Φάτε Μάτια Ψάρια!

Αδύναμο-ανύπαρκτο μάρκετινγκ είναι το γιατί.
Aδυναμο μαρκετινγκ στην εποχη του.διαδικτυου? Ποσα μοντελα οπλων βγαινουν και ξερουμε δοκιμες παρουσιασεις πριν καν ερθουν στην ελλαδα? Το προβλημα πιστευω σε αυτην την κατηγορια οπλων ειναι καθαρα το οικονομικο κομματι Θα δου φερω παραδειγμα σε κατι πολυ φθηνο σε σχεση με ενα οπλο.τα τσοκ εδω ντιλερ γνωστης εταιριας τσοκ τα πουλαει στην ελλαδα 40% πανω απο την τιμη καταλογου της κατασκευαστριας εταιριας ,που υποτιθεται οτι τα παιρνει χονδρικη κιολας
 
Ναι Βαγγέλη αδύναμο μάρκετινγκ. Αυτός πιστεύω ότι είναι ο λόγος τη εμπορικής τους αποτυχίας στην Ελλάδα.
Η εταιρεία δεν έχει καταφέρει να φτιάξει το brand name που θα της επέτρεπε να έχει πωλήσεις.
Ελάχιστοι κυνηγοί γνωρίζουν αυτά τα όπλα. Μην κοιτάς που εσύ είσαι γνώστης και τα ξέρεις. Πόσοι κυνηγοί στο πεδίο (όχι στο φόρουμ) τα γνωρίζουν; Ούτε ένας στους 10. Αντίθετα, τα Perazzi λόγου χάρη είναι πολύ πιο γνωστά στο μέσο Έλληνα κυνηγό.

Όσον αφορά τις τιμές πρέπει να σταματήσει αυτή η γκρίνια. Όταν είμαστε μία χώρα πορδή των 10 εκατομμυρίων εξαθλιωμένων δεν υπάρχει περιθώριο για εμπορική ανάπτυξη σε εξειδικευμένα προϊόντα όπως τα σκοπευτικά/κυνηγητικά. Όταν οι πωλήσεις των μαγαζιών είναι πολύ περιορισμένες σε αριθμό δεν μπορεί το κατάστημα να επιβιώσει με το ίδιο περιθώριο κέρδους που έχει ένα ίδιο κατάστημα σε μία μεγάλη χώρα όπως η Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ κλπ.

Και επίσης στο καταναλωτικό κοινό η σχιζοειδώς υπερβολική τιμή δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά το προϊόντος στο κοινό που διαθέτει τα χρήματα αυτά. Απόδειξη είναι ρούχα όπως Hermes και τσάντες Luis Vutton που κοστίζουν εκατοντάδες φορές το ποσό που αξίζουν και παρόλα αυτά πρέπει να βάλεις μέσο κυριολεκτικά για να μπορέσεις να πάρεις το καινούργιο μοντέλο. Αυτά διότι με το σωστό μάρκετινγκ έχουν φτιάξει το απαραίτητο BRAND NAME που τους επιτρέπει να κάνουν ότι θέλουν.
 
Ναι Βαγγέλη αδύναμο μάρκετινγκ. Αυτός πιστεύω ότι είναι ο λόγος τη εμπορικής τους αποτυχίας στην Ελλάδα.
Η εταιρεία δεν έχει καταφέρει να φτιάξει το brand name που θα της επέτρεπε να έχει πωλήσεις.
Ελάχιστοι κυνηγοί γνωρίζουν αυτά τα όπλα. Μην κοιτάς που εσύ είσαι γνώστης και τα ξέρεις. Πόσοι κυνηγοί στο πεδίο (όχι στο φόρουμ) τα γνωρίζουν; Ούτε ένας στους 10. Αντίθετα, τα Perazzi λόγου χάρη είναι πολύ πιο γνωστά στο μέσο Έλληνα κυνηγό.

Όσον αφορά τις τιμές πρέπει να σταματήσει αυτή η γκρίνια. Όταν είμαστε μία χώρα πορδή των 10 εκατομμυρίων εξαθλιωμένων δεν υπάρχει περιθώριο για εμπορική ανάπτυξη σε εξειδικευμένα προϊόντα όπως τα σκοπευτικά/κυνηγητικά. Όταν οι πωλήσεις των μαγαζιών είναι πολύ περιορισμένες σε αριθμό δεν μπορεί το κατάστημα να επιβιώσει με το ίδιο περιθώριο κέρδους που έχει ένα ίδιο κατάστημα σε μία μεγάλη χώρα όπως η Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ κλπ.

