Το goose Κωστα τους τσαλακωνει περισσοτερο απο το kicks xfull που εχω, ειχα μαζεψει και μερικους που ελειπαν τα δυο πτερυγια μερικες φορες, η σειρα code black ειναι ο ορισμος του φρενατου τσοκ κατα την αποψη μου.
Τα trulock γενικα σαν ποιοτητα ειναι φοβερα..το βλεπω και σ αυτα που φοραει η ss..ειδικα αν τους κανεις και μια ωραια λειανση εσωτερικα βγαζουν τουφεκια φαρμακι..απο το 3 και κατω πανε για πολλα μετραΟ Δημήτρης benelli κάποτε είχε γράψει για τα ταπεινά trulock με porting ότι φρενάρουν το κυαθιο και είναι γεγονός , ο Μάνος φόρεσε δύο τέτοια στο δικανακι του και παρατήρησα την ήδη κομμένη τάπα (claybuster ) να ανοίγει σαν γαρίφαλο μόλις μερικά μέτρα μετά την τουφεκιά ,αρκετό πλαστικό πάνω στις τρύπες ,αν δεν ήταν στρώμα τα κυαθια στο πάτωμα θα πήγαινα να ψάξω να δω τι παραμόρφωση της έκανε . Χθες που έριχνε με τα εσώ τσοκ έβλεπα τους συγκεντρωτηρες να πηγαίνουν
B&P Z2M μόνοΔοκίμασες διαφορετικούς τύπους συγκεντρωτήρα ή ένα φυσιγγι;
Ενισχυω τον λογο σου και με την προσωπικη μου εμπειρια με την SS και νομιζω οτι η Benelli δεν εκανε τυχαια επιλογη για την συγκεκριμενη εκδοση η οποια προοριζεται σε μια αγορα υψηλου ανταγωνισμου οπως ειναι το αμερικανικο FITACH.Ειναι φοβερα αλλα δεν ειχα σκεφτει ποτε οτι θα μπορουσα να τους κανω λειανση.Το εχεις δοκιμασει;Τα trulock γενικα σαν ποιοτητα ειναι φοβερα..το βλεπω και σ αυτα που φοραει η ss..ειδικα αν τους κανεις και μια ωραια λειανση εσωτερικα βγαζουν τουφεκια φαρμακι..απο το 3 και κατω πανε για πολλα μετρα
Φιλε μου εαν κυνηγας τα mb winter ειναι φυσιγγια που κανουν μεγαλη ζημια.Μην καταναλωνεσαι με φουστες και κορδελες χανεις την ουσια.Έκανα φιλότιμες προσπάθειες να εναβασω μια φωτο από συγκεντρωτηρες του mb winter...το kicks τους βγάζει κιμά...Μετά πτερύγια ανοιγμένα προς τα πίσω και την φούστα δαγκωμενη σαν να πέρασε χοντρό τρίφτη τυριού...
Ακουγεται πολυ λογικο και μαλλον ετσι θα ειναι.Δεν ξέρω αν είναι αυθαίρετο και λάθος το συμπέρασμα που τείνω να καταλήξω αλλά νομίζω πως όσο πιο ενισχυμένη είναι η γομωση (γενικά πιέσεις), τόσο καλύτερα νομίζω "κουρεύει" ένα τσοκ φρενου τον συγκεντρωτήρα.
Έχω δοκιμάσει και γω να μαζέψω συγκεντρωτήρες από φυσίγγια trap και ήταν όπως ακριβώς έβγαιναν και από συμβατικά τσοκ. Όσο ανεβάζαμε το βάρος των γομώσεων, τόσο πιο "δαγκωμένοι" έβγαιναν οι συγκεντρωτήρες. Ίσως έχει μια λογική αφού όσο ανεβαίνουν οι πιέσεις, τόσο ανεβαίνουν και τα bar καθολη την διαδρομή της κάννης με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερη διαστολή του συγκεντρωτήρα στο στόμιο. Δεν έχω όμως τόσες πολλές δοκιμές για να δω αν ισχύει αυτό ή απλά κάποιοι συγκεντρωτηρες είναι πιο ευπαθείς στο "δάγκωμα" από κάποιους άλλους!
Πολυ σωστα η αναλυση που εκανες θα παρατηρησω μονο οτι οι αυξημενες πιεσεις εμφανιζουν μεγαλυτερη εκρηκτικοτητα στην εξοδο του στομιου γιαυτο και η μεγαλυτερη παραμορφωση απλη φυσικη.Δεν ξέρω αν είναι αυθαίρετο και λάθος το συμπέρασμα που τείνω να καταλήξω αλλά νομίζω πως όσο πιο ενισχυμένη είναι η γομωση (γενικά πιέσεις), τόσο καλύτερα νομίζω "κουρεύει" ένα τσοκ φρενου τον συγκεντρωτήρα.
Έχω δοκιμάσει και γω να μαζέψω συγκεντρωτήρες από φυσίγγια trap και ήταν όπως ακριβώς έβγαιναν και από συμβατικά τσοκ. Όσο ανεβάζαμε το βάρος των γομώσεων, τόσο πιο "δαγκωμένοι" έβγαιναν οι συγκεντρωτήρες. Ίσως έχει μια λογική αφού όσο ανεβαίνουν οι πιέσεις, τόσο ανεβαίνουν και τα bar καθολη την διαδρομή της κάννης με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερη διαστολή του συγκεντρωτήρα στο στόμιο. Δεν έχω όμως τόσες πολλές δοκιμές για να δω αν ισχύει αυτό ή απλά κάποιοι συγκεντρωτηρες είναι πιο ευπαθείς στο "δάγκωμα" από κάποιους άλλους!
Δημήτρη είναι η καινούρια παρτίδα με τον συγκεντρωτηρα με τα προκομμενα πτερύγια ;Έκανα φιλότιμες προσπάθειες να εναβασω μια φωτο από συγκεντρωτηρες του mb winter...το kicks τους βγάζει κιμά...Μετά πτερύγια ανοιγμένα προς τα πίσω και την φούστα δαγκωμενη σαν να πέρασε χοντρό τρίφτη τυριού...
Πέρα από τα γραμμάρια και τις πιέσεις που αναφέρει ο Γιώργος,που νομίζω είναι σωστή η λογική του πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο παίζει και η σκληρότητα του συγκεντρωτηρα που ρίχνουμε .Δεν ξέρω αν είναι αυθαίρετο και λάθος το συμπέρασμα που τείνω να καταλήξω αλλά νομίζω πως όσο πιο ενισχυμένη είναι η γομωση (γενικά πιέσεις), τόσο καλύτερα νομίζω "κουρεύει" ένα τσοκ φρενου τον συγκεντρωτήρα.
Έχω δοκιμάσει και γω να μαζέψω συγκεντρωτήρες από φυσίγγια trap και ήταν όπως ακριβώς έβγαιναν και από συμβατικά τσοκ. Όσο ανεβάζαμε το βάρος των γομώσεων, τόσο πιο "δαγκωμένοι" έβγαιναν οι συγκεντρωτήρες. Ίσως έχει μια λογική αφού όσο ανεβαίνουν οι πιέσεις, τόσο ανεβαίνουν και τα bar καθολη την διαδρομή της κάννης με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερη διαστολή του συγκεντρωτήρα στο στόμιο. Δεν έχω όμως τόσες πολλές δοκιμές για να δω αν ισχύει αυτό ή απλά κάποιοι συγκεντρωτηρες είναι πιο ευπαθείς στο "δάγκωμα" από κάποιους άλλους!
Στις 26 Δεκεμβριου 2017 ειχα κανει την παραπανω δοκιμη που παραθετω. Με παραξενεψαν κι εμενα οι αθιχτοι συγκεντρωτηρες και αναρωτιομουν αν παιζει ρολο το Νο στα σκαγια (βαρος & πιεσεις). Αν βρω τις φωτο θα τις ξαναποσταρω...Να ρωτήσω κάτι. Στα anaconda (mid) και kicks (high flyer Xfull) ως τσοκ φρένου, σκοπός τους είναι να ανοίγουν (αν όχι να καταστρέφουν) τα πτερύγια του συγκεντρωτήρα; Για να επιτευχθεί αυτό παίζει ρόλο το νούμερο στα σκάγια;
Ρωτάω γιατί σήμερα έκανα δοκιμή τη urika με τα δυο τσοκ και βρήκα τον συγκεντρωτήρα με το anaconda σχεδόν άθιχτο και με το kicks ανοιγμένο μόνο το ένα πτερύγιο. Φυσίγγια δοκιμών HIT 30gr No 8 και
ALECTORIS A1 32gr No 8.
Απορώ για το αποτέλεσμα γιατί βλέποντας δοκιμές συναδέλφων με αυτά τα τσοκ, οι συγκεντρωτήρες ήταν τουλάχιστον με ανοιγμένα τα πτερύγια.
Βάζω και φωτό από τις δοκιμές μου:
Ναι ναι...Είναι κομμένα...Ένα mail κάποιος να του στείλω η φωτο να την ανεβάσει?Δημήτρη είναι η καινούρια παρτίδα με τον συγκεντρωτηρα με τα προκομμενα πτερύγια ;
Πέρα από τα γραμμάρια και τις πιέσεις που αναφέρει ο Γιώργος,που νομίζω είναι σωστή η λογική του πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο παίζει και η σκληρότητα του συγκεντρωτηρα που ρίχνουμε .
Οι συγκεντρωτηρες με μικρότερο πάχος τοιχωμάτων διαστέλλονται με μεγαλύτερη ευκολία από τις πιέσεις που αναπτύσσονται στο εσωτερικό της κάννης και είναι πιο ευάλωτοι στις οπές του τσοκ φρένου.
Να ρωτήσω κάτι. Στα anaconda (mid) και kicks (high flyer Xfull) ως τσοκ φρένου, σκοπός τους είναι να ανοίγουν (αν όχι να καταστρέφουν) τα πτερύγια του συγκεντρωτήρα; Για να επιτευχθεί αυτό παίζει ρόλο το νούμερο στα σκάγια;
Ρωτάω γιατί σήμερα έκανα δοκιμή τη urika με τα δυο τσοκ και βρήκα τον συγκεντρωτήρα με το anaconda σχεδόν άθιχτο και με το kicks ανοιγμένο μόνο το ένα πτερύγιο. Φυσίγγια δοκιμών HIT 30gr No 8 και
ALECTORIS A1 32gr No 8.
Απορώ για το αποτέλεσμα γιατί βλέποντας δοκιμές συναδέλφων με αυτά τα τσοκ, οι συγκεντρωτήρες ήταν τουλάχιστον με ανοιγμένα τα πτερύγια.
Βάζω και φωτό από τις δοκιμές μου:
Τελικά βρήκα τις φωτό:Στις 26 Δεκεμβριου 2017 ειχα κανει την παραπανω δοκιμη που παραθετω. Με παραξενεψαν κι εμενα οι αθιχτοι συγκεντρωτηρες και αναρωτιομουν αν παιζει ρολο το Νο στα σκαγια (βαρος & πιεσεις). Αν βρω τις φωτο θα τις ξαναποσταρω...