Σημαδεύοντας την επικαιρότητα - Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Ατύχημα με πυροβόλο όπλο ! Απαράδεκτο να αποκαλούμε τα πυροβόλα όπλα κυνηγετικά , με αγάπη το λέω 😁.
Αυτόν τον τύπο όπλου έχει η πλειοψηφία των Ελλήνων και η απόκτηση του μόνο για κυνήγι δικαιολογείται+ σκοπευτήριο οι σκοπευτές.
 
Αυτόν τον τύπο όπλου έχει η πλειοψηφία των Ελλήνων και η απόκτηση του μόνο για κυνήγι δικαιολογείται+ σκοπευτήριο οι σκοπευτές.
Πυροβόλο όπλο , αν τώρα το έχεις για κυνήγι ή για σκοποβολή ή να το βάζεις στον καναπέ και να το χαζεύεις δεν πρέπει να αφορά το ρεπορτάζ … δεν θέλω αυτογκόλ …
 
Πυροβόλο όπλο , αν τώρα το έχεις για κυνήγι ή για σκοποβολή ή να το βάζεις στον καναπέ και να το χαζεύεις δεν πρέπει να αφορά το ρεπορτάζ … δεν θέλω αυτογκόλ …
Ούτε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας .Όπλο που δεν είναι σε ερμάριο ασφαλείας η λυμένο και κάποια καίρια κομμάτια κλειδωμένα σε άλλο σημείο περιμένει το ατύχημα.
 
Όλα ιδιωτικά ! Με το Καλό ! …Δηλαδή τόσα χρόνια που μας «χαϊδεύανε» οι Φωτόπουλοι της ΔΕΗ τι καταλάβαμε ; Άντε μπας και δουλέψει τίποτα σωστά !
Πιστεύεις ότι ή πρέπει να έχουμε Φωτόπουλους ή όλα ιδιωτικά, δεν υπάρχει ενδιάμεσο;
Το να απαξιώνετε η δημόσια περιουσία και να την ξεπουλάνε είναι η λύση;
Η κυβερνήσεις της χώρας πρέπει να κάνουν την δουλειά τους και δουλειά τους είναι να δουλεύει σωστά το κράτος
Όταν μου λένε δεν μπορώ να το κάνω και πουλάω σε ιδιώτες την περιουσία του ελληνικού λαού που την έχει πληρώσει χρυσή είναι ή άχρηστοι ή ενεργούν βάση σχεδίου
Όταν λένε ότι είναι υπερχρεωμένες και δεν δουλεύουν σωστά ποιός φταίει και έχει υποχρέωση να το διορθώσει, εγώ ή αυτοί που ήταν το κουμάντο και τις έφεραν σε αυτό το χάλι χωρίς να κάνουν τίποτα;
Η δουλειά των πολιτικών ποιά είναι,να κάνουν τον μεσάζοντα;
 
Τον είδαμε και προ πάντων τον νιώσαμε .sex hard.τον ιδιώτη πάροχο ρεύματος με την οριακή τιμή συστήματος .Το θέμα είναι ο δημόσιος τομέας να δουλεύει σωστά και να μην το θεωρούν τσιφλίκι τους .Και μεγάλες ποινές για τον διεφθαρμένο ,τον αναποτελεσματικό υπάλληλο και όποιον κλέβει η καταστρέφει δημόσια περιουσία.
 
Όλα ιδιωτικά ! Με το Καλό ! …Δηλαδή τόσα χρόνια που μας «χαϊδεύανε» οι Φωτόπουλοι της ΔΕΗ τι καταλάβαμε ; Άντε μπας και δουλέψει τίποτα σωστά !
Να δουλέψει σωστά;
Με ιδιώτη που βλέπει μόνο το κέρδος και αγνοεί όλα τα άλλα; (τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις του για παράδειγμα)
Να θρηνήσουμε κι άλλα θύματα σαν το πρόσφατο ατύχημα στα Τέμπη;
Όλα στον βωμό της "κονόμας" ;

Χρόνια Πολλά !
Καλή Λευτεριά !
 
