Συγκρίσεις aftermarket chokes (δοκιμές-αγορές-προτάσεις)

ορίστε τί λέει ο κύριος Muller και πρέπει να απαντήσει στο email ,,,από την άλλη το δύσκολο κομμάτι είναι να αποδείξεις ότι έριξες φυσίγγια που αναγράφονται στις προδιαγραφές του τσοκ,,,δεν ξέρω τί απάντηση μπορεί να σου δώσει πάνω σε αυτό

download.png
Ναι αυτό είναι το δυσκολο
 
φιλε μου δυστυχως την πατησες :(
Κατά τα αλλα μας ενόχλησαν οι τιμές του Σωτηροπουλου κ απο που αγοραζει ατσάλια..Αλλα φυσικά κ εκεί θα προτιμήσουμε τον ξένο τον Αμερικανο που πάντα βγάζει τα καλύτερα προϊόντα κ ας τα πληρώσουμε παρά πάνω....
Άγιος στον τόπο του δεν δοξαζεται λέει μια σοφή μας παροιμία..
think ατυχες παραδειγμα
 
Τα δικά του !!! IC και M ή IM - και είσαι ΟΚ ... ;) :)
Αν προτιμάς έσω-έξω για ευκολία (βίδωμα - ξεβίδωμα με το χέρι), και ... σε τρώει και η τσέπη σου ;) ...
τότε είτε BRILEY INVx2 Extended - είτε CARLSON'S Winchester sporting Clays .
Εγώ έχω τα BRILEY σε SK - LM - IM (για το SKB είναι περίπου 4*, 3*, 2*) κι έχω τα 2 πρώτα μόνιμα βιδωμένα πάνω, το ΙΜ ελάχιστα το έχω χρησιμοποιήσει.
Αν πας σε CARLSON'S τα αντίστοιχα είναι IC - M - F ... Στα CARLSON'S οι αναγραφόμενες συσφίξεις είναι πιο κοντά στις πραγματικές (για το όπλο σου) γιατί φτιάχνονται για αυλό .730" = 18,54 mm.
Eνώ τα BRILEY φτιάχνονται για αυλό .725" = 18,4 mm (τόσο είχαν τα παλιά Browning), γι'αυτό και η διαφορά που σου ανέφερα, κατά ένα βαθμό τσοκ.
Ευχαριστώ πολύ Στέλιο για την απάντηση ήσουν κατατοπιστικοτατος ...
Αν μπορείς επειδή είσαι παθών σχετικά με την αφαίρεση των ριγων στο skb και επειδή μου ξερνάει λόγο σκουριά τι κάνουμε? Τις αφερουμε και που?
Ευχαριστώ
 
Όλες οι εταιρείες έχουν κάποια στάνταρτ που τα παίρνουν από τα εργοστάσια όπλων
Πχ η kicks για fabarm δίνει ως στάνταρτ αυλό το .720" που αντιστοιχει σε 18.3 ,,,είναι ότι έχει πάρει από το εργοστάσιο πιο παλιά παρόλο που τα τσοκ που έχει είναι για τις σύγχρονες fabarm με .725" δηλ 18.4 αυλο

Η briley μπορει να σου κατασκευάσει τσοκ με βάση τα στοιχεία που θα της δώσεις ασχέτως τι έχει από το εργοστάσιο,,,το εργοστάσιο μπορεί να της έχει δώσει στάνταρτ διάμετρο άυλου 18.3 αλλά εσύ να έχεις 18.4 οπότε και στο φτιάχνει με βάση αυτό
 
Ευχαριστώ πολύ Στέλιο για την απάντηση ήσουν κατατοπιστικοτατος ...
Αν μπορείς επειδή είσαι παθών σχετικά με την αφαίρεση των ριγων στο skb και επειδή μου ξερνάει λόγο σκουριά τι κάνουμε? Τις αφερουμε και που?
Ευχαριστώ
Άγγελε, η απάντησή μου είναι οπωσδήποτε όχι στην αφαίρεση των ριγών. Αν δεν ξεκολλήσουν από μόνες τους άφησέ τις εκεί. Αν ποτέ ξεκολλήσουν, τότε αποφασίζεις αν θα τις ξανακολλήσεις ή θα τις αφαιρέσεις. Όχι όμως στο οπλουργείο που τις αφαίρεσα εγώ !!!!:mad: Βρες κάποιον άλλο σοβαρό οπλουργό, κατά προτίμηση κοντά σου ώστε να μπορείς να δεις τη δουλειά του και να τον συνεννοείσαι πρόσωπο με πρόσωπο κι όχι από το τηλέφωνο. Και οπωσδήποτε να του τονίσεις να μη βάλει μονοκόμματη "γέφυρα" ανάμεσα στις κάννες, αλλά να τις κολλήσει μεταξύ τους, όπως είναι και τώρα από το εργοστάσιο κολλημένες η μια με την άλλη στα στόμια. Και για ενίσχυση της σύνδεσης μπορεί να κολλήσει 2 ξεχωριστά κομματάκια στα πλάγια. Αν βάλει μονοκόμματη γέφυρα ανάμεσα στις κάννες, όσο λεπτή κι αν είναι, θα στραβώσουν και θα τους χαλάσει τη σύγκλιση ... Λίγο μεν, αλλά χαλάει ...:(
Όσο για τη σκουριά, φαντάζομαι όταν το σκουπίζεις βλέπεις λίγο καφετί χρώμα στο πανάκι; Κι εμένα στην αρχή το έβγαζε αυτό, κυρίως μεταξύ πάνω ρίγας και κάννης αν θυμάμαι καλά, κι εγώ για σκουριά την θεωρούσα, δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν. Την είχα φοβηθεί κι εγώ, και δεν ήξερα τι να κάνω. Και κάποια στιγμή μου΄ρθε και πέρασα τις κάννες με κρέμα Flitz και τις έτριψα καλά με πανάκι, κι από τότε δεν δεν ξαναπαρουσίασε αυτή την καφετίλα. (Τότε ήταν της μόδας η Flitz...) :D ... Αλλά, μη σε πάρω στο λαιμό μου !! Είχα το φόβο μήπως ξεβάψουν, αν και στις οδηγίες της Flitz έλεγε ότι δεν επηρεάζει το εργοστασιακό bluing ... Το ρίσκαρα (αφού δοκίμασα πρώτα σε σημείο που δεν φαίνεται), και δεν ξέβαψαν ... γυάλισαν όμως περισσότερο από πριν. Τι να σου πω ...
Λένε επίσης (ο Κυπρίδημος τόχει γράψει πολλές φορές) ότι με ένα μπάνιο σε βραστό νερό αδρανοποιείται η σκουριά. Δεν το έκανα στο συγκεκριμένο όπλο, το έχω κάνει όμως σε ένα παλιό μονόκαννο που σκούριαζε πολύ με το παραμικρό, κι από τότε δεν ξανάπιασε σκουριά, αν και το καθαρίζω και το λαδώνω μόνο με WD-40 ...
 
Αυτο ισχυει για ολα τα briley ή μονο για αυτα της σειρας?
Για τα απλά Invector λέω, που τα έχω και τα έχω μετρήσει. Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω. Αλλά λογικά δεν μπορεί να είναι για όλες τις μάρκες το ίδιο. Ανάλογα τη μάρκα και το μοντέλο όπλου, και το συνηθέστερο αυλό που χρησιμοποιεί, όπως είπε κι ο Παύλος. Υποθέτω π.χ. ότι και στα Mobilchoke ξεκινά από αυλό .725", αλλά στα Optima μάλλον από .730" ή .733" ...
Το θέμα με τα Invector είναι ότι τον ίδιο τύπο σπειρώματος χρησιμοποιούσαν κι άλλες εταιρείες Winchester (παλιά), Mossberg, SKB, Ruger κλπ. με διαφορετικούς αυλούς, 18,5 - 18,6 - οπότε τα συγκεκριμένα Briley σε αυτά τα όπλα δίνουν διαφορετική πραγματική σύσφιξη από την αναγραφόμενη.
 
Άγγελε, η απάντησή μου είναι οπωσδήποτε όχι στην αφαίρεση των ριγών. Αν δεν ξεκολλήσουν από μόνες τους άφησέ τις εκεί. Αν ποτέ ξεκολλήσουν, τότε αποφασίζεις αν θα τις ξανακολλήσεις ή θα τις αφαιρέσεις. Όχι όμως στο οπλουργείο που τις αφαίρεσα εγώ !!!!:mad: Βρες κάποιον άλλο σοβαρό οπλουργό, κατά προτίμηση κοντά σου ώστε να μπορείς να δεις τη δουλειά του και να τον συνεννοείσαι πρόσωπο με πρόσωπο κι όχι από το τηλέφωνο. Και οπωσδήποτε να του τονίσεις να μη βάλει μονοκόμματη "γέφυρα" ανάμεσα στις κάννες, αλλά να τις κολλήσει μεταξύ τους, όπως είναι και τώρα από το εργοστάσιο κολλημένες η μια με την άλλη στα στόμια. Και για ενίσχυση της σύνδεσης μπορεί να κολλήσει 2 ξεχωριστά κομματάκια στα πλάγια. Αν βάλει μονοκόμματη γέφυρα ανάμεσα στις κάννες, όσο λεπτή κι αν είναι, θα στραβώσουν και θα τους χαλάσει τη σύγκλιση ... Λίγο μεν, αλλά χαλάει ...:(
Όσο για τη σκουριά, φαντάζομαι όταν το σκουπίζεις βλέπεις λίγο καφετί χρώμα στο πανάκι; Κι εμένα στην αρχή το έβγαζε αυτό, κυρίως μεταξύ πάνω ρίγας και κάννης αν θυμάμαι καλά, κι εγώ για σκουριά την θεωρούσα, δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν. Την είχα φοβηθεί κι εγώ, και δεν ήξερα τι να κάνω. Και κάποια στιγμή μου΄ρθε και πέρασα τις κάννες με κρέμα Flitz και τις έτριψα καλά με πανάκι, κι από τότε δεν δεν ξαναπαρουσίασε αυτή την καφετίλα. (Τότε ήταν της μόδας η Flitz...) :D ... Αλλά, μη σε πάρω στο λαιμό μου !! Είχα το φόβο μήπως ξεβάψουν, αν και στις οδηγίες της Flitz έλεγε ότι δεν επηρεάζει το εργοστασιακό bluing ... Το ρίσκαρα (αφού δοκίμασα πρώτα σε σημείο που δεν φαίνεται), και δεν ξέβαψαν ... γυάλισαν όμως περισσότερο από πριν. Τι να σου πω ...
Λένε επίσης (ο Κυπρίδημος τόχει γράψει πολλές φορές) ότι με ένα μπάνιο σε βραστό νερό αδρανοποιείται η σκουριά. Δεν το έκανα στο συγκεκριμένο όπλο, το έχω κάνει όμως σε ένα παλιό μονόκαννο που σκούριαζε πολύ με το παραμικρό, κι από τότε δεν ξανάπιασε σκουριά, αν και το καθαρίζω και το λαδώνω μόνο με WD-40 ...
Σωστός ο Στέλιος σε όλα . Παραθέτω την εμπειρία μου επειδή έχω κάνει αφαίρεση ριγών σε 4 όπλα - 3 baikal και 1 toz 34 - σε καλούς οπλουργούς. Γενικά παίζει σημαντικό ρόλο η μάρκα του όπλου, επειδή κάθε κατασκευαστής έχει και τον δικό του τρόπο που συγκολλάει τις ρίγες . Και εξηγούμαι: στα Baikal και Τoz, που γνωρίζω καλά, η συγκόλληση γίνεται με καλάι που λειώνει σε σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες , οπότε κατά την αφαίρεση των ριγών, κατά την οποία ζεσταίνεται το καλάι για να λιώσει, δεν επηρεάζεται η κρυσταλλική δομή του χάλυβα των καννών. Σε άλλα όπλα ξέρω οτι οι ρίγες κολλιούνται με ασημοκόλληση, που για να λιώσει θέλει πολύ ψηλές θερμοκρασίες και στις οποίες ο χάλυβας των καννών επηρεάζεται. Στην περίπτωση αυτή οι οπλουργοί , συνήθως, σε αποτρέπουν από την αφαίρεση των ριγών δεδομένου οτι , στο φινάλε, πλήττεται η αξιοπιστία του όπλου. Φυσικά η αφαίρεση μπορεί να γίνει με μηχανικό τρόπο, δηλαδή λίμα κλπ, αλλά σε τι κατάσταση θα είναι μετά η επιφάνεια των καννών, εξαρτάται από την δεξιοτεχνία του μάστορα, ο οποίος σημειωτέον, θα κάνει και πολύ περισσότερη δουλειά , άρα θα πάρει και περισσότερα εργατικά. Σε κάθε περίπτωση όμως θα χρειαστεί νέα βαφή στις κάννες. Και η βαφή είναι μία διαδικασία ελεγχόμενης οξείδωσης. Παίρνουν τις κάννες, τις κλείνουν με τάπες από στόμιο και θαλάμη, και τις βάζουν σε ένα καζάνι μακρόστενο όπου τις ζεσταίνουν μέσα στο "φάρμακο". Ολα αυτά τα γράφω για να καταλήξω στο ότι , αν κατά το ξέπλυμα από το φάρμακο μείνει κάποια ποσότητα μέσα σε κάποια κόλληση, μπορεί μετά από λίγο χρονικό διάστημα να ξεράσει το φάρμακο, το οποίο δημιουργεί μία καφεπορτοκαλί σκουριά. Οπως λοιπόν πολύ σωστά γράφετε και το γράφει συνεχώς και ο Κυπρίδημος, με καλό πλύσιμο με βραστό νερό αδρανοποιείται το φάρμακο και σταματάει το φαινόμενο της καφεπορτοκαλί σκουριάς. Θέλω να πω οτι ενδεχομένως να μην είναι μόνο λίγο καφετί στο πανάκι αλλά σε κάποια σημεία πιο έντονο το φαινόμενο της επίδρασης του φάρμακου που ,ξεφεύγοντας από το πλύσιμο εξακολουθεί να δρα και να βάφει - σκουριάζει. Οπως όμως όλοι λέτε με καλό πλύσιμο λύνεται το θέμα.

Ολα τα παραπάνω τα γράφω γιατί μου έχουν συμβεί και έπαθα την πλάκα μου βλέποντας σκουριά σε κάποια σημεία φρεσκοβαμένης κάννης αλλά και για να δικαιολογήσω στον Αγγελο τον λόγο που συμφωνώ μ' αυτό που του λέει ο Στέλιος, δηλαδή να μην βγάλει τις ρίγες, απλά γιατί η αφαίρεση των ριγών δεν είναι απλή υπόθεση για όλα τα όπλα. Και μάλιστα - άποψή μου - όσο πιο ακριβό είναι το όπλο τόσο πιο δύσκολα αφαιρούνται οι ρίγες.

Δείτε λίγο εδώ:http://oplognosia.com/?p=10506.

Εγω πάντως, που είμαι φαν της αφαίρεσης των ριγών, στο 525 δεν θα έβγαζα ρίγες με τίποτα . Ασε που δεν χρειάζεται.

Και για να δικαιολογήσουμε και την παρουσία μας στο τοπικ για τα τσοκάκια: Εγω χρησιμοποιώ για Winchester SX3 και 525 τα Carlson sporting clays και Briley σε inventor plus . Και στα δύο όπλα έχω αυλό 18,7 mm . Για τον συγκεκριμένο αυλό το Carlson MOD δίνει στένωση 0,45 mm και το Briley Μ 0,4 mm με μετρήσεις που έκανα εγώ. Τα αναφέρω γιατί θεωρώ ότι το 0,4 είναι για τα κυνήγια που κάνω ο καλύτερος συνδυασμός για τα παραπάνω όπλα. Και μία σημείωση: και στις δύο παραπάνω μάρκες η τελική μετρημένη σύσφιξη ήταν αυτή ακριβώς που ανέφερε ο κατασκευαστής.
 
Back
Top