Άκου λοιπόν.
Η θερμοκρασία επηρρεάζει την ταχύτητα καύσης της πυρίτιδας αλλά δεν κάνει κανένα "σκαλί" σε δεδομένη θερμοκρασία.
Αυτό σημαίνει με απλά λόγια ότι δεν μπορεί μια πυρίτιδα όποια και να είναι αυτή να αποδίδει σχετικά καλά στους -10 και να τα παίζει τελείως στους -12.
Η μείωση στην απόδοση είναι σταδιακή.
Αυτό που ενδιαφέρει και έχει σημασία είναι η αρχική ταχύτητα της γόμωσης, οι μένουσες ταχύτητες στον στόχο και η κατανομή στον στόχο.
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ.
Αν λοιπόν βάλεις ένα φυσίγγι στην κατάψυξη στους -20 και το δοκιμάσεις αμέσως μόλις το βγάλεις γνωρίζεις με αρκετά καλή ακρίβεια την αρχική ταχύτητα που θα βγάλει αν κυνηγάς στους πραγματικούς -20.
Ο Νίκος έχει κάνει τέτοια πειράματα.
Αν γνωρίζεις και την τελική (μένουσες) ακόμα και αν το έχεις ρίξει στους +40 γνωρίζεις πόσο έχουν παραμορφωθεί τα σκάγια (διότι η παραμόρφωση των σκαγιών δεν συμβαίνει στον αέρα αλλά μέσα στην κάνη).
Αν σου βγάλει μια κατανομή Α στους +40 το πιο πιθανό είναι να σου βγάλει πυκνότερη στους -20 αλλά σίγουρα με μικρότερες μένουσες.
Μπορείς να τις βρεις υπολογιστικά τις μένουσες σε θερμοκρασία -20 ... δεν χρειάζεται απαραίτητα να πας να ρίξεις.
Άρα βασικά αν μπορείς να κάνεις τους απαραίτητους υπολογισμούς, ... με μεγάλη ακρίβεια βλέπεις πως θα αποδόσει ένα φυσίγγι στους -20 ακόμα και αν το έχεις ρίξει κατεψυγμένο στους +40 και έχεις φυσικά τις μετρήσεις.
Επειδή αυτά ακούγονται δύσκολα και είναι ίσως, λέω ότι οι δοκιμές είναι πιο εύκολο να γίνονται σε συνθήκες κυνηγιού.
Αν θες φυσίγγι για τους -20 και στους -10 να κάνεις την δοκιμή δεν πρόκειται να βρεις κάτι πολύ διαφορετικό.
Φυσικά θα αφήσεις το φυσίγγι στο κρύο για να φτάσει η πυρίτιδα στους -10.
Αν το βγάλεις από το αυτοκίνητο και το ρίξεις δεν θα δεις σωστά πράγματα.
Αυτά τα λίγα, ηρέμησε και ρώτα ... κανένας δεν τα ξέρει όλα, όλοι ρωτάμε για να μάθουμε ή διαβάζουμε από καταξιωμένους ανθρώπους που ξέρουν περισσότερα από εμάς.
Και επίσης όλοι μπορεί να κάνουμε λάθη.