Μήπως έχεις πατήσει αυτό που λένε newsletter? Να σε ενημερώνουν για κάθε νέα προσφορά κλπ;Δυστυχως τα email spam σχετικα με hobbi-καρασαββιδη ερχονται καθημερινα...2-3 καθε μερα.Θελει προσοχη....
Μήπως έχεις πατήσει αυτό που λένε newsletter? Να σε ενημερώνουν για κάθε νέα προσφορά κλπ;Δυστυχως τα email spam σχετικα με hobbi-καρασαββιδη ερχονται καθημερινα...2-3 καθε μερα.Θελει προσοχη....
Λόγω συνεχόμενων ανατιμήσεων δεν έχει πλέον στο site.Μπηκα πριν λιγο στον Καρασαββιδη-hobbi να δω τιμες απο φυσγγια και δεν εχει καν φυσιγγια !
Τα παρατησε ? Γνωριζει καποιος κατι ?
...ναι, μην χάσει κανα 30λεπτο στο κουτί και μπει μέσα...Λόγω συνεχόμενων ανατιμήσεων δεν έχει πλέον στο site.
Ναι πρέπει να καταχωρίσεις την αγορά ηλεκτρονικά στο site της Benelli για να ξεκινήσει να μετράει. Βέβαια θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε ο καταναώτής να μπαίνει σε αυτή την διαδικασία αλλά θα μπροούσε να το κάνει ο καταστηματάρχης με το που πουλάει το όπλο. Τουλάχιστον η ελληνική αντιπροσωπεία γενικά βοηθάει.Λοιπόν σήμερα είπα να ασχοληθώ με την εγγύηση της μπενελι που πήρα αρχές του μήνα. Πήρα τηλέφωνο στον Κύργια και μου εξήγησε το παλικάρι που ήταν υπεύθυνος για τις εγγυήσεις αλλά μάλλον τα έκανα θάλασσα ( δεν τα πάω καλά με την τεχνολογία γενικά) οπότε ξανά πήρα τηλέφωνο και έκανε τη διαδικασία ο άνθρωπος. Με εξυπηρέτησαν με ευγένεια, άμεσα και τους ευχαριστώ πολύ. Έτοιμη η εγγύηση σε μηδέν χρόνο.
Όντως, δεν βρίσκω κι εγώ το λόγο που θα πρέπει ο αγοραστής να κάνει τη διαδικασία και όχι το κατάστημα που αγοράζεις το όπλο. Όμως στην αντιπροσωπεία η εξυπηρέτηση άριστα δέκα, έμεινα πολύ ευχαριστημένος.Ναι πρέπει να καταχωρίσεις την αγορά ηλεκτρονικά στο site της Benelli για να ξεκινήσει να μετράει. Βέβαια θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε ο καταναώτής να μπαίνει σε αυτή την διαδικασία αλλά θα μπροούσε να το κάνει ο καταστηματάρχης με το που πουλάει το όπλο. Τουλάχιστον η ελληνική αντιπροσωπεία γενικά βοηθάει.
Καλημέρα σας. Συμφωνώ με τα παραπάνω αλλά θα μπορούσε αν ήθελα και η Benelli (όμιλος beretta) αφού «πουλάει» στην εγγύηση θα το έκανε περισσότερο αυτοματοποιημένο και για τον έμπορο.Ναι πρέπει να καταχωρίσεις την αγορά ηλεκτρονικά στο site της Benelli για να ξεκινήσει να μετράει. Βέβαια θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε ο καταναώτής να μπαίνει σε αυτή την διαδικασία αλλά θα μπροούσε να το κάνει ο καταστηματάρχης με το που πουλάει το όπλο. Τουλάχιστον η ελληνική αντιπροσωπεία γενικά βοηθάει.
