gvp9000
Banned
Ίσως αλλά το πιο πιθανό είναι να τους έγραψαν "τι μαλακίες κάνετε ?".Τους απείλησαν με χαρακίρι!
Ο αντιπρόσωπος έχει πρόσβαση σε όλα τα manual, ακόμα και τα service manual της εταιρίας.
Είναι θέμα λεπτών να το βρει και να το στείλει με email .. οπότε απλά κάποιος βαριόταν να κάνει την δουλειά του.
To user manual περιλαμβάνει και οδηγίες ασφαλείας.
Είναι υποχρεωμένοι να το δώσουν.
Για αυτό φόρτωσα.
Απλώς αυτός με τον οποίο ήρθα σε επαφή θα είπε ... έλα μωρέ τον μαλάκα τώρα δεν με αφήνει να πιω τον καφέ μου.
Πρέπει ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ αυτό το οποίο δικαιούμαστε.
Όταν αναφέρουμε στον αντιπρόσωπο ή σε οποιαδήποτε εταιρία ένα πρόβλημα με το προϊόν τους, ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ώστε να βρουν το πρόβλημα και να αλλάξουν πιθανόν τις διαδικασίες παραγωγής τους, με τελικό αποτέλεσμα λιγότερους δυσαρεστημένους πελάτες που είναι και ο αντικειμενικός στόχος κάθε εταιρίας.
Η κάνη πχ για εμάς κοστίζει 600€, για την εταιρία πχ 200€.
Η υπηρεσία που τους προσφέρεις για τα προβλήματα παραγωγής τους κοστίζει πολλαπλάσια.
Αυτό δεν έχουμε καταλάβει εμείς τα κουτσαβάκια ...
ps
Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που έκαναν την μαλακία και θα προσπαθήσουν να αντικαταστήσουν το προϊόν στην εγγύηση.
Αλλά οι μηχανικοί των εταιριών δεν είναι τσομπάνηδες ... κατά 99,9% θα καταλάβουν τι έγινε.