Έχω καταλάβει ότι με αυτά που αναφέρει ότι ετοίμασαν μια υπερδιευρημενη κωνική κάννη.Αν όχι,άλλη μια βελτιωμένη κάννη στα επίπεδα αυτών που έχουν κυκλοφορήσει.Τελικά τι έχετε καταλάβει ότι είναι αυτή η καινοτομία?
Και θέλω να μάθω τι αυλό έχει πριν το τμήμα υπερδιευρηνσης,ελπίζω να είναι τουλάχιστον 18,9 αν δεν έχει μακρύ κωννο,αν όλα αυτά τα έχει προσέξει,τότε έχει ελπίδες να ξεπεράσει Φαμπαρμ(η νεοτερες) και Μοσσυ835.Έχω καταλάβει ότι με αυτά που αναφέρει ότι ετοίμασαν μια υπερδιευρημενη κωνική κάννη.Αν όχι,άλλη μια βελτιωμένη κάννη στα επίπεδα αυτών που έχουν κυκλοφορήσει.
Τα τσοκ της θα είναι σαν της Μοσσυ835 σε έξοδο σίγουρα,δηλαδή 10αρα κάννη.Και θέλω να μάθω τι αυλό έχει πριν το τμήμα υπερδιευρηνσης,ελπίζω να είναι τουλάχιστον 18,9 αν δεν έχει μακρύ κωννο,αν όλα αυτά τα έχει προσέξει,τότε έχει ελπίδες να ξεπεράσει Φαμπαρμ(η νεοτερες) και Μοσσυ835.
Εγώ το είχα αναφέρει.Αφού σε βάθος χρόνου θέλουν να καταργήσουν το μολύβι και να πάμε σε ατσαλι και κράματα σε όλα τα θηράματα...Δεν τα βγάζει τυχαία έτσι η benelli..Μας προετοιμάζουν σιγά σιγά για ατσάλια
View attachment 80764
Kαι δεν έχει και κανένα νόημα να μην ανέβουν στα 19 χιλιοστά αυλό την στιγμή που καταργηται η παραδοσιακή βυσματωση.Πιο γρήγορη ντουφέκια,πιο δυνατή περιφέρεια.Καλητερη απόδοση στα βαριά φορτία.Εγώ το είχα αναφέρει.Αφού σε βάθος χρόνου θέλουν να καταργήσουν το μολύβι και να πάμε σε ατσαλι και κράματα σε όλα τα θηράματα...Δεν τα βγάζει τυχαία έτσι η benelli..
Όλα αυτά γίνονται για την αμερικανική αγορά εκεί που ρίχνουν 3,5 φυσίγγια Και χρησιμοποιούν μεγάλα φορτία σκάγια στην Ευρώπη έχουμε και είχαμε άλλη φιλοσοφία γενικά δε νομίζω ότι χρειάζεσαι τόσα πολλά γραμμάρια σκάγια στο μολύβι τώρα στο ατσάλι πας άλλου αναγκαστικάKαι δεν έχει και κανένα νόημα να μην ανέβουν στα 19 χιλιοστά αυλό την στιγμή που καταργηται η παραδοσιακή βυσματωση.Πιο γρήγορη ντουφέκια,πιο δυνατή περιφέρεια.Καλητερη απόδοση στα βαριά φορτία.
Με πλαστικό κυαθιο,αποδίδουν καλητέρα σε όλα τα φορτία,και ιδιαίτερα με μολύβδινα σκάγια.Το μόνο μειωνεκτημα είναι φυσικά η παραδοσιακή βυσματωση,εκεί υπάρχη πρόβλημα.Όλα αυτά γίνονται για την αμερικανική αγορά εκεί που ρίχνουν 3,5 φυσίγγια Και χρησιμοποιούν μεγάλα φορτία σκάγια στην Ευρώπη έχουμε και είχαμε άλλη φιλοσοφία γενικά δε νομίζω ότι χρειάζεσαι τόσα πολλά γραμμάρια σκάγια στο μολύβι τώρα στο ατσάλι πας άλλου αναγκαστικά
Όλα αυτά γίνονται γι'αυτό που έρχεται,αλλά ο υπερδιευρημενος αυλός,ρίχνει τα πάντα καλύτερα αρκεί να χρησιμοποιήτε πλαστικη βυσματωση.Όλα αυτά γίνονται για την αμερικανική αγορά εκεί που ρίχνουν 3,5 φυσίγγια Και χρησιμοποιούν μεγάλα φορτία σκάγια στην Ευρώπη έχουμε και είχαμε άλλη φιλοσοφία γενικά δε νομίζω ότι χρειάζεσαι τόσα πολλά γραμμάρια σκάγια στο μολύβι τώρα στο ατσάλι πας άλλου αναγκαστικά
Απ' τη μια άκρη στην άλλη.Το έκανε πάλι η Benellαρα το θαύμα της!
Μα γιατί να το κάνει αυτό???????Λες να άφησε το 18.3?
Στην νέα κάννη δείχνει κάτι εξησωσεις στη διαφήμιση κτλπ,και κάνει την μεγαλύτερη κολοτουμπα από κάθε άλλη εταιρία.Βεβαια πίσω από το όνομα είναι ο όμιλος,που είναι υπεύθυνη για την τόσο μεγάλη καθυστέρηση τόσων χρόνων.Μην ξεχναμαι ότι μια συνήθως στρατηγική είναι να αγοράζονται εταιρίες από άλλες για να της κλείσουν.Εδω έως σήμερα δεν έγινε έτσι,παρά να την πούμε τιμωρία η καταδίκη να φοράει το Μπενελλι αυτήν τη παλιά γεωμετρία έως σήμερα.Και μάλιστα ακόμα πιο στενή από της Μπενελλι του 80'.Μα γιατί να το κάνει αυτό???????
Να αφήσει το καλύτερο αυλό που όλοι εκεί θα επιστρέψουν????
Δηλαδή έχουμε το "δέκα το καλό" στα χέρια μας και το αφήνουμε??????
Όχι Παναΐαμ μην το κάνει αυτό ,θα μας αποσυντονίσει, ο 18,3 είναι ευαγγέλιοΜα γιατί να το κάνει αυτό???????
Να αφήσει το καλύτερο αυλό που όλοι εκεί θα επιστρέψουν????
Δηλαδή έχουμε το "δέκα το καλό" στα χέρια μας και το αφήνουμε??????
Να δούμε πως θα δουλέψει αυτή η κάννη,αφού ως γνωστό από την εταιρία θέλει στεννό αυλό η αδράνεια.Όχι Παναΐαμ μην το κάνει αυτό ,θα μας αποσυντονίσει, ο 18,3 είναι ευαγγέλιο
Τόσα χρόνια έχουμε μάθει να ψωνίζουμε τα φουλ για ντεμι και τα ντεμι για λαιτ
Μια χαρά δουλεύει και με διευρυμένο!Να δούμε πως θα δουλέψει αυτή η κάννη,αφού ως γνωστό από την εταιρία θέλει στεννό αυλό η αδράνεια.
Πλάκα κάνουμε με τα λεγόμενα της Μπενελλι μέσα από το χρόνο,τότε που άρχισαν να αλλάζουν της γεωμετρίες,και η στάση της εταιρίας.Μια χαρά θα πάνε όλα.Πολύ προληπτικότητα για το τίποτα. Κάντε υπομονή και θα βγούν όλα στη φόρα , είτε καλά είτε κακά.
Συμφωνώ αλλά έχω δει και πλαστικά που δεν είναι τόσο ελαστικά η ανοιχτά στην φούσταΜε πλαστικό κυαθιο,αποδίδουν καλητέρα σε όλα τα φορτία,και ιδιαίτερα με μολύβδινα σκάγια.Το μόνο μειωνεκτημα είναι φυσικά η παραδοσιακή βυσματωση,εκεί υπάρχη πρόβλημα.