Επαγγελματίες - θετικές & αρνητικές εμπειρίες

Υπαρχουν επαγγελματιες διαμαντια και αλλοι λιγο κουτοπονηρι..δεν φτενε αυτοι εμεις τους καναμε ετσι οταν πληρωνης φυσηγγι 32 γρ.,6,50/7/7,50ευρ..καλα να παθουμε

Το κακό εδώ είναι πως έχουμε δει ακόμη και τα διαμάντια μερικές φορές να μεταφορτώνονται σε κάρβουνο.
 
Όταν παίρνετε φυσίγγια προσφοράς και ιδίως ιδιογομωσης ή αλλιώς φθηνά φυσίγγια εμπορίου, καλό είναι οι έχοντες γνώση υλικών και οι ψαγμένοι, να σφάζουν και κάνα τέτοιο φυσίγγι,να δουν έχουν τα υλικά που λένε;
Έχει βρεθεί φυσίγγι που το πληρώνουμε για 28 γραμμάρια, να έχει 24 μέσα
Διαμαντη ουσιαστικα 3 χρονια κυνηγαω..αυτα τα τρια χρονια δε βλεπω να αντικατοπτρίζεται στην τιμή η "ιδιογομωση" οπως χαρακτηριστικά την αποκαλείς! Μεσες ακρες στα 32γραμμ παντα τα οποια και χρησιμοποιω σαν βαση, φυσιγγια εμποριου 6.80-7.50, φυσιγγια διαφορων εμπορων "ιδιογομωσεις" 6.20-6.90...Οι προσφορες λιγες και για μεγαλους αριθμους τεμαχιων μονο, και για εναν κυνηγο του σκ δεν ξερω αμα αξίζει να ασχοληθεις καν!
Εγω εχω καταλαβει οτι το παιχνιδι γινεται στα σκοπευτικα...εκει παιζουν διαφορες και εκει αξιζει γτ σε μια ωρα ριχνεις 4 κουτια!
Off topic αλλα κολλαει στην πορεια της συζητησης...
 
Όταν παίρνετε φυσίγγια προσφοράς και ιδίως ιδιογομωσης ή αλλιώς φθηνά φυσίγγια εμπορίου, καλό είναι οι έχοντες γνώση υλικών και οι ψαγμένοι, να σφάζουν και κάνα τέτοιο φυσίγγι,να δουν έχουν τα υλικά που λένε;
Έχει βρεθεί φυσίγγι που το πληρώνουμε για 28 γραμμάρια, να έχει 24 μέσα
Αλλο ιδιογωμοση αλλο φτηνα φησηγγια εμπορίου μην τα μπερδευεις τα πραγματα
 
Μάλλον δεν το ειπα καλά γι αυτό σας μπέρδεψα.
Όταν λέω φθηνά φυσίγγια ιδιογόμωσης ή προφοράς,εννοώ τα φυσίγγια που τα γεμίζουν επαγγελματίες και αναγραφεται πάνω η φίρμα τους.
Σαν να εχω εγω ένα κυνηγομάγαζο και να γεμίζω φυσίγγια με την φίρμα μου.
 
Μάλλον δεν το ειπα καλά γι αυτό σας μπέρδεψα.
Όταν λέω φθηνά φυσίγγια ιδιογόμωσης ή προφοράς,εννοώ τα φυσίγγια που τα γεμίζουν επαγγελματίες και αναγραφεται πάνω η φίρμα τους.
Σαν να εχω εγω ένα κυνηγομάγαζο και να γεμίζω φυσίγγια με την φίρμα μου.
Φυσιγγια φασον! Πιστευω ολα φτιαχνονται σε ελληνικες βιοτεχνιες και κανένα στο "πισω δωματιακι" του μαγαζατορα. Η συνταγή ειναι του μαγαζατορα θεωρητικα οποτε το λες και ιδιογομωση!
 
