Μοτοσυκλέτα

Υγεία και πάντα όρθιοι παιδιά!
Εγώ πλέον πρέπει να δώσω το TDM μου επειδή δεν κάνω χιλιόμετρα αλλά το λυπάμαι γμτ.

Κυριάκο, να μην το δώσεις γιατί δεν έχει "αξία" πλέον και θα το χαρίσεις και θα είναι ¨κρίμα"......ασχολήσου μία φορά τον μήνα μαζί του , κάνε μια βόλτα στο τετράγωνο να ανεβάσει θερμοκρασία......αλλιώς θα το μετανιώσεις και δεν θα το έχεις όταν το χρειαστείς.......
πάντα χρειάζεται ένα δίτροχο και το δικό σου μπορεί να γυρίσει χαλαρά και όλη τη χώρα !
 
Δεν εχεις καθολου αδικο Βασιλη και αυτο ειναι που με στεναχωρει.

άμα πληρώνεις τα τέλη "συντήρησης"..φέρε το σε εμένα να στο διατηρήσω "ζωντανό".......... είμαι η χαρά του βενζινά, κάνω αρκετά χλμ την ημέρα .sarcastic.
 
Υγεία και πάντα όρθιοι παιδιά!
Εγώ πλέον πρέπει να δώσω το TDM μου επειδή δεν κάνω χιλιόμετρα αλλά το λυπάμαι γμτ.
Ετσι και εγω.Κοπικαν τα χιλιομετρα και εδοσα το TDM 850 που το ειχα στην πενα. Λογω δουλειας το Καλοκαιρι δεν μπορο να το κουνισω και πηρα ενα beverly 250 για να κουβαλαω ψωνια.Αυτα παθενεις οταν απο καβαλητης γηνεσαι κουβαλητης.Αν μπορεις να το αποφηγης καντο.Γιατι αυτα δεν ξαναπερνονται.
 
οταν λες πολλα χλμ. και σιδερενιο κωλο το εννοεις??
Φυσικά και το εννοώ.
Πρόγραμμα δεν εχει βγει ακόμα αλλά τα σύνορα θα ειναι σε απόσταση αναπνοής .banana.
Δούλεψε απο τώρα για τριήμερη άδεια .sarcastic.
 
Ετσι και εγω.Κοπικαν τα χιλιομετρα και εδοσα το TDM 850 που το ειχα στην πενα. Λογω δουλειας το Καλοκαιρι δεν μπορο να το κουνισω και πηρα ενα beverly 250 για να κουβαλαω ψωνια.Αυτα παθενεις οταν απο καβαλητης γηνεσαι κουβαλητης.Αν μπορεις να το αποφηγης καντο.Γιατι αυτα δεν ξαναπερνονται.
Στο μυαλό μου είσαι.
Έχω το 4ΤΧ του 2000 ασημένιο στην πένα.
Beverly 300 σκεφτόμουν....
 
Υγεία και πάντα όρθιοι παιδιά!
Εγώ πλέον πρέπει να δώσω το TDM μου επειδή δεν κάνω χιλιόμετρα αλλά το λυπάμαι γμτ.
αν δεν υπαρχει σοβαρος λογος ....προσπαθησε να μην την δωσεις !
Αν την δωσεις ...μετα θα σου λειπει συνεχεια ...και τοτε ειναι που θα θες να κανεις και χιλιομετρα !
 
Στο μυαλό μου είσαι.
Έχω το 4ΤΧ του 2000 ασημένιο στην πένα.
Beverly 300 σκεφτόμουν....
Όταν μου έκλεψαν τη προηγούμενη μοτοσυκλέτα, πήρα αμέσως ένα μεταχ. sh150.........
με 3 λίτρα/100 κατανάλωση, αφήνω τη Γερμανίδα milf στο γκαράζ και κάνω τα καθημερινά χλμ με το "μικρό".....για χλμ εντός πόλης δεν χρειάζονται πολλά κυβικά, οικονομία μετακίνησης χρειαζόμαστε (με το BMW στη πόλη θέλω 6+λτ/100)
 
παιδιά αυτό τον καιρό είμαι χωρίς μότο έχω μόνο το παπάκι μου που το έχω 7 χρονιά τώρα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο με καθημερινή χρίσει κ με μικρές διαδρομές
για μεγάλες διαδρομές με το έτερο ήμισυ τι βγάζω με δανικέ από φιλαράκια με αντάλλαγμα να τις κάνω το σέρβις κ να την καθαρίσω
 
Όταν μου έκλεψαν τη προηγούμενη μοτοσυκλέτα, πήρα αμέσως ένα μεταχ. sh150.........
με 3 λίτρα/100 κατανάλωση, αφήνω τη Γερμανίδα milf στο γκαράζ και κάνω τα καθημερινά χλμ με το "μικρό".....για χλμ εντός πόλης δεν χρειάζονται πολλά κυβικά, οικονομία μετακίνησης χρειαζόμαστε (με το BMW στη πόλη θέλω 6+λτ/100)
Δεν έχεις καθόλου άδικο!!!!
Ένα medley 150 πιστεύω είναι ιδανικό για τις εντός Αθήνας διαδρομές με αστεία κόστη χρήσης.
 
Δεν έχεις καθόλου άδικο!!!!
Ένα medley 150 πιστεύω είναι ιδανικό για τις εντός Αθήνας διαδρομές με αστεία κόστη χρήσης.

Οτιδήποτε με 10-12 άλογα είναι αρκετό μέσα στη πόλη.....
Κάποτε με 10-12 άλογα γύρναγαν τον κόσμο .sarcastic.
 
Οτιδήποτε με 10-12 άλογα είναι αρκετό μέσα στη πόλη.....
Κάποτε με 10-12 άλογα γύρναγαν τον κόσμο .sarcastic.
.....και δεν ήταν ούτε καν άνδρες:)

001ADERFES_VANBUREN8.jpg

του Θανάση Χούντρα από το Newsbeast.gr

Δοκίμασε να οδηγήσεις 8.800 συνεχόμενα χιλιόμετρα στην άσφαλτο και θα φτάσεις στα όριά σου.

Τόλμησέ το από χώμα και λάσπη κι αν δεν χρειαστείς γενική επισκευή, είσαι έτοιμος για τον αγώνα “Iron Man” ή το Δέκαθλο της επόμενης Ολυμπιάδας.

Μιλάμε για σήμερα, το 2017, με μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα.

Τώρα φαντάσου τις ίδιες προκλήσεις πριν 100 χρόνια. Και στη σέλα της μοτοσυκλέτας (ο Θεός να τη κάνει σέλα...) βάλε μία γυναίκα. Ή καλύτερα δύο.

Ταινία φαντασίας; Όχι, όταν οι δύο αυτές γυναίκες είναι οι αδερφές Van Buren, Αugusta (Gussie) και Adeline (Addie).
ADERFES_VANBUREN7.jpg

Διαβάστε την ιστορία τους και μετά αναθεωρήστε... Ακόμη και σαν κόμικ η Wonder Woman (DC Comics) δεν εμφανίστηκε παρά 25 χρόνια αργότερα.

Πρόσφατα με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τον άθλο τους, η ιστορία τους δημοσιεύτηκε σε κάποια, λίγα, site. Και έτσι μάθαμε για το πώς οι Gussie και Addie κατάφεραν να διασχίσουν οδηγώντας τις μοτοσυκλέτες τους τις ΗΠΑ από τον Ατλαντικό ως τον Ειρηνικό Ωκεανό.

Κόντεψαν να παγώσουν στα Βραχώδη Όρη και να πεθάνουν από αφυδάτωση στην αλμυρή έρημο της Utah, αλλά κατανίκησαν κάθε εμπόδιο με το ατσάλι της θέλησής τους και των μοτοσυκλετών τους (αυτές πρέπει να είχαν πολύ μικρότερα αποθέματα).


Οι δύο αδελφές γεννήθηκαν προνομιούχες, σε μια από τις καλές οικογένειες των ανατολικών ΗΠΑ τους Van Buren. Ένας από τους προπάτορές τους ήταν ο Martin Van Buren, 8ος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η περιπέτειά τους δεν ήταν καπρίτσιο κάποιων πλουσιοκόριτσων που σκυλοβαριούνταν στα χλιδάτα σαλόνια της ανατολικής ακτής, αλλά ένα ταξίδι διαμαρτυρίας. Είχαν ζητήσει να υπηρετήσουν όπως και οι άντρες τη θητεία τους στον αμερικάνικο στρατό, αλλά όχι σαν νοσοκόμες ή γραμματείς σε κάποιο γραφείο.

Μοτοσυκλετίστριες και οι δύο αιτήθηκαν λοιπόν μια θέση στις Διαβιβάσεις σαν στρατιωτικοί αγγελιοφόροι. Φυσικά η απαίτησή τους απορρίφθηκε μετά πολλών επαίνων. Κάτι τέτοιο ήταν ανήκουστο, αν και δεν απαγορευόταν κιόλας. Ακόμη και το δικαίωμα στην ψήφο το απέκτησαν αργότερα οι Αμερικανίδες.

Οι δύο Van Buren όμως δεν καταλάβαιναν από τέτοια και αντέδρασαν με έναν ανήκουστο τρόπο: καβάλησαν τις μοτοσυκλέτες τους, δύο καινούργιες Indian (μοντέλα 1915) και ξεκίνησαν ανήμερα 4ης Ιουλίου του 1916 (όταν γιορτάζεται η Μέρα της Ανεξαρτησίας στις ΗΠΑ) για να αποδείξουν ότι μπορούν όσα και οι άντρες και ακόμη περισσότερα.
ADERFES_5.jpg

ADERFES_6.jpg

Διέσχισαν εγκάρσια την τεράστια χώρα και πράγματι, δύο μήνες αργότερα παρκάριζαν θριαμβευτικά τις ταλαίπωρες Indian στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια.

Για να υποδηλώσουν ακόμα περισσότερο την αντίδρασή τους, οι δεσποινίδες Gussie και Addie οδήγησαν φορώντας στρατιωτικό ρουχισμό, δηλαδή δερμάτινα παντελόνια και αμπέχωνα. Αυτό αποτελούσε τότε πραγματική προσβολή. Οι γυναίκες δεν επιτρεπόταν να ντύνονται με αντρική περιβολή στις Ηνωμένες Πολιτείες και γι' αυτό τις συνέλαβαν πολλές φορές στη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Οι δύο αδελφές, ωστόσο, δεν μάσησαν. Στη διάρκεια της περιπέτειάς τους κατέκτησαν ακόμη και το Pikes Peak, όπου σήμερα διοργανώνεται μια φοβερή ετήσια ανάβαση (ο Αγώνας προς τα Σύννεφα) που προσελκύει όχι μόνον τους αμερικανούς αναβάτες, αλλά και πολλούς διεθνείς. Να σημειωθεί πως η ανάβαση πρωτοδιοργανώθηκε το 1916, δηλαδή μόλις λίγες εβδομάδες πριν την κατακτήσουν οι Van Buren!

Μετά, οι δύο γυναίκες κόντεψαν να πεθάνουν της δίψας διασχίζοντας τα Αλίπεδα της Γιούτα κοντά στην Σολτ Λέικ Σίτυ των Μορμόνων και τελικά κατέβηκαν στην Καλιφόρνια. Έπειτα, με τη φόρα που είχαν, αποφάσισαν μια μικρή επέκταση του ταξιδιού τους ως το... Μεξικό

Τρέλα; Θυμηθείτε πως οι μοτοσυκλέτες της εποχής δεν είχαν πίσω ανάρτηση, αντί για φώτα έφεραν γκαζολάμπες πάνω από τη μπροστινή ρόδα και οι κινητήρες τους έβγαζαν λίγα καχεκτικά άλογα που στο υψόμετρο γίνονταν... πόνυ.

Το τέλος της ιστορίας μας; Οι εφημερίδες γέμισαν εντυπωσιακές ιστορίες από τον άθλο, αλλά απέκρυψαν το γεγονός πως οι δύο Van Buren ήταν γυναίκες! Οι αδερφές πάντως δεν έγιναν δεκτές ως αγγελιοφόροι στον Στρατό.
001ADERFES_VANBUREN8.jpg

Αργότερα η μεν Augusta έγινε πιλότος και βιβλιοθηκάριος (τρελός συνδυασμός), η δε Adeline δικηγόρος. Συνέχισαν να μάχονται με πάθος για τα γυναικεία δικαιώματα και να οδηγούν (φανταζόμαστε) μοτοσυκλέτες.

Υστερόγραφο: Προς τιμήν των δύο αδερφών πέρσι το καλοκαίρι διοργανώθηκε η Sisters Centennial Ride από τις 3 ως τις 23 Ιουλίου, στη διάρκεια της οποίας οι συμμετέχοντας ακολούθησαν τα ίχνη των δύο αδελφών από τη Νέα Υόρκη ως το Σαν Φρανσίσκο
 
Back
Top