Και επίσης στο καταναλωτικό κοινό η σχιζοειδώς υπερβολική τιμή δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά το προϊόντος στο κοινό που διαθέτει τα χρήματα αυτά. Απόδειξη είναι ρούχα όπως Hermes και τσάντες Luis Vutton που κοστίζουν εκατοντάδες φορές το ποσό που αξίζουν και παρόλα αυτά πρέπει να βάλεις μέσο κυριολεκτικά για να μπορέσεις να πάρεις το καινούργιο μοντέλο. Αυτά διότι με το σωστό μάρκετινγκ έχουν φτιάξει το απαραίτητο BRAND NAME που τους επιτρέπει να κάνουν ότι θέλουν.
για τσαντες δεν μπορω να σου απαντησω. Θελω να μου πεις για διαφημιση του carlson,kicks gemini Aυτα τα ξερουν ολοι χωρις καμια διαφημηση Τα ακριβα οπλα τα οποια απο το εργοστασιο εχουν ηψηλη τιμη εδω στην ελλαδα τα στελνουν στο διαστημα Ακριβο οπλο και πολυ γνωστο σε ολους μας ερχεται στην χωρα μας μεσα σε χαρτοκουτο .Ο εδω εισαγωγεας του κοτσαρει μια σχετικα καλη βαλιτσα και 800 ε παραπανω στην.ηδη τσιμπιμενη τιμη του
 
Ο Έλληνας κολλάει σε δυο τρεις μάρκες όπως και στα αυτοκίνητα .
Ναι παναγιωτη .Δεν μπορει ρε φιλε.ομως ενα ντουφεκι μαζι με τα μεταφορικα και τους εκτελωνισμους να σου βγαινει 450 και εσυ να το πουλας 1200ε στον εμπορο
 
Ναι παναγιωτη .Δεν μπορει ρε φιλε.ομως ενα ντουφεκι μαζι με τα μεταφορικα και τους εκτελωνισμους να σου βγαινει 450 και εσυ να το πουλας 1200ε στον εμπορο
Στο εξωτερικό διαφέρει η λιανική;
 
Θελω να μου πεις για διαφημιση του carlson,kicks gemini Aυτα τα ξερουν ολοι χωρις καμια διαφημηση
Γιατί έχεις δει πουθενά καμία διαφήμιση της Hermes και της Luis Vutton;
Το μάρκετινγκ έχει πολλούς τρόπους για να δημιουργήσει brand name. Δεν είναι μόνο τα διαφημιστικά σποτάκια.

Να και ένα διαφημιστικό του Carlon's που μου ζήτησες:

 
Άμα ήξερα θα έλεγα .Αν και με τη δυσκολία αγοράς - εισαγωγής και διάφορα να υπάρχει δεν θα μπορούσαν να επωφεληθούν πολλοί.
Νοτη δυστυχως ζουμε στην χωρα της αρπαχτης Καποτε τις καλες εποχες που υπηρχε χρημα ,καποιοι επωφεληθηκαν και εκαναν παραληλες εισαγωγες σε καραμπινα θρυλο την οποια πουλαγαν 30000 χιλιαρικα κατω απο τον εισαγωγεα .τωρα αυτα δεν γινονται
 
Last edited:
Γιατί έχεις δει πουθενά καμία διαφήμιση της Hermes και της Luis Vutton;
Το μάρκετινγκ έχει πολλούς τρόπους για να δημιουργήσει brand name. Δεν είναι μόνο τα διαφημιστικά σποτάκια.
Στα περιοδικα μοδας γινεται χαμος.και στα πρωιναδικα Αλλα αυτο που συζηταμε ειναι τελειως διαφορετικο
 
Γιατί έχεις δει πουθενά καμία διαφήμιση της Hermes και της Luis Vutton;
Το μάρκετινγκ έχει πολλούς τρόπους για να δημιουργήσει brand name. Δεν είναι μόνο τα διαφημιστικά σποτάκια.

Να και ένα διαφημιστικό του Carlon's που μου ζήτησες:

Στο διαδικτυο ,οπως σου ελεγα σε αναλογο ποσταρισμα παραπανω
 
Back
Top