Αυτο παρατηρησα και ηθελα να πω....πολυ ωραιες βαφες εχει στα ατσαλια! Καλα κυνηγια!
Πραγματικά εντυπωσιακές. Καλά κυνήγια φίλε μου
Αυτο παρατηρησα και ηθελα να πω....πολυ ωραιες βαφες εχει στα ατσαλια! Καλα κυνηγια!
Υπάρχει η λύση ακόμα και με Benelli...Δ.Υ! Κάνεις τον σταυρό σου και πατάς σκανδάλη.Το πολύ πολύ να φτάσει το τσοκ πρώτο στα 50 μέτρα.Δεν είμαι παπιοκυνηγος, φασσας, λαγας κλπ να ψάχνομαι στα 50μ
Έχω δει κάτι τσοκ που μπροστά είναι οδοντωτα, λες ναναι γιαυτό;Υπάρχει η λύση ακόμα και με Benelli...Δ.Υ! Κάνεις τον σταυρό σου και πατάς σκανδάλη.Το πολύ πολύ να φτάσει το τσοκ πρώτο στα 50 μέτρα.
Μάλλον (από) αυτό!Έχω δει κάτι τσοκ που μπροστά είναι οδοντωτα, λες ναναι γιαυτό;
Είναι πολύ μεγάλη η αύξηση που αναφέρει.Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά και εξηγούμαι: ο Zutz ήταν από τους πιο καταξιωμενους αρθρογράφους στην Αμερική και όχι άδικα. Στις μετρήσεις που γράφει στο βιβλίο του αναφέρεται σε μολυβδινα χοντρά σκάγια, γεμισμένα σε μεγάλα βάρη με χαμηλές σχετικά μέγιστες πιέσεις. Επιμηκυνοντας τον κώνο στα δύο όπλα που αναφέρει, η γωνίες από 10° περίπου τις μετατρέπει σε ~ 3° με 3,5°, και μου φαίνεται πολύ λογικό να έχουν τις αποδόσεις που αναφέρει. Ο Randy πάλι ,αναφέρεται σε ατσάλινα σκάγια που η διαφορά σε παραμόρφωση πριν και μετά ελάχιστα αλλάζει, κάνει δηλαδή μια πονηρή παράθεση στοιχείων, ορθή μεν αλλά όχι πρέπουσα. Μπορώ να μπω σε πολλές λεπτομέρειες αλλά ίσως κουράσω και το αφήνω ως εδώ.
Αυτό είπα, σαν γνώστης ο Zutz έφτιαξε φυσίγγια με χοντρυτερα από τα προτιμωμενα σκάγια, ν2( 3,81 χιλιοστά), και μάλιστα τα σκληρότερα που κυκλοφορούν παγκοσμίως τα Laurence magnum grade, και με τις εξαιρετικές και πολύ αργές πυριτιδες που αναφέρει παρά την βαριά γόμωση έχουν ταχύτητες στα 365 μ/δ και μόνο 700 bars. Μία από τις καλύτερες αναλύσεις στο θέμα αυτό που είχα διαβάσει πριν χρόνια, εξηγούσε αυτό ακριβώς που συζητάμε, δηλαδή την συσχέτιση πιέσεων- σκληρότητας σκαγιών μέγεθος- ταχυτήτων , με βλητικο . αποτέλεσμα, δηλαδή διάτρηση και συγκέντρωση. Το συμπέρασμα ήταν πως σε όλα υπάρχει η χρυσή τομή, και ως συνήθως βρίσκεται κάπου στην μέση , πέρα από ένα όριο ,όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες , η διάτρηση των κεντρικών σκαγιών ( όχι όλων, αλλά ενός ποσοστού που μειώνεται διαρκώς παράλληλα με την αύξηση των ταχυτήτων), ανεβαίνει με μειουμενο ρυθμό και από ένα σημείο και μετά, ενώ οι ταχύτητες είναι πολύ μεγάλες η διάτρηση ακόμα και αυτών των κεντρικών σκαγιών αρχίζει να πέφτει. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ακόμη και όταν αυξανόταν η διάτρηση κάποιων κεντρικών σκαγιών, η ΜΕΣΗ διάτρηση διαρκώς μειωνόταν και αυτό το διαπίστωσαν με πολλά συνεχόμενα πειράματα με χρήση βλητικου τζελ . Τα πειράματα έγιναν σε βλητικο σταθμό με χρήση τζελ και πολύ σχολαστικά, τα συμπεράσματα που βγήκαν ήταν : α) μόνο το βλητικο τζελ δίνει πλήρη εικόνα για την διάτρηση του συνόλου των σκαγιών και όχι μόνο των προπορευομενων. β) οσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες ( και οι πιέσεις) είναι πολύ διαφορετική η διάτρηση των προπορευομενων σκαγιών από την πλειοψηφία που ακολουθεί . γ) η μέση διάτρηση αλλάζει ελάχιστα σε ένα ευρύ φάσμα αρχικών ταχυτήτων. δ) τα σκάγια που έχουμε σήμερα, σε 35 γραμμάρια ν6 ( 2,70 χιλιοστά) έχουν την καλύτερη απόδοση γύρω στα 390 μ/δ και όχι πάνω από 650 bars, και τα νούμερα αυτά μικραίνουν όσο μικραίνει το μέγεθος του σκαγιου και αυξάνουν όσο μεγαλώνει .Αν η συνταγή έπαιξε ρόλο,
Πολύ ωραία η ανάλυση και στέκομαι στο "δ" που για μένα είναι το "ρεζουμε"........ Κάτι ήξερε ο μακαρίτης ο Στόκας που τα φυσίγγια του όλα ήταν 380-395 m/sec.........Αυτό είπα, σαν γνώστης ο Zutz έφτιαξε φυσίγγια με χοντρυτερα από τα προτιμωμενα σκάγια, ν2( 3,81 χιλιοστά), και μάλιστα τα σκληρότερα που κυκλοφορούν παγκοσμίως τα Laurence magnum grade, και με τις εξαιρετικές και πολύ αργές πυριτιδες που αναφέρει παρά την βαριά γόμωση έχουν ταχύτητες στα 365 μ/δ και μόνο 700 bars. Μία από τις καλύτερες αναλύσεις στο θέμα αυτό που είχα διαβάσει πριν χρόνια, εξηγούσε αυτό ακριβώς που συζητάμε, δηλαδή την συσχέτιση πιέσεων- σκληρότητας σκαγιών μέγεθος- ταχυτήτων , με βλητικο . αποτέλεσμα, δηλαδή διάτρηση και συγκέντρωση. Το συμπέρασμα ήταν πως σε όλα υπάρχει η χρυσή τομή, και ως συνήθως βρίσκεται κάπου στην μέση , πέρα από ένα όριο ,όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες , η διάτρηση των κεντρικών σκαγιών ( όχι όλων, αλλά ενός ποσοστού που μειώνεται διαρκώς παράλληλα με την αύξηση των ταχυτήτων), ανεβαίνει με μειουμενο ρυθμό και από ένα σημείο και μετά, ενώ οι ταχύτητες είναι πολύ μεγάλες η διάτρηση ακόμα και αυτών των κεντρικών σκαγιών αρχίζει να πέφτει. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ακόμη και όταν αυξανόταν η διάτρηση κάποιων κεντρικών σκαγιών, η ΜΕΣΗ διάτρηση διαρκώς μειωνόταν και αυτό το διαπίστωσαν με πολλά συνεχόμενα πειράματα με χρήση βλητικου τζελ . Τα πειράματα έγιναν σε βλητικο σταθμό με χρήση τζελ και πολύ σχολαστικά, τα συμπεράσματα που βγήκαν ήταν : α) μόνο το βλητικο τζελ δίνει πλήρη εικόνα για την διάτρηση του συνόλου των σκαγιών και όχι μόνο των προπορευομενων. β) οσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες ( και οι πιέσεις) είναι πολύ διαφορετική η διάτρηση των προπορευομενων σκαγιών από την πλειοψηφία που ακολουθεί . γ) η μέση διάτρηση αλλάζει ελάχιστα σε ένα ευρύ φάσμα αρχικών ταχυτήτων. δ) τα σκάγια που έχουμε σήμερα, σε 35 γραμμάρια ν6 ( 2,70 χιλιοστά) έχουν την καλύτερη απόδοση γύρω στα 390 μ/δ και όχι πάνω από 650 bars, και τα νούμερα αυτά μικραίνουν όσο μικραίνει το μέγεθος του σκαγιου και αυξάνουν όσο μεγαλώνει .
