Ηθικοί κανόνες και κυνήγι

Ανοίγω το θέμα αν και δεν βρήκα αν υπάρχει κάτι παρόμοιο αλλιώς ας μεταφερθει εκεί για να κάνουμε μια κουβέντα για το σεβασμό που υπήρχε στον συνκυνηγο και το θήραμα παλαιότερα η γενικά στον όλο τρόπο του κυνηγιού σε σχέση με το σήμερα και να δούμε ότι έχουμε κατά τη γνώμη μου ξεφύγει σε πολλά τα οποία περηφανευομαστε κιόλας λέγοντας τα ως κατωρθωμα και εξέλιξη των σκυλιών και των όπλων τα οποία μάλλον έχουν απολέσει την ευχαρίστηση του όλου πράγματος μετατρέποντας το κυνήγι και την καρπωση ως επέκταση του εγώ του καθενός .Να πω κάποια ας πούμε .Έχουμε καταντήσει τα πουλοσκυλα να το πω έτσι σε δίωξης σκυλιά να κυνηγούς στο χιλιόμετρο ,προσπαθούμε αν είναι δυνατόν να φτιάξουμε φυσίγγια και κανες όχι για το μακρινή ντουφέκια αλλά για να μην ξεφύγει τιποτε κοντινό ,καθόμαστε σε παραδοσιακά μέρη όπου θέλει ο κάθε ένας,χωρίς τη σκέψη το που καθόμαστε πίσω,δίπλα ,πολύ κοντά γενικά στον άλλον που προϋπάρχει ,πιάνουμε καρτερία από τις 12 τη νύχτα ,χωρίς να καθόμαστε εκεί με φαναράκια και καρεκλακια.Και θα ήθελα να ακούσω την άποψη των φίλων εδώ .Δεν αναφέρω τους κραχτες αν και σε κάποια κυνήγια θα έπρεπε να είναι απαραίτητοι (φασα, παπί).Ούτε τα υπεράριθμα θηράματα διότι εάν υπήρχε το σωστό κράτος και ομοσπονδία μαζί δική μας τα παραπτώματα θα είχαν ελαχιστοποιηθεί.
 
Επειδή είμαι με το κινητό και δεν μπορώ να μακρυγορήσω, είναι φαινόμενο της εποχής μας η έλλειψη σεβασμού στον συνάνθρωπο μας, στο θήραμα και τέλος στην φύση. Αυτό που μου έρχεται τώρα είναι ένα βίντεο με τον παππού να λέει: Αστόχησα. Αύριο πάλι. Για εμένα τα είπε όλα καλή του ώρα.
 
Η ηθική καλλιεργείται και μεταδίδεται ,όπως φερθώ στα παιδιά μου σπίτι έτσι θα φερθούν κι αυτά. Ότι πράξω στο κυνήγι το ίδιο θα πράξουν κι αυτά. Από εκεί θεωρώ ξεκινάνε όλα κι αν όχι όλα, σίγουρα ένα μεγάλο κομματι.
Εξού και η σοφή φράση….Με όποιον δάσκαλο καθίσεις ,τέτοια γράμματα θα μάθεις.
 
Σε κάθε περίπτωση ισχύει μια από της δύο κυριώτερες εντολές των 10 εντολών.Μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν.Και έτσι πρέπει να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας.Που σήμερα δυστυχώς ο άνθρωπος ενώ διδάχτηκε τη Καινή Διαθήκη,όλο και απομακρύνεται.Και γίνεται πάλι σαν τους αρχαίους "παλιάνθρωπος".
 
Τί εννοείς;
Άνθρωπος με την ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ κατ απ' την γλώσσα(παλιός άνθρωπος)
"Αδάμ, γιατί παρακούσες την εντολή μου"❓δε φταίω εγώ ,αυτή η λινατσα η Εύα φταίει που μου έδωσες""Εύα τι λέει ο Άνταμ"❓δεν ξέρω τι λέει αυτός,αυτό το κωλοφιδο φταίει"
Εν ολίγοις κ συμπερασματικά αν δεν έχεις το φιλότιμο να επωμιστεις την ευθύνη κ να αναγνωρίσεις το λάθος σου ,να μετανοήσεις δλδ ΣΩΤΗΡΙΑ μην περιμένεις‼️
 
Άνθρωπος με την ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ κατ απ' την γλώσσα(παλιός άνθρωπος)
"Αδάμ, γιατί παρακούσες την εντολή μου"❓δε φταίω εγώ ,αυτή η λινατσα η Εύα φταίει που μου έδωσες""Εύα τι λέει ο Άνταμ"❓δεν ξέρω τι λέει αυτός,αυτό το κωλοφιδο φταίει"
Εν ολίγοις κ συμπερασματικά αν δεν έχεις το φιλότιμο να επωμιστεις την ευθύνη κ να αναγνωρίσεις το λάθος σου ,να μετανοήσεις δλδ ΣΩΤΗΡΙΑ μην περιμένεις‼️
Αυτοί οι δύο παρασύρθηκαν είτε από το πάθος τους είτε από κάποιο τρίτο παράγοντα....και αυτή είναι η παρακαταθήκη τους σε εμάς...
Απλά το θέμα έχει ξεφύγει ,λόγο αποξένωσης? Λόγο μάρκετινγκ και καταναλωτισμού? Όταν έχουμε ένα κοινωνικό ζήτημα που αλλοιώνει και την ηθική, αυτό συμβαίνει σε όλους τους τομείς...ακόμα και στο κυνήγι.....δεν τσουβαλιαζω όλους τους κυνηγούς.. υπάρχουν οι άγραφοι νόμοι του κυνηγιου, όποιος τους ακολουθεί πρατει με ήθος
 
Δεν έχει να κάνει μόνο με το κυνήγι,εχει να κάνει με όλους κ με ολα‼️.....τον εαυτό μας, όπου κ να τον σύρουμε ,αν δεν μας διακατέχει το αίσθημα προσωπικής ευθύνης❓,ενσυναίσθησης❓αν δεν "ακούμε" τον εσωτερικό μας εαυτο (συνείδηση)κ δρουμε σύμφωνα με τα όσα μας δείχνουν.... (Βολεύουν)τον "εύκολο δρόμο"όλα πτανα θα τα κανουμε‼️
Ειτε φύση λέγεται αυτο, είτε ανθρώπινες σχέσεις‼️είτε πλανήτης‼️
 
Ωραίο θεμα αλλα αν αρχίσουμε να το αναλύουμε θα παει το μπαν σύννεφο...
Για εμένα στην Ελλάδα με τους νόμους που διέπουν το κυνήγι, ηθικό και νόμιμο δύσκολα συνδυάζονται. Αμφιβάλλετε οτι πολλά νομιμότατα πράγματα στο κυνήγι είναι εντελώς ανήθικα;
Παραδείγματα αν θέλουμε πολλά.
Με το χέρι στην καρδιά θα επελεγα ξεκάθαρα ηθική. Ομως επειδή η ηθική απουσιάζει, ας πορεύεται ο καθένας οπως νομίζει.
Για ποια ηθική να μιλήσουμε. Οταν εδω μέσα, σε αυτό το μικρό καφενείο υπαρχουν νούμερα που ποντάρουν ξανά και ξανά τα ίδια θηράματα υποστηρίζοντας οτι ειναι άλλα, προκειμένου να εισπράξουν μερικά παλαμάκια παραπάνω, τί να περιμένεις; Ο σκοπός πλέον δεν είναι το κυνήγι και η επαφή με τη φύση αλλά η αυτοπροβολή. Η ικανοποίηση του εγώ τους προκειμένου να καλύψουν τη μικρότητα του μορίου τους. Αυτός που πεφτει τοσο χαμηλά για να το κανει αυτό δεν θα επιδιώξει με καθε τρόπο να ερθει το θήραμα στα χέρια του; Θα βαρεσει το λαγό με τα φώτα το βραδυ, θα την στήσει στο νερό για τις πέρδικες, θα καρτερέψει τη μπεκάτσα το σούρουπο και θα βαλει καζαντζίδη στα ορτύκια, γιατί; Για να την πατήσουν μερικοί και να του πουν μπράβο.
Ας κανει ο καθένας αυτό που ξερει μεσα του ότι είναι σωστό. Αν δεν ξερει ας ακολουθεί τον νόμο. Και ας απομονώσουμε κάποια στιγμή τυπους σαν κι αυτόν που περιέγραψα παραπάνω. Ο μαλάκας ετσι κι αλλιώς μαλάκας θα μείνει.....
 
Κατά αρχήν για να ξεφύγουμε λίγο από τα εύκολα .Στη φύση δεν υπάρχει δίκαιο και άδικο καλό και κακο αυτά είναι ανθρώπινες επινοήσεις που έχουν να κάνουν με τη δική μας επιβίωση και το πώς θα γλιτώσουν τα υπόλοιπα από εμάς .Άρα κάθε ήθος ή αρχή οφείλει για να υφίσταται να αντανακλά στην τεράστια πλειοψηφία των ανθρώπων .Και να εφαρμόζεται από αυτήν όταν δεν συμβαίνει αυτό κερδισμένοι κοντόφθαλμα είναι οι κάνω ότι γουστάρω και μακροχρόνιος χαμένοι από το φυσικό αγαθό που προσφέρεται θα βγουν όλοι .Τα περί μετά θανάτου κτλ είναι αλλο θέμα που δεν θέλω να αναφερθώ και δεν υπάρχει λόγος καθώς η πίστη του κάθε ενός είναι απόλυτο δικαίωμα του και χρήζει σεβασμού από όλους όταν δεν επηρεάζει την δική τους εντός πλαισίου ελεύθερη ζωή.Και έγραψα το τελευταίο διότι διάβασα πιο πάνω περί Καινής διαθήκης και παλαιοανθρωπων οι οποίοι ειδικά οι Έλληνες δεν περίμεναν καμία διαθήκη διότι είχαν τους δικούς τους φιλοσόφους τους οποίους μελετούμε όλοι μέχρι σήμερα.
 
ο κυνήγι είναι δραστηριότητα αγάπης προς τη φύση και όχι εκτόνωσης. Ο κυνηγός που σέβεται τον εαυτό του θα πρέπει να σέβεται ανάλογα τους συγκυνηγούς του, καθώς και τους ανθρώπους που εργάζονται ή απολαμβάνουν με όποιον τρόπο επιλέγουν, τη φύση.

Το κυνήγι διεξάγεται με νόμους και διατάγματα που έχει θεσπίσει η πολιτεία. Υπάρχουν όμως και κάποιοι κανόνες που σχετίζονται με το σεβασμό μεταξύ ανθρώπων, αλλά και την αθλητική δεοντολογία από την οποία οφείλει να διακατέχεται ο κυνηγός. Ορισμένοι από τους κανόνες αυτούς που δεν συμπεριλαμβάνονται στη νομοθεσία μας
είναι οι πιο κάτω και είναι γνωστοί ως «άγραφοι νόμοι του κυνηγίου».

  • Η φύση ανήκει σε όλους και δεν είναι προσωπική μας ιδιοκτησία.
  • Στη φύση είμαστε φιλοξενούμενοι και πρέπει να της συμπεριφερόμαστε όπως αξίζει σε κάποιον που μας φιλοξενεί.
  • Δεν καταστρέφουμε δέντρα, πηγές, διαβάσεις, φυτά, κλπ. χωρίς λόγο.
  • Δεν ανάβουμε φωτιές από τις οποίες υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να επεκταθούν στην ύπαιθρο.
  • Δεν κυνηγάμε μέσα σε καλλιέργειες στις οποίες ενδέχεται να κάνουμε ζημιά.
  • Δεν πλησιάζουμε ποτέ τα αιγοπρόβατα ιδιαίτερα αν έχουμε μαζί μας κυνηγόσκυλα.
  • Δεν πυροβολούμε ποτέ κοντά στα κατοικίδια ή τους ανθρώπους που εργάζονται ή βρίσκονται στην ύπαιθρο.
  • Δεν πυροβολούμε ποτέ προς τα καταλύματα των ζώων τα οποία ενδέχεται να τρομάξουν από τον πυροβολισμό ή από τα σκάγια που πέφτουν στις στέγες.
  • Δεν πυροβολούμε ποτέ πινακίδες ή οποιαδήποτε επιφάνεια, έστω κι αν θεωρούμε ότι δεν χρησιμεύουν σε τίποτε.
  • Δεν παίρνουμε ποτέ καρπούς από τις καλλιέργειες παρά μόνο αν μας τους προσφέρουν.
  • Δεν πυροβολούμε για κανένα λόγο είδη της άγριας πανίδας των οποίων απαγορεύεται το κυνήγι. Είναι υποτιμητικό για κυνηγό να προφασιστεί «λάθος» στην αναγνώριση θηράματος.
  • Έχουμε πάντοτε μαζί μας την άδεια κυνηγιού και την άδεια κατοχής του όπλου μας και τα επιδεικνύουμε στα όργανα της πολιτείας, ή των κυνηγετικών οργανώσεων που τυχόν θα μας τα ζητήσουν.
  • Δεν διστάζουμε ποτέ να καταγγείλουμε το λαθροθήρα.
  • Συνεργαζόμαστε πρόθυμα με τους Θηροφύλακες και τους δίνουμε όποιες πληροφορίες μπορούμε.
  • Δεν πυροβολούμε ποτέ θήραμα που θα πέσει σε μέρος που δεν μπορούμε να φθάσουμε για να το πάρουμε.
  • Δεν πυροβολούμε ποτέ θήραμα που θα πέσει μέσα σε καλλιέργειες στις οποίες θα κάνουμε ζημιά για να το πάρουμε.
  • Δεν πυροβολούμε ποτέ ακίνητο θήραμα. Πουλιά που κάθονται ή ζώα που τρέφονται ή πίνουν νερό, είναι χωρίς άμυνα και ο θάνατός τους δεν είναι αποτέλεσμα θήρας αλλά δολοφονίας.
  • Δεν κυνηγάμε ποτέ όταν οι καιρικές συνθήκες στερούν από το θήραμα τη δυνατότητα να αμυνθεί. Αντίθετα πρέπει σε αυτή την περίπτωση να βοηθήσουμε τα θηράματα να ξεπεράσουν αυτή τη δυσκολία.
  • Αναζητούμε συστηματικά το πληγωμένο ή νεκρό θήραμα εξαντλώντας κάθε δυνατότητα εξεύρεσής του.
  • Δεν συγχέουμε ποτέ την ποσότητα με την ποιότητα του θηράματος. Καλός κυνηγός δεν είναι όποιος παίρνει πολλά θηράματα, αλλά εκείνος που δίνει στο θήραμα δυνατότητα άμυνας.
  • Το θήραμα δεν είναι εμπόρευμα και το κυνήγι δεν είναι
  • επάγγελμα. Καταγγέλλουμε πάντοτε όποιον εμπορεύεται θηράματα.
  • Δεν διατηρούμε ποτέ στη ζωή τραυματισμένα θηράματα.
  • Δεν κακομεταχειριζόμαστε ποτέ το άψυχο σώμα του θηράματος. Αντίθετα, το διατηρούμε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
  • Δεν επιτρέπουμε ποτέ στα παιδιά και τα σκυλιά να παίζουν με το άψυχο θήραμα. Η συμπεριφορά μας απέναντί του θα πρέπει να είναι τιμητική, όπως αξίζει σε έναν άξιο αντίπαλο.
  • Ειδικευόμαστε στο είδος κυνηγιού που μας αρέσει περισσότερο και προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς ως ειδικοί σε συγκεκριμένο είδος.
  • Τρώμε πάντοτε το κρέας των θηραμάτων. Είναι ντροπή για τον κυνηγό να φονεύει ένα ζώο, αν δεν έχει τη διάθεση να γευτεί το κρέας του.
  • Δεν πυροβολούμε ποτέ σε απόσταση μεγαλύτερη από το βεληνεκές του όπλου μας.
  • Το θήραμα ανήκει σ’ αυτόν που πρώτος θα το θηρεύσει.
  • Το τραυματισμένο θήραμα ανήκει σ’ αυτόν που το τραυμάτισε πρώτος.
  • Αν φονεύσουμε τραυματισμένο θήραμα, θα πρέπει να το παραδώσουμε σ’ αυτόν που το τραυμάτισε.
  • Τα ανιχνευόμενα θηράματα βρίσκονται πάντοτε στη διάθεση του ιδιοκτήτη του σκύλου.
  • Δεν πυροβολούμε ποτέ τον αγριόχοιρο, τον λαγό, την πέρδικα, την μπεκάτσα ή το ορτύκι που «ξεφώλιασαν» τα σκυλιά κάποιου άλλου.
  • Ο τόπος κυνηγιού ανήκει σ’ αυτόν που τον οριοθέτησε πρώτος.
  • Το καρτέρι ή η περιοχή κυνηγιού του λαγού ή του αγριόχοιρου ανήκουν σ’ αυτούς που βρέθηκαν πρώτοι εκεί και δεν επιτρέπεται να παρεμβληθούμε.
  • Δεν επιτρέπεται να εισερχόμαστε σε περιοχές που έχουν
  • «κλείσει» παρέες που κυνηγούν λαγό ή αγριόχοιρο αν κυνηγάμε πουλιά. Η παρουσία μας, τα σκυλιά μας και οι πυροβολισμοί θα χαλάσουν το κυνήγι μας ολόκληρης παρέας.
  • Δεν κινούμαστε ποτέ κοντά σε κυνηγό που κυνηγά με σκυλιά φέρμας.
  • Αν βρεθούμε σε καρτέρι που βρίσκεται άλλος κυνηγός αδειάζουμε το όπλο μας σε ένδειξη σεβασμού.
  • Δεν ρυπαίνουμε τη φύση με πλαστικά, κάλυκες, μπουκάλια, κλπ, και δεν αφήνουμε στο πέρασμά μας οποιαδήποτε άλλη μαρτυρία του σύγχρονου καταναλωτισμού.
  • Η σιωπηρή περισυλλογή «αδέσποτων» κυνηγόσκυλων ισοδυναμεί με κλοπή. Αν δούμε κάποιο κυνηγόσκυλο πρέπει αμέσως να το γνωστοποιήσουμε στο αστυνομικό τμήμα και τον κυνηγετικό σύλλογο της περιοχής που το βρήκαμε.
  • Σεβόμαστε πάντοτε τους υπερήλικες κυνηγούς και τους παραχωρούμε προτεραιότητα σε τόπο και θήραμα.
  • Η ευγένεια και η συγκατάβαση πρέπει να είναι αρχή μας, διότι αυτές χαρακτηρίζουν τον πολιτισμένο άνθρωπο - κυνηγό.

