Φιλόζωοι-Κυνηγοί

  • Thread starter Thread starter Εύη
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αλήθεια ας μου πει κάποιος , τι ευχαρίστηση βρίσκετε όταν πιάνετε στα χέρια σας ένα σκοτωμένο ζωάκι ; τι σπορ είναι αυτό ; τι χόμπι ; .buy buy..buy buy.
Αφαιρείτε ζωές .buy buy..buy buy.
Επίσης δεν φοράνε πια γούνες και δερμάτινα ρούχα γενικά..buy buy..buy buy.
Πολλές φορές βρίσκουμε κυνηγετικά σκυλάκια σε κακή κατάσταση, εγκαταλειμένα από τον κυνηγό ίσως επειδή για κάποιο λόγο έπαψε να τους είναι χρήσιμο. .buy buy..buy buy.

Απορω γιατι μπηκαμε στην διαδικασια να αποδεχθουμε στην σελιδα μας μια Κυρια Φιλοζωικης
που η παρουσια της στο FORYM
ειναι μονο και μονο να συκοφαντει και να αμαυρωνει με τον χειροτερο τροπο
την Κυνηγετικη Οικογενεια του HYNTERLIFE και ολους τους Συναδελφους
που δινουν αγωνα ζωης με προσωπικα εξοδα και χρονο
για την ανατροφη των τετραποδων συντροφων τους που αποτελουν μελη της Οιικογενειας τους
Ειμαστε οι ιδιοι Θηρευτες-Δολοφονοι για την Κυρια
που καθε χρονο πληρωνουμε απο το υστερημα μας για =
1. τον καθαρισμο των βιοτοπων απο σκουπιδια και απορριμματα
2. τον εμπλουτισμο τους με ταιστρες και ποτιστρες των βιοτοπων
3. τις καλλιεργιες και τις δεντροφυτευσεις καμμενων εκτασεων
4. την φυλαξη των δασων τους καλοκαιρινους μηνες οταν αλλοι που δηλωνουν Φιλοζωοι πινουν φραπε στις παραλιες
5. την παρουσια μας σε κατασβεσεις πυρκαγιων
6.τις καταγγελιες στις δασικες υπηρεσιες για παρανομες εκχερσωσεις δασικων εκτασεων και υλοτομισεις
7. τις παρανομες περιφραξεις δασικων εκτασεων
και ποσα αλλες δρασεις για το καλο της χλωριδας και της πανιδας
Δυστυχως δεν θα μπω στην διαδικασια να απολογηθω στην Κυρια γιατι Θηρευω
το εχω κανει στο παρελθον σε ομοιους της
και ακρη δεν εβγαλα οταν αρχησαν την ιδια τρακτικη της αερολογιας και των υβρεων που χρησιμοποιει η Κυρια ποιο πανω
Θα συνιστουσα στους Αγαπητους Συναδελφους Διαχειριστες
να σταματησουν αυτην την κουβεντα εδω γιατι οι χαρακτηρισμοι που χρησιμοποιουνται
παραβιαζουν την καλή λειτουργια του FOROYM και της Προσωπικοτητας μας
εμενα τουλαχιστον με θιγουν και αν συνεχισουν θα χρησιμοποιησω αλλη γλωσσα
Ευχαριστω




 
Κωστα για να λεμε την αληθεια η Κα Ευη δεν ηταν υβριστικη απλος εχει διαφορετικη αποψη , και εμεις οφιλουμε να ριμαστε πανρα ευγενικοι σε ανθρωπους που θελουν να επικοικωνησουν μαζι μας εστω και κατα λαθος .
Αν δεν μπορει να καραλαβει τις αποψεις μας οκ και σε αλλα με υγεια ....το σιγουρο εινσι πως καταλαβε πως εχει να κανει με πολιτισμενους ανθρωπους , και οχι αυτο που θελουν να παρουσιαζουν για μας οι φιλοζωικες και δηθεν " οικολογοι " !!!
 
Αργυρη δεν ξερω αν εχεις βρεθει στο ιδιο τραπεζι με Ανθρωπους φιλοζωικων οργανωσεων
Ιδια και απαραλλακτη ρητορικη για αφαιρεση ζωων -δολοφονιες -αιματα-εγκαταλειψη κυνηγετικων σκυλιων κτλ
Κατα λαθος επικοινωνια εν ετη 2017 δεν υπαρχει πιστεψε με καπου αποσκοπει
 
Αλήθεια ας μου πει κάποιος , τι ευχαρίστηση βρίσκετε όταν πιάνετε στα χέρια σας ένα σκοτωμένο ζωάκι ; τι σπορ είναι αυτό ; τι χόμπι ; .buy buy..buy buy.
Αφαιρείτε ζωές .buy buy..buy buy.
Επίσης δεν φοράνε πια γούνες και δερμάτινα ρούχα γενικά..buy buy..buy buy.
Πολλές φορές βρίσκουμε κυνηγετικά σκυλάκια σε κακή κατάσταση, εγκαταλειμένα από τον κυνηγό ίσως επειδή για κάποιο λόγο έπαψε να τους είναι χρήσιμο. .buy buy..buy buy.

Απορω γιατι μπηκαμε στην διαδικασια να αποδεχθουμε στην σελιδα μας μια Κυρια Φιλοζωικης
που η παρουσια της στο FORYM
ειναι μονο και μονο να συκοφαντει και να αμαυρωνει με τον χειροτερο τροπο
την Κυνηγετικη Οικογενεια του HYNTERLIFE και ολους τους Συναδελφους
που δινουν αγωνα ζωης με προσωπικα εξοδα και χρονο
για την ανατροφη των τετραποδων συντροφων τους που αποτελουν μελη της Οιικογενειας τους
Ειμαστε οι ιδιοι Θηρευτες-