Σε άλλους κλάδους (πχ προϊόντα τεχνολογίας) το κατάστημα όταν πουλάει καταχωρεί την εγγύηση στο σύστημ ατης εταιρείας. Ο πελάτης δεν κάνει τίποτα. Δεν ξέρω τι εξυπηρετεί την benelli το σύστημα αυτό. Απ' ότι βλέπω και η beretta έχει παρόμοια διαδικασία. Εγώ πάντως κρατάω τις αποδείξεις για να είμαι καλυμμένος.Καλημέρα σας. Συμφωνώ με τα παραπάνω αλλά θα μπορούσε αν ήθελα και η Benelli (όμιλος beretta) αφού «πουλάει» στην εγγύηση θα το έκανε περισσότερο αυτοματοποιημένο και για τον έμπορο.
Πάντως είναι ένα καλό παράδειγμα wow που λένε και οι μαρκετιστες. Μπράβο στο υπάλληλο και στο ΚΥΡΓΙΑΣ.
Στείλε μήνυμα στην brownells Αμερικής με παράπονο.Μου έφτασε χθες επιτέλους ένα ελατήριο που είχα παραγγείλει από το κωλοχανίο του Brownells της γερμανίας. Το είχα παραγγείλει μέσα στο καλοκαίρι πάνω από ένα μήνα πριν. Μου είχα στείλει ένα ημειλ που έλεγε μεταφράζοντας από τα γερμανικά ότι όταν μας έρθει το πράγμα από την Αμερική θα στο στείλουμε και θα το παραλάβεις το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου περίπου. Σεπτέμβριος έφτασε και τίποτα δεν είχα παραλάβει και έστελνα μηνύματα απλά ρωτώντας αν μου το έχουν στείλει. Καμία απάντηση, απαξιούν. Ίσως γιατί τα μηνύματα μου ήταν στα αγγλικά και όχι στα γερμανικά. Έστειλα από 20 Αυγούστου 4 μηνύματα και με αγνόησαν και στα τέσσερα.
Το Brownells της Αμερικής είναι άψογο, έχω παραγγείλει πολλές φορές παλιά, δυστυχώς όμως τώρα στην Ευρώπη στέλνουν μόνο από τα καινούργια ευρωπαϊκά τους καταστήματα. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει και πρέπει να το παραγγείλουμε από το γερμανικό κωλοχανίο.
πως φαινεται ο τυχερος ανθρωπος!Επειδή είμαστε στην Ελλάδα, καλό είναι να επικροτούμε τις επαγγελματικές συμπεριφορές εταιρειών, παρότι στο εξωτερικό θεωρούνται λίγο πολύ αυτονόητες.
Στην έκθεση κυνηγιού αγόρασα μία διπλή φυσιγγιοθηκη "αετός" από το περίπτερο της εταιρείας "Iraklis outdoor".
Όταν έφθασα αργά το βράδυ σπίτι συνειδητοποίησα ότι το κούμπωμα απ'τη μία πλευρά έλειπε.
Επικοινώνησα με την εταιρεία μέσω messenger και μου απάντησε πως πράγματι καθώς συγυριζαν το βράδυ το περίπτερο τους το βρήκαν πεσμένο και μου το έστειλαν δωρεάν την αμέσως επόμενη ημέρα.
Εδώ παλεύουμε ακόμη για τα αυτονόητα γι αυτο ειμαστε στάσιμοι σαν το νερο του βούρκου.Επειδή είμαστε στην Ελλάδα, καλό είναι να επικροτούμε τις επαγγελματικές συμπεριφορές εταιρειών, παρότι στο εξωτερικό θεωρούνται λίγο πολύ αυτονόητες.
Στην έκθεση κυνηγιού αγόρασα μία διπλή φυσιγγιοθηκη "αετός" από το περίπτερο της εταιρείας "Iraklis outdoor".
Όταν έφθασα αργά το βράδυ σπίτι συνειδητοποίησα ότι το κούμπωμα απ'τη μία πλευρά έλειπε.
Επικοινώνησα με την εταιρεία μέσω messenger και μου απάντησε πως πράγματι καθώς συγυριζαν το βράδυ το περίπτερο τους το βρήκαν πεσμένο και μου το έστειλαν δωρεάν την αμέσως επόμενη ημέρα.