Αυτόν τον τύπο όπλου έχει η πλειοψηφία των Ελλήνων και η απόκτηση του μόνο για κυνήγι δικαιολογείται+ σκοπευτήριο οι σκοπευτές.Ατύχημα με πυροβόλο όπλο ! Απαράδεκτο να αποκαλούμε τα πυροβόλα όπλα κυνηγετικά , με αγάπη το λέω .
Αυτόν τον τύπο όπλου έχει η πλειοψηφία των Ελλήνων και η απόκτηση του μόνο για κυνήγι δικαιολογείται+ σκοπευτήριο οι σκοπευτές.Ατύχημα με πυροβόλο όπλο ! Απαράδεκτο να αποκαλούμε τα πυροβόλα όπλα κυνηγετικά , με αγάπη το λέω .
Πυροβόλο όπλο , αν τώρα το έχεις για κυνήγι ή για σκοποβολή ή να το βάζεις στον καναπέ και να το χαζεύεις δεν πρέπει να αφορά το ρεπορτάζ … δεν θέλω αυτογκόλ …Αυτόν τον τύπο όπλου έχει η πλειοψηφία των Ελλήνων και η απόκτηση του μόνο για κυνήγι δικαιολογείται+ σκοπευτήριο οι σκοπευτές.
Ούτε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας .Όπλο που δεν είναι σε ερμάριο ασφαλείας η λυμένο και κάποια καίρια κομμάτια κλειδωμένα σε άλλο σημείο περιμένει το ατύχημα.Πυροβόλο όπλο , αν τώρα το έχεις για κυνήγι ή για σκοποβολή ή να το βάζεις στον καναπέ και να το χαζεύεις δεν πρέπει να αφορά το ρεπορτάζ … δεν θέλω αυτογκόλ …
Πιστεύεις ότι ή πρέπει να έχουμε Φωτόπουλους ή όλα ιδιωτικά, δεν υπάρχει ενδιάμεσο;Όλα ιδιωτικά ! Με το Καλό ! …Δηλαδή τόσα χρόνια που μας «χαϊδεύανε» οι Φωτόπουλοι της ΔΕΗ τι καταλάβαμε ; Άντε μπας και δουλέψει τίποτα σωστά !
Να δουλέψει σωστά;Όλα ιδιωτικά ! Με το Καλό ! …Δηλαδή τόσα χρόνια που μας «χαϊδεύανε» οι Φωτόπουλοι της ΔΕΗ τι καταλάβαμε ; Άντε μπας και δουλέψει τίποτα σωστά !
Συμφωνώ απόλυτα !Ούτε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας .Όπλο που δεν είναι σε ερμάριο ασφαλείας η λυμένο και κάποια καίρια κομμάτια κλειδωμένα σε άλλο σημείο περιμένει το ατύχημα.
Όταν ο ιδιώτης αντιμετωπίζει το κράτος ως αποικία , τότε δεν φταίει η ιδιωτικοποίηση αλλά το ανύπαρκτο κρατος σε συνεργασία με τους ψηφοφόρους του , ( Αττική οδός με χιόνια και ανθρώπους να κάνουν σκοπιά τρεις μέρες στα αυτοκίνητα τους ) επειδή ο ιδιώτης είναι λίγος και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις , εκρηκτικό βέβαια το μείγμα θα έλεγα με την παρουσία του ανύπαρκτου κράτους να βάζει στρατιώτες να μοιράζουν κρουασάν ( ο σαλεπιτζης μόνο τους έλειπε να κλείσει η παράσταση ) … Το βαρύ δυστύχημα με τα τραινο είναι επίσης ένα μείγμα αποικίας με ένα κράτος να διαλύει τον ΟΣΕ ως είχε , να έχουμε ένα σορό κομματάκια με όμορφα ονόματα τρενοσε εργοσε κτλ ( γελάνε και οι ράγες ) αρκεί κα βολέψουμε τα παιδιά μας , πούλησαν τα βαγόνια στον ιδιώτη που μας θεωρεί ανίκανους ιθαγενείς ( του εχουμε δώσει το δικαίωμα εμείς πρώτα ) οποτε και σε αυτί τι περίπτωση εχουμε ένα μείγμα κρατικών γραμμών με ιδιώτη να κάνει χρήση αυτών των γραμμών … δυστηχως τραγικός συνδυασμός … Να δώσω και αλλα παραδείγματα ; Έχω πολλά .Να δουλέψει σωστά;
Με ιδιώτη που βλέπει μόνο το κέρδος και αγνοεί όλα τα άλλα; (τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις του για παράδειγμα)
Να θρηνήσουμε κι άλλα θύματα σαν το πρόσφατο ατύχημα στα Τέμπη;
Όλα στον βωμό της "κονόμας" ;
Χρόνια Πολλά !
Καλή Λευτεριά !
Είναι δικά τους παιδιά , δεν παίρνουν ποινές αυτοί ούτε και φοβούνται κανέναν .Τον είδαμε και προ πάντων τον νιώσαμε τον ιδιώτη πάροχο ρεύματος με την οριακή τιμή συστήματος .Το θέμα είναι ο δημόσιος τομέας να δουλεύει σωστά και να μην το θεωρούν τσιφλίκι τους .Και μεγάλες ποινές για τον διεφθαρμένο ,τον αναποτελεσματικό υπάλληλο και όποιον κλέβει η καταστρέφει δημόσια περιουσία.
Γι'αυτό δεν αλλάζει τίποτα.Είναι δικά τους παιδιά , δεν παίρνουν ποινές αυτοί ούτε και φοβούνται κανέναν .
Ενεργούν με βάση σχέδιο και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος λόγο τις ανεπάρκειας την εκάστοτε δημόσιας εταιρίας να διαφυλάξει την εμπιστοσύνη , σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της . ΔΕΚΟ … το μεγαλύτερο αμάρτημα του Έλληνα …. Γνωρίζεις τις παροχές που είχαν παλιότερα ( μερικές ίσως υπάρχουν ακόμα ) σε εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ ; Θα είχες καταπιεί την γλώσσα σου αν γνώριζες …Πιστεύεις ότι ή πρέπει να έχουμε Φωτόπουλους ή όλα ιδιωτικά, δεν υπάρχει ενδιάμεσο;
Το να απαξιώνετε η δημόσια περιουσία και να την ξεπουλάνε είναι η λύση;
Η κυβερνήσεις της χώρας πρέπει να κάνουν την δουλειά τους και δουλειά τους είναι να δουλεύει σωστά το κράτος
Όταν μου λένε δεν μπορώ να το κάνω και πουλάω σε ιδιώτες την περιουσία του ελληνικού λαού που την έχει πληρώσει χρυσή είναι ή άχρηστοι ή ενεργούν βάση σχεδίου
Όταν λένε ότι είναι υπερχρεωμένες και δεν δουλεύουν σωστά ποιός φταίει και έχει υποχρέωση να το διορθώσει, εγώ ή αυτοί που ήταν το κουμάντο και τις έφεραν σε αυτό το χάλι χωρίς να κάνουν τίποτα;
Η δουλειά των πολιτικών ποιά είναι,να κάνουν τον μεσάζοντα;
Μα για αυτό είπα ότι μόνο με ιδιώτη αφεντικό θα σφίξουν τα γάλατα αδερφέ μου … ακόμα στην ρεμούλα μετά από όσα έχει περάσει αυτή η χώρα … κάπου πρέπει να μπει μια τέλεια !Γι'αυτό δεν αλλάζει τίποτα.
