Τι σημαίνει "καλή κάννη";

Άρη καλημέρα.
Με το θέμα κάνη δεν ψάχνομαι.
Πόσο μάλλον να δώσω και χρήματα για τέστ.
Τις δοκιμές τις έχουν κάνει άλλοι πριν από εμένα και τις έχουν σε δημόσια θέα στο internet ή σε βιβλία.
Ακόμη και να κάνουν όλοι αυτοί λάθος δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από την κάνη μου.
Στις αποστάσεις που τουφεκάω και με τα φυσίγγια που χρησιμοποιώ είμαι ευχαριστημένος.
Δεν μπορώ όμως να δέχομαι πράγματα που παραβιάζουν φυσικούς νόμους :) όπως εντέχνως αφήνει να εννοηθεί ο κ Zoli.
πχ να λέει μικρότερη ανάκρουση και να αποκρύπτει την μικρότερη ταχύτητα.
Εγω δεν ειπα οτι κανει κανενας λαθος, ειπα οτι καλο ειναι οταν εχουμε ανησυχιες να φροντιζουμε να αποκτουμαι οι ιδιοι αποψη με το αναλογο παντα κοστος... Παντα οι εμπειριες ερχονται με κοπο, χρονο και κοστος...
Σεβαστη η αποψη σου...
 
Σωστός

Αν μειώνει το λάκτισμα θεωρώντας όλα τα άλλα σταθερά πάντα μειώνει την αρχική ταχύτητα, όχι τις περισσότερες φορές.
Η μικρότερη παραμόρφωση παίζεται.
Οι ψηλότερες μένουσες που λές.προκύπτουν από την μικρότερη παραμόρφωση, χωρίς να λάβεις υπόψη την μικρότερη αρχική.
Άρα και αυτές παίζονται.
Μιλάμε για αύξηση και μείωση χωρίς να λέμε το πόσο. Μπορεί να είναι αρκετό μπορεί και άνευ ουσίας.

Η καλύτερη κάνη είναι αυτή που όταν συνδιαστεί με το κατάλληλο φυσίγγι έχει την απαιτούμενη διάτρηση και κατανομή στις αποστάσεις που θέλουμε, είτε αυτές είναι 10μ είτε 70μ.
Η καλή κάνη τεστάρεται πάντα στον πίνακα όχι στην θεωρία ...

Σωστός καλημέρα.
Βασίλη οχι πάντα και εξηγώ γιατί. Μια συγκεκριμένη ποσότητα πυριτιδας ΑΝ καει πληρως παράγει την ίδια ποσότητα αεριων άσχετα αν καεί ταχύτερα ή όχι. Η πορεία της καμπύλης των πιεσεων διαφοροποιεί τις αρχικές αλλά οχι υπερβολικά. Ο απότομος κοντός κωνος περιορίζει την πτωση των πιεσεων αμεσως μετα την pmax, αλλα το ειδος της γομωσης σε σχεση με τον αυλο μπορουν καποιες φορές να εξισορροπησουν το αποτέλεσμα. Για παράδειγμα ενω οι στενοι αυλοι κρατάνε ψηλότερα τις πιέσεις με πολλά πλαστικά βύσματα βγάζουν μικρότερες ταχύτητες γιατι το τελικο ισοζυγιο γέρνει υπερ της πιο ανεμποδιστης πορείας στους διευρυμενους αυλους. Σιγουρα οι ψηλότερες μενουσες δεν είναι κανονας, αλλα η σχεση παραμορφωσης. - αεροδυναμικης ισχύει. Οπως σωστα εγραψες παλιοτερα το σημαντικότερο για τις μενουσες είναι για ποσο διάστημα εκτος κάνης μένει η στηλη συμπαγής. Η διάτρηση των σκαγιων δεν έχει πλέον μυστικά. Οσο σκληρότερα και ταχύτερα τοσο μεγαλύτερη διάτρηση. Και εδω υπάρχει μια ισορροπία μεταξυ σκληρότητας και ταχυτητας. Μέχρι ενα οριο παραμορφωσης η ταχύτητα συμβαδίζει με την διάτρηση. Μετα το αντίθετο. Για τις κανες συμφωνώ με τον Νίκο που ρίχνει το βάρος στο φυσιγγιο. Μια λεπτομέρεια, ενα κακο ταίριασμα φυσιγγιου - κάνης, ακυρώνει και τα δύο.
 
Τζονι να σου πω την γνωμη μου.....χωρις να σημαινει οτι πρεπει να συμφωνισεις φιλε!!!
Απλα αυτο πιστευω....χωρις να εχω γνωσεις απο καννες κτλ κτλ....
Παρε την ''χειροτερη'' καννη και αυτην που εσυ θεωρεις καλυτερη... Βαλε ενα ΚΑΛΟ φυσιγγιο μεσα
και δοκιμασε τες....με ιδιο φυσιγγιο....Οι αποκλισεις θα ειναι ελαχιστες εως μηδενικες...
Και το λεω αυτο γιατι ολοι οσοι κατασκευαζουν καννες....πιστευω οτι κανενας απο ολους αυτους
ειναι ασχετος!!!
Πιστευω οτι ''μυστικο'' ειναι στα φυσιγγια παρα στις καννες....Ισως κανω λαθος....αλλα αυτο πιστευω.
Τωρα με τους διευριμενους αυλους....ξεκινησαν απο 18,2 τους εφτασαν στα 18,8-9 δεν ξερω ακριβως
που.....αλλα οτι και αυλο να εχεις.....το καταλληλο φυσιγγιο σου δινει την ''λυση'' και την καλη τουφεκια φιλε!!!!!
Συμφωνώ σε όλα Νίκο ...
Δεν υπάρχει διαφορά από κάνη σε κάνη που να μην μπορεί να εξαλειφθεί από ένα διαφορετικό φυσίγγι.

Είχα γράψει παλιότερα ότι η επόμενη βλητική επανάσταση θα προέλθει από τα φυσίγγια και όχι από τις κάνες (δείτε tungsten).

Σκεφτείτε μόνο αυτό ... ένα σπείρωμα να αλλάξει μια εταιρία τι τζίρος γίνεται από τσοκ.
Μια π@παριά να πουν πχ aging μετάλλων πόσα όπλα θα πουλήσουν κτλ (https://www.metalsupermarkets.com/what-is-metal-aging/)
 
Εγω δεν ειπα οτι κανει κανενας λαθος, ειπα οτι καλο ειναι οταν εχουμε ανησυχιες να φροντιζουμε να αποκτουμαι οι ιδιοι αποψη με το αναλογο παντα κοστος... Παντα οι εμπειριες ερχονται με κοπο, χρονο και κοστος...
Σεβαστη η αποψη σου...
Και η δική σου είναι πάντα σεβαστή Άρη, όπως και όλων ... η δική σου όμως λίγο περισσότερο ...
Όταν ήθελα να αγοράσω τσοκ ρώτησα 2 άτομα και ένας από αυτούς ήσουν εσύ ... δεν ήταν καθόλου τυχαίο.

Εξάλλου αν συμφωνούσαμε όλοι στα πάντα δεν θα υπήρχε ενδιαφέρον :)
 
Βασίλη οχι πάντα και εξηγώ γιατί. Μια συγκεκριμένη ποσότητα πυριτιδας ΑΝ καει πληρως παράγει την ίδια ποσότητα αεριων άσχετα αν καεί ταχύτερα ή όχι. Η πορεία της καμπύλης των πιεσεων διαφοροποιεί τις αρχικές αλλά οχι υπερβολικά. Ο απότομος κοντός κωνος περιορίζει την πτωση των πιεσεων αμεσως μετα την pmax, αλλα το ειδος της γομωσης σε σχεση με τον αυλο μπορουν καποιες φορές να εξισορροπησουν το αποτέλεσμα. Για παράδειγμα ενω οι στενοι αυλοι κρατάνε ψηλότερα τις πιέσεις με πολλά πλαστικά βύσματα βγάζουν μικρότερες ταχύτητες γιατι το τελικο ισοζυγιο γέρνει υπερ της πιο ανεμποδιστης πορείας στους διευρυμενους αυλους. Σιγουρα οι ψηλότερες μενουσες δεν είναι κανονας, αλλα η σχεση παραμορφωσης. - αεροδυναμικης ισχύει. Οπως σωστα εγραψες παλιοτερα το σημαντικότερο για τις μενουσες είναι για ποσο διάστημα εκτος κάνης μένει η στηλη συμπαγής. Η διάτρηση των σκαγιων δεν έχει πλέον μυστικά. Οσο σκληρότερα και ταχύτερα τοσο μεγαλύτερη διάτρηση. Και εδω υπάρχει μια ισορροπία μεταξυ σκληρότητας και ταχυτητας. Μέχρι ενα οριο παραμορφωσης η ταχύτητα συμβαδίζει με την διάτρηση. Μετα το αντίθετο. Για τις κανες συμφωνώ με τον Νίκο που ρίχνει το βάρος στο φυσιγγιο. Μια λεπτομέρεια, ενα κακο ταίριασμα φυσιγγιου - κάνης, ακυρώνει και τα δύο.
Γιατί μπερδεύεις τις πιέσεις μέσα στο φαινόμενο της ανάκρουσης ;
Δεν έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση ... έχουν έμμεση.

Σε ένα κλειστό σύστημα ισχύει πάντα M*V=m*u αρχή διατήρησης ορμής.
Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο και ισχύει κάθε χρονική στιγμή της κίνησης της γόμωσης μέσα στην κάνη.

Όταν κάποιος μιλάει για ανάκρουση (πχ Zoli) πρέπει να μιλάει για το συνολικό χρονικό διάστημα κίνησης των σκαγιών μέσα στην κάνη.
Αλλιώς έπρεπε να αναφέρει ότι η στιγμιαία ανάκρουση σε απόσταση πχ 5mm μπροστά από τον κώνο είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη και σε αυτό και μόνο το σημείο ή τα σημεία. (τυχαία και φανταστικά νούμερα)

Αν μιλάμε λοιπόν για τον συνολικό χρονικό διάστημα κίνησης των σκαγιών μέσα στην κάνη μιλάμε για μέσες τιμές σε αυτό το χρονικό διάστημα.
Εξηγήστε μου λοιπόν εσείς με σταθερά Μ και m πως μπορούμε να πετύχουμε μικρότερη μέση V με μεγαλύτερη μέση u.

Ο κώνος και ο αυλός (το λογικό και αυτό που έχει αποδειχθεί από πειράματα) είναι ότι μικραίνουν έστω και λίγο τις αρχικές ταχύτητες γιατί πολύ απλά αυξάνουν τον όγκο καύσης.
Αν μειωθεί η αρχική τότε μειώνεται και η ανάκρουση. Συμφωνώ.
Είναι ζητούμενο όμως η μείωση της αρχικής για να διαφημίζουμε μειωμένη ανάκρουση ?

Βέβαια έχω ακούσει και το μεγαλύτερες αρχικές με μικρότερη ανάκρουση ... είναι δυνατόν ???
Όλα είναι δυνατά αλλά αλλάζεις και κάτι άλλο και δεν κρατάς όλα τα υπόλοιπα σταθερά ...
 
Η λογική λέει.
Αν κάτι θεωρείται κανόνας αρκεί να βρεις μια περίπτωση που να μην ισχύει για να τον απορρίψεις.
Αν έχεις βρεί 100-1000 περιπτώσεις που να ισχύει κάτι, δεν μπορεί να θεωρηθεί κανόνας, γιατί απλά δεν έχεις εξετάσει όλες τις περιπτώσεις.

Εξαιρέσεις υπάρχουν μόνο στην ορθογραφία όχι στα μαθηματικά. :)
 
Γιατί μπερδεύεις τις πιέσεις μέσα στο φαινόμενο της ανάκρουσης ;
Δεν έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση ... έχουν έμμεση.

Σε ένα κλειστό σύστημα ισχύει πάντα M*V=m*u αρχή διατήρησης ορμής.
Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο και ισχύει κάθε χρονική στιγμή της κίνησης της γόμωσης μέσα στην κάνη.

Όταν κάποιος μιλάει για ανάκρουση (πχ Zoli) πρέπει να μιλάει για το συνολικό χρονικό διάστημα κίνησης των σκαγιών μέσα στην κάνη.
Αλλιώς έπρεπε να αναφέρει ότι η στιγμιαία ανάκρουση σε απόσταση πχ 5mm μπροστά από τον κώνο είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη και σε αυτό και μόνο το σημείο ή τα σημεία. (τυχαία και φανταστικά νούμερα)

Αν μιλάμε λοιπόν για τον συνολικό χρονικό διάστημα κίνησης των σκαγιών μέσα στην κάνη μιλάμε για μέσες τιμές σε αυτό το χρονικό διάστημα.
Εξηγήστε μου λοιπόν εσείς με σταθερά Μ και m πως μπορούμε να πετύχουμε μικρότερη μέση V με μεγαλύτερη μέση u.

Ο κώνος και ο αυλός (το λογικό και αυτό που έχει αποδειχθεί από πειράματα) είναι ότι μικραίνουν έστω και λίγο τις αρχικές ταχύτητες γιατί πολύ απλά αυξάνουν τον όγκο καύσης.
Αν μειωθεί η αρχική τότε μειώνεται και η ανάκρουση. Συμφωνώ.
Είναι ζητούμενο όμως η μείωση της αρχικής για να διαφημίζουμε μειωμένη ανάκρουση ?

Βέβαια έχω ακούσει και το μεγαλύτερες αρχικές με μικρότερη ανάκρουση ... είναι δυνατόν ???
Όλα είναι δυνατά αλλά αλλάζεις και κάτι άλλο και δεν κρατάς όλα τα υπόλοιπα σταθερά ...
Βασίλη σωστα η σχεση πιεσεων και ανακρουσης είναι έμμεση, στην συγκεκριμένη περιπτωση επειδή η επιταχυνση της ανακρουσης είναι μεγαλύτερη ακριβώς μετά την pmax , ο απότομος κωνος επιδρωντας στις πιέσεις παρατείνει την κορύφωση τη επιταχυνσης οπισθοδρομησης του οπλου. Η αισθηση δηλαδή του κλωτσηματος είναι πιο εντονη ( παρα το συνολικο εργο που παραμένει το ίδιο, ) γιατί το παραγόμενο εργο δεν κατανέμεται ομοιόμορφα στο μήκος της κάνης αλλά το κύριο ποσοστό του στο αρχικο τμημα συμπιεσμενο χρονικα. Η αρχη διατηρησης της ορμής και βέβαια ισχύει. Μετράει ομως τις μεσες τιμές ενω η καύση της πυριτιδας έχει ασυνέχειες και σκαμπανεβάσματα που μια πυριτιδα με ομαλότερη καύση σε σχέση με μια άλλη για το ίδιο εργο να δινουν πολυ διαφορετικη αισθηση και αποτέλεσμα.
 
Βασίλη σωστα η σχεση πιεσεων και ανακρουσης είναι έμμεση, στην συγκεκριμένη περιπτωση επειδή η επιταχυνση της ανακρουσης είναι μεγαλύτερη ακριβώς μετά την pmax , ο απότομος κωνος επιδρωντας στις πιέσεις παρατείνει την κορύφωση τη επιταχυνσης οπισθοδρομησης του οπλου. Η αισθηση δηλαδή του κλωτσηματος είναι πιο εντονη ( παρα το συνολικο εργο που παραμένει το ίδιο, ) γιατί το παραγόμενο εργο δεν κατανέμεται ομοιόμορφα στο μήκος της κάνης αλλά το κύριο ποσοστό του στο αρχικο τμημα συμπιεσμενο χρονικα. Η αρχη διατηρησης της ορμής και βέβαια ισχύει. Μετράει ομως τις μεσες τιμές ενω η καύση της πυριτιδας έχει ασυνέχειες και σκαμπανεβάσματα που μια πυριτιδα με ομαλότερη καύση σε σχέση με μια άλλη για το ίδιο εργο να δινουν πολυ διαφορετικη αισθηση και αποτέλεσμα.
Πάλι μπερδεύεις πιέσεις.
Η ερώτηση είναι απλή.
Παίρνω μια κάνη και αφαιρώ υλικό από το εσωτερικό της.
Ρίχνω το ίδιο φυσίγγι πριν και μετά την αφαίρεση του υλικού.

Η τελική ταχύτητα της γόμωσης θα είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη από πριν ;
 
Βασιλη το ξαναγράφω. Οι πιέσεις( ξερω δεν σ'αρέσει να ακούς για αυτές), θα ανεβουν. Η ταχύτητα οχι απαραίτητα. Αν υποθέσουμε πως έχουμε πληρη καυση και στις δύο περιπτώσεις,και η καυση ολοκληρώνεται πριν το στομιο το παραγόμενο εργο είναι ιδιο και στην φαση που έχουμε μονο εκτόνωση των αεριων ( μετα το περας της καύσης), η ανοιχτή κανη λογω μειωμενων τριβων θα βγάλει μεγαλύτερη ταχύτητα.
 
Ρωτησα πριν μερικες μερες εναν μπαρμπα μου, 86 χρονων, για κωνους αυλους τσοκ κτλ. Για τον αυλο μου ειπε οτι ειναι το σουραβλι (φλογερα). Για το τσοκ μου ειπε οτι ειναι ο αερας στις μηχανες για να βαλεις τις μπρος. Για τους κωνου μου ειπε ειναι ενα σχημα σαν το τριγωνο. Αυτος ο μπαρμπας (και δεν ειναι ο μονος) μεχρι προσφατα βαραγε τσιχλες και λαγους με μεγαλη μαεστρια. Εχει ενα πλαγιο laurona habicht, και του εβαζε μεσα ορι φυσιγγι εβρησκε.
Ολα ειναι θεμα μαρκετινγκ και διαφημισης.
 
Πάλι μπερδεύεις πιέσεις.
Η ερώτηση είναι απλή.
Παίρνω μια κάνη και αφαιρώ υλικό από το εσωτερικό της.
Ρίχνω το ίδιο φυσίγγι πριν και μετά την αφαίρεση του υλικού.

Η τελική ταχύτητα της γόμωσης θα είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη από πριν ;
Κύριε κύριε κύριε....μικρότερη‼️
 
Βαρέθηκα να γράφω :) ... ψάξτε μόνοι σας τα παρακάτω

Don Zutz "forcing cone" "backboring"
Eldon Canady "forcing cone" "backboring"
Neil Winston "forcing cone" "backboring"

ή δώστε μου link να διαβάσω και εγώ ...
 
Βασίλη δεν γραφω για προβολή ούτε θελω να κοντραρω κανεναν, μην επιτιθεσαι. Εβαλα πριν ενα ΑΝ. ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ, και αντιλαμβάνεσαι τον συλλογισμο μου. Στο συγκεκριμένο ερώτημα πληρη καυση δεν έχουμε σε πολλές περιπτώσεις και για ποικίλες αιτίες. Για αυτο που ρωτας σε αυτο το φόρουμ κάποιος σκοπευτης ειχε παρει συνέντευξη απο τον ιδιοκτήτη της Perrazzi, που είναι απο τις πιο συντηρητικές βιομηχανίες και δίνει απάντηση , αν και ο ιδιος παράγει οπλα με συμβατικες κυρίως διαστάσεις αυλού.
 
Βασίλη δεν γραφω για προβολή ούτε θελω να κοντραρω κανεναν, μην επιτιθεσαι. Εβαλα πριν ενα ΑΝ. ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ, και αντιλαμβάνεσαι τον συλλογισμο μου. Στο συγκεκριμένο ερώτημα πληρη καυση δεν έχουμε σε πολλές περιπτώσεις και για ποικίλες αιτίες. Για αυτο που ρωτας σε αυτο το φόρουμ κάποιος σκοπευτης ειχε παρει συνέντευξη απο τον ιδιοκτήτη της Perrazzi, που είναι απο τις πιο συντηρητικές βιομηχανίες και δίνει απάντηση , αν και ο ιδιος παράγει οπλα με συμβατικες κυρίως διαστάσεις αυλού.
Δεν επιτίθεμαι Λευτέρη μου.
Ίσα ίσα που σε έχω σε μεγάλη υπόληψη.
Απλά σήμερα είχα άδεια και μου την φάγατε όλη αχαχαα :)
Οι άνθρωποι παραπάνω έκαναν πραγματικές δοκιμές.
Διάβασε και πες μου τι καταλαβαίνεις.
 