Να δουλέψει σωστά;
Με ιδιώτη που βλέπει μόνο το κέρδος και αγνοεί όλα τα άλλα; (τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις του για παράδειγμα)
Να θρηνήσουμε κι άλλα θύματα σαν το πρόσφατο ατύχημα στα Τέμπη;
Όλα στον βωμό της "κονόμας" ;

Χρόνια Πολλά !
Καλή Λευτεριά !
Όταν ο ιδιώτης αντιμετωπίζει το κράτος ως αποικία , τότε δεν φταίει η ιδιωτικοποίηση αλλά το ανύπαρκτο κρατος σε συνεργασία με τους ψηφοφόρους του , ( Αττική οδός με χιόνια και ανθρώπους να κάνουν σκοπιά τρεις μέρες στα αυτοκίνητα τους ) επειδή ο ιδιώτης είναι λίγος και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις , εκρηκτικό βέβαια το μείγμα θα έλεγα με την παρουσία του ανύπαρκτου κράτους να βάζει στρατιώτες να μοιράζουν κρουασάν ( ο σαλεπιτζης μόνο τους έλειπε να κλείσει η παράσταση ) … Το βαρύ δυστύχημα με τα τραινο είναι επίσης ένα μείγμα αποικίας με ένα κράτος να διαλύει τον ΟΣΕ ως είχε , να έχουμε ένα σορό κομματάκια με όμορφα ονόματα τρενοσε εργοσε κτλ ( γελάνε και οι ράγες ) αρκεί κα βολέψουμε τα παιδιά μας , πούλησαν τα βαγόνια στον ιδιώτη που μας θεωρεί ανίκανους ιθαγενείς ( του εχουμε δώσει το δικαίωμα εμείς πρώτα ) οποτε και σε αυτί τι περίπτωση εχουμε ένα μείγμα κρατικών γραμμών με ιδιώτη να κάνει χρήση αυτών των γραμμών … δυστηχως τραγικός συνδυασμός ☹️… Να δώσω και αλλα παραδείγματα ; Έχω πολλά .
 
Τον είδαμε και προ πάντων τον νιώσαμε .sex hard.τον ιδιώτη πάροχο ρεύματος με την οριακή τιμή συστήματος .Το θέμα είναι ο δημόσιος τομέας να δουλεύει σωστά και να μην το θεωρούν τσιφλίκι τους .Και μεγάλες ποινές για τον διεφθαρμένο ,τον αναποτελεσματικό υπάλληλο και όποιον κλέβει η καταστρέφει δημόσια περιουσία.
Είναι δικά τους παιδιά , δεν παίρνουν ποινές αυτοί ούτε και φοβούνται κανέναν .
 
Πιστεύεις ότι ή πρέπει να έχουμε Φωτόπουλους ή όλα ιδιωτικά, δεν υπάρχει ενδιάμεσο;
Το να απαξιώνετε η δημόσια περιουσία και να την ξεπουλάνε είναι η λύση;
Η κυβερνήσεις της χώρας πρέπει να κάνουν την δουλειά τους και δουλειά τους είναι να δουλεύει σωστά το κράτος
Όταν μου λένε δεν μπορώ να το κάνω και πουλάω σε ιδιώτες την περιουσία του ελληνικού λαού που την έχει πληρώσει χρυσή είναι ή άχρηστοι ή ενεργούν βάση σχεδίου
Όταν λένε ότι είναι υπερχρεωμένες και δεν δουλεύουν σωστά ποιός φταίει και έχει υποχρέωση να το διορθώσει, εγώ ή αυτοί που ήταν το κουμάντο και τις έφεραν σε αυτό το χάλι χωρίς να κάνουν τίποτα;
Η δουλειά των πολιτικών ποιά είναι,να κάνουν τον μεσάζοντα;
Ενεργούν με βάση σχέδιο και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος λόγο τις ανεπάρκειας την εκάστοτε δημόσιας εταιρίας να διαφυλάξει την εμπιστοσύνη , σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της . ΔΕΚΟ … το μεγαλύτερο αμάρτημα του Έλληνα …. Γνωρίζεις τις παροχές που είχαν παλιότερα ( μερικές ίσως υπάρχουν ακόμα ) σε εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ ; Θα είχες καταπιεί την γλώσσα σου αν γνώριζες …
 
Γι'αυτό δεν αλλάζει τίποτα.
Μα για αυτό είπα ότι μόνο με ιδιώτη αφεντικό θα σφίξουν τα γάλατα αδερφέ μου … ακόμα στην ρεμούλα μετά από όσα έχει περάσει αυτή η χώρα … κάπου πρέπει να μπει μια τέλεια !
 
Όταν ο ιδιώτης αντιμετωπίζει το κράτος ως αποικία , τότε δεν φταίει η ιδιωτικοποίηση αλλά το ανύπαρκτο κρατος σε συνεργασία με τους ψηφοφόρους του , ( Αττική οδός με χιόνια και ανθρώπους να κάνουν σκοπιά τρεις μέρες στα αυτοκίνητα τους ) επειδή ο ιδιώτης είναι λίγος και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις , εκρηκτικό βέβαια το μείγμα θα έλεγα με την παρουσία του ανύπαρκτου κράτους να βάζει στρατιώτες να μοιράζουν κρουασάν ( ο σαλεπιτζης μόνο τους έλειπε να κλείσει η παράσταση ) … Το βαρύ δυστύχημα με τα τραινο είναι επίσης ένα μείγμα αποικίας με ένα κράτος να διαλύει τον ΟΣΕ ως είχε , να έχουμε ένα σορό κομματάκια με όμορφα ονόματα τρενοσε εργοσε κτλ ( γελάνε και οι ράγες ) αρκεί κα βολέψουμε τα παιδιά μας , πούλησαν τα βαγόνια στον ιδιώτη που μας θεωρεί ανίκανους ιθαγενείς ( του εχουμε δώσει το δικαίωμα εμείς πρώτα ) οποτε και σε αυτί τι περίπτωση εχουμε ένα μείγμα κρατικών γραμμών με ιδιώτη να κάνει χρήση αυτών των γραμμών … δυστηχως τραγικός συνδυασμός ☹️… Να δώσω και αλλα παραδείγματα ; Έχω πολλά .
Ο ιδιώτης δεν έρχεται τυχαία εδώ - ξέρει τι θα βρεί και τι θα αντιμετωπίσει , δεν τον αναγκάζει κανείς να έρθει.
Οι σοβαροί ιδιώτες -επενδυτές (χωρίς εισαγωγικά) ΔΕΝ έρχονται στην Ελλάδα, αυτοί που έρχονται είναι ο κατιμάς της επιχειρηματικής δραστηριότητας παγκοσμίως - αυτό γινόταν ανέκαθεν αλλά τα τελευταία χρόνια με την έλευση των μνημονίων και το ξεπούλημα των πάντων το κακό παράγινε.
Η Αττική οδός έκλεισε γιατί ο ιδιώτης δεν φρόντισε ΠΟΤΕ να ετοιμάσει τις υποδομές και να προσλάβει - εκπαιδεύσει το προσωπικό που θα ανταπεξέρχονταν σε αυτές τις συνθήκες (που μόνο "ακραίες" δεν ήταν) - τις υποδομές που είχε δεχθεί και υπογράψει ήδη στο συμβόλαιό του πώς θα έπρεπε να διαθέτει. Η λύση ήταν έτοιμη - τηλέφωνο στο "κολλητάρι" υπουργό - γεν. γραμματέα κλπ (σόϊ πάει το βασίλειο) και με μια απόφαση έκλεισε ο δρόμος. Καταπατήθηκαν τα δικαιώματα των πολιτών; Ασφαλώς! Το ζόρι το τράβηξε ο απλός κόσμος ; Σαφώς - όπως πάντα. Υπήρξαν κυρώσεις για τον ιδιώτη που ΔΕΝ έκανε αυτά που έπρεπε και όφειλε να κάνει; Ποτέ. Διαφύλαξε την κερδοφορία του ο κύριος; Φυσικά.
Το κράτος δεν είναι ανύπαρκτο - μια χαρά υπαρκτό είναι - μόνο που δεν δούλεψε ΠΟΤΕ πρός όφελος των ελλήνων πολιτών και φορολογουμένων. Η οργάνωση και η δομή του ήταν και είναι πάντα ληστρική πρός κάθε κατεύθυνση - καταπνίγει κάθε υγιή ανταγωνισμό στην αγορά και κάθε πραγματικά αναπτυξιακή πρωτοβουλία.
Δεν είναι χαζοί οι άνθρωποι - κλέφτες είναι. Άν μιλάς τη "γλώσσα" τους και πέσει το "λάδι" που ζητάνε κάθε φορά όλα μπορούν να σου επιτραπούν. Ακόμα και την Ακρόπολη μπαζώσανε με τσιμέντα οι αθεόφοβοι για να έχει άνετο χώρο να διοργανώνει τα γκαλά του ο κάθε διάσημος σχεδιαστής μόδας.
Το θέμα του τραίνου έχει πολλές πτυχές που ακόμα δεν τις έχουν αγγίξει.
Η συγκεριμένη ιδιωτική εταιρεία με τις περίεργες διασυνδέσεις έχει εκδιωχθεί από Γερμανία, Ελβετία και από χώρες της Λατινικής Αμερικής ακόμα - γιατί άραγε;
Στην Ιταλία την ερευνούν οι αρχές εδώ και χρόνια και έχουν συλληφθεί στελέχη της για τις σχέσεις τους με το εκεί οργανωμένο έγκλημα.
Εδώ όμως μια χαρά ήρθε και στρώθηκε και έβγαζε τον παρά της.
 
Ο ιδιώτης δεν έρχεται τυχαία εδώ - ξέρει τι θα βρεί και τι θα αντιμετωπίσει , δεν τον αναγκάζει κανείς να έρθει.
Οι σοβαροί ιδιώτες -επενδυτές (χωρίς εισαγωγικά) ΔΕΝ έρχονται στην Ελλάδα, αυτοί που έρχονται είναι ο κατιμάς της επιχειρηματικής δραστηριότητας παγκοσμίως - αυτό γινόταν ανέκαθεν αλλά τα τελευταία χρόνια με την έλευση των μνημονίων και το ξεπούλημα των πάντων το κακό παράγινε.
Η Αττική οδός έκλεισε γιατί ο ιδιώτης δεν φρόντισε ΠΟΤΕ να ετοιμάσει τις υποδομές και να προσλάβει - εκπαιδεύσει το προσωπικό που θα ανταπεξέρχονταν σε αυτές τις συνθήκες (που μόνο "ακραίες" δεν ήταν) - τις υποδομές που είχε δεχθεί και υπογράψει ήδη στο συμβόλαιό του πώς θα έπρεπε να διαθέτει. Η λύση ήταν έτοιμη - τηλέφωνο στο "κολλητάρι" υπουργό - γεν. γραμματέα κλπ (σόϊ πάει το βασίλειο) και με μια απόφαση έκλεισε ο δρόμος. Καταπατήθηκαν τα δικαιώματα των πολιτών; Ασφαλώς! Το ζόρι το τράβηξε ο απλός κόσμος ; Σαφώς - όπως πάντα. Υπήρξαν κυρώσεις για τον ιδιώτη που ΔΕΝ έκανε αυτά που έπρεπε και όφειλε να κάνει; Ποτέ. Διαφύλαξε την κερδοφορία του ο κύριος; Φυσικά.
Το κράτος δεν είναι ανύπαρκτο - μια χαρά υπαρκτό είναι - μόνο που δεν δούλεψε ΠΟΤΕ πρός όφελος των ελλήνων πολιτών και φορολογουμένων. Η οργάνωση και η δομή του ήταν και είναι πάντα ληστρική πρός κάθε κατεύθυνση - καταπνίγει κάθε υγιή ανταγωνισμό στην αγορά και κάθε πραγματικά αναπτυξιακή πρωτοβουλία.
Δεν είναι χαζοί οι άνθρωποι - κλέφτες είναι. Άν μιλάς τη "γλώσσα" τους και πέσει το "λάδι" που ζητάνε κάθε φορά όλα μπορούν να σου επιτραπούν. Ακόμα και την Ακρόπολη μπαζώσανε με τσιμέντα οι αθεόφοβοι για να έχει άνετο χώρο να διοργανώνει τα γκαλά του ο κάθε διάσημος σχεδιαστής μόδας.
Το θέμα του τραίνου έχει πολλές πτυχές που ακόμα δεν τις έχουν αγγίξει.
Η συγκεριμένη ιδιωτική εταιρεία με τις περίεργες διασυνδέσεις έχει εκδιωχθεί από Γερμανία, Ελβετία και από χώρες της Λατινικής Αμερικής ακόμα - γιατί άραγε;
Στην Ιταλία την ερευνούν οι αρχές εδώ και χρόνια και έχουν συλληφθεί στελέχη της για τις σχέσεις τους με το εκεί οργανωμένο έγκλημα.
Εδώ όμως μια χαρά ήρθε και στρώθηκε και έβγαζε τον παρά της.
Μόνος σου τα λες ... Μόνο με κράτος αλλά και ιδιώτη που να είναι σοβαρός θα σωθούμε ...
 
