Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Για 3 χρόνια έκανα τα κυνήγια μου με ένα Datsun 720 1.6 βενζίνη το οποίο παράλληλα χρησιμοποιούσα και σε αγροτικές εργασίες. Πραγματικός σκύλος. Δεν ζήτησε τίποτα πέρα από τα αναλώσιμα (λάδια, φίλτρα κλπ) αλλά η κατανάλωση του ήταν ασύμφορη. Πουλήθηκε και ήρθε στην κατοχή μου ένα VW Golf 2 1.6 diesel. Αγροτική άδεια (75ε τέλη), 2 καθίσματα και μετατροπή του πίσω χώρου σε φλατ.

Με λάστιχα 4 εποχών (s+m) σε λάσπες, χιόνια, κατσάβραχα με λίγο προσοχή να μη σκαλώσει κάτω με πάει παντού. Σε αυτό βοηθάει βέβαια ότι το διαφορικό του είναι μπλοκε κατά κάποιο ποσοστό (πιθανόν 40-50%). Με κατανάλωση 5-5,5λ/100χλμ ανάλογα την οδήγηση και τα μέρη που με έχει πάει είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

476425729_9351688551593260_2516696718696536879_n.jpg
 
Last edited:
Για 3 χρόνια έκανα τα κυνήγια μου με ένα Datsun 720 1.6 βενζίνη το οποίο παράλληλα χρησιμοποιούσα και σε αγροτικές εργασίες. Πραγματικός σκύλος. Δεν ζήτησε τίποτα πέρα από τα αναλώσιμα (λάδια, φίλτρα κλπ) αλλά η κατανάλωση του ήταν ασύμφορη. Πουλήθηκε και ήρθε στην κατοχή μου ένα VW Golf 2 1.6 diesel. Αγροτική άδεια (75ε τέλη), 2 καθίσματα και μετατροπή του πίσω χώρου σε φλατ.

Με λάστιχα 4 εποχών (s+m) σε λάσπες, χιόνια, κατσάβραχα με λίγο προσοχή να μη σκαλώσει κάτω με πάει παντού. Σε αυτό βοηθάει βέβαια ότι το διαφορικό του είναι μπλοκε κατά κάποιο ποσοστό (πιθανόν 40-50%). Με κατανάλωση 5-5,5λ/100χλμ ανάλογα την οδήγηση και τα μέρη που με έχει πάει είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

View attachment 95790
Ακούγεται υπέροχο!
 
Σήμερα έκανα βόλτα σε άσφαλτο και εκτός δρόμου το καινούριο αμαροκ. Το λιγότερο που θα πω είναι ότι είναι εντυπωσιακό. Ξεκινάω από τα συν. Το αμάξι στην άσφαλτο όχι απλά πάταει καλά ,όχι απλά δε νιώθεις ότι έχει καρότσα αλλά πάει λες και είσαι σε ράγες. Ταυτόχρονα εκτός σε δύσκολα περάσματα με κρεμασμένους τροχούς προχωράει πανεύκολα. Δε νιώθεις το βάρος πουθενά ουτε δυσκολεύεται κάπου. Το σημαντικότερο είναι ότι και ένας άσχετος θα το πάει μακριά εκτός γιατί είναι όλα αυτόματα. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, ωστόσο και πάλι τα 2,25 πλάτος και περίπου 6 μέτρα μήκος εξακολουθούν να φαίνονται. Μεσα οθόνες τα πάντα ψηφιακά σού δείχνει πολλές λεπτομέρειες για τη τετρακίνηση του με εντυπωσιακά γραφικά. Στα μείον αυτή η τεράστια μούρη που εκτός θα δυσκολέψει την ορατότητα αφάνταστα ,όταν ανεβαίνεις ανηφόρα δε βλέπεις καθόλου δρόμο ειδικά αν έχει κ στροφή θες άνθρωπο έξω να σου κάνει κουμάντο. Ίσως έχει κάμερα μπροστά και βλέπεις από εκεί, δε το γνωρίζω. Εντυπωσιακοί χώροι για τη κατηγορία. Η άνεση σε άλλα επίπεδα. Ωστόσο για εκτός διαδρομές σε βουνά με στενά περάσματα δε κάνει. Σε κάμπο θα το ευχαριστηθεί κάποιος. Χώρο να έχει και πλατύ δρόμο. Από αξιοπιστία δε ξέρω τι παίζει. Αλλά αυτός που έχει να δώσει τόσα λεφτά δε νομίζω να πεινάει ούτε να αγχώνεται και πολύ. Το σίγουρο είναι ότι με τέτοιο όχημα δε σκέφτεσαι να το φορτώσεις μπαγκαζια και σκυλιά και να φύγεις για Έβρο πιχι. Όχι δεν θα σε κουράσει αλλά θα το απολαύσεις μπορώ να πω. Πήγαινα με 100 χλμ και είχα την αίσθηση ότι πάω με 60...
 
Back
Top