Antipalevon
Banned
Αφού εσύ το χάλασες, αυτός τι φταίει;Αυτά τράβηξα με τη χραπα χρουπα ,το παίζανε αλεκοιούτε αλλαγή ούτε αρχδ....πιο πολύ στα ΚΤΕΛ ήταν παρά σε μένα
Αφού εσύ το χάλασες, αυτός τι φταίει;Αυτά τράβηξα με τη χραπα χρουπα ,το παίζανε αλεκοιούτε αλλαγή ούτε αρχδ....πιο πολύ στα ΚΤΕΛ ήταν παρά σε μένα
Δεν συμφωνώ. Αυτοί που είναι πραγματικά υπεύθυνοι είναι οι εταιρείες που τα φτιάχνουν. Αυτές βγάζουν και τα περισσότερα χρήματα από την πώληση, έχοντας και το χαμηλότερο κόστος. Μετά είναι οι αντιπροσωπείες που οφείλουν να "αντιπροσωπεύσουν" την κατασκευάστρια εταιρεία στην κάθε χώρα, οι οποίες βγάζουν επίσης περισσότερα χρήματα από τα οπλοπωλεια και στο τέλος είναι τα καταστήματα λιανικής, τα οποία κερδίζουν τις περισσότερες φορές φραγκοδιφραγκα από τη συναλλαγή.Σου λεει ο καταστηματαρχης εγω δε ξερω συνεννοήσου με την αντιπροσωπεια. Τι λες ρε μαλακα, απο σενα το πηρα, εσυ μου το πουλησες και πηρες τα λεφτα μου. Παρτο και βαλτο στον πατο σου
Σου την "έπεσε" δηλαδή;Ο πελάτης με πήρε την επόμενη μέρα τηλέφωνο και μου είπε "το έχω βρει και φθηνότερα σε δύο καταστήματα αλλά θα σε προτιμήσω γιατί σε γουστάρω"!
leo καταλαβαινω τι λες, αλλα ο νομος οριζει τον πωλητη υπευθυνο.Δεν συμφωνώ. Αυτοί που είναι πραγματικά υπεύθυνοι είναι οι εταιρείες που τα φτιάχνουν. Αυτές βγάζουν και τα περισσότερα χρήματα από την πώληση, έχοντας και το χαμηλότερο κόστος. Μετά είναι οι αντιπροσωπείες που οφείλουν να "αντιπροσωπεύσουν" την κατασκευάστρια εταιρεία στην κάθε χώρα, οι οποίες βγάζουν επίσης περισσότερα χρήματα από τα οπλοπωλεια και στο τέλος είναι τα καταστήματα λιανικής, τα οποία κερδίζουν τις περισσότερες φορές φραγκοδιφραγκα από τη συναλλαγή.
Στην Max Gear όπου εργαζομουν πουλαγαμε και όπλα. Τα μόνα όπλα που άξιζε να έχουμε σε στοκ ήταν ότι έβγαινε σε προσφορά από τις αντιπροσωπείες και είχαν φιξ τιμή λόγω διαφήμισης της προσφοράς. Σε οτιδήποτε άλλο δίναμε προσφορά σε πελάτες και φυσικά γινόταν σφαγή με τον ανταγωνισμό. Θυμάμαι μία φορά που μου είχαν ζητήσει προσφορά για ένα αλληλεπιθετο με προτεινόμενη λιανική 2700 ευρώ και είχα βάλει έτσι για το γαμωτο μόνο 50€ κέρδος για το μαγαζί γιατί είχα βαρεθεί να τρώμε άκυρα. Ο πελάτης με πήρε την επόμενη μέρα τηλέφωνο και μου είπε "το έχω βρει και φθηνότερα σε δύο καταστήματα αλλά θα σε προτιμήσω γιατί σε γουστάρω"!
Με ποια λογική ένα κατάστημα να μπει στην διαδικασία να βάλει πλάτη για ένα προϊόν από το οποίο δεν κερδίζει;
Ένα κατάστημα βιολογικών προϊόντων,που θα μου πουλήσει μαρμελάδα ως βιολογική που δεν θα αποδειχθεί έτσι απ' το χημείο που θα αποσταλεί δείγμα απ' το τμήμα εμπορίου τρώει μήνυση κ δικάζεταιΜε ποια λογική ένα κατάστημα να μπει στην διαδικασία να βάλει πλάτη για ένα προϊόν από το οποίο δεν κερδίζει;
7 διαφορετικού τύπου εμπλοκέςΜάβερικ της ΜοσμπεργκΚαλά ρε πατρίδα, χράπα σου χάλασε εσένα ;
Έλεος ...