Γνωρίζεις τις παροχές που είχαν παλιότερα ( μερικές ίσως υπάρχουν ακόμα ) σε εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ ; Θα είχες καταπιεί την γλώσσα σου αν γνώριζες …
Γνωρίζω γιατί τις έχω πληρωμένες,εγώ και πολλοί άλλοι σαν εμένα και εσένα
Μα για αυτό είπα ότι μόνο με ιδιώτη αφεντικό θα σφίξουν τα γάλατα αδερφέ μου … ακόμα στην ρεμούλα μετά από όσα έχει περάσει αυτή η χώρα … κάπου πρέπει να μπει μια τέλεια !
Αφού όλοι οι πολιτικοί μας δεν μπορούν να ελέγξουν το κράτος και να σφίξουν αυτοί τα γάλατα ως οφείλουν, και πρέπει να το κάνουν ιδιώτες ποιά είναι η χρησιμότητά τους;
Εάν χρειαζόμαστε μάνατζερ να μας το πούνε και να δηλώνουν συμμετοχή και από το εξωτερικό όσοι ενδιαφέρονται για την θέση
Εγώ προσωπικά δεν θα δεχτώ ποτέ να λένε αυτοί που κατέβηκαν σε εκλογές και εκλέχτηκαν να κυβερνήσουν το κράτος, ότι δεν μπορώ να το κάνω και θα βάλω κάποιον άλλον να το κάνει
Όποιος παραδέχεται την αποτυχία του οφείλει να παραιτηθεί
Δεν είμαι υπέρ του να είναι τα πάντα κρατικά αλλά ούτε και τα πάντα ιδιωτικά
Και όσοι δεν σέβονται την κρατική-δημόσια περιουσία να έρχεται το κράτος και να παίρνει κεφάλια
Αλλά δυστυχώς οι πρώτοι που δεν την σέβονται είναι αυτοί που έχουν και την ευθύνη να την διαχειριστούν-ελέγξουν-διασφαλίσουν
Και μετά και ο λαός φυσικά που έχουμε δει πόσο πολύ την σέβεται και αυτός
Εγώ δεν ανήκω σε αυτούς που λένε ότι ο λαός έχει πάντα δίκιο........
 
Κοίτα εδώ εν έτη 2023 τι λέει ο υπουργός για τις παθογένειες όσον αναφορά την ύδρευση
Ανεπαρκής έλεγχος των οικονομικών
Ανεπαρκή στοιχεία
Έλλειψη κυρώσεων σε μη συμμόρφωση των κανόνων
Μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μην δίνετε σε μία χρεοκοπημένη χώρα που έπρεπε τουλάχιστον στα χρόνια που πέρασαν με μνημόνια,αξιολογήσεις και τα συναφή να έχει προσπαθήσει-καταφέρει να βάλει μία τάξη
Και ο πολιτικός κόσμος στον κόσμο του.....