Εξαιρετικό κ συμβαδίζει απόλυτα με αυτο που αναφέρω κ εγώ συχνά... Χρυσή τομή... Τα σκάγια σερνουν το χορό... Τι να τις κάνεις τις ταχύτητες αν τα σκάγια είναι από πλαστελίνη...Αυτό είπα, σαν γνώστης ο Zutz έφτιαξε φυσίγγια με χοντρυτερα από τα προτιμωμενα σκάγια, ν2( 3,81 χιλιοστά), και μάλιστα τα σκληρότερα που κυκλοφορούν παγκοσμίως τα Laurence magnum grade, και με τις εξαιρετικές και πολύ αργές πυριτιδες που αναφέρει παρά την βαριά γόμωση έχουν ταχύτητες στα 365 μ/δ και μόνο 700 bars. Μία από τις καλύτερες αναλύσεις στο θέμα αυτό που είχα διαβάσει πριν χρόνια, εξηγούσε αυτό ακριβώς που συζητάμε, δηλαδή την συσχέτιση πιέσεων- σκληρότητας σκαγιών μέγεθος- ταχυτήτων , με βλητικο . αποτέλεσμα, δηλαδή διάτρηση και συγκέντρωση. Το συμπέρασμα ήταν πως σε όλα υπάρχει η χρυσή τομή, και ως συνήθως βρίσκεται κάπου στην μέση , πέρα από ένα όριο ,όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες , η διάτρηση των κεντρικών σκαγιών ( όχι όλων, αλλά ενός ποσοστού που μειώνεται διαρκώς παράλληλα με την αύξηση των ταχυτήτων), ανεβαίνει με μειουμενο ρυθμό και από ένα σημείο και μετά, ενώ οι ταχύτητες είναι πολύ μεγάλες η διάτρηση ακόμα και αυτών των κεντρικών σκαγιών αρχίζει να πέφτει. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ακόμη και όταν αυξανόταν η διάτρηση κάποιων κεντρικών σκαγιών, η ΜΕΣΗ διάτρηση διαρκώς μειωνόταν και αυτό το διαπίστωσαν με πολλά συνεχόμενα πειράματα με χρήση βλητικου τζελ . Τα πειράματα έγιναν σε βλητικο σταθμό με χρήση τζελ και πολύ σχολαστικά, τα συμπεράσματα που βγήκαν ήταν : α) μόνο το βλητικο τζελ δίνει πλήρη εικόνα για την διάτρηση του συνόλου των σκαγιών και όχι μόνο των προπορευομενων. β) οσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες ( και οι πιέσεις) είναι πολύ διαφορετική η διάτρηση των προπορευομενων σκαγιών από την πλειοψηφία που ακολουθεί . γ) η μέση διάτρηση αλλάζει ελάχιστα σε ένα ευρύ φάσμα αρχικών ταχυτήτων. δ) τα σκάγια που έχουμε σήμερα, σε 35 γραμμάρια ν6 ( 2,70 χιλιοστά) έχουν την καλύτερη απόδοση γύρω στα 390 μ/δ και όχι πάνω από 650 bars, και τα νούμερα αυτά μικραίνουν όσο μικραίνει το μέγεθος του σκαγιου και αυξάνουν όσο μεγαλώνει .
Αλευράκι για να σφίξουν ...Τι να τις κάνεις τις ταχύτητες αν τα σκάγια είναι από πλαστελίνη...
