Άγγελε, η απάντησή μου είναι οπωσδήποτε όχι στην αφαίρεση των ριγών. Αν δεν ξεκολλήσουν από μόνες τους άφησέ τις εκεί. Αν ποτέ ξεκολλήσουν, τότε αποφασίζεις αν θα τις ξανακολλήσεις ή θα τις αφαιρέσεις. Όχι όμως στο οπλουργείο που τις αφαίρεσα εγώ !!!!
Βρες κάποιον άλλο σοβαρό οπλουργό, κατά προτίμηση κοντά σου ώστε να μπορείς να δεις τη δουλειά του και να τον συνεννοείσαι πρόσωπο με πρόσωπο κι όχι από το τηλέφωνο. Και οπωσδήποτε να του τονίσεις να μη βάλει μονοκόμματη "γέφυρα" ανάμεσα στις κάννες, αλλά να τις κολλήσει μεταξύ τους, όπως είναι και τώρα από το εργοστάσιο κολλημένες η μια με την άλλη στα στόμια. Και για ενίσχυση της σύνδεσης μπορεί να κολλήσει 2 ξεχωριστά κομματάκια στα πλάγια. Αν βάλει μονοκόμματη γέφυρα ανάμεσα στις κάννες, όσο λεπτή κι αν είναι, θα στραβώσουν και θα τους χαλάσει τη σύγκλιση ... Λίγο μεν, αλλά χαλάει ...
Όσο για τη σκουριά, φαντάζομαι όταν το σκουπίζεις βλέπεις λίγο καφετί χρώμα στο πανάκι; Κι εμένα στην αρχή το έβγαζε αυτό, κυρίως μεταξύ πάνω ρίγας και κάννης αν θυμάμαι καλά, κι εγώ για σκουριά την θεωρούσα, δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν. Την είχα φοβηθεί κι εγώ, και δεν ήξερα τι να κάνω. Και κάποια στιγμή μου΄ρθε και πέρασα τις κάννες με κρέμα Flitz και τις έτριψα καλά με πανάκι, κι από τότε δεν δεν ξαναπαρουσίασε αυτή την καφετίλα. (Τότε ήταν της μόδας η Flitz...)
... Αλλά, μη σε πάρω στο λαιμό μου !! Είχα το φόβο μήπως ξεβάψουν, αν και στις οδηγίες της Flitz έλεγε ότι δεν επηρεάζει το εργοστασιακό bluing ... Το ρίσκαρα (αφού δοκίμασα πρώτα σε σημείο που δεν φαίνεται), και δεν ξέβαψαν ... γυάλισαν όμως περισσότερο από πριν. Τι να σου πω ...
Λένε επίσης (ο Κυπρίδημος τόχει γράψει πολλές φορές) ότι με ένα μπάνιο σε βραστό νερό αδρανοποιείται η σκουριά. Δεν το έκανα στο συγκεκριμένο όπλο, το έχω κάνει όμως σε ένα παλιό μονόκαννο που σκούριαζε πολύ με το παραμικρό, κι από τότε δεν ξανάπιασε σκουριά, αν και το καθαρίζω και το λαδώνω μόνο με WD-40 ...