Ίσως με ένα γυάλισμα στη θαλάμη να λύνονταν όλα τα προβλήματα7 διαφορετικού τύπου εμπλοκέςΜάβερικ της Μοσμπεργκ
Έρχεται κοπάδι φάσσες μπαμ στο κοπάδι τίποτα,πάω για χρακ αρχιδια ,ρε χρακ τίποτα ρε χρακ τίποτα (δεν πήγαινε πίσω)μόλις περνάει το κοπάδι ,ολά οκ
Τι να σου λέω
Όλα τα είχα δοκιμάσειτις 3 τύπου,τις κατάλαβα τις υπόλοιπες 4 έπρεπε να είσαι Τζων ΜπράουνινγκΊσως με ένα γυάλισμα στη θαλάμη να λύνονταν όλα τα προβλήματα
Την ανγχωσες ρε φίλε από τη βιασύνη σού.7 διαφορετικού τύπου εμπλοκέςΜάβερικ της Μοσμπεργκ
Έρχεται κοπάδι φάσσες μπαμ στο κοπάδι τίποτα,πάω για χρακ αρχιδια ,ρε χρακ τίποτα ρε χρακ τίποτα (δεν πήγαινε πίσω)μόλις περνάει το κοπάδι ,ολά οκ
Τι να σου λέω
Μπαμχρακ πίσω χωρίς να πετάξει τον άδειο απ' τη θαλάμηχρουκ μπροστά τον γεμάτο απ' την αποθήκη ξανά πίσω να πετάξω τον γεμάτο μπροστά κ πίσω να πετάξω τον άδειο απ' τη θαλάμη ,που με την πρώτη δεν τον πέταξε,(με την όλη αυτή διαδικασία πέταγε στο έδαφος κ ένα φυσίγγιο απ' την αποθηκη)ξανά μπροστά να γεμίσω τη θαλάμη με γεμάτο απ' την αποθήκηόταν με έβλεπες να ρίχνω αυτό το όλο χάος δεν το αντιλαμβανοσουντόσο γρήγορα έριχνα κ τόσο πολύ είχα εξοικειωθεί με το γαμοοπλοΤην ανγχωσες ρε φίλε από τη βιασύνη σού.
ΟΚ, δεκτόν. Απλά εγώ ποτέ δεν ζήτησα ευθύνες από το κατάστημα όποτε είχα θέματα. Κατευθείαν τηλ στην αντιπροσωπεία. "Έχω αυτό το θέμα, με ποιον οπλουργό συνεργάζεστε να το πάω;"leo καταλαβαινω τι λες, αλλα ο νομος οριζει τον πωλητη υπευθυνο.
Ευθύνη υπάρχει στον πωλητή στο να μεριμνήσει γρήγορα να αποκατασταθεί η βλάβη η η αλλαγή του ελαττωματικού προϊόντος με σωστό.Οι πωλητές τα ακούνε συνήθως, αλλα αυτό είναι λάθος. Δηλαδή όταν αγοράζουμε ενα καινούριο αυτοκίνητο και παρουσιάσει πρόβλημα πάμε στην έκθεση και λέμε στον πωλητή το πρόβλημα; οχι βεβαια πάμε στο σερβις- εξυπηρέτηση πελατών. Ο πωλητής είναι υπευθυνος να κάνει μια τίμια συναλλαγή, να κάνει διερευνηση και να προτείνει συμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη και να παραδόσει στην ώρα του και σε άψογη κατάσταση το προιον. Τώρα αν αυτό βγεί ελλατωματικό,ΔΕΝ ευθύνεται ο πωλητής, αλλά αναλαμβάνει ο αντιπρόσωπος στα πλαίσια της εγγύησης κ.ο.κ. Δυστυχώς όμως σχεδόν πάντα γίνεται αποδέκτης παραπόνων ,ο πωλητής, χωρίς να ευθύνεται.
Κι εγω ετσι εκανα με ενα δικανο αλλα μ' εφαγε το συστημα. Εχω πικρα leo. Και μου αρεσε το μαμημενο πολυ. Ειχα ενθουσιαστει, καταχαρηκα, αλλα εμεινα με τη χαρα. Το οπλο τελικα πουληθηκε, αφου εξηγησα στον αγοραστη και φιλο τι επαιζε και του ειχα αφησει και να το δοκιμασει πρωτα οσο ηθελε. Θεμα ασφαλειας, η αληθεια ειναι, δεν ειχε. Γι αυτο και η δυσκαμψια του συστηματος.ΟΚ, δεκτόν. Απλά εγώ ποτέ δεν ζήτησα ευθύνες από το κατάστημα όποτε είχα θέματα. Κατευθείαν τηλ στην αντιπροσωπεία. "Έχω αυτό το θέμα, με ποιον οπλουργό συνεργάζεστε να το πάω;"
Στα πλαίσια της εξυπηρέτησης του πελάτη ναι θα μεριμνήσει να αποκατασταθεί η βλάβη σίγουρα, αν και σε πολλές εταιρείες σου λέει ο πωλητής παρε τηλ την αντιπροσωπεία κλπ. Το σωστό είναι να δείξει ενδιαφέρον και να ασχοληθεί σαν after sales support, αλλά συνήθως είναι επιφορτισμένος με τόσα πράγματα που η εύκολη λύση είναι να δωσει το τηλ της αντιπροσωπείας. Σκεφτείτε μόνο πόσοι μπαίνουν απλά για βόλτα και οχι για να αγοράσουν στα καταστήματα...Μονο αυτοί φτάνουν...μιλάω εκ πείρας!Ευθύνη υπάρχει στον πωλητή στο να μεριμνήσει γρήγορα να αποκατασταθεί η βλάβη η η αλλαγή του ελαττωματικού προϊόντος με σωστό.