Άγραφοι νόμοι
 
Ωραίο θεμα αλλα αν αρχίσουμε να το αναλύουμε θα παει το μπαν σύννεφο...
Για εμένα στην Ελλάδα με τους νόμους που διέπουν το κυνήγι, ηθικό και νόμιμο δύσκολα συνδυάζονται. Αμφιβάλλετε οτι πολλά νομιμότατα πράγματα στο κυνήγι είναι εντελώς ανήθικα;
Παραδείγματα αν θέλουμε πολλά.
Με το χέρι στην καρδιά θα επελεγα ξεκάθαρα ηθική. Ομως επειδή η ηθική απουσιάζει, ας πορεύεται ο καθένας οπως νομίζει.
Για ποια ηθική να μιλήσουμε. Οταν εδω μέσα, σε αυτό το μικρό καφενείο υπαρχουν νούμερα που ποντάρουν ξανά και ξανά τα ίδια θηράματα υποστηρίζοντας οτι ειναι άλλα, προκειμένου να εισπράξουν μερικά παλαμάκια παραπάνω, τί να περιμένεις; Ο σκοπός πλέον δεν είναι το κυνήγι και η επαφή με τη φύση αλλά η αυτοπροβολή. Η ικανοποίηση του εγώ τους προκειμένου να καλύψουν τη μικρότητα του μορίου τους. Αυτός που πεφτει τοσο χαμηλά για να το κανει αυτό δεν θα επιδιώξει με καθε τρόπο να ερθει το θήραμα στα χέρια του; Θα βαρεσει το λαγό με τα φώτα το βραδυ, θα την στήσει στο νερό για τις πέρδικες, θα καρτερέψει τη μπεκάτσα το σούρουπο και θα βαλει καζαντζίδη στα ορτύκια, γιατί; Για να την πατήσουν μερικοί και να του πουν μπράβο.
Ας κανει ο καθένας αυτό που ξερει μεσα του ότι είναι σωστό. Αν δεν ξερει ας ακολουθεί τον νόμο. Και ας απομονώσουμε κάποια στιγμή τυπους σαν κι αυτόν που περιέγραψα παραπάνω. Ο μαλάκας ετσι κι αλλιώς μαλάκας θα μείνει.....
Φοβάμαι ότι ποσοστιαία είναι περισσότεροι κάτι τέτοιοι ανάμεσά μας από όσους νομίζουμε....think.
 
Κατά αρχήν για να ξεφύγουμε λίγο από τα εύκολα .Στη φύση δεν υπάρχει δίκαιο και άδικο καλό και κακο
Πολύ σωστά. Ουτε ηθικό και ανήθικο υπάρχει. Το λιοντάρι δεν το νοιάζει αν βρεί μια φωλιά με μερικά νεογέννητα ελαφάκια θα τα φάει όλα και θα ειναι απολυτα φυσιολογικο αυτό. Εμείς για να ξεχωρίσουμε εφευραμε αυτες τις αξίες για να ορίζουν τη συμπεριφορά μας. Και για να το συνδέσω με αυτα που ειπα πριν, αν εγω καθε μερα βαράω μια μπεκάτσα στο καρτέρι ειμαι παράνομος. Κι αν εσυ κάθε μέρα βαράς 10 μπεκάτσες με σκυλιά σου εισαι νομιμος. Ποτε θα πληγωθεί περισσότερο η φυση; Ποιος είναι πιο ηθικός;
 
Ναι αλλα αλοιμονο εαν υοθετησουμε την αποψη οτι επειδη ο αλλος ειναι μακακας θα γινω και εγω
Επειδη ο αλλος μπαινει μονοδρομο η προσπερναει στην στροφη και δεν καταφερε ακομη να σκοτωσει καποιον θα το κανω και εγω
Επειδη βαραει παρανομα η με ψεματα η μπαμπεσικα θηραματα θα το κανω και εγω
Επειδη ξεγελαει τον πελατη θα το κανω και εγω
Καποιοι νομοι λεγονται αγραφοι ακριβως γιατι τους καθοριζει η σωστη συνειδηση και σωστο και το πρεπον αλλιως πολιτισμος και αθρωπια παει περίπατο και γυρναμε πολυ πισω τοτε που ο ανθρωπος ηταν και αυτος ενα ζωο με οτι αυτο συνεπαγεται
Το προβλημα σημερα αυτο ειναι
Φυσικα και υπαρχει σωσυο και λαθος
Και ακριβως επειδη η αξια τους εχει φθηνει και τα παντα βαφτιζονται σωστα στην σημερινη κοινωνια επειδη η αξια του χρηματος της χλιδης και της αυτοπροβολης εχει παραπανω αξια απο την ζωη και την αξιοπρεπεια φτασαμε εδω που φτασαμε
Παντα υπηρχαν τα εσχατα δεν ξεκινησαν τωρα
Καποτε ομως ισχυε και το ´´παρά να μου βγει το ονομα καλυτερα το ματί´´
Σημερα πολλοι ´´δινουν´´ το ονομα και δεν βαριεσαι ματια εχουμε δυο, ετσι και αλλιως…..

Το να κρατας τον λογο σου καποτε ηταν αξια…….
Σημερα αξια ειναι αλλα πραματα

Δεν εχει απο που να το πιασεις και που να το φτασεις το συγκεκτιμενο θεμα παιδες

Και μεγαλο βαθμο σε ολο αυτο πεζει η απουσια δικαιοσυνης

Η δικαιοσυνη δεν πρεπει να ειναι ουτε τυφλη ουτε επιλεκτικη ουτε αναλογα της κοινωνικης και πικονιμικης σου θεσης

Οταν νιωθεις οτι υπαρχει δικαιοσυνη θελοντας και μη και προσφερεις και προσεχεις
Και σε συνδιασμο με τους αγραφους νομους ο ανθρωπος κρατα μια ισοροπια

Οταν βλεπεις καποιος να εισπρατει μπραβο γιατι παρανομησε η επιβραβευεται η δεν καταδικαζετε…….. καποια στιγμη μπενεις στον πειρασμο και εσυ να κανεις το ιδιο…..

Φυσικα καποια στιγμη καποιος την πλερωνει την νυφη……..
Και συνηθως την πληρωνουν ολοι….
 
Πολύ σωστά. Ουτε ηθικό και ανήθικο υπάρχει. Το λιοντάρι δεν το νοιάζει αν βρεί μια φωλιά με μερικά νεογέννητα ελαφάκια θα τα φάει όλα και θα ειναι απολυτα φυσιολογικο αυτό. Εμείς για να ξεχωρίσουμε εφευραμε αυτες τις αξίες για να ορίζουν τη συμπεριφορά μας. Και για να το συνδέσω με αυτα που ειπα πριν, αν εγω καθε μερα βαράω μια μπεκάτσα στο καρτέρι ειμαι παράνομος. Κι αν εσυ κάθε μέρα βαράς 10 μπεκάτσες με σκυλιά σου εισαι νομιμος. Ποτε θα πληγωθεί περισσότερο η φυση; Ποιος είναι πιο ηθικός;
Με συγχωρείς πολύ.... αλλά δεν γνώρισα από το 1993 μέχρι σήμερα κανένα κυνηγό που να πηγαίνει κάθε μέρα στο κυνήγι και να χτυπάει 10 μπεκάτσες με τα σκυλιά...... κάνοντας και καρτέρι μπορεί..... αλλά 10 μπεκάτσες με τα σκυλιά συνεχόμενα..... έστω και για 3-4 μέρες συνεχώς δεν έχω δει.....
 
Back
Top