίο γεγονός η όντως διάφορα διάτρησης???Υπάρχει κάποια άλλη απλή δοκιμή που να με βοηθήσει να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα???
Με ίδιο φυσίγγι νο7 η πρώτη κάννη διαπέρασε είκοσι σελίδες περισσότερες από το την δεύτερη!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Για να βγεί κάποιο συμπέρασμα από δοκιμές φυσιγγίων πρέπει να δοκιμαστούν αρκετά φυσίγγια, στίς ίδιες συνθήκες. Αρκετά σημαίνει όσα χρειάζονται για να μην υπάρχει πιθανότητα στατιστικού λάθους. Για παράδειγμα η Τράπεζα Δοκιμών του Μπέρμιγχαμ θεωρεί πως δέκα φυσίγγια είναι ικανοποιητικός αριθμός για να μην υπάρξει σταστιστικό λάθος σε μια δοκιμή φυσιγγίων.
Να έχουμε υπόψη επίσης ότι μέσα στα δέκα αυτά φυσίγγια από ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΥΤΙ!!! οι διαφορές ταχυτήτων συχνά είναι μεγαλύτερες από 50 μέτρα ανά δευτερόλεπτο από βολή σε βολή! Αρα είναι απόλυτα πιθανό ένα φυσίγγι, από το ίδιο κουτί, να πάρουσιάσει μεγαλύτερη διάτρηση με το ένα ή το άλλο τουφέκι.