Πωωω, Γιαννη, τσουτσουριασα....... πεθαίνει ακαριαία ... τα πουλιά νεκρώνονται με το τράβηγμα της σκανδάλης.και πεφτουν σαν πανιά...
Πωωω, Γιαννη, τσουτσουριασα....... πεθαίνει ακαριαία ... τα πουλιά νεκρώνονται με το τράβηγμα της σκανδάλης.και πεφτουν σαν πανιά...
Αν πραγματικα ηξερες απο αυτοκινητα, θα 'ξερες οτι Ιαπωνεζικο παιρνεις μονο επαγγελματικο και αυτο οχι παντα, ακομα και οι ιδιοι οι Ιαπωνες για καλο αυτοκινητο, αγοραζουν Ευρωπαικο, και αυτο διοτι η τεχνολογια του αυτοκινητου ξεκιναει στην Ευρωπη και οι αυτοματισμοι και τα κομφορ ξεκινησαν απο Αμερικη, οι Ιαπωνες απλα αντιγραφουν οτι καταλαβαινουν και φτιαχνουν οπως τους κατσει.Σκέφτεστε να βλέπαμε από την ίδια οπτική και τα αυτοκίνητα βασή αξιοπιστίας μόνο δεν θα κυκλοφορούσε γερμανικό ούτε για δείγμα μόνο όσα περνούσαν τις 60.000 .Αλλά δε τα βλέπουμε έτσι, κοιτάμε μόστρα πως νιώθουμε όταν το οδηγούμε αν κρατάει στις στροφές ,αλλά τρεχουμε στο μάστορα πολύ συχνότερα από όταν έχουμε κάποιον Ιάπωνα.Καπως έτσι είναι και τα ντουφέκια κάποια προσφέρουν ευχαρίστηση όταν τραβάς τη σκανδάλη κάποια γιατί μπορεί να την τραβάς και απλά να ρίχνει συνέχεια χωρίς θέμα.
Ασχετα μεταξυ τους, με φορεστερ τουρμπο εχω κανει χλμ και χλμ, δεν ειναι για γρηγορη οδηγηση, και λες μονο σου οτι ο αλλος γλιτωσε απο κωλοφαρδια και δεν αναρωτιεσαι γιατι εφυγε απο το δρομο, κατι που δεν καταλαβαινει κανενας που εχει γιαπωνεζικη νεκροφορα.Εξαρτάται τι έχεις φίλε πάντα και σε ποια χρηματική κατηγορία απευθύνεσαι είχα το Α6 2.4 v6 quarro είναι σε τιμή στη κατηγορία type r και impreza , evo σχεδόν σε χρήματα έκανε 50.000 το 2002 καινούριο forester turdo (είχα το απλό βέβαια) από κανένα όσα ανέφερα δεν ήταν καλύτερο σου έδινε τη. Αίσθηση τρομερής σταθερότητας πηγαί α με 200 και δε κρατούσα τιμόνι αλλά και τα υπόλοιπα το ίδιο έκαναν .Θα σου πω γιατί ιαπωνικά γνωστός είχαμε τότε nissan 200sx turbo έφυγε εκτός και έπεσε σε γκρεμό πήρε 3/4 τούμπες ο πραγματογνώμονας του είπε τον έσωσε η πολύ στιβαρή κατασκευή του αυτοκινήτου του .Δεν λέω πόιο είναι καλύτερο αλλά οι διαφορές είναι μικρές όπου γέρνουν σε τέτοιες κατηγορίες ακριβών οχημάτων
Δεν λέει τίποτα μπροστά στα αμερικανικά θηρία ..Hyundai Genesis GV80 3.5T.
Απίστευτο εργαλείο.
Τι έχουν οι Αμερικανοί δηλαδή ;Φαντασου το αυτο οταν μεγαλωσει...ο ορισμος του αμερικανου....φτου φτου φτου μακρια απο 'μας...
Δεν συγκρινωνται με τα αντιστοιχα Ευρωπαικα σε καμια περιπτωση, τα τογιωτα τα ντατσουν και τα χοντα, οτι παρατσουκλι και να τους δωσεις, δεν αλλαζουν, κανενας σοβαρος επιχειρηματιας δεν αγοραζει τετοια αυτοκινητα. Τον αραπη κι αν τον πλενεις, το σαπουνι σου χαλας....Lexus, infinity, Acura αυτοκίνητα premium που ούτε βλέπουμε εδώ.
Κάνει ξεκούραση και σε βλέπει να τρέχεις να προφτάσεις τα 13 εκατομμύρια 870 που έχουν βγει στην αγορά έως τώρα …Μαζευτείτε τώρα όλοι οι δευτερατζες μπενελομπερετες και κάντε σούμα ποσα έχετε πουλήσει
Κυνηγός και σκοπευτής που δεν έχει πιάσει στα χέρια του μια ρεμι, είναι μετεξεταστέος.