Αυτός ο virginian δεν είναι τυχαίοςΟ γνωστός Αμερικανός αρθρογράφος και συγγραφέας DON ZUTZ+ το 1985 δημοσιευσε ένα εξαιρετικό βιβλίο για την εποχή του σχετικά με το κυνήγι πάπιας.
Ένα κεφάλαιο του το ονόμασε: Refining the long-range Shotgun. Εδώ αναφέρει στοιχεία από τεχνίτες της αμερικης οι οποίοι κάνουν βελτιώσεις όπλων, μεταξύ των οποίων και επιμήκυνση του κωνου. Τα αποτελέσματα αφορούν κυρίως φυσίγγια ακριβά εμπορικά.
Απλώς παραθέτω τι γράφει, γιατί προσωπικά δεν έχω εμπειρία από κάτι τέτοιο.
View attachment 75722
View attachment 75723
View attachment 75724
View attachment 75725
View attachment 75726
I don't always venture out into the sub-freezing darkness, but when I do, it is hunting season, and I carry a Browning. Stay hungry my friends.Αυτός ο virginian δεν είναι τυχαίος
https://www.shotgunworld.com/threads/lengthen-forcing-cone-questions.381624/#post-3050646
Οι μισοι γραφουν ετσι και αλλοι μισοι αλλιως, μπλα μπλα και πινακες με συγκριτικες δοκιμες δεν βαζουν ουτε αυτοι.Αυτός ο virginian δεν είναι τυχαίος
https://www.shotgunworld.com/threads/lengthen-forcing-cone-questions.381624/#post-3050646
Όχι αλλά διαφωνούν, άρα οι διαφορές, αν υπάρχουν, είναι μικρέςΟι μισοι γραφουν ετσι και αλλοι μισοι αλλιως, μπλα μπλα και πινακες με συγκριτικες δοκιμες δεν βαζουν ουτε αυτοι.
αυτη που της πουλανε.Υπάρχει έστω και ενας που να έχει κάνει οποιαδήποτε επέμβαση στην κάννη και να πει ότι την έκανε χειρότερη?
Καλημέρα, ο αρχικός σκοπός όλων όταν κάνουν μια βελτίωση είναι πάντα να πάρουν το κάτι παραπάνω, όπως σε όλα τα πράγματα όταν 'βελτιωνεις' κάτι εξαρτάται σε ποιον το κάνεις και με τι εργαλεία. Πάντα θα πρέπει να είμαστε αντικειμενικοι και να λέμε τα συν ή πλην ώστε οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν ή να αποφύγουν. Στα ανωτέρω θέματα συζήτησης για κώνο, η δική μου προσωπική εμπειρία λέει ότι υπήρξε βελτίωση ..Υπάρχει έστω και ενας που να έχει κάνει οποιαδήποτε επέμβαση στην κάννη και να πει ότι την έκανε χειρότερη?
Δεν θέλω να ξαναπάρω μέρος στην συζήτηση/αντιπαράθεση για τους κώνους, έχει κουράσει πολύ αυτό το θέμα, και κανείς δεν πρόκειται να αλλάξει γνώμη ...Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά και εξηγούμαι: ο Zutz ήταν από τους πιο καταξιωμενους αρθρογράφους στην Αμερική και όχι άδικα. Στις μετρήσεις που γράφει στο βιβλίο του αναφέρεται σε μολυβδινα χοντρά σκάγια, γεμισμένα σε μεγάλα βάρη με χαμηλές σχετικά μέγιστες πιέσεις. Επιμηκυνοντας τον κώνο στα δύο όπλα που αναφέρει, η γωνίες από 10° περίπου τις μετατρέπει σε ~ 3° με 3,5°, και μου φαίνεται πολύ λογικό να έχουν τις αποδόσεις που αναφέρει. Ο Randy πάλι ,αναφέρεται σε ατσάλινα σκάγια που η διαφορά σε παραμόρφωση πριν και μετά ελάχιστα αλλάζει, κάνει δηλαδή μια πονηρή παράθεση στοιχείων, ορθή μεν αλλά όχι πρέπουσα. Μπορώ να μπω σε πολλές λεπτομέρειες αλλά ίσως κουράσω και το αφήνω ως εδώ.