Συγκρίσεις aftermarket chokes (δοκιμές-αγορές-προτάσεις)

Οι περισσότερες benelli και Beretta είχαν χρωμιομενο αυλό και αχρωμιωτο κώνο, κυρίως στα φτηνά μοντέλα τους. Οι κάννες Breda από όσο ξέρω όχι. Ο αχρωμιωτος κώνος είναι και ο λόγος που κοιτώντας από την θαλαμη φαίνεται τόσο έντονα σκιασμενος, συν η γωνία του κωνου
Έχεις δει με τα μάτια σου απειραχτους κώνους από benelli και beretta να έχουν οξειδώσεις;
Γιατί εγώ 40 χρόνια μέχρι τώρα δεν έχω δει κανένα ακόμα και στα πιο βρώμικα όπλα.
Αν μας διαβάζει ο Βαγγέλης ας μας πει κι αυτός τι γνωρίζει.
 
Έχεις δει με τα μάτια σου απειραχτους κώνους από benelli και beretta να έχουν οξειδώσεις;
Γιατί εγώ 40 χρόνια μέχρι τώρα δεν έχω δει κανένα ακόμα και στα πιο βρώμικα όπλα.
Αν μας διαβάζει ο Βαγγέλης ας μας πει κι αυτός τι γνωρίζει.
Ούτε εγώ.
 
Αν η χρωμιωση γίνει σε καλά λειασμενη επιφάνεια, αποκολλαται, ξεφλουδιζει, πολύ γρήγορα, η τραχιά επιφάνεια λειτουργεί σαν μικροσκοπικοι πυλώνες συγκράτησης στην αποτριβη των κρυστάλλων του χρωμίου.
Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι το χρώμιο καλύπτει την επιφάνεια του ατσαλιου της κάννης με την μέθοδο της ηλεκτρολυσης. Άρα το χρώμιο είναι υπό μορφην ιοντος και όχι κρυστάλλου. Για να ξεκολλήσει το στρώμα του χρωμίου πρέπει η κάννη να παραμορφωθει μόνιμα με βουλιαγμα η φούσκωμα.
 
Έχεις δει με τα μάτια σου απειραχτους κώνους από benelli και beretta να έχουν οξειδώσεις;
Γιατί εγώ 40 χρόνια μέχρι τώρα δεν έχω δει κανένα ακόμα και στα πιο βρώμικα όπλα.
Αν μας διαβάζει ο Βαγγέλης ας μας πει κι αυτός τι γνωρίζει.
Σίγουρα ο Βαγγέλης θα μπορούσε να μας διαφωτίσει πλήρως!!!
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η χρωμίωση στις κάννες γίνεται σε απόλυτα λειασμένη επιφάνεια μετά γίνεται η χρωμίωση και μετά η διαμόρφωση του κώνου!!! Οι πρώτες beretta που είχαν χρωμιωμένο κώνο ήταν οι urica2 με τον κώνο στα 6cm περίπου ο οποίος λόγω χρωμίωσης δεν μπορούσες να τον διακρίνεις εκτός από μία σκιά στην αρχή του και για αυτό το λόγω δεν μπορούσε να μετρηθεί και λίγοι γνώριζαν τη διάσταση του και μόνο από αναφορές της εταιρείας!!!
 
Σίγουρα ο Βαγγέλης θα μπορούσε να μας διαφωτίσει πλήρως!!!
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η χρωμίωση στις κάννες γίνεται σε απόλυτα λειασμένη επιφάνεια μετά γίνεται η χρωμίωση και μετά η διαμόρφωση του κώνου!!! Οι πρώτες beretta που είχαν χρωμιωμένο κώνο ήταν οι urica2 με τον κώνο στα 6cm περίπου ο οποίος λόγω χρωμίωσης δεν μπορούσες να τον διακρίνεις εκτός από μία σκιά στην αρχή του και για αυτό το λόγω δεν μπορούσε να μετρηθεί και λίγοι γνώριζαν τη διάσταση του και μόνο από αναφορές της εταιρείας!!!
Έχεις μπερδέψει την διαμόρφωση του κωνου με την διαμόρφωση του χώρου που βιδώνει το τσοκ. Ο χώρος αυτός διαμορφώνεται μετά την χρωμιωση και γιαυτό είναι σε όλα τα οπλα προβληματικος για σκουριασμα και κόλλημα του τσοκ.
 
Έχεις μπερδέψει την διαμόρφωση του κωνου με την διαμόρφωση του χώρου που βιδώνει το τσοκ. Ο χώρος αυτός διαμορφώνεται μετά την χρωμιωση και γιαυτό είναι σε όλα τα οπλα προβληματικος για σκουριασμα και κόλλημα του τσοκ.
Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά θα περιμένω την τοποθέτηση του Βαγγέλη...
 
