Ο Ιαβέρης έχει απλά δίκιο, μας κρατά τον καθρέφτη μπροστά από το πρόσωπό μας.Δεν εχει τη γνωση που χρειαζεται για να μπορει να μιλαει για οδικη ασφαλεια, το κλισε -50χλμ εσυ 50χλμ ο αλλος σε μετωπικη σκοτωθηκες- το λεει και το ξαναλεει γιατι δεν ξερει και τιποτα αλλο, επισης με ποιο δικαιωμα λεει οτι οι Ελληνες ειναι οι χειροτεροι οδηγοι στο κοσμο,Και δεν μας λεει που σπουδασε και τι για να θεωρειται ειδικος.....
Σύμφωνα με πολλές πηγές - και μία από αυτές είμαι και εγώ ο ίδιος με οδηγική εμπειρία δεκαετιών σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και ΗΠΑ, - οι οδηγοί στην Ελλάδα (δεν γράφω Ελληνες, και το εξηγώ πιο κάτω) είναι οι χειρότεροι. Πρίν αρκετά χρόνια, όταν μετά από απουσία 20 σχεδόν χρόνων ήλθα πάλι στην Ελλάδα, φρικάρισα με αρκετά πράγματα, αλλά περισσότερο με τους/τις οδηγούς! Τους έλεγα τότε τα 5Α:
- Ανίκανοι, π.χ. οδηγούν παριστάνοντας τον Ιαβέρη στο Τατόϊ με το NSU TT ενώ δεν μπορούν να κρατησουν πορεία σε στροφές με πολλές λωρίδες, όπως πχ. στην Αθηνών-Κορίνθου και ασφαλώς υπερεκτιμούν τις σχεδόν ανύπαρκτες οδηγητικές ικανότητές τους -
- Ανεύθυνοι. Από πού ν'αρχίσω, από τις μαμάδες που κάθονται δίπλα στον/στην οδηγό και κρατούν τα μωρά στην αγκαλιά τους, από τις ανύπαρκτες στοιχειώδεις γνώσεις πρώτων βοηθειών, την επιθετικότητα κατά την οδήγηση, οδήγηση στην ΛΕΑ, αγνόηση σηματοδότη - κόκκινο ή στοπ -, γρα ...
- Ανάγωγοι. Ουδέν σχόλιον εδώ.
- ...
- ...
Γιατί κανω διάκριση ανάμεσα σε "Ελληνες οδηγούς¨ και "οδηγούς εν Ελλάδι"; Απλούστατα, έχω παρατηρήσει πως ακόμα και καφροειδείς οδηγοί εντός Ελλάδος, συμπεριφέρονται και οδηγούν σχετικά σωστά όταν είναι εκτός Ελλάδας, τουλάχιστον προσπαθούν να εφαρμόσουν όσους κανόνες πιστεύουν οτι υπάρχουν. Από την άλλη, όταν είμαι Ελλάδα, καφροποιούμαι και εγώ ολίγον τι - πάω με το ρεύμα, για να είναι ποιό ασφαλείς οι τριγύρω μου και εγώ, παρόλο που μέσα μου κάτι αντιστέκεται. Παρόλα αυτά η περιστασιακή καφροποίησή μου δεν με προφύλαξε όταν σταματούσα τελευταίος σε μποτiλίαρισμα στον Κηφισο από το να πέσει πάνω μου αφρενάριστος, κάποιος που μίλαγε στο κινητό και στον συνοδηγό του. Μετά έλεγε πως δεν έπιασαν τα φρένα του
Μία εξαίρεση είναι η σωστή συμπεριφορά των οδηγών - ακόμα και των ταξιτζήδων παλαιάς κοπής - στις διαβασεις πεζών στο αεροδρόμιο Αθηνών. Αλλά εκεί υπάρχει και ισχυρή αστυνόμευση. Μόλις βέβαια απομακρυνθούν από το αεροδρόμιο, γίνονται πάλι Έλληνες οδηγοί
Πηγές και άλλα:
Ιαβέρης - έχει δει τουλάχιστον την Φυσικομαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών από μέσα και προσπαθεί με σεμινάρια να ευαισθητοποιήσει την νεολαία
Eurobarometer & VINCI Autoroutes Report 2019,
5e édition du Baromètre européen de la conduite responsable, 2018
Ελλάδα, πρωταθλήτρια στα οδικά ατυχήματα, Ελληνικό Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, 2021
Η Ελλάδα έχει τους πιο επικίνδυνους οδηγους - στα γερμανικά, αναφέρεται στα ρεπόρτ της γαλλικής εταιρίας VINCI-Autoroutes με το Eurobarometer.
ΥΓ: για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η Ελλάδα έχει κάνει κάποια προόδο στην οδική ασφάλεια, δες εδώ.
ΥΥΓ: 50χλμ εσυ 50χλμ ο αλλος σε μετωπικη = 100χλμ, δηλ. θανατηφόρα σύγκρουση.
Last edited: