Tο βύσμα με την πιο κλειστή ντουφεκιά απο την σειρα Gualandi SG είναι το 12άρι πράσινοΛευτέρη παλιότερα ο sg magnum έβγαινε χαραγμένος σε 4 πέταλα... Είχα πάρει μεγάλη ποσότητα κ χρησιμοποίησα αυτούς... Όταν ξαναπήρα είχαν 2 πέταλα κ έχαναν σε συγκέντρωση με τα ίδια ακριβώς υλικά... Από εκεί κ πέρα θέλει δοκιμή σε κάθε συνταγή, είναι μυστήριο βύσμα...
Τέτοιες τουφεκιές σε αυτά τα μέτρα σε εμπορικό δεν υπάρχουν.......Σημερινες....και με την ευλογια της Παναγιάς μας...παρ'ολη την αστοχια μου βγηκε καλο αποτελεσμα !!!
Ολες οι δοκιμες στα 50 μετρα...με το φουλ του ΒΟΙΤΟ .
Βασιλη μου Vmak το σεταπ σου πολυ καλο φιλε !!!
50 μετρα.
View attachment 76914
Πρωτη βολη...το σεταπ του φιλου του Βασιλη Vmak !!!
View attachment 76915
View attachment 76916
To τροποποιησα βαζοντας ψηλοτερο βυσμα GT18 - με την ιδια δοσολογια...αλλα τελικο υψος στα 64,5 .
Δεν ξερω τι ''εφταιξε''...ισως κακό ματι να ειχα....την εστειλα αλλου για αλλου...η μιση τουφεκια εκτος στοχου
Ωστοσο και με την μιση τουφεκια στον στοχο...βγαζω το συμπερασμα οτι ηταν πολλα υποσχομενη τουφεκια !!!
View attachment 76917
View attachment 76918
Συνεχιζω με την ιδια πυριτιδα στο σεταπ Ν4+Ν1..
View attachment 76942View attachment 76943View attachment 76944
Αυτό το στήσιμο του LB6 το θυμάται κάνας παλιός?
Tο βύσμα με την πιο κλειστή ντουφεκιά απο την σειρα Gualandi SG είναι το 12άρι πράσινο
καί το μοναδικό με δύο φτερά .....
Yπάρχει λόγος που η Gualandi φτιάχνει το 12άρι με δύο φτερά .Το δουλεψα αυτο το βυσμα και με 2 και με 4 πεταλα....Πολυ καλο βυσμα Λαμπη μου !!!
Μήπως Νίκο έχεις τις αποτυπώσεις?H αν θυμάσαι μέσες άκρες πώς πάει?Αυτο ειναι το στησιμο FLY...Εχω δοκιμες με τετοιο στησιμο Γιωργο μου !!!
Είχα την εντύπωση πως το πράσινο sg 12 είναι ίδιο με το sg14 με λίγο πιο μικρή διάμετρο γιατι προορίζεται για χαρτινους κάλυκες.Tο βύσμα με την πιο κλειστή ντουφεκιά απο την σειρα Gualandi SG είναι το 12άρι πράσινο
καί το μοναδικό με δύο φτερά .....
Μήπως Νίκο έχεις τις αποτυπώσεις?H αν θυμάσαι μέσες άκρες πώς πάει?
Μήπως Νίκο έχεις τις αποτυπώσεις?H αν θυμάσαι μέσες άκρες πώς πάει?
Σε τι εξυπηρετεί η διακόρευση του συγκεντρωτήρα;
Να παραμεινει το κυαθιο όσο το δυνατόν πιο πολύ χρονικά,κατά την πτήση, γύρω από τα σκάγια.Σε τι εξυπηρετεί η διακόρευση του συγκεντρωτήρα;
Ευχαριστώ Νίκο.....Πολύς μπελάς για νορμάλ αποτελέσματα,και πάλι ευχαριστώ.Δεν μου ειχε δωσει κατι το ξεχωριστο 'η κατι το ιδιαιτερο Γιωργο μου...
Πολυ Μπελαλιδικο στησιμο...''πολυ κακκαρισμα και αυγο τιποτα φιλε'' !!
Τετοιες συγκεντρωσεις και κατανομες και πολυ καλυτερες...τις παιρνουμε με απλα στησιματα και βυσματα
φιλε...
Απλα το δοκιμασα απο περιεργεια....και το εβαλα στην ακρη !!!
Πρεπει να παραδεχτω ομως...αυτον που σκεφτηκε ολο αυτο το στησιμο...!!!
Με ΜΒ36 γεμισμενα τα φυσιγγια.
View attachment 76948
View attachment 76949
View attachment 76950
View attachment 76951
Όλο σεξουαλικα υπονοούμενα είσαι. Τώρα που αποσκοπεί η τρύπα; υποτίθεται σε αυτό που είπε ο Γιάννης, αλλά στην πράξη δεν γίνεται τίποτα τέτοιο, το μόνο βύσμα που σε έναν βαθμό πετυχαίνει να κρατάει τα σκάγια εντός του κυαθιου και να τα απελευθερωνει καθυστερημένα, είναι το flight control της federal, με μόνο αρνητικό την αύξηση της pmax γιατί κατά την ανάφλεξη της πυριτιδας τα πολύ μακριά χείλη της φουστας συμπιεζονται περιφερειακά και προσκολλωνται στα τοιχώματα του κάλυκα αυξάνοντας πολύ την αντίσταση λόγω τριβών, υποθέτω πως αν ήταν τσαλακωμενα προς τα μέσα θα το απέφευγε αυτό.η διακόρευση
Το καλητερο στησιμο αποτη ειδα εγω σε δοκιμες,τρυπες περημετρικα με τριπανη 3χηλ και 8 πεταλα 5 χηλ βαθος
Ακρηβος αυτο,τα ειπες ολαααα.τωρα θα δουμε τουφεκιες με το 36ρη με lb6 και αλευρη που θα κλησουν εργοστασιαΚουζουλε μου...Ο LB6 και ο Ιταλικος και ο Ελληνικος...οπως και οι STEEL ειναι ιδιαιτερα βυσματα που
σηκωνουν απιστευτες μετατροπες...
Φαντασια να εχεις....και ορεξη για δοκιμες...φιλε...!!!
Το καλητερο στησιμο αποτη ειδα εγω σε δοκιμες,τρυπες περημετρικα με τριπανη 3χηλ και 8 πεταλα 5 χηλ βαθος