Είναι αρκετές. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής: Μεγάλος κατακερματισμός των υπηρεσιών ύδατος σε πολλούς παρόχους (295 αυτή τη στιγμή).
• Ανεπαρκής έλεγχος των οικονομικών στοιχείων των παρόχων υπηρεσιών ύδατος και των βασικών κέντρων κόστους.
• Ανεπαρκή στοιχεία: Μόλις το 42% των οργανισμών υποβάλει συστηματικά τα στοιχεία που υποχρεούται από τον νόμο στην πλατφόρμα του συστήματος.
• Ανομοιομορφία σε ότι αφορά στο ποσοστό ανάκτησης του κόστους των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης. Το επίπεδο ανάκτησης του κόστους των παρόχων υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης, πλην ΕΥΔΑΠ-ΕΥΑΘ που είναι πιο οργανωμένες, κυμαίνεται από 21% έως 202%.
• Το 2019, το συνολικό ποσοστό απωλειών των παρόχων φτάνει έως και το 62%, και κατά μέσο όρο έχουμε απώλειες που φτάνουν το 35,6%, σε ότι αφορά το πόσιμο νερό. Υπάρχουν ΔΕΥΑ που δηλώνουν ότι έχουν 65% απώλειες στο νερό.
• Έλλειψη συστηματικής αποτύπωσης της κατάστασης του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης, ώστε να προτεραιοποιηθούν τα απαιτούμενα έργα.
• Έλλειψη κυρώσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τους κανόνες κοστολόγησης και τιμολόγησης των υπηρεσιών ύδατος.
 
Μόνος σου τα λες ... Μόνο με κράτος αλλά και ιδιώτη που να είναι σοβαρός θα σωθούμε ...
Άς φτιάξουμε το κράτος πρώτα σωστά και μετά βλέπουμε και τους ιδιώτες ή "ιδιώτες" - που χρειάζονται, πότε χρειάζονται και άν χρειάζονται.

Στα τραίνα ειδικά η πείρα έχει αποδείξει (με την αρχή να γίνεται από την Αγγλία την δεκαετία του '80) ότι είναι συνταγή εγγυημένης αποτυχίας.
Επειδή όλα όμως στο τέλος είναι ζήτημα πολιτικής απόφασης την "λουστήκαμε" κι εμείς αυτή την 'επιτυχημένη συνταγή".
 
Άς φτιάξουμε το κράτος πρώτα σωστά και μετά βλέπουμε και τους ιδιώτες ή "ιδιώτες" - που χρειάζονται, πότε χρειάζονται και άν χρειάζονται.

Στα τραίνα ειδικά η πείρα έχει αποδείξει (με την αρχή να γίνεται από την Αγγλία την δεκαετία του '80) ότι είναι συνταγή εγγυημένης αποτυχίας.
Επειδή όλα όμως στο τέλος είναι ζήτημα πολιτικής απόφασης την "λουστήκαμε" κι εμείς αυτή την 'επιτυχημένη συνταγή".
Τι κράτος να φτιάξουμε όταν ο υπουργός λέει ότι μόνο το 42% των οργανισμών στέλνει συστηματικά στοιχεία όπως οφείλει
Το άλλο 58% τι κάνει;
Ποιός τα στέλνει τα στοιχεία, οι βρύσες και οι χέστρες;
Οι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι τα στέλνουν και έχουν ονοματεπώνυμο
Έπιασαν ποτέ κανέναν να του σκίσουν τον πάτο επειδή κάνει ότι γουστάρει;
Όχι
Μόνο βγαίνουν και μας λένε τι πάει στραβά, αυτοί,οι πρίν από αυτούς οι ακόμα πιό πριν, οι επόμενοι που θα έρθουν και πάει λέγοντας,έχει καταντήσει αηδία
Τώρα που έρχονται εκλογές θα ξαναθυμηθούν όλοι και το λαθρεμπόριο καυσίμων που χάνονται δεκάδες εκατομμύρια και θα το πατάξουν
Που όποιος βγαίνει όλο το πολεμάει αυτό το λαθρεμπόριο και όλο μεγαλώνει στο τέλος
 
Όλα ιδιωτικά ! Με το Καλό ! …Δηλαδή τόσα χρόνια που μας «χαϊδεύανε» οι Φωτόπουλοι της ΔΕΗ τι καταλάβαμε ; Άντε μπας και δουλέψει τίποτα σωστά !
Να το κοιτάξεις αυτό! Μπορεί να είναι εγκεφαλικό!!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top