Αντίθετα εγώ την προτίμησα γιατί σε παλιό αυτοκίνητο μου το ασφαλισε για μικρότερη αξία κοντά στην μέση αξία πώλησης του. Δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα αλλά η anytime δεν μου το ασφαλίζει για κάτω από 5.000 ας πούμε ενώ η μέση τιμή πώλησης του είναι κάπου στα 4.000. Θεώρησα ότι σε περίπτωση στραβής θα αρχίσουν τα περί παλαιότητας και δεν θα αποζημιωθω για όλο το ποσο.Οταν θές να πετύχεις καλύτερη έκπτωση πας απο τη μία στην άλλη. Επίσης η HD ασφαλίζει για κατιτίς μικρότερες αξίες. Σε ενα παλιό μεταχειρισμένο μπορεί να μην λέει τίποτα αλλά σε ένα καινούργιο...
Δεν υπαρχει ασφαλιστικη που να μην σε πληρωνει στην υπολειματικη αξια του οχηματος!!Αντίθετα εγώ την προτίμησα γιατί σε παλιό αυτοκίνητο μου το ασφαλισε για μικρότερη αξία κοντά στην μέση αξία πώλησης του. Δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα αλλά η anytime δεν μου το ασφαλίζει για κάτω από 5.000 ας πούμε ενώ η μέση τιμή πώλησης του είναι κάπου στα 4.000. Θεώρησα ότι σε περίπτωση στραβής θα αρχίσουν τα περί παλαιότητας και δεν θα αποζημιωθω για όλο το ποσο.
Στέφανε, μεγάλη κουβέντα και μεγάλη αλήθεια είπες......Παρότι οι περισσότεροι στραβωνουν τους πάντες...
Ισως απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εβγαλε ποτε η ΡωσίαΜόνο που μας ξύπνησες αναμνήσεις φτάνει , ωραία χρόνια που δεν θα σβησουν ποτέ από την ψυχή μας
Το συγκεκριμένο Lada 1200 το είχε ο πατέρας μου κ ήταν το 1ο του αυτοκίνητο που το πήρε μεταχειρισμένο το '97......λοιπόν...το καπό κ τα πίσω καθήσματα το είχε φορτώσει ξύλα ελιάς (κομμάτια κορμούς για τζάκι) κ ανέβενε την ανηφόρα στα Χανάκια του ΠύργουΙσως απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εβγαλε ποτε η Ρωσία
Ακουραστος εργατης αλλα και στο κυνηγι δεν κολωνε πουθενα αρκει να του εβαζες λιγο βαρος πισω στο πορτμπαγκαζ
Αυτοκινητάκι ή το Lada των 730.000 δρχ.;
H Lada γιορτάζει φέτος 50 χρόνια από τότε που κύλισε από τη γραμμή παραγωγής της Avtovaz το πρώτο μοντέλο της, το VAZ 2101 ή το γνωστό Lada 1200. Από τότε μέχρι και το 1988 κατασκευάστηκαν 4,8 εκατομμύρια οχήματα, ενώ ήταν ένα δημοφιλές αυτοκίνητο και στη χώρα μας.
Ειδικά τη δεκαετία του ’80 κυκλοφόρησαν πάρα πολλά Lada 1200 με το χαρακτηριστικό τετραγωνισμένο σεντάν αμάξωμα (και κάποια ελάχιστα στέισον βάγκον). Έγινε δημοφιλές λόγω της πολύ χαμηλής τιμής του, αφού με πολύ λίγα χρήματα την εποχή εκείνη μπορούσε κανείς να αγοράσει μια «κούρσα» και να χωρέσει όλη την οικογένεια.
Δείτε ακόμα: 50 χρόνια από τη γέννηση του πρώτου Lada
Χαρακτηριστική είναι η διαφήμιση του 1983 με το Lada 1200, η οποία ξεκινούσε λέγοντας «Με τα χρήματά σας αγοράζετε ένα μικρό αυτοκινητάκι ή το Lada». Και συνέχιζε: 1.200 κυβικά, 4 πόρτες, μεγάλο πολυτελές σαλόνι, τεράστιο πορτ μπαγκάζ, δοκιμασμένη αντοχή». Βέβαια στον εξοπλισμό του δεν είχε κανένα απολύτως ίχνος άνεσης, ούτε καν υδραυλικό τιμόνι και ήθελε γερά… μπράτσα για να γίνουν οι μανούβρες. Όμως κόστιζε μόλις 730.000 δραχμές, δηλαδή με σημερινά λεφτά 2.142 ευρώ!
Πληροφοριακά, το Lada 1200 είχε μήκος 4.073 χλστ. και βάρος 956 κιλά, το τετράγωνο σχήμα του είχε αεροδυναμικό συντελεστή 0,43, ενώ το πορτ μπαγκάζ ήταν 385 λτ. Ο κινητήρας των 1.2 λτ. απέδιδε 60 ίππους και 87 Nm ροπής και η κίνηση μεταφερόταν στους πίσω τροχούς μέσω 4τάχυτου κιβωτίου. Η τελική ταχύτητα έφτανε τα 142 χλμ./ώρα και ήθελε αρκετή… προσπάθεια για να τα φτάσει.
Παρακολουθείστε παρακάτω και τη διαφήμιση του Lada 1200 το 1983:
Δεν ειναι κατι καινουργιο το υδρογονο.Εχουν γινει δοκιμες και απο αλλες εταιρειες εδω και χρονια.Το βαζω εδω αν και θελει αλλη κατηγορία .
Ποια ηλεκτρικα και φουτσες μπλε. Εμπορικα παιχνιδια για αρπαχτές .
https://www.autoblog.gr/2021/12/02/h-toyota-parousiazei-epishma-to-gr-yaris-pou-kaiei-ydrogono/
Ναι σίγουρα Γιώργο. Απλά επειδή μας εχουν ζαλίσει τα παπάρια με την ηλεκτροκίνηση και την δήθεν αναγκαιότητά της.Δεν ειναι κατι καινουργιο το υδρογονο.Εχουν γινει δοκιμες και απο αλλες εταιρειες εδω και χρονια.
Αφού χτύπησαν την φτώχεια και πλέον το 1% του πληθυσμού έχει περισσότερο πλούτο από το υπόλοιπο 99% ήρθε η ώρα να προσέξουν και το περιβάλλονΝαι σίγουρα Γιώργο. Απλά επειδή μας εχουν ζαλίσει τα παπάρια με την ηλεκτροκίνηση και την δήθεν αναγκαιότητά της.
Ενα πράμα σαν την καθαρή ενεργεια και την απολιγνιτοποιηση .Και αφου κλείσαμε τα ορυχεια και διώξαμε τον κόσμο ,τώρα ανακαλύψαμε οτι για την ισορροπία του συστήματος είναι αναγκαίο να χρησιμοποιηθούν οι λιγνιτικές μονάδες ,οπότε και παραχωρούμε σε ιδ.σε εταιρεία την εξόρυξη λιγνίτη.
Τι να παρεις στα σοβαρά ...