Γνώμες Φυσιγγίων Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Evri15metri
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα κύριοι! Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανείς άποψη για τα παρακάτω φυσίγγια
JEupM7B.jpg
g0KcVDG.jpg
W1h3PWH.jpg
1BEjBfb.jpg

30 γρ ατσάλινα Νο 8; Για τσίχλες;
 
Καλησπέρα πήραμε με τον ξάδερφό μου απο ένα κουτί f2 long range για να τα δοκιμάσουμε στη φάσσα! Με έκπληξη ανακαλύψαμε όταν ανοίξαμε τα κουτιά ότι επάνω στα φυσίγγια αναγράφεται η ένδειξη 1050 bar και η καραμπίνα του ξαδέρφου μου είναι η breda altair με ένδειξη στις σφραγίδες ενα αστέρι!Είναι ασφαλές να τα ρίξει ή καλύτερα να μην ρισκάρει;
 
Μπεκατσινια σε βαλτο
Thanks! Άντε βρες μπεκατσίνια στην Κορινθία τώρα...χαχα! Θα τα φάνε οι τσίχλες να δω πως πάνε απο περιέργεια (καμιά 10ρια μου είχε δωσει ένας φίλος πριν χρόνια και έχουν μείνει στο ντουλάπι). Μου κάνει εντύπωση ότι γράφουν 1050bar Max. 30 γραμμάρια φουρνέλο δεν έχω ρίξει μέχρι τώρα στην καριέρα μου .sarcastic.
 
Καλησπέρα πήραμε με τον ξάδερφό μου απο ένα κουτί f2 long range για να τα δοκιμάσουμε στη φάσσα! Με έκπληξη ανακαλύψαμε όταν ανοίξαμε τα κουτιά ότι επάνω στα φυσίγγια αναγράφεται η ένδειξη 1050 bar και η καραμπίνα του ξαδέρφου μου είναι η breda altair με ένδειξη στις σφραγίδες ενα αστέρι!Είναι ασφαλές να τα ρίξει ή καλύτερα να μην ρισκάρει;
Δεν θα εχει προβλημα ας γραφουν 1050 τα f2 ειναι η μαξιμουμ πιεσεις, εδω τα ριχναμε με δικανο του 80
 
Δεν θα εχει προβλημα ας γραφουν 1050 τα f2 ειναι η μαξιμουμ πιεσεις, εδω τα ριχναμε με δικανο του 80
Ευχαριστώ πολύ...ας ελπίσουμε το Σάββατο να έχουμε καμιά συνάντηση να τα δοκιμάσουμε μιας και δίνει και θερμοκρασίες γύρω στο μηδέν!
 
Κουτομανος Olympus semi κοιταξα κατι παλιες σημειωσεις σε ν03 το 2009 το ειχε με MB36 στα 2.078.με 37,71γρ σκαγια.
Απο περιεργεια ανοιξα αλλο ενα τωρα σε ν2 του 2009 κι αυτο με MB36 στα 2,05 και 40.30γρ σκαγια.βυσμα concord
εντυπωση μου εκανε οτι οι κολλησεις στα πτερυγια θελανε αρκετη πιεση για να ανοιξουν.
Βρηκα και καμποσα σκαγια μεσα στα 3.71χιλ:D
Τα πρασινα στον εβρο τα ειχα λυπηθει:D
Αλλα το κρυο της αρκουδας,γονατισα απο το κρυο..sarcastic.
Τα σημερινα ουτε καν τα εχω ριξει αν ξερει κανενας με τι τα εχει τωρα ας πει.
Το φυσίγγι με την μεγαλύτερη ιστορία στο παπί....:)
 
Το φυσίγγι με την μεγαλύτερη ιστορία στο παπί....:)
Σωστος ο Altair,;):)
Εχω κανα 2 κουτακια απο τα παλια για ειδικες περιπτωσεις κρυου -10 και βαλε.
Απο τα λιγα φυσιγγια που εχω ριξει και τα παπια λες και βρισκανε αορατη πινακιδα STOP,
εκει που τα πατουσες πεφταν καθετα.
Τωρα απο πιεσεις νομιζω αυτα τα παλια ενα 1000ρακι θα το εχουνε.
 
Aφοι Λαμπρου διασπορας,ξεχειλωμενο στο πανω μερος..ολο το κουτι ετσι ηταν..Μπενουν στο οπλο χωρις χωρις "σπρωξιμο" που δοκιμασα (δεν τα εχω για ριξιμο) για να δω..
Σε ενα κουτι rotweill plus που ειχε το ιδιο θεμα εμπεναν "σφηνωτα"..
Κατι τετοιο μπορει να συμβει παντου..το ερωτημα ειναι πως καταφερνει κ τα ξεχειλωνει ετσι η μηχανη?
Ενα τσαλαπατημα θα μπορουσα να το καταλαβω..



anonymus upload image
 
Last edited:
Μια ερωτηση για τα τσακαλια του φορουμ!
Ενα νο6 36γρ εχει την ιδια δυναμη με ενα νο6 34γρ?Άλεξ έπαθες πλακα με το speed?
Αναφερομαι στο percorso και στο speed που επαθα πλακα προχθες μ'αυτα που ειδα...
Το percorso γραφει οτι εχει 422 ταχυτητα και το speed 410 η 415
 
Μια ερωτηση για τα τσακαλια του φορουμ!
Ενα νο6 36γρ εχει την ιδια δυναμη με ενα νο6 34γρ? Αλεξ έπαθες πλάκα με το speed?
Αναφερομαι στο percorso και στο speed που επαθα πλακα προχθες μ'αυτα που ειδα...
Το percorso γραφει οτι εχει 422 ταχυτητα και το speed 410 η 415
 
Μια ερωτηση για τα τσακαλια του φορουμ!
Ενα νο6 36γρ εχει την ιδια δυναμη με ενα νο6 34γρ?
Αναφερομαι στο percorso και στο speed που επαθα πλακα προχθες μ'αυτα που ειδα...
Το percorso γραφει οτι εχει 422 ταχυτητα και το speed 410 η 415
Αλεξ, "δυναμη" ειναι μαζα Χ ταχυτητα.
Αρα....
Αν η μαζα (μεγεθος-ειδικο βαρος σκαγιου κλπ)ειναι σταθερη και στα 2 φυσιγγια,την διαφορα την κανει η ταχυτητα.
Μιλωντας για την ταχύτητα που θα εχει το σκαγι ΕΚΕΙ,οταν χτυπαει τον στοχο.
Τα 430,590,310.....ειναι μετρησεις στην κανη ή 1-1,5μ.απο αυτη!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top