Έχω βγάλει τα μάτια μου να διαβάζω και να ψάχνω μιας και ετοιμάζομαι να πειράξω την κάνη μου και πόσο να την πειράξω χωρίς να χασω ταχύτητες κτλ.Συζητωντας με ανθρωπους που κατέχουν και κάποια πράγματα φυσικομαθηματικων για την ακρίβεια Εβγαλα.συμπέρασμα είναι πολλές οι παράμετροι δεν είναι τόσο απλό το Θέμα σίγουρα η επιμηκυνση κώνου μπορει να συμβαλει στο.μαζεμα της ντουφεκιας και οσο αυτή απομακρύνεται από την κανη να δατηρηθουν για λιγο παραπανω οι ταχυτητες καποιων περιφεριακων σκαγιων αλλα των περισοτερων που δεν βρισκονται σε επαφη με τα τοιχωματα της κανης θα χασουν σε ταχυτητα με απλά λόγια αυτο καταλαβα και οτι η ταχύτητα καθε γομωσεις απο την εξοδο της κανης εχει πιο αμεση σχεση με την σχεση αυλου βυσματος παρα κώνου .Οπως και για τα τσακ μου ειπαν οτι τα παράλληλα τμηματα δημιουργουν στροβιλισμους και καποια αλλα που δεν μπορω να εξηγησω και να μη μου φενεται περίεργο οτι ενα εντελως κωνικο τσοκ μπορει να εχει καλυτερα αποτελέσματα εν υποψιν φιλοι και οχι κυνηγοί να ακούσω και τος απόψεις σας
 
Έχω βγάλει τα μάτια μου να διαβάζω και να ψάχνω μιας και ετοιμάζομαι να πειράξω την κάνη μου και πόσο να την πειράξω χωρίς να χασω ταχύτητες κτλ.Συζητωντας με ανθρωπους που κατέχουν και κάποια πράγματα φυσικομαθηματικων για την ακρίβεια Εβγαλα.συμπέρασμα είναι πολλές οι παράμετροι δεν είναι τόσο απλό το Θέμα σίγουρα η επιμηκυνση κώνου μπορει να συμβαλει στο.μαζεμα της ντουφεκιας και οσο αυτή απομακρύνεται από την κανη να δατηρηθουν για λιγο παραπανω οι ταχυτητες καποιων περιφεριακων σκαγιων αλλα των περισοτερων που δεν βρισκονται σε επαφη με τα τοιχωματα της κανης θα χασουν σε ταχυτητα με απλά λόγια αυτο καταλαβα και οτι η ταχύτητα καθε γομωσεις απο την εξοδο της κανης εχει πιο αμεση σχεση με την σχεση αυλου βυσματος παρα κώνου .Οπως και για τα τσακ μου ειπαν οτι τα παράλληλα τμηματα δημιουργουν στροβιλισμους και καποια αλλα που δεν μπορω να εξηγησω και να μη μου φενεται περίεργο οτι ενα εντελως κωνικο τσοκ μπορει να εχει καλυτερα αποτελέσματα εν υποψιν φιλοι και οχι κυνηγοί να ακούσω και τος απόψεις σας
Λίγα λίγα μας τα βγάζεις, από εχθρός των βελτιώσεων ξαφνικά πολυ τέρμα γκάζι βελτίωση ψάχνεις, τι άλλαξε φίλε ;
 
Ποσο να μακρυνω τον κωνο της ςς ψαχνω μη γινει σαν το γουιντσιστερ που ειχα 18.8 που οταν γεμιζα φυσιγγια με ταπα καλδαρα εριχνα και ηθελε μεγαλυτερες προσκοπευσεις απο την ςς με το ιδιο φυσιγγι ιδιογομωσης και ειχα τσαντιστει
 
Επειδή εχω αλλαξει καμια 15αρια οπλα δημητρη στα 4 ειχα κωνους ρεμ 1100 μπερετα 302 μπενελι σεντρο και μπερναντελι βινσετ δεν ειχα δει κατι τραγικο ελεγα να μην πειραξω της ςς αλλα μου την εδωσε και ειπα να την πειραξω εξω από τα δεδομενα αλλα επειδη οσο ζεις μαθαινεις προσπαθω μην ξεφυγω και συλλεγω δεδομενα θα την φτιαξω οχι σε οπλουργο αλλα σε μηχανουργειο με πααγγελια κοπτικο σε μοιρες που θελω και κωνος οσο μηκος βγειι μπηκα παλι στη πριζα για αλχημειες και κοιταω μην τυχόν βγαλω κεντημα αλλα με τη δυναμη φλομπερ θεωροντας δεδομενο οτι μαλλον θα εχω θεμα επαναφορας στα φυσιιγγια χαμηλων πιεσεων το ειχα παθει παλι αλλα δεν με ενδιαφερει αυτο δεν ριχνω πιατακια
 
Back
Top