Περνάς κι εσύ. Με τη βάση όμως, μετά βίας.Εγώ την έχω πιάσει…πολλές φορές αλλά η λογική επικράτησε…μια φωνούλα μέσα μου είπε… «πάλι μ@λ@κία πας να κάνεις, πάρε την άλλη»
Φθηνές δικαιολογίες φίλε μου , στη ερώτηση ποσα όπλα έχει πουλήσει η εταιρία απάντησα , όλα τα αλλά ακούγονται σαν μουρμούρα από φτηνιάρες γκόμενες που λένε για να λένε ( δεν το λέω για εσένα μην το πάρεις προσωπικά ) . Πειτε μου τώρα ποσα έχει πουλήσει η μπερετα ;Με Όλο τον σεβασμό, να πω ότι τα μύρια της 870 είναι άσχετα με το κυνήγι. Ας μην ξεχνάμε ότι σχεδόν κάθε περιπολικό στο USA είχε μια 870 στη κονσόλα. Χωριά πόσες αγόρασαν οι ένοπλες δυνάμεις.
Το ίδιο ισχύει για την Mossberg, η οποία ξεπέρασε την Ρεμ σε πωλησεις αλλά στο κυνήγι σπάνια τις βλέπεις.
Θα κόψεις κανέναν για Σεπτέμβρη ;Περνάς κι εσύ. Με τη βάση όμως, μετά βίας.
Δεν συγκρινωνται με τα αντιστοιχα Ευρωπαικα σε καμια περιπτωση, τα τογιωτα τα ντατσουν και τα χοντα, οτι παρατσουκλι και να τους δωσεις, δεν αλλαζουν, κανενας σοβαρος επιχειρηματιας δεν αγοραζει τετοια αυτοκινητα. Τον αραπη κι αν τον πλενεις, το σαπουνι σου χαλας....
Εξαρτάται τι θέλει ο καθένας, όπως και στα όπλα δεν γίνεται να αρέσουν τα ίδια πράγματα σε όλους ούτε έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις. Γούστα είναι αυτά.Δεν συγκρινωνται με τα αντιστοιχα Ευρωπαικα σε καμια περιπτωση, τα τογιωτα τα ντατσουν και τα χοντα, οτι παρατσουκλι και να τους δωσεις, δεν αλλαζουν, κανενας σοβαρος επιχειρηματιας δεν αγοραζει τετοια αυτοκινητα. Τον αραπη κι αν τον πλενεις, το σαπουνι σου χαλας....
Δεν είναι τίποτα , θα σου περάσειΠωωω, Γιαννη, τσουτσουριασα....
Γουστα ειναι οταν τα εχεις δοκιμασει και μετα διαλεγεις.....Εξαρτάται τι θέλει ο καθένας, όπως και στα όπλα δεν γίνεται να αρέσουν τα ίδια πράγματα σε όλους ούτε έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις. Γούστα είναι αυτά.
Με Όλο τον σεβασμό, να πω ότι τα μύρια της 870 είναι άσχετα με το κυνήγι. Ας μην ξεχνάμε ότι σχεδόν κάθε περιπολικό στο USA είχε μια 870 στη κονσόλα. Χωριά πόσες αγόρασαν οι ένοπλες δυνάμεις.
Το ίδιο ισχύει για την Mossberg, η οποία ξεπέρασε την Ρεμ σε πωλησεις αλλά στο κυνήγι σπάνια τις βλέπεις.
Για Σεπτέμβρη??? Στον τόπο σας βλέπω!!!!!Θα κόψεις κανέναν για Σεπτέμβρη ;
Έχω μερικούς υπόψη. Περιμένω όμως να δείξουν σημάδια βελτίωσης. Είναι υπέρ της δεύτερης ευκαιρίας. Παραπλανημένα παιδιά είναι.Θα κόψεις κανέναν για Σεπτέμβρη ;
Εσύ που τα ξέρεις όλα να μας κάνεις ιδιαίτερα φιλαράκι γιατί μάλλον δεν έχεις σπάσει 3/4 από τα χιλιόμετρα όπως εγώ για να δεις αντοχές την αξιοπιστία του Γιαπωνέζου δε θα τη φτάσει ποτέ η Αμερική όπως και την αξιοπιστία ενός αμερικανικού αυτόματου σασμάν οι υπόλοιποι τα άλλα να χαμέ να λέγαμε καθείς με τις απόψεις του είχα και grand Cherokee και φίλος land cruiser Toyota από τετρακίνηση δε με έπιανε και από γκάζι από αξιοπιστία χαιρετά μας τον Πλάτανο χρόνια μπροστά η Toyota .Και είπαμε η ρεμινγκτον έχει τη καλύτερη κανη μέχρι εκεί αν βλέπεις εσύ και το ποίο αξιόπιστο ντουφέκι στα αυτογεμη της μάλλον ζεις σε άλλο κόσμο.Αν πραγματικα ηξερες απο αυτοκινητα, θα 'ξερες οτι Ιαπωνεζικο παιρνεις μονο επαγγελματικο και αυτο οχι παντα, ακομα και οι ιδιοι οι Ιαπωνες για καλο αυτοκινητο, αγοραζουν Ευρωπαικο, και αυτο διοτι η τεχνολογια του αυτοκινητου ξεκιναει στην Ευρωπη και οι αυτοματισμοι και τα κομφορ ξεκινησαν απο Αμερικη, οι Ιαπωνες απλα αντιγραφουν οτι καταλαβαινουν και φτιαχνουν οπως τους κατσει.