Ανάκρουση και διόπτρα έχουν ως εξής για τα αεροβόλα ελατηρίου:Ανακαλύπτω σιγά-σιγά τις μαλακίες των αεροβολάδων. Κάτι σαν τους κώνους και τους αυλούς των λειοκαννάδων ας πούμε.
Μαλακία 1: Ανάκρουση
Μου λέει ο πωλητής στο μαγαζί όταν του είπα για να δω διόπτρα. "Έχει μεγάλη ανάκρουση το αεροβόλο σας; Γιατί αν έχει θα κουνιέται το σταυρόνημα στη διόπτρα και πρέπει να δούμε μεγάλη".
Επίσης, η εταιρεία στο διαφημιστικό της λέει ότι έχει βάλει πέλμα στο κοντάκι για την αντιμετώπιση της ανάκρουσης.
Αστεία πράγματα!
Ποιά ανάκρουση ρε Καραμήτρο; Έχεις ρίξει ποτέ στη ζωή σου με πυροβόλο τυφέκιο; Έχεις ρίξει με 308 ποτέ σου; Στο Στρατό κάνατε έστω και μία βολή; Αυτή είναι η ανάκρουση Καραμήτρο. Η ανάκρουση των αεροβόλων είναι γελοία. Για τρίχρονα. Οι διόπτρες είναι φτιαγμένες για 308 διαμέτρημα και θα μασήσουν στο αεροβολάκι; Τότε δεν είναι πραγματική διόπτρα αλλά παιχνίδι που θα έπρεπε να πωλείται στα Jumbo bebe.
Μαλακία 2: Μηδενισμός της διόπτρας.
There is no such thing as Kollias pointed out.
Προσεχώς θα ανακαλύψω και άλλες.
Το ελατήριο όταν εκτονώνεται ασκεί 3 δυνάμεις (προς τα πίσω και εμπρός γιατί ταλαντώνεται μέχρι να ηρεμήσει και πλαγίως αφού είναι ελικοειδές και ξεδιπλώνεται. Ο νηματόσταυρος στηρίζεται στα τοιχώματα της διόπτρας με ελατήρια και η τριπλή αυτή ταλάντωση τα διαλύει.
Στα πυροβόλα υπάρχει μόνο μια τάση που δεν είναι καταστροφική. Δεν αφορά την ανάκρουση που αισθάνεται ο σκοπευτής αλλά τις δυνάμεις που ασκούνται στα ελετηριάκια του νηματόσταυρου. Πρέπει η διόπτρα να είναι πιστοποιημένη για αεροβόλο. Μια διόπτρα δεν θα πάθει τίποτα σε τυφέκιο 0.50 αλλά μπορεί να διαλυθεί σε ένα δυνατό αεροβόλο ελατηρίου.