Δεν είπα ότι καλύπτει ατέλειες, το αντίθετο, ακολουθεί τον κυματισμό της επιφάνειας, έγραψα ότι γυαλίζει δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι είναι λεία γιαυτό και χρειάζεται λείανση.Και όταν λέω τραχιά, δεν εννοώ οργωμενη, αλλά όχι λειασμενη, το γιατί το εξήγησα
 
Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι το χρώμιο καλύπτει την επιφάνεια του ατσαλιου της κάννης με την μέθοδο της ηλεκτρολυσης. Άρα το χρώμιο είναι υπό μορφην ιοντος και όχι κρυστάλλου.
Σωστά, αλλά υπό μορφή ιόντων προσκολλαται στο ατσάλι της κάννης, συσσωρευτικα δεν έχουμε ιόντα αλλά κρυσταλλική δομή χρωμίου,αν και στην πράξη όπως συμβαίνει με τα σκάγια, η προσκόλληση του χρωμίου στο ατσάλι δεν είναι ισχυρή και προηγείται επιχαλκωση ή επινικελωση.
. Για να ξεκολλήσει το στρώμα του χρωμίου πρέπει η κάννη να παραμορφωθει μόνιμα με βουλιαγμα η φούσκωμα.
Όχι, η συνοχή του χρωμίου είναι πολύ ισχυρότερη από την προσκόλληση στο υπόστρωμα, και όλες οι καταπονησεις τείνουν να διαρρηγνυουν το στρώμα του χρωμίου και να αποκολλαται, κυρίως αυτό συμβαίνει λόγω της μεγάλης σκληρότητας του χρωμίου και των διαφορων θερμικής διαστολής με το υπόστρωμα, η τραχιά επιφάνεια που ανέφερα, αυξάνει κατά πολύ την επιφάνεια όπου εναποτιθεται το πρώτο στρώμα μετάλλου και <φρενάρει > την ολίσθηση ανάμεσα στα δύο.
 
99% και οι κώνοι κόβονται μετά την χρωμιωση και τα σπειρώματα των τσοκ απλά σε εκείνο το μήκος μπροστά όσο χρειάζεται ταπωνεται και δεν χρωμιωνεται η κανη όταν βλέπουμε χρωμιωμενο κώνο σπάνια έχει φτιαχτεί πριν τη χρωμιωση και χρωμιωθηκε μαζί με ολόκληρη την κάνη.Κανεις δε θα κάτσει να χαλάσει αλεζουαρ για να κόβει επάνω στα χρωμιωμενα
 
99% και οι κώνοι κόβονται μετά την χρωμιωση και τα σπειρώματα των τσοκ απλά σε εκείνο το μήκος μπροστά όσο χρειάζεται ταπωνεται και δεν χρωμιωνεται η κανη όταν βλέπουμε χρωμιωμενο κώνο σπάνια έχει φτιαχτεί πριν τη χρωμιωση και χρωμιωθηκε μαζί με ολόκληρη την κάνη.Κανεις δε θα κάτσει να χαλάσει αλεζουαρ για να κόβει επάνω στα χρωμιωμενα
Μπερδεμένα τα γράφεις.
Ειναι χρωμιωμενοι οι κώνοι των όπλων που συζητάμε ή όχι;
 
Εσυ τον έχεις χρωμιωμενο ή αχρωμιωτο? .my man.
Θα ρωτήσω τον Lukas 🤣

Η Benelli μου έχει αχρωμίοτους όπως και η 390 που είχα!!!
Πως το κατάλαβες ?

Οι περισσότερες benelli και Beretta είχαν χρωμιομενο αυλό και αχρωμιωτο κώνο, κυρίως στα φτηνά μοντέλα τους. Οι κάννες Breda από όσο ξέρω όχι. Ο αχρωμιωτος κώνος είναι και ο λόγος που κοιτώντας από την θαλαμη φαίνεται τόσο έντονα σκιασμενος, συν η γωνία του κωνου
Η γωνία τον σκιάζει και η τραχύτητα.
Λευτέρη πρώτη φορά ακούω ότι όπλα μαζικής παραγωγής Benelli + Beretta δεν έχουν χρωμίωση στον κώνο ... είσαι σίγουρος για αυτό ?
 
Θα σου αναφέρω κάτι έχω γυαλίσει μόνος μου κώνο από όπλο και δεν τον ξεωριζες από τον αυλό, σχετικά εύκολα
Με τι εργαλείο τον γυάλισες ? Πέτρες ?
αν ήταν χρωμιωμενος φίλε θα φαινόταν από την αρχή έτσι να γυαλίζει
Ο μαύρος κύκλος έχει να κάνει μόνο με την γωνία και την τραχύτητα, όχι με την χρωμίωση.
 
Back
Top