O "Master Chef" των όπλων

Status
Not open for further replies.
Απο τιμες δεν γνωριζω καθολου πλην καποια φορα που ειχα ρωτησει για παραδοσιακη βαφη καννης....
πλεων cerakote και τελιωσες με λάδια και φόβο σκουριάς απλα οι περισοτεροι δουλεύουν αυτή που στεγνώνει μόνη της και όχι αυτή που ψηνετε οποτε έχετε υπόψη σου
 
Αμμοβολλη απολιπανση πιοτικο σπρει και δε γαμω ψιλά καπέλα για οπλο 30ετιας μαζηκης παραγωγης έχω κανει ένα απο τα δικά μου και ενός φίλου που του σκουριαζε συνέχεια στο γκιαουρ αντα πριν δέκα χρόνια και είναι ακόμα οκ το δικο του ήταν 1 χρόνου έτσι
 
Οποτε ξυγιεσε αλταιρ λουσσο αφερεση και επαναβαφη όλο και καπιό παιδι στο φόρου μπωρει να στο κανει καλύτερα απο οπλουργο πιστευω εχω δει μερακλιδικες δουλιες και μη φοβασε τπτ απλη εργασία φινιρισματος ειναι
Αν εννοείς τον Γιώργο, νομίζω ότι ασχολείται μόνο με ξύλα...
 
Ότι επισκευάζεται επισκευάζεται σίγουρα. Νομίζω πως έχεις παρακάτω λύσεις.

Πρώτη περίπτωση είναι να αντικαταστήσεις όλη την Ρίγα.
Οι οπλουργοι διαθέτουνε τέτοιες ρίγες που θα μπορούσαν Να αφαιρέσουμε την παλιά και να κολλήσουνε μια καινούργια .
Μετά από αυτό θα χρειαστείς σίγουρα βαφή γιατί θα φύγει το χρωμα με την θερμοκρασία

Δεύτερη λύση είναι να κολληθεί κομμάτι κατασκευή δηλαδή και από την είδα χρειάζεσαι και ποδαράκι στήριξης.
Και σε αυτή την περίπτωση το χρώμα θα επηρεάσει .

Η τρίτη λύση είναι να αφαιρέσεις εντελώς την ρίγα αν αυτό βέβαια σου αρέσει και σε βολεύει .
Εκεί θα αφισεις το πρώτο κομμάτι της ριγας και το τελευταίο που πατά το στόχαστρο .
Μια αριγη κάννη έχει το γούστο της . Αλλά ειναι να σου αρέσει .

(Και πάλι το χρωμα θα επηρεάστει)

Αν δοκιμασεις την Τρίτη λύση και δεν σου αρέσει μπορείς μετά να πας στην πρώτη .
Ακριβώς έτσι και γω την τρίτη λύση σκέφτηκα από την αρχή.
 
Βαφές τύπου blueing κάνει ο Χρηστάρας, έχει προμηθευτεί τις καλύτερες Αμερικάνικες φόρμουλες και έχει φτιάξει καζάνι με ατμοποιητή και δεν σημαζεύεται ! Δεν είναι εύκολο το blueing.
Θα το διαπιστώσω προσωπικά Γιώργο...;)
 
Επειδή δεν βρήκα το πως ανοίγουμε νέο θέμα, (αισθάνομαι τελείως άχρηστος!) βάζω εδώ το πρόβλημά μου που αφορά τη σπασμένη ρίγα σε μια παλιά Browning που δυστυχώς δεν υπάρχει το κομμάτι που λείπει. Γίνεται επισκευή - σε λογικά πλαίσια- και αν ναι πως, ποιός κλπView attachment 1770
Ότι επισκευάζεται επισκευάζεται σίγουρα. Νομίζω πως έχεις παρακάτω λύσεις.

Πρώτη περίπτωση είναι να αντικαταστήσεις όλη την Ρίγα.
Οι οπλουργοι διαθέτουνε τέτοιες ρίγες που θα μπορούσαν Να αφαιρέσουμε την παλιά και να κολλήσουνε μια καινούργια .
Μετά από αυτό θα χρειαστείς σίγουρα βαφή γιατί θα φύγει το χρωμα με την θερμοκρασία

Δεύτερη λύση είναι να κολληθεί κομμάτι κατασκευή δηλαδή και από την είδα χρειάζεσαι και ποδαράκι στήριξης.
Και σε αυτή την περίπτωση το χρώμα θα επηρεάσει .

Η τρίτη λύση είναι να αφαιρέσεις εντελώς την ρίγα αν αυτό βέβαια σου αρέσει και σε βολεύει .
Εκεί θα αφισεις το πρώτο κομμάτι της ριγας και το τελευταίο που πατά το στόχαστρο .
Μια αριγη κάννη έχει το γούστο της . Αλλά ειναι να σου αρέσει .

(Και πάλι το χρωμα θα επηρεάστει)

Αν δοκιμασεις την Τρίτη λύση και δεν σου αρέσει μπορείς μετά να πας στην πρώτη .

ο Παντελής ανέθεσε θε σε μένα τελικά την επισκευή της ρίγας στη auto 5 του.
Επιλέξαμε την δεύτερη λύση που του ειχα προτείνει , δηλαδή να κατασκευασουμε κομμάτι ρίγας και να συγκινηθεί πάνω στην παλιά. ήταν μια πρόκληση!

χρησιμοποιήθηκε ενα κομμάτι ρίγας που είχα και χρειάστηκε εκτεταμένη διαμόρφωση για να ταιριάξει. τα σημεία επαφής διαμορφώθηκαν σε σχήμα " V " και το κομμάτι μπήκε συρταρωτά από το πλάι .. με σφυρί . σκοπός ήταν να είναι τόσο σταθερό στην εφαρμογή ώστε να μην εξαρτάτε απο την κόλληση .

thumbnail_1.jpg

στην πρώτη φώτο αφού έχει κολληθεί με καλάι και λιμαριστεί ..
στην δεύτερη μετά τα δυο πρώτα χέρια " ζεστής" βαφής που επιλέξαμε τελικά για την κάννη

thumbnail_2.jpg

το ένα φέρνει το άλλο .. όποτε αποχωρίσαμε σε ανακαίνιση όλου του όπου .
το κοντάκι ήταν σε πολύ κακή κατάσταση κ οι ψάθες καμένες , οι διαδικασίες ανανέωσης γνωστές ..
Ήρθε σε αξιοπρεπές επίπεδο και ταίριαξε με την πάπια που ήταν προσαρμογή απο κάποιο άλλο όπλο και όμορφο ξύλο απο φυσικού του .


thumbnail_10,1.jpg

η βάση φρεσκαριστηκε και αυτή με κρύα βαφή και χρίση ατμού

thumbnail_12.jpg


Η κάννη στο τέλος της βαφής της και όλο το σύνολο τελειωμένο .

thumbnail_11.jpg
 
ο Παντελής ανέθεσε θε σε μένα τελικά την επισκευή της ρίγας στη auto 5 του.
Επιλέξαμε την δεύτερη λύση που του ειχα προτείνει , δηλαδή να κατασκευασουμε κομμάτι ρίγας και να συγκινηθεί πάνω στην παλιά. ήταν μια πρόκληση!

χρησιμοποιήθηκε ενα κομμάτι ρίγας που είχα και χρειάστηκε εκτεταμένη διαμόρφωση για να ταιριάξει. τα σημεία επαφής διαμορφώθηκαν σε σχήμα " V " και το κομμάτι μπήκε συρταρωτά από το πλάι .. με σφυρί . σκοπός ήταν να είναι τόσο σταθερό στην εφαρμογή ώστε να μην εξαρτάτε απο την κόλληση .

View attachment 2200

στην πρώτη φώτο αφού έχει κολληθεί με καλάι και λιμαριστεί ..
στην δεύτερη μετά τα δυο πρώτα χέρια " ζεστής" βαφής που επιλέξαμε τελικά για την κάννη

View attachment 2201

το ένα φέρνει το άλλο .. όποτε αποχωρίσαμε σε ανακαίνιση όλου του όπου .
το κοντάκι ήταν σε πολύ κακή κατάσταση κ οι ψάθες καμένες , οι διαδικασίες ανανέωσης γνωστές ..
Ήρθε σε αξιοπρεπές επίπεδο και ταίριαξε με την πάπια που ήταν προσαρμογή απο κάποιο άλλο όπλο και όμορφο ξύλο απο φυσικού του .


View attachment 2202

η βάση φρεσκαριστηκε και αυτή με κρύα βαφή και χρίση ατμού

View attachment 2203


Η κάννη στο τέλος της βαφής της και όλο το σύνολο τελειωμένο .

View attachment 2204
Σούπερ αποτέλεσμα. Είσαι φοβερός
 
ο Παντελής ανέθεσε θε σε μένα τελικά την επισκευή της ρίγας στη auto 5 του.
Επιλέξαμε την δεύτερη λύση που του ειχα προτείνει , δηλαδή να κατασκευασουμε κομμάτι ρίγας και να συγκινηθεί πάνω στην παλιά. ήταν μια πρόκληση!

χρησιμοποιήθηκε ενα κομμάτι ρίγας που είχα και χρειάστηκε εκτεταμένη διαμόρφωση για να ταιριάξει. τα σημεία επαφής διαμορφώθηκαν σε σχήμα " V " και το κομμάτι μπήκε συρταρωτά από το πλάι .. με σφυρί . σκοπός ήταν να είναι τόσο σταθερό στην εφαρμογή ώστε να μην εξαρτάτε απο την κόλληση .

View attachment 2200

στην πρώτη φώτο αφού έχει κολληθεί με καλάι και λιμαριστεί ..
στην δεύτερη μετά τα δυο πρώτα χέρια " ζεστής" βαφής που επιλέξαμε τελικά για την κάννη

View attachment 2201

το ένα φέρνει το άλλο .. όποτε αποχωρίσαμε σε ανακαίνιση όλου του όπου .
το κοντάκι ήταν σε πολύ κακή κατάσταση κ οι ψάθες καμένες , οι διαδικασίες ανανέωσης γνωστές ..
Ήρθε σε αξιοπρεπές επίπεδο και ταίριαξε με την πάπια που ήταν προσαρμογή απο κάποιο άλλο όπλο και όμορφο ξύλο απο φυσικού του .


View attachment 2202

η βάση φρεσκαριστηκε και αυτή με κρύα βαφή και χρίση ατμού

View attachment 2203


Η κάννη στο τέλος της βαφής της και όλο το σύνολο τελειωμένο .

View attachment 2204
γειας τα χερια σου Μαστορα, .shake hands.
 
ο Παντελής ανέθεσε θε σε μένα τελικά την επισκευή της ρίγας στη auto 5 του.
Επιλέξαμε την δεύτερη λύση που του ειχα προτείνει , δηλαδή να κατασκευασουμε κομμάτι ρίγας και να συγκινηθεί πάνω στην παλιά. ήταν μια πρόκληση!

χρησιμοποιήθηκε ενα κομμάτι ρίγας που είχα και χρειάστηκε εκτεταμένη διαμόρφωση για να ταιριάξει. τα σημεία επαφής διαμορφώθηκαν σε σχήμα " V " και το κομμάτι μπήκε συρταρωτά από το πλάι .. με σφυρί . σκοπός ήταν να είναι τόσο σταθερό στην εφαρμογή ώστε να μην εξαρτάτε απο την κόλληση .

View attachment 2200

στην πρώτη φώτο αφού έχει κολληθεί με καλάι και λιμαριστεί ..
στην δεύτερη μετά τα δυο πρώτα χέρια " ζεστής" βαφής που επιλέξαμε τελικά για την κάννη

View attachment 2201

το ένα φέρνει το άλλο .. όποτε αποχωρίσαμε σε ανακαίνιση όλου του όπου .
το κοντάκι ήταν σε πολύ κακή κατάσταση κ οι ψάθες καμένες , οι διαδικασίες ανανέωσης γνωστές ..
Ήρθε σε αξιοπρεπές επίπεδο και ταίριαξε με την πάπια που ήταν προσαρμογή απο κάποιο άλλο όπλο και όμορφο ξύλο απο φυσικού του .


View attachment 2202

η βάση φρεσκαριστηκε και αυτή με κρύα βαφή και χρίση ατμού

View attachment 2203


Η κάννη στο τέλος της βαφής της και όλο το σύνολο τελειωμένο .

View attachment 2204
Μην σας ξεγελάνε οι φωτογραφίες!!!!
Το αποτέλεσμα ζωντανά είναι καλύτερο:D:D.big smile.
Εξαιρετική δουλειά, δεν το περίμενα τόσο καλό αποτέλεσμα, μπράβο Χρήστο!.congrats..congrats..congrats.
Και να μην το ξεχάσω, ο Χρήστος είναι εξαιρετικό παιδί!
Χρήστο σε ευχαριστώ πολύ και από εδώ!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top