Σκέφτομαι να αγοράσω... Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Νομίζω μόνο δίλιτρο το τετρπορτο
Μέχρι σχεδόν το 1999 αν δεν κάνω λάθος έβγαινε 1600 τετραπορτο το οποίο είναι και πολύ αξιόπιστο ,με κάποια προβλήματα μετά από πολλά χιλιόμετρα στο καπάκι του μοτέρ που έφερναν καπάκια από Ισπανία και του έβαζαν επάνω
 
τα εκατομμύρια δεν γραφονται σε αυτο το οδομετρο 🤣🤣
όλα γυρισμένα είναι, δες τα πετάλια το τιμονι το καθισμα και θα καταλάβεις ποσες εκατονταδες ειναι γυρισμενα.
Αστο.
Είχα βοηθό με οπελ άστρα με 40 χ. χιλιομ.
Το τιμόνι κ γενικά μέσα ήταν κυριολεκτικά για πέταμα.
Αν είναι άσωτος δεν υπάρχει λογική.
 
Πέρασαν 2 τέτοια από τα χέρια μου 2000 v6
Καίνε τον πάτο τους και έχουν παλιωσει, βγάζουν ζημιές ακριβές...
Όντως και γενικά τα vitara δεν ήταν ποτέ οικονομικά τζιπακια σε κατανάλωση .
 
10 λίτρα με χαλαρή νορμάλ οδήγηση καίει του ξαδέλφου μου το vitra του 2006 4αθυρο 2λιτρο με λάστιχα grip mx
50/50 και 10 καίει και του κουμπάρου μου το 3θυρο του 2004 1600 με λάστιχα δρόμου ,ειδικά τα παλιά ρουφάνε τον αγλεωρα.
 
10 λίτρα με χαλαρή νορμάλ οδήγηση καίει του ξαδέλφου μου το vitra του 2006 4αθυρο 2λιτρο με λάστιχα grip mx
50/50 και 10 καίει και του κουμπάρου μου το 3θυρο του 2004 1600 με λάστιχα δρόμου ,ειδικά τα παλιά ρουφάνε τον αγλεωρα.
10 λίτρα είναι καλά το δικό μου κια σπορτατζ1 δεν πέφτει κατω απο 13
 
Ενα hrv είναι καλό για νορμαλ χώμα κ καλή πορεία.
Με lpg.
Αξιόπιστο.
Αυτό έχω του 2002 vtec 3θυρο ,με χαλάει λίγο αυτό αλλά αυτό βρήκα όπως το ήθελα ,και βέβαια είναι καλύτερο για εκτός από το 5θυρο, και λιγο ψηλωμενο αφού έβγαλα και το μεσαίο καζανάκι που κατέβαινε πιο κάτω από την υπόλοιπη ευθεία.Καιει νορμάλ 8 λίτρα .Γκάζι ενώ είχα σε όλα μου τα αυτοκίνητα δε του βάζω γιατί απλά δεν το κινώ καθημερινά μόνο όταν πρέπει.Παντως κινείσαι πολύ άνετα και γρήγορα αν χρειαστεί και από γκάζι πάει σαν τα περισσότερα 2 λίτρα μη πω καλύτερα από κάποια.
 
10 λίτρα με χαλαρή νορμάλ οδήγηση καίει του ξαδέλφου μου το vitra του 2006 4αθυρο 2λιτρο με λάστιχα grip mx
50/50 και 10 καίει και του κουμπάρου μου το 3θυρο του 2004 1600 με λάστιχα δρόμου ,ειδικά τα παλιά ρουφάνε τον αγλεωρα.
suzuki grand vitara 2000cc mod.2007 μετατροπη σε υγραεριο του θειου μου εχει κανει 300000χλμ χωρις κανενα απολυτως προβλημα, καιει γυρω στα 14λιτρα υγραεριο ανα 100χλμ,ετσι συμφερει
 
suzuki grand vitara 2000cc mod.2007 μετατροπη σε υγραεριο του θειου μου εχει κανει 300000χλμ χωρις κανενα απολυτως προβλημα, καιει γυρω στα 14λιτρα υγραεριο ανα 100χλμ,ετσι συμφερει
Σίγουρα και συμφέρει αλλά κοίταξε αν το έχεις όπως ο ξάδελφος μόνο για το χωριό και το κυνήγι ,όπου δεν πάει κούρσα, δεν υπάρχει λόγος μπορεί να το έχεις δυο ζωές χωρίς υγραέριο .
 
Το μεγάλο μου ερώτημα είναι η εύρεση ανταλλακτικών μιας και είναι και τα δύο παλιά αυτοκίνητα. Η αξιοπιστία και επίσης μου κάνει εντύπωση ότι όλα τα σαμουράι τα βλέπω με πολύ λίγα χιλιόμετρα και ανατιέμαι, πως γίνεται παλιά αυτοκίνητα να τα βλέπω πολύ κάτω από τις 200.000 χιλιόμετρα.
Στα samurai το κοντέρ μηδενίζει στα 100.000 χιλιόμετρα. Είχα samurai 12 χρόνια, από το 1997 (καινούργιο), χωρίς κανένα πρόβλημα, το πούλησα με 180.000 χιλιόμετρα και ακόμα κυκλοφορεί για να το βλέπω να μετανιώνω.
 
Στα samurai το κοντέρ μηδενίζει στα 100.000 χιλιόμετρα. Είχα samurai 12 χρόνια, από το 1997 (καινούργιο), χωρίς κανένα πρόβλημα, το πούλησα με 180.000 χιλιόμετρα και ακόμα κυκλοφορεί για να το βλέπω να μετανιώνω.
Να κάτι που δεν γνώριζα, ευχαριστώ πολύ!
 
Lada niva ή Suzuki samurai? Κάθε γνώμη πολύτιμη
Κανένα από τα δύο. Το niva το είχα....καιει πολύ καύσιμο και είναι κουραστικό όχημα στο ταξίδι. Σε αποζημιώνει στο χώμα αλλά..... είναι ένα αυτοκίνητο να βρίσκεται στο χωριό ή να κάνεις μικρές διαδρομές....... Το samurai είναι πλέον πολύ παλιό και υπάρχουν θέματα με ανταλλακτικά......Αν πρέπει να πάρεις οπωσδήποτε τετρακίνητο όχημα και θα είναι αποκλειστικά όχημα για κυνήγι Jimny ή grand Vitara τρίθυρο 1600 μέχρι το 2005...…. Εγώ έχω το δίλιτρο...... ωραίο αυτοκίνητο..... αλλά έχει 630 ευρώ τέλη, ασφάλιστρα και καίει πάνω από 10lt/km.......
 
Oλα τα 16 βαλβίδα.....τα 8βαλβιδα όχι..... και το θέμα τους είναι ο θερμοστάτης και το ψυγείο......
Σωστά.
Γενικά τα japan βγήκαν καλά.
Τα ισπανικά όχι.
Και η οδηγία είναι κάθε 60.000 χλμ αλλαγή ψυγείου.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top