Στα πλαίσια της εξυπηρέτησης του πελάτη ναι θα μεριμνήσει να αποκατασταθεί η βλάβη σίγουρα, αν και σε πολλές εταιρείες σου λέει ο πωλητής παρε τηλ την αντιπροσωπεία κλπ. Το σωστό είναι να δείξει ενδιαφέρον και να ασχοληθεί σαν after sales support, αλλά συνήθως είναι επιφορτισμένος με τόσα πράγματα που η εύκολη λύση είναι να δωσει το τηλ της αντιπροσωπείας. Σκεφτείτε μόνο πόσοι μπαίνουν απλά για βόλτα και οχι για να αγοράσουν στα καταστήματα...Μονο αυτοί φτάνουν...μιλάω εκ πείρας!
Αυτο λεγεται υπευθυνοτητα, αλλα μαλλον ειναι σπανιο σε ζορικες καταστασεις και ξερω περιπτωση που επενεβει εισαγγελεας και με αυτοκινητο και με μηχανη.Επισης πριν χρονια, αυτοκινητο γνωστης Ιαπονεζικης εταιρειας, ειδηκο μοντελο, το πρωτο που εγινε εισαγωγη, το λιωσανε στην αλανα, γυρισανε το κοντερ, πλυσημο, καινουργια λαστιχα γιατι τα λιωσανε και φαινοτανε, και εννοηται ο πωλητης του εδωσε οδηγιες για στρωσιμο.Συγνώμη για το off topic αλλά, αν μου επιτρέπετε να σας πω ότι, επειδή επαγγελματικά βρέθηκα για πολλά χρόνια και στις δύο "όχθες", του πωλητή, αλλά και του υπεύθυνου after sales σε εισαγωγικές εταιρείες (αυτοκινήτων) γνωρίζω άριστα και τις δύο πλευρές.
Όντας "πωλητής" ποτέ δεν έκανα πάσα τον πελάτη στην τεχνική εξυπηρέτηση του εισαγωγέα. Εγώ φρόντιζα τον πελάτη μου (μέσω του after sales της εισαγωγικής) μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημά του. Ο πελάτης εμένα ήξερε, εμένα εμπιστευότανε και εγώ του έλυνα το πρόβλημα. Άλλωστε για μένα (που ήξερα τις διαδικασίες, πρόσωπα και πράγματα) ήταν πολύ ευκολότερο από ότι στον πελάτη.
Όταν έγινα εγώ προϊστάμενος after sales, η πρώτη μου δουλειά ήταν να το διδάξω σε όλους τους πωλητές και συνεργεία του δικτύου και να το απαιτήσω, ότι εκείνοι ήταν απέναντι στον πελάτη και εγώ ήμουν η δική τους υποστήριξή.
Κι εγω σε εισαγωγική εταιρεία αυτοκινήτων δουλεψα για 12 χρόνια περίπου στις πωλήσεις, ευτυχώς όμως σε σχεδον απροβληματιστα αυτοκίνητα, αλλά ότι πρόβλημα εβγαινε πάντα ο υπευθυνος συνεργείου καθάριζε. Συγνώμη κι απο μένα για το off topicΣυγνώμη για το off topic αλλά, αν μου επιτρέπετε να σας πω ότι, επειδή επαγγελματικά βρέθηκα για πολλά χρόνια και στις δύο "όχθες", του πωλητή, αλλά και του υπεύθυνου after sales σε εισαγωγικές εταιρείες (αυτοκινήτων) γνωρίζω άριστα και τις δύο πλευρές.
Όντας "πωλητής" ποτέ δεν έκανα πάσα τον πελάτη στην τεχνική εξυπηρέτηση του εισαγωγέα. Εγώ φρόντιζα τον πελάτη μου (μέσω του after sales της εισαγωγικής) μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημά του. Ο πελάτης εμένα ήξερε, εμένα εμπιστευότανε και εγώ του έλυνα το πρόβλημα. Άλλωστε για μένα (που ήξερα τις διαδικασίες, πρόσωπα και πράγματα) ήταν πολύ ευκολότερο από ότι στον πελάτη.
Όταν έγινα εγώ προϊστάμενος after sales, η πρώτη μου δουλειά ήταν να το διδάξω σε όλους τους πωλητές και συνεργεία του δικτύου και να το απαιτήσω, ότι εκείνοι ήταν απέναντι στον πελάτη και εγώ ήμουν η δική τους υποστήριξή.