Remington Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Τα Κικς ειναι τσοκ φρενου και το φρεναρισμα του συγκεντρωτηρα κανει την διαφορα στην τουφεκια, συμφωνω οτι γινεται και εκτονωση αεριων αλλα σε συνδιασμο με το φρεναρισμα του συγκεντρωτηρα δινει αυτα τα ωραια αποτελεσματα.

Δεν μειωνεται η δυναμη κρουσης της τουφεκιας απο τα τσοκ φρενου αλλα αυξανεται, οπως επισης και η συγκεντρωση, εχω κανει πολλες δοκιμες και οσο μεγαλυτερο το φρεναρισμα τοσο καλυτερο και το αποτελεσμα!


ΣΩΣΤΟΣ.....Σωστοτατος !!!!!!!! :)

Και για του λογου το αληθες.....

εικόνα_Viber_2021-07-21_19-27-56-999.jpgεικόνα_Viber_2021-07-21_19-28-11-209.jpgεικόνα_Viber_2021-07-21_19-28-16-798.jpg
 
ΣΩΣΤΟΣ.....Σωστοτατος !!!!!!!! :)

Και για του λογου το αληθες.....

View attachment 29780View attachment 29781View attachment 29782
Αυτή η διαφορά είναι τόσο σημαντική ώστε να αλλάξει την γεωμετρία της ντουφεκιας η μήπως είναι αμελητέα ποσότητα λέω γω τώρα. Από ότι βλέπω η σύγκριση έγινε με εσωτερικό τσοκ και όχι με κάποιο τσοκ προεκτασης, άρα έχουμε διαφορά μήκους κανης που μπορεί να δικαιολογεί από μόνη της τόση μικρή αύξηση.Εχωντας χρησιμοποιήσει κατά κόρον τσοκ φρενου πιστεύω στην φιλοσοφία τους ως προς το μήκος της ατράκτου για την επιπλέον υποτιθέμενη ταχύτητα διατηρώ επιφυλάξεις
 
Επίσης φαντάζομαι ... το φρενάτο
Αυξάνει τον θόρυβο
Μικραίνει ελάχιστα το ωφέλιμο μήκος της κάνης
Καταστρέφει ότι μη προστατευμένο σκάγι έρθει σε επαφή με αυτό.
Λέω εγώ τώρα.........
Αφού καταφέρνει να έχει και αποτέλεσμα είναι πολύ ενδιαφέρον.
 
Αυτή η διαφορά είναι τόσο σημαντική ώστε να αλλάξει την γεωμετρία της ντουφεκιας η μήπως είναι αμελητέα ποσότητα λέω γω τώρα. Από ότι βλέπω η σύγκριση έγινε με εσωτερικό τσοκ και όχι με κάποιο τσοκ προεκτασης, άρα έχουμε διαφορά μήκους κανης που μπορεί να δικαιολογεί από μόνη της τόση μικρή αύξηση.Εχωντας χρησιμοποιήσει κατά κόρον τσοκ φρενου πιστεύω στην φιλοσοφία τους ως προς το μήκος της ατράκτου για την επιπλέον υποτιθέμενη ταχύτητα διατηρώ επιφυλάξεις

Για μενα ειναι αμελητεα η διαφορα ταχυτητας....
Οσον αφορα το μηκος της καννης που μεγαλωσε με το kick's ....εχεις δικιο.

Εχω μια φαμπαρμ χραπα με εξωτερικα τσοκ....Θα ''ταιριαξω'' το μηκος καννης με τα τσοκ...και
αυριο πρωτα ο Θεος....θα δουμε τι εδωσε το φρενου στο ιδιο μηκος καννης!!!!
 
Αυτή η διαφορά είναι τόσο σημαντική ώστε να αλλάξει την γεωμετρία της ντουφεκιας η μήπως είναι αμελητέα ποσότητα λέω γω τώρα. Από ότι βλέπω η σύγκριση έγινε με εσωτερικό τσοκ και όχι με κάποιο τσοκ προεκτασης, άρα έχουμε διαφορά μήκους κανης που μπορεί να δικαιολογεί από μόνη της τόση μικρή αύξηση.Εχωντας χρησιμοποιήσει κατά κόρον τσοκ φρενου πιστεύω στην φιλοσοφία τους ως προς το μήκος της ατράκτου για την επιπλέον υποτιθέμενη ταχύτητα διατηρώ επιφυλάξεις
Ηλια εχω δοκιμασει το Κικς με αλλο τσοκ συμβατικο ιδιου μηκους αλλα πιο σφιχτο, το συμβατικο ηταν 1.1 συσφιξη ενω το Κικς 1.01, το Κικς ειχε καλυτερη τουφεκια και μεγαλυτερη διατρηση παντα, τωρα για ταχυτητες δεν ξερω να σου απαντησω αλλα πιστευω οτι κραταει καλυτερες μενουσες.
 
Επίσης φαντάζομαι ... το φρενάτο
Αυξάνει τον θόρυβο
Μικραίνει ελάχιστα το ωφέλιμο μήκος της κάνης
Καταστρέφει ότι μη προστατευμένο σκάγι έρθει σε επαφή με αυτό.
Λέω εγώ τώρα.........
Αφού καταφέρνει να έχει και αποτέλεσμα είναι ενδιαφέρον.
Δεν ισχυει αυτο Βασιλη με την καταστροφη...εχω βγαλει τουφεκιες με το Κικς με μαλλινη ταπα φοβερες με νο4 νικελ αλλα και με το lambro feltro 34 no7, ισως δεν ειναι το ιδανικοτερο τσοκ για μαλλινη ταπα αλλα βγαζει μια χαρα τουφεκιες.
Με το νικελ νο4 στα 70 μετρα ειχε βαλει αρκετα σκαγια στο χαρτονι, αλλα εχω χασει την δοκιμη...ειναι ομως καπου στο φορουμ αλλα δεν θυμαμαι που.
Τον θορυβο οντως τον αυξανει
 
Δεν ισχυει αυτο Βασιλη με την καταστροφη...εχω βγαλει τουφεκιες με το Κικς με μαλλινη ταπα φοβερες με νο4 νικελ αλλα και με το lambro feltro 34 no7, ισως δεν ειναι το ιδανικοτερο τσοκ για μαλλινη ταπα αλλα βγαζει μια χαρα τουφεκιες.
Με το νικελ νο4 στα 70 μετρα ειχε βαλει αρκετα σκαγια στο χαρτονι, αλλα εχω χασει την δοκιμη...ειναι ομως καπου στο φορουμ αλλα δεν θυμαμαι που.
Τον θορυβο οντως τον αυξανει
Δεκτό Άλεξ.
Για αυτό είπα "φαντάζομαι".
 
Δεκτό Άλεξ.
Για αυτό είπα "φαντάζομαι".
Οτι και να σου πω εγω Βασιλη θα ειναι λιγο...για τσοκ φυσιγγια κλπ...οπως σου εχω πει πολλες φορες, μονο με τις δικες σου δοκιμες θα βγαλεις σωστα και αληθινα συμπερασματα.
Οτι γραφω ειναι βγαλμενα παντα απο δικες μου δοκιμες, δεν βασιζομαι στο τι θα γραψει ο καθε ενας βλητικος η δεν ξερω κι εγω ποιος χωρις να μειωνω καποιον, γι αυτο κανε καμια δοκιμη απο 20/8 και μετα να δεις τι παιζει... ;)
 
Οτι και να σου πω εγω Βασιλη θα ειναι λιγο...για τσοκ φυσιγγια κλπ...οπως σου εχω πει πολλες φορες, μονο με τις δικες σου δοκιμες θα βγαλεις σωστα και αληθινα συμπερασματα.
Οτι γραφω ειναι βγαλμενα παντα απο δικες μου δοκιμες, δεν βασιζομαι στο τι θα γραψει ο καθε ενας βλητικος η δεν ξερω κι εγω ποιος χωρις να μειωνω καποιον, γι αυτο κανε καμια δοκιμη απο 20/8 και μετα να δεις τι παιζει... ;)
Σωστός
 
Τα κινγκς είναι φρενου καθαρά και οχι τσοκ με πορτινγκ κανει δουλεια το πορτινγκ αλλά επουδενι τη δουλειά του φρενατου Και αναγκαστικα τα φρενου θα ειναι ετσι που θα εχουν πορτιγκν δεν γινεται να φτιαχτουν αλιως .Οσο καλυτερα φρεναρουν τρωνε την ταπα δηλαδη τοσο αυξανεται η συγκεντρωση και κατ επεκταση σε εναν καλο σκοπευτη και τα μετρα καταβολης θηραμοτος.Η προέκταση των 3/4/5εκ στη κανη λογω τσοκ δεν προσφερει τιποτα ουσιώδη.
 
Υπάρχει κάπου κάποια δοκιμή ή βίντεο που να δείχνει ότι τα τσοκ φρένου (ported) καθυστερούν το συγκεντρωτήρα και τον αποχωρίζουν άμμεσα από τα σκάγια χωρίς να απαιτείται η αντίσταση του αέρα γι' αυτό;
 
Υπάρχει κάπου κάποια δοκιμή ή βίντεο που να δείχνει ότι τα τσοκ φρένου (ported) καθυστερούν το συγκεντρωτήρα και τον αποχωρίζουν άμμεσα από τα σκάγια χωρίς να απαιτείται η αντίσταση του αέρα γι' αυτό;
Υπάρχουν βίντεο σε βλητικα τουνελ με ταχυκαμερες που δείχνουν σαφεστατα την εκτροπή των αερίων πριν βγει ακόμα η στήλη στον αέρα, αλλά στο φινάλε ακόμα κ να γράφουμε τι νόημα έχει ;;; σε λίγο θα μας βρισουν μερικοί, έχει βγει το πορισμα , έχει καταδικαστεί ο κατηγορουμενος κ οδηγείται στο εκτελεστικό απόσπασμα
 
Υπάρχουν βίντεο σε βλητικα τουνελ με ταχυκαμερες που δείχνουν σαφεστατα την εκτροπή των αερίων πριν βγει ακόμα η στήλη στον αέρα, αλλά στο φινάλε ακόμα κ να γράφουμε τι νόημα έχει ;;; σε λίγο θα μας βρισουν μερικοί, έχει βγει το πορισμα , έχει καταδικαστεί ο κατηγορουμενος κ οδηγείται στο εκτελεστικό απόσπασμα
Δηλαδη οταν γραφεις κατι πρεπει απαραιτητα να συμφωνουμε ασχετα αν ειμαστε αντιθετοι.

Οπως εγραψε κι ο Γιαννης πιο πανω, οσο μεγαλυτερο το φρεναρισμα τοσο μεγαλυτερη ειναι η συγκεντρωση κι η δυναμη κρουσης, τσεκαρισμενο με δυο Κικς που εχω, το ενα πειραγμενο lf και το αλλο νορμαλ xfull
 
Δηλαδη οταν γραφεις κατι πρεπει απαραιτητα να συμφωνουμε ασχετα αν ειμαστε αντιθετοι.

Οπως εγραψε κι ο Γιαννης πιο πανω, οσο μεγαλυτερο το φρεναρισμα τοσο μεγαλυτερη ειναι η συγκεντρωση κι η δυναμη κρουσης, τσεκαρισμενο με δυο Κικς που εχω, το ενα πειραγμενο lf και το αλλο νορμαλ xfull
Αλεξ....να ρωτησω......αυτο το xfull μην τυχον και το εχεις δοκιμασει με δραμια?
 
Το πόρισμα ποιό είναι ;
Απαντώ στον εαυτό μου.
Όλα δουλεύουν σε νορμάλ μέτρα.

Σε μακρινές αποστάσεις πρέπει να βρεις τον κατάλληλο συνδιασμό φυσιγγίου, τσοκ #σκαγιών, για κάθε κάνη ώστε να πάρεις το μέγιστο δυνατό χωρίς να αλλάξεις κάνη ή όπλο.
Απλά και κατανοητά :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top