Γνωστό το βίντεο, λάθος ο ισχυρισμός σου, αλλά δεν ρώτησα αυτό ... ίσως να μην το έθεσα σωστά.Σε κενό αέρος μάλλον δεν χρειάζεται καμμία περιστροφή, οποιουδήποτε σχεδιασμού βλήματος, για την σταθεροποίησή του.
Που βρίσκεται το λάθος;Γνωστό το βίντεο, λάθος ο ισχυρισμός σου,
Που βρίσκεται το λάθος;
Η όποια περιστροφή οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στη τριβή με τα τοιχώματα της κάννης και σε καμμία περίπτωση στον αέρα.
Αν θυμάμαι καλά το Ruger Red Label έβγαινε (σε κάποια έκδοση) με ίσιες ραβδώσεις στην κάννη για να αποφευχθεί η όποια περιστροφή στα σκάγια.
Ναι η περιστροφή πετυχενεται εντός κάννης λογο τριβής. Αυτό επιχείρησε ο Brenneke, αυτό λέει στο τέλος κ το βίντεο με τα φοστερΓιάννη το είχα ξαναδεί το βίντεο.
Τί ισχυρίζεσαι δηλαδή ;
Ότι αν ρίξεις ένα brenneke σε κενό αέρος αυτό θα περιστραφεί εντός κάνης λόγω ελικοειδών ραβδώσεων ;;;
Κάτι άλλο ;
Ίσως να μην κατάλαβα εγώ καλά ...
Ξεχνάς μια 《σκύλα 》 όπως την αποκαλω εγώ, την βαρύτητα(ορμή στην προκειμένη περίπτωση)η οποία σε πολεμικό βλήμα κ με κενό αέρος θα τούμπαρει το βλήμα αν δεν περιστραφεί.Σε κενό αέρος μάλλον δεν χρειάζεται καμμία περιστροφή, οποιουδήποτε σχεδιασμού βλήματος, για την σταθεροποίησή του.
Η περιστροφή σταθεροποιεί τον διαμήκη άξονα περιστροφής του βλήματος.
Όπως ακριβώς και στην σβούρα.
Αν λοιπόν έχεις μια σβούρα σε κενό αέρος και δεν την περιστρέψεις θα μείνει όρθια ή θα πέσει;
Η όποια περιστροφή οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στη τριβή με τα τοιχώματα της κάννης και σε καμία περίπτωση στον αέρα.
Ποιά είναι αυτή η δύναμη που θα προκαλέσει την περιστροφή ;
Δες συνημμένο.
Φαντάσου επίσης ένα αυτοκίνητο σε γλιστερό οριζόντιο δρόμο.
Αν στρίψεις το τιμόνι δεξιά το αυτοκίνητο θα στρίψει δεξιά λόγω στατικής τριβής.
Φαντάσου τώρα το τιμόνι στριμένο πάλι δεξιά και πάτημα φρένου ώστε να ακινητοποιηθούν όλα τα λάστιχα.
Το αυτοκίνητο θα πάει ευθεία γιατί πλέον δεν υπάρχει στατική τριβή.
Που διάβασες ότι "Η όποια περιστροφή οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στη τριβή με τα τοιχώματα της κάννης και σε καμία περίπτωση στον αέρα." ???
Κάθετα δεν υπάρχει γιατί θα αλλάζει κατεύθυνση στο βλήμα, η τρίβει περιμετρικά στην κάνη η οποία κ μικρή μπορεί να το περιστρέψεις.Γιάννη φυσικός είμαι, την ξέρω την σκύλα και πιστεύω τα παρακάτω.
- Κατ εμέ δεν περιστρέφεται το μονόβολο λόγω τριβής με την κάνη.
Περιστρέφεται λόγω αέρα.
- Το ότι το λέει το βίντεο δεν σημαίνει ότι ισχύει.
- Το ότι το "επιχείρησε" ο brenneke (να περιστρέψει δηλαδή το βλήμα σε λεία κάνη μόνο λόγω της τριβής με τα τοιχώματα) δεν σημαίνει ότι το κατάφερε.
Πες μου μια δύναμη (περιφερειακά και κάθετα στην κίνηση) που θα το κάνει να περιστραφεί.
- Στο ότι σε κενό αέρος χρειάζεται συγκεκριμένο spin για να σταθεροποιήσεις το οποιοδήποτε βλήμα ... συμφωνούμε.
Αεροναυπηγός είσαι Γιάννη ;Κάθετα δεν υπάρχει γιατί θα αλλάζει κατεύθυνση στο βλήμα, η τρίβει περιμετρικά στην κάνη η οποία κ μικρή μπορεί να το περιστρέψεις.
Φαντασου το αμάξι περασμένων σουβλάκι κ ο άξονας σε ρουλεμάν, πόση δύναμη θέλεις να το περιστρέψεις κ ας είσαι σε πλατφόρμα που πάει με 200
Εχεις κανει αεροναυπηγικη;;;
Μηχανικός αεροσκαφών.Αεροναυπηγός είσαι Γιάννη ;
Μα δεν πάει κάθετα στην κίνηση, αν ήταν κάθετα θα του αλλάζει κατεύθυνση.Ωραία λοιπόν, ... πες μου γιατί η δύναμη της τριβής περιφερειακά του βλήματος να έχει συνιστώσα κάθετα στην κίνηση ώστε να δημιουργήσει ροπή που θα περιστρέψει το βλήμα.
Μιλάς για ραβδωτή κάνη ή για μονόβολο με λοξές ραβδώσεις σε λεία κάνη ;Μα δεν πάει κάθετα στην κίνηση, αν ήταν κάθετα θα του αλλάζει κατεύθυνση.
Η ραβδώσεις της κάννης προκαλούν τριβή με το βλήμα κ το περιστρεφουν.
Η ίδια τριβή προκαλείτε κ με τις ραβδώσεις του βλήματος αλλα σε μικρότερο βαθμό γι αυτο κ η μικρή περιστροφή του
Κ τα δύο με την τριβή δουλεύουν. Το μέγεθος της τριβής αλλάζει που στα λιοκαννη είναι πόλι μικρή λόγο κ της μικρής γωνίας που σχηματίζουν σε σχέση με την κατεύθυνση του βλήματοςΜιλάς για ραβδωτή κάνη ή για μονόβολο με λοξές ραβδώσεις σε λεία κάνη ;
Κοίτα το χειρόγραφο Γιάννη παραπάνω και πες μου γιατί να υπάρχει απειροελαχιστη τριβή προς τα δεξιά ή αριστερα ...........Κ τα δύο με την τριβή δουλεύουν. Το μέγεθος της τριβής αλλάζει που στα λιοκαννη είναι πόλι μικρή λόγο κ της μικρής γωνίας που σχηματίζουν σε σχέση με την κατεύθυνση του βλήματος
Αν εννοείς με το αμάξι, γιατί οι τροχοί εχουν ξεπεράσει την οριακή τριβή με αποτέλεσμα κ οι μπροστά κ οι πίσω τροχοί να παράγουν την ίδια δύναμη πρόσφυσης οι οποίες ως αντίθετες ροπές μας δίνουν 0 κ έτσι το αμάξι πάει ευθεία.Κοίτα το χειρόγραφο Γιάννη παραπάνω και πες μου γιατί να υπάρχει απειροελαχιστη τριβή προς τα δεξιά ή αριστερα ...........
Δεν είναι το ίδιο. Στο βέλος εχει 3 φτερακια που εξεχουν πολύ από το κέντρο κ με την σωστή γωνία τοποθετημένα σε σχέση με την πορεία του βέλους δημιουργούν αντωση που χρησιμοποίητε ως δύναμη ροπής που μακριά από τον διαμήκη άξονα γίνεται πολλαπλάσια κ μπορεί με ευκολία να περιστρέψει το βέλος.Παληκάρια μην τσακώνεστε, δείτε πως στριφογυρίζει ένα βελος πρώτα και μετά συνεχίζετε την συζητηση για σπιν εντός ή εκτός της κάννης ή εντός και εκτός αυτής:
Δεν έχει σημασία για να χάνουμε τόσες θερμίδες στο γράψιμο.Αν εννοείς με το αμάξι, γιατί οι τροχοί εχουν ξεπεράσει την οριακή τριβή με αποτέλεσμα κ οι μπροστά κ οι πίσω τροχοί να παράγουν την ίδια δύναμη πρόσφυσης οι οποίες ως αντίθετες ροπές μας δίνουν 0 κ έτσι το αμάξι πάει ευθεία.
Στο βλήμα όμως με ραβδώσεις οι τριβή από το κάθε νεύρο είναι + στην δύναμη ροπής