Ο ιδιώτης δεν έρχεται τυχαία εδώ - ξέρει τι θα βρεί και τι θα αντιμετωπίσει , δεν τον αναγκάζει κανείς να έρθει.Όταν ο ιδιώτης αντιμετωπίζει το κράτος ως αποικία , τότε δεν φταίει η ιδιωτικοποίηση αλλά το ανύπαρκτο κρατος σε συνεργασία με τους ψηφοφόρους του , ( Αττική οδός με χιόνια και ανθρώπους να κάνουν σκοπιά τρεις μέρες στα αυτοκίνητα τους ) επειδή ο ιδιώτης είναι λίγος και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις , εκρηκτικό βέβαια το μείγμα θα έλεγα με την παρουσία του ανύπαρκτου κράτους να βάζει στρατιώτες να μοιράζουν κρουασάν ( ο σαλεπιτζης μόνο τους έλειπε να κλείσει η παράσταση ) … Το βαρύ δυστύχημα με τα τραινο είναι επίσης ένα μείγμα αποικίας με ένα κράτος να διαλύει τον ΟΣΕ ως είχε , να έχουμε ένα σορό κομματάκια με όμορφα ονόματα τρενοσε εργοσε κτλ ( γελάνε και οι ράγες ) αρκεί κα βολέψουμε τα παιδιά μας , πούλησαν τα βαγόνια στον ιδιώτη που μας θεωρεί ανίκανους ιθαγενείς ( του εχουμε δώσει το δικαίωμα εμείς πρώτα ) οποτε και σε αυτί τι περίπτωση εχουμε ένα μείγμα κρατικών γραμμών με ιδιώτη να κάνει χρήση αυτών των γραμμών … δυστηχως τραγικός συνδυασμός … Να δώσω και αλλα παραδείγματα ; Έχω πολλά .
Μόνος σου τα λες ... Μόνο με κράτος αλλά και ιδιώτη που να είναι σοβαρός θα σωθούμε ...Ο ιδιώτης δεν έρχεται τυχαία εδώ - ξέρει τι θα βρεί και τι θα αντιμετωπίσει , δεν τον αναγκάζει κανείς να έρθει.
Οι σοβαροί ιδιώτες -επενδυτές (χωρίς εισαγωγικά) ΔΕΝ έρχονται στην Ελλάδα, αυτοί που έρχονται είναι ο κατιμάς της επιχειρηματικής δραστηριότητας παγκοσμίως - αυτό γινόταν ανέκαθεν αλλά τα τελευταία χρόνια με την έλευση των μνημονίων και το ξεπούλημα των πάντων το κακό παράγινε.
Η Αττική οδός έκλεισε γιατί ο ιδιώτης δεν φρόντισε ΠΟΤΕ να ετοιμάσει τις υποδομές και να προσλάβει - εκπαιδεύσει το προσωπικό που θα ανταπεξέρχονταν σε αυτές τις συνθήκες (που μόνο "ακραίες" δεν ήταν) - τις υποδομές που είχε δεχθεί και υπογράψει ήδη στο συμβόλαιό του πώς θα έπρεπε να διαθέτει. Η λύση ήταν έτοιμη - τηλέφωνο στο "κολλητάρι" υπουργό - γεν. γραμματέα κλπ (σόϊ πάει το βασίλειο) και με μια απόφαση έκλεισε ο δρόμος. Καταπατήθηκαν τα δικαιώματα των πολιτών; Ασφαλώς! Το ζόρι το τράβηξε ο απλός κόσμος ; Σαφώς - όπως πάντα. Υπήρξαν κυρώσεις για τον ιδιώτη που ΔΕΝ έκανε αυτά που έπρεπε και όφειλε να κάνει; Ποτέ. Διαφύλαξε την κερδοφορία του ο κύριος; Φυσικά.
Το κράτος δεν είναι ανύπαρκτο - μια χαρά υπαρκτό είναι - μόνο που δεν δούλεψε ΠΟΤΕ πρός όφελος των ελλήνων πολιτών και φορολογουμένων. Η οργάνωση και η δομή του ήταν και είναι πάντα ληστρική πρός κάθε κατεύθυνση - καταπνίγει κάθε υγιή ανταγωνισμό στην αγορά και κάθε πραγματικά αναπτυξιακή πρωτοβουλία.
Δεν είναι χαζοί οι άνθρωποι - κλέφτες είναι. Άν μιλάς τη "γλώσσα" τους και πέσει το "λάδι" που ζητάνε κάθε φορά όλα μπορούν να σου επιτραπούν. Ακόμα και την Ακρόπολη μπαζώσανε με τσιμέντα οι αθεόφοβοι για να έχει άνετο χώρο να διοργανώνει τα γκαλά του ο κάθε διάσημος σχεδιαστής μόδας.
Το θέμα του τραίνου έχει πολλές πτυχές που ακόμα δεν τις έχουν αγγίξει.
Η συγκεριμένη ιδιωτική εταιρεία με τις περίεργες διασυνδέσεις έχει εκδιωχθεί από Γερμανία, Ελβετία και από χώρες της Λατινικής Αμερικής ακόμα - γιατί άραγε;
Στην Ιταλία την ερευνούν οι αρχές εδώ και χρόνια και έχουν συλληφθεί στελέχη της για τις σχέσεις τους με το εκεί οργανωμένο έγκλημα.
Εδώ όμως μια χαρά ήρθε και στρώθηκε και έβγαζε τον παρά της.
Γνωρίζω γιατί τις έχω πληρωμένες,εγώ και πολλοί άλλοι σαν εμένα και εσέναΓνωρίζεις τις παροχές που είχαν παλιότερα ( μερικές ίσως υπάρχουν ακόμα ) σε εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ ; Θα είχες καταπιεί την γλώσσα σου αν γνώριζες …
Αφού όλοι οι πολιτικοί μας δεν μπορούν να ελέγξουν το κράτος και να σφίξουν αυτοί τα γάλατα ως οφείλουν, και πρέπει να το κάνουν ιδιώτες ποιά είναι η χρησιμότητά τους;Μα για αυτό είπα ότι μόνο με ιδιώτη αφεντικό θα σφίξουν τα γάλατα αδερφέ μου … ακόμα στην ρεμούλα μετά από όσα έχει περάσει αυτή η χώρα … κάπου πρέπει να μπει μια τέλεια !
Άς φτιάξουμε το κράτος πρώτα σωστά και μετά βλέπουμε και τους ιδιώτες ή "ιδιώτες" - που χρειάζονται, πότε χρειάζονται και άν χρειάζονται.Μόνος σου τα λες ... Μόνο με κράτος αλλά και ιδιώτη που να είναι σοβαρός θα σωθούμε ...
Τι κράτος να φτιάξουμε όταν ο υπουργός λέει ότι μόνο το 42% των οργανισμών στέλνει συστηματικά στοιχεία όπως οφείλειΆς φτιάξουμε το κράτος πρώτα σωστά και μετά βλέπουμε και τους ιδιώτες ή "ιδιώτες" - που χρειάζονται, πότε χρειάζονται και άν χρειάζονται.
Στα τραίνα ειδικά η πείρα έχει αποδείξει (με την αρχή να γίνεται από την Αγγλία την δεκαετία του '80) ότι είναι συνταγή εγγυημένης αποτυχίας.
Επειδή όλα όμως στο τέλος είναι ζήτημα πολιτικής απόφασης την "λουστήκαμε" κι εμείς αυτή την 'επιτυχημένη συνταγή".
Να το κοιτάξεις αυτό! Μπορεί να είναι εγκεφαλικό!!!!!Όλα ιδιωτικά ! Με το Καλό ! …Δηλαδή τόσα χρόνια που μας «χαϊδεύανε» οι Φωτόπουλοι της ΔΕΗ τι καταλάβαμε ; Άντε μπας και δουλέψει τίποτα σωστά !
Ιδιωτικοποίηση και μνημόνια μεχρι να σβήσει ο ήλιος !Να το κοιτάξεις αυτό! Μπορεί να είναι εγκεφαλικό!!!!!