αυτά με κάνουν και συνεχίζω να αγοράζω φυσίγγια Fantom εκτός του ότι είναι ποιοτικά αξιόπιστα και αμετάλλακτα,,,ενημέρωση πάνω από όλα για όποια αλλαγή

Screenshot_1.jpg
 
Παύλο 3 φορές έχω πάρει από εκεί κούτες (δεν είμαι και ο καλύτερος πελάτης) και νομίζω ότι είναι ο καλύτερος άνθρωπος που έχω συνεργαστεί, τυπικός ,χωρίς μπαρούφες και με στάνταρ ποιότητα

εντύπωση μου έκανε ότι κάθε φορά που μιλάγαμε ρωτάτε πως τα βλέπω και αν έκανα κανένα κυνήγι καλό στην Λευκάδα που το ανέφερα μια φορά οτι ειμαι απο εκει
 
Θα ήθελα να αναφέρω την θετικότατη εντύπωση που μου έκανε ένας επαγγελματίας, τον οποίο δεν γνώριζα αλλά με "κέρδισε" από την πρώτη στιγμή. Λοιπόν, μετά από συνομιλία μας και την άμεση και πρόθυμη ανταπόκρισή του σε οποιαδήποτε πληροφορία του ζήτησα, Κυριακή βράδυ παράγγειλα τροφές για τα σκυλιά μου από το κατάστημά του, από το οποίο προφανώς ψώνιζα πρώτη φορά και σήμερα την παρέλαβα όπως είχαμε συνεννοηθεί. Άψογος επαγγελματίας ο Γιώργος Πατμανίδης που θεώρησα σωστό να σας ενημερώσω μήπως σας ενδιαφέρει. Μπορείτε να επισκεφτείτε το site του στο παρακάτω link και μη διστάσετε να τον ρωτήσετε για οτιδήποτε σας ενδιαφέρει.

https://www.zoopat.gr/

.
 
Last edited:
Καλημέρα σας...... Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβη, για να μην την πατήσει κι άλλος όπως την πάτησα εγώ.... Έκανα παραγγελία με αντικαταβολή ένα κολάρο εκπαίδευσης από το Ρούσσο Ιωάννη στη Γλυφάδα Αττικής στις αρχές Νοεμβρίου 2018 και το παρέλαβα την επόμενη ημέρα γιατί ήταν να πάρουν τα λεφτά το έστειλαν αμέσως.... είχαν κάνει όμως λάθος σε αυτό που είχα παραγγείλει επικοινώνησα μαζί τους, παραδέχθηκαν το λάθος τους, και τους το έστειλα πίσω αυθημερόν με δική μου επιβάρυνση με κούριερ για αλλαγή με αποτέλεσμα να μην το έχω παραλάβει ακόμα και σήμερα 28/11/2018... Σε τηλεφωνικές επικοινωνίες σε τρενάρουν από μέρα σε μέρα και λένε ότι φταίει η κούριερ για την καθυστέρηση.... στο τέλος ζητάνε συγνώμη (πάγια τακτική σε όλους...) και νομίζουν ότι με το συγνώμη τα σκεπάζουν όλα και δεν τρέχει τίποτα..... ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ.......
 
Καλημέρα σας...... Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβη, για να μην την πατήσει κι άλλος όπως την πάτησα εγώ.... Έκανα παραγγελία με αντικαταβολή ένα κολάρο εκπαίδευσης από το Ρούσσο Ιωάννη στη Γλυφάδα Αττικής στις αρχές Νοεμβρίου 2018 και το παρέλαβα την επόμενη ημέρα γιατί ήταν να πάρουν τα λεφτά το έστειλαν αμέσως.... είχαν κάνει όμως λάθος σε αυτό που είχα παραγγείλει επικοινώνησα μαζί τους, παραδέχθηκαν το λάθος τους, και τους το έστειλα πίσω αυθημερόν με δική μου επιβάρυνση με κούριερ για αλλαγή με αποτέλεσμα να μην το έχω παραλάβει ακόμα και σήμερα 28/11/2018... Σε τηλεφωνικές επικοινωνίες σε τρενάρουν από μέρα σε μέρα και λένε ότι φταίει η κούριερ για την καθυστέρηση.... στο τέλος ζητάνε συγνώμη (πάγια τακτική σε όλους...) και νομίζουν ότι με το συγνώμη τα σκεπάζουν όλα και δεν τρέχει τίποτα..... ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ.......
απ' οτι καταλαβα το 1ο που πηρες το πληρωσες,οταν το εστειλες πισω κ μεχρι αημερα που δεν πηρες το σωστο κρατανε τα χρηματα σου;οσα κ αν ειναι αυτα,πολλα ή λιγα
 
απ' οτι καταλαβα το 1ο που πηρες το πληρωσες,οταν το εστειλες πισω κ μεχρι αημερα που δεν πηρες το σωστο κρατανε τα χρηματα σου;οσα κ αν ειναι αυτα,πολλα ή λιγα
Γράφω παραπάνω ότι με τρενάρουν από μέρα σε μέρα για να μου στείλουν το σωστό κολάρο που έχω πληρώσει ένα μήνα σχεδόν και λένε ότι έγινε μπέρδεμα στην κούριερ.... στο φινάλε αυτός είναι ο αποστολέας που συνεργάζεται με την συγκεκριμένη εταιρία κούριερ και αν έχει χαθεί έπρεπε άμεσα να μου στείλει άλλο... εγώ δεν έχω καμία ευθύνη για τους συνεργάτες του.....
 
Καλημέρα σας...... Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβη, για να μην την πατήσει κι άλλος όπως την πάτησα εγώ.... Έκανα παραγγελία με αντικαταβολή ένα κολάρο εκπαίδευσης από το Ρούσσο Ιωάννη στη Γλυφάδα Αττικής στις αρχές Νοεμβρίου 2018 και το παρέλαβα την επόμενη ημέρα γιατί ήταν να πάρουν τα λεφτά το έστειλαν αμέσως.... είχαν κάνει όμως λάθος σε αυτό που είχα παραγγείλει επικοινώνησα μαζί τους, παραδέχθηκαν το λάθος τους, και τους το έστειλα πίσω αυθημερόν με δική μου επιβάρυνση με κούριερ για αλλαγή με αποτέλεσμα να μην το έχω παραλάβει ακόμα και σήμερα 28/11/2018... Σε τηλεφωνικές επικοινωνίες σε τρενάρουν από μέρα σε μέρα και λένε ότι φταίει η κούριερ για την καθυστέρηση.... στο τέλος ζητάνε συγνώμη (πάγια τακτική σε όλους...) και νομίζουν ότι με το συγνώμη τα σκεπάζουν όλα και δεν τρέχει τίποτα..... ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ.......
Υποθέτω ότι σου έστειλαν αλλο ειτε απο λάθος ,είτε γιατί δεν ειχαν αυτό που ζήτησες το οποιο προφανώς περιμένουν ακομη να το παραλάβουν.
Το έχουν μαθει καλά το παραμύθι όλοι.Με ενα συγνώμη νομίζουν οτι μπορούν να σκεπάσουν αυτα που εκαναν ,αλλά κι αυτά που κάνουν στη συνέχεια.
Εχουμε χορτάσει απο τέτοιες τακτικές και νοοτροπίες.
 
...και πλήρωσες και την κούριερ για την επιστροφή ενώ ήταν δικό τους το λάθος; .hair.
Και εγώ έπαθα την πλάκα μου όταν το είδα.... τελικά πριν απο δύο λεπτά μου ήρθε μήνυμα στο κινητό από την κούριερ πως το πακέτο μόλις τώρα αναχώρησε για το υποκατάστημα της περιοχής μου και με χρεώνουν με 8 ευρώ αντικαταβολή για το δικό τους λάθος......
 
Last edited:
Και εγώ έπαθα την πλάκα μου όταν το είδα.... τελικά πριν απο δύο λεπτά μου ήρθε μήνυμα στο κινητό από την κούριερ πως το πακέτο μόλις τώρα αναχώρησε για το υποκατάστημα της περιοχής μου και με χρεώνουν με 8 ευρώ αντικαταβολή για το δικό τους λάθος...!!!!

Mαλλον μας διαβαζουν!!!
 
Last edited by a moderator:
Back
Top