Benelli Team Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
τα extreme δεν βγάζουν καλα ποσοστα στο χαρτι πως θα γινουν οι δοκιμες?
Τα extreme σε διάτρηση εννοώ ... ρίξε σε κανέναν τοίχο στα 70m, αν πετάξουν τον σοβά είναι εντάξει.

Τα πιο μακρινά παπιά με Federal BB τα κατέβασα.
100 περίπου σκάγια.

Λες να έβαζαν τα απαιτούμενα σκάγια στον κύκλο ... ?
Σε μεγάλες αποστάσεις πρέπει να σε θέλει λίγο και η τύχη.
 
Τα extreme σε διάτρηση εννοώ ... ρίξε σε κανέναν τοίχο στα 70m, αν πετάξουν τον σοβά είναι εντάξει.

Τα πιο μακρινά παπιά με Federal BB τα κατέβασα.
100 περίπου σκάγια.

Λες να έβαζαν τα απαιτούμενα σκάγια στον κύκλο ... ?
Σε μεγάλες αποστάσεις πρέπει να σε θέλει λίγο και η τύχη.
Αγορασες V3????
 
👉 τωρα για κανες κατανομες και τετοια δεν με απασχολει

Αιρετικός !!! σαν εμένα ... 🤣
Ε μα τι να κανω αφου ριχνω σε τσιχλα στο διαστημα την περνει ενα σκαγι στο κεφαλι και πεφτει στουπι... Ριχνω σε αλλη στα 10 μετρα ανατιναζεται γινεται πυροτεχνημα και φευγει και μου κουναει μαντηλι ...ε τι να κατσω να σκασω.. αντε να παρω κανα τσοκακι και thats all folks!!!:cool:
 
Είμαι 100% σίγουρος ότι μετά την μετατροπή θα έχασες και στα δύο όσο και αν πιστευεις το αντίθετο.
Και εγω ειμαι 99% σιγουρος οτι εκανα εγω με την after market μετατροπη το κανει κανει τωρα η Benelli με το powerbore εργοστασιακα...
ετσι για να γελασουμε και λιγο...
 
Εντάξει μπορεί να ανεβαίνουν οι σφυγμοί μέσα μέσα αλλά στο τέλος όλα καλά, γίνεται και λίγο χαβαλές και ηρεμούν τα πράγματα
Σιγά μην τσακωθούμε για τα σίδερα
Δεν επιτρέπω σε κανέναν να προσβάλλει το όπλο μου!:p
 
Το θεμα δεν ειναι τι πιστευω εγω ή το τι πιστευεις εσυ αλλα το τι αποτελεσματα βλεπω εγω...;);)
Δεν ειναι το θέμα τι πιστευουμε ούτε τι βλεπουμε. Αλλά το τι γίνεται στην πραγματικότητα. Αν είχες κάνει δοκιμές πριν και μετά θα το έβλεπες κιόλας και δεν θα χρειαζόταν ούτε να σου το αποδείξω ούτε να με πιστέψεις. Η φυσική λέει ότι μεγαλύτερος όγκος = μικρότερες πιέσεις =μικρότερες ταχύτητες= μικρότερη διάτρηση. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Και εγω ειμαι 99% σιγουρος οτι εκανα εγω με την after market μετατροπη το κανει κανει τωρα η Benelli με το powerbore εργοστασιακα...
ετσι για να γελασουμε και λιγο...
Και όμως όπως είχε πει ο @leo αν θυμάμαι καλά ούτε επιμήκυνση κώνου προσαρμογής έχει γίνει ούτε ο αυλός ειναι διευρυμένος στις power bore κάννες. Κάπου εδώ μέσα στο θέμα είναι ψάχνοντας θα το βρεις.
 
Αλλά το τι γίνεται στην πραγματικότητα
Ποια πραγματικοτητα τη δικη μου ή τη δικη σου?
να αγαπιόμαστε
Κραταω αυτο το τελευταιο...
ούτε επιμήκυνση κώνου προσαρμογής έχει γίνει ούτε ο αυλός ειναι διευρυμένος στις power bore κάννες
Αφου του ειπαν να μην το πει...Τι στο διαολο ειναι αυτο το powerbore τελικα, εσυ τι φανταζεσαι?
 
Η φυσική λέει ότι μεγαλύτερος όγκος = μικρότερες πιέσεις =μικρότερες ταχύτητες= μικρότερη διάτρηση
Μια αλλη φυσικη μπορει να λεει μεγαλυτερος ογκος=λιγοτερες παραμορφωσεις=μεγαλυτερες μενουσες=μεγαλυτερη διατρηση
 
Δεν ειναι το θέμα τι πιστευουμε ούτε τι βλεπουμε. Αλλά το τι γίνεται στην πραγματικότητα. Αν είχες κάνει δοκιμές πριν και μετά θα το έβλεπες κιόλας και δεν θα χρειαζόταν ούτε να σου το αποδείξω ούτε να με πιστέψεις. Η φυσική λέει ότι μεγαλύτερος όγκος = μικρότερες πιέσεις =μικρότερες ταχύτητες= μικρότερη διάτρηση. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Και όμως όπως είχε πει ο @leo αν θυμάμαι καλά ούτε επιμήκυνση κώνου προσαρμογής έχει γίνει ούτε ο αυλός ειναι διευρυμένος στις power bore κάννες. Κάπου εδώ μέσα στο θέμα είναι ψάχνοντας θα το βρεις.
Στις χειροβομβιδες ναι ισχυει....
 
Τι στο διαολο ειναι αυτο το powerbore τελικα, εσυ τι φανταζεσαι?
Έλα ντε τι είναι;
Ο αυλός πάντως παραμένει ο κλασσικός όπως λένε και είναι και εύκολο να διαπιστωθεί
Κάτι σκάλισαν όμως γιατί σε δοκιμές που έχουν γίνει λένε ότι όντως έχει βελτιωμένη απόδοση
 
Ποια πραγματικοτητα τη δικη μου ή τη δικη σου?

Κραταω αυτο το τελευταιο...

Αφου του ειπαν να μην το πει...Τι στο διαολο ειναι αυτο το powerbore τελικα, εσυ τι φανταζεσαι?
Δεν υπάρχει δική σου και δική μου πραγματικότητα. Μία ειναι η πραγματικότητα.
Οκ δεν πιστεύεις εμένα. Διάβασε το παρακάτω από το site της Fabarm.
To κάνω copy paste απο το θέμα του Baikal που το είχα δημοσιεύσει το πρωί.
Fabarm tribore
Capture.PNG
Μετάφραση :
H Tribore κάννη είναι η μόνη χωρίς τα μειωνεκτήματα των άλλων καννών με διευρυμένο αυλό. Δηλαδή πολύ κακή διάτρηση. Οι κάννες με διευρυμένο αυλό προορίζονται (αναζητούν) για καλύτερη κατανομή. Η καινοτομία ήταν να αυξηθεί η διάμετρος του αυλού για να μειωθούν οι τριβές και ως αποτέλεσμα ο αριθμός των παραμορφωμένων σκαγίων. Γεννήθηκε (εννοεί ο διευρυμένος αυλός) για τις σκοπευτικές ανάγκες (sporting και trap) όπου σκοπός-στόχος δεν ειναι η διάτρηση. Ο στόχος-σκοπός ήταν η καλύτερη κατανομή για να σπάνε πορισσότερα πιατάκια. Φυσικά με τις παραδοσιακές κάννες με διευρυμένο αυλό υπάρχει έλλειψη διάτρησης. Το αέριο συμπιέζεται σε μεγαλύτερο όγκο (η διάμετρος της κάννης αυξάνεται από 18,40 σε 18,85 mm), άρα λιγότερη πίεση , χαμηλότερη ταχύτητα σκαγιών. .και κατά συνέπεια ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΗΣΗ.

Και στο τέλος δίνει και τον τύπο της κινητικής ενέργειας ( Ec= ½ mv2 ) που είναι νόμος της φυσικής και δεν αλλάζει και λέει ότι η ενέργεια είναι ανάλογη της μάζας των σκαγίων και ανάλογης του τετραγώνου της ταχύτητας.


Ακριβώς το ίδιο και σε μεγαλύτερο βαθμό ισχύει και για τον κώνο καθώς και αυτός αυξάνει την χωριτηκότητα της κάννης δηλαδή τον όγκο.
Τα έχουμε ξανασυζητήσει , το αναφέρει και ο Κυπρίδημος σε ένα του άρθρο.
 
Διαβάζω και απορώ ρε παιδιά.
Με δυσκολία αλλα ας αποδεχτώ ή καλύτερα να υποθέσω ότι το benelli που αγοράσατε δεν σκοτώνει. Καταρχήν πριν κάνετε όποιαδήποτε μετατροπή βρήκατε γιατί δεν σκοτώνει; Τι φταίει; Ή πήγατε στα κουτουρού και κάνατε έναν διευρυμένο αυλό και μία επιμήκυνση στον κώνο προσαρμογής επειδή το είπε κάποιος σε ένα καφενείο και διαπιστώσατε δια μαγείας ότι πλέον το όπλο σας σκοτώνει; Ήταν ο κώνος ή ο αυλός που έφταιγε και δεν σκότωνε; Μετά την μετατροπή αλλάξατε και τσοκ ώστε να ανταποκρίνονται σε συσφίξεις στην νέα διάμετρο αυλού ή πλέον έχετε πιο σφιχτά τσοκ;
Επίσης η όποιαδήποτε μετατροπή που κάνατε είτε στον αυλό είτε στον κώνο έχετε καταλάβει τι έχει βελτιώσει και τι έχει χαλάσει ή έτσι στα κουτουρού θεωρείτε ότι τα πάντα βελτιώθηκαν; Κάνατε δοκιμές πριν και μετά την μετατροπή για να συγκρίνεται διαφορές τι βελτιώθηκε και τι όχι; Η τα συμπεράσματα σας είναι πάλι από τον κυνηγότοπο με τα σφάλματα σε εκτιμηση απόστασης , λάθος σκόπευσης , και χίλιοι άλλοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την επιτυχία στην καταβολή του θηράματος;
Θα μπορούσα να γράφω σελίδες ολόκληρες για το τι μπορεί να φταίει ή να έχει αλλάξει μετά από κάποια μετατροπή στην κάννη ή από αλλαγή κάννης και σας δίνει την εντύπωση ή την ψευδαίσθηση ότι μετά την μετατροπή η benelli σας σκοτώνει καλύτερα. Το πρώτο και κυριότερο η ψυχολογία σας ότι πλέον έχετε μία καλύτερη κάννη.
Μία άλλη λογική εξήγηση που θα μπορούσα να δώσω ότι μετά από μετατροπή σκοτώνει καλύτερα είναι επειδή απλά τα φυσίγγια που χρησιμοποιείτε στα κυνήγια σας και ειδικά στα υδροβια είναι πολύ βαριά φυσίγγια τα οποία αποδίδουν καλύτερα σε κάννες με διευρυμένους αυλούς και επιμηκυμένους κώνους προσαρμογής και απλά πριν την μετατροπή στην κάννη σας απλά δεν δοκιμάσατε πιο ελαφριά φυσίγγια με λιγότερες πιέσεις και μικρότερη γόμωση που θα παίρνατε το πιθανότερο τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα. Γιατί όπως λέτε πάντα τα παράπονα σας στις μεγάλες γομώσεις για τα μεγάλα θηράματα και ειδικά στα υδρόβια ειναι και όχι στις τσίχλες. Αλλά υποθέτω (για να μην πω ότι είμαι σίγουρος) πριν την μετατροπή θεωρήσατε πιθανόν λανθασμένα ότι για τα θηράματα σας σε υδροβιότοπο είναι απαγορευτικά τα λιγότερα γραμμάρια γόμωσης και έτσι δεν τα δοκιμάσατε καν. Ένας άλλος λόγος που μπορεί να ευθύνεται είναι ότι τις περισσότερες αν όχι όλες τις καταβολές τις έχετε με περιφεριακά σκάγια που ειναι απολύτως φυσιολογικό εφόσον είναι πολύ δύσκολο ειδικά σε μακρινές αποστάσεις να κεντροτουφεκάει ο όποιοσδήποτε. Επομένως πριν διευρύνετε τον αυλό με βαριά φυσίγγια είχατε περισσότερες παραμορφώσεις στα περιφεριακά σκάγια και άρα δεν ήταν τόσο αποδοτικά όσο τα κεντρικά σκάγια και έτσι νομίζατε και πάλι ότι έφταιγε η κάννη. Η λύση και τότε θα ήταν μικρότερη γόμωση στο φυσίγγι ή πιο σκληρά σκάγια και γενικότερα καλύτερο φυσίγγι. Αλλά φαντάζομαι ούτε αυτό το δοκιμάσατε. Επίσης ακόμη και η μικρότερη ανάκρουση από τις μικρότερες ταχύτητες που φυσιολογικά θα έχετε μετά από τις μετατροπές μπορεί να παίζουν ρόλο. Όπως είπα θα μπορούσα να γράψω σελίδες αλλά η ουσία είναι ότι αν δεν ήταν θέμα προκατάληψης και γενικότερα ψυχολογικό οι αστοχίες πριν τις μετατροπές που κάνατε, κατα 90% ήταν κακό ταίριασμα της κάννης με το φυσίγγι είτε επειδή δεν το φανταστίκατε είτε επειδή δεν καταδεχτείκατε να δοκιμάσετε ελαφρύτερο φυσίγγι επειδή ίσως θεωρήσατε ότι στα θηράματα που κυνηγάτε είναι απογορευτική η χρήση ελαφρύτερου φυσιγγίου. Το άλλο 10% επειηκώς τόσο λίγο το αποδίδω στην ψυχολογία και στην σκόπευση για να μην σας προσβάλω εμπιστευόμενος τις σκοπευτικές ικανότητες σας καθώς και την ικανότητα εκτίμησης απόστασης του θηράματος, προσκόπευσης, υγρασίας, θερμοκρασίας κλπ κλπ που μπορεί να επηρεάζουν στον κυνηγότοπο την επιτυχία μίας βολής και την καταβολή του θηράματος. Παράγοντες δηλαδή που μπορεί να επηρεάσουν τόσο πολύ που για μένα είναι αδιανόητο να βγάλεις συμπεράσματα στον κυνηγότοπο χωρίς να είναι απόλυτα μετρήσιμοι. Περισσότερο δηλαδή συμπεράσματα του καφενείου είναι αλλά τέλος πάντων. Είπαμε ας αποδεχτώ υποθετικά ότι δεν σκοτώνουν.

Και καταλήγω σε αυτό το συμπέρασμα διότι με τις επεμβάσεις που κάνατε στα benelli σας όπως επιμήκυνση κώνου και διεύρυνση αυλού ,2 πράγματα μπορεί να έχουν βελτιωθεί. Τα περιφεριακά σκάγια και λίγο η κατανομή και αυτό ωφείλεται ότι πλέον η κάννη σας ταιριάζει καλύτερα με τα πιο βαριά φυσίγγια που κυνηγάτε περισσότερο λόγο μεγαλύτερης χωριτηκότητας και μεγαλύτερου όγκου μέσα στην κάννη. Οπότε οι πιέσεις και οι τριβές μειώνονται λίγο με αποτέλεσμα να έχετε πιο σφιχτή κατανομή και μεγαλύτερη ενέργεια στα περιφεριακά σκάγια. Ότι θα πετυχαίνατε δηλαδή αν βάζατε πιο ελαφρύ φυσίγγι ή καλύτερο φυσίγγι που να έχει πιο σκληρά σκάγια , πιο καλά προστατευμένα σκάγια και πιο καλό αμορτισέρ το βύσμα ώστε να μην έχετε παραμορφώσεις στα σκάγια από τις πιέσεις και από τις τριβές της κάννης.

Όλα μπορούν να εξηγηθούν επιστημονικά και τεμκηριωμένα. Απλή φυσική είναι η βλητική. Δεν ειναι κάτι εξωπραγματικό. Απλά να ξέρεις 2-3 πράγματα και να μπορείς να τα αναλύσεις και τα ερμηνεύσεις έτσι όπως πρέπει.
Μπα... Έχουμε δοκιμάσει τα πάντα. Εαν σκότωνε πιο καλά το τουφεκακι από το ουρμπινο να είσαι σίγουρος θα το προτιμούσαμε. .my man.
Πάρε μια be diamond ... όλα λυμένα. 🤣
.yelling.
Πες μου τι πλερώνω 2000+ €
Τη σκανδαλοθηκη που δεν μπαίνει στη θέση της; το κλείστρο που ανοιγοκλεινει ότι ώρα θέλει; τα πλαστικά;
Τη χρυσή σκανδάλη;
 
Έλα ντε τι είναι;
Ο αυλός πάντως παραμένει ο κλασσικός όπως λένε και είναι και εύκολο να διαπιστωθεί
Κάτι σκάλισαν όμως γιατί σε δοκιμές που έχουν γίνει λένε ότι όντως έχει βελτιωμένη απόδοση
Γιωργο ουτε εγω γνωριζω την απαντηση το σιγουρο ειναι οτι αυλος παρεμεινε στο 18,3 η 18,4 οπως ολες οι κλασσικες Benelli(εχω ακουσει και κατι εξαιρεσεις με 18,5...) Αλλα η γεωμετρια της καννης ειναι θαλαμη- κωνος- αυλος- τσοκ τι σκατα πειραξανε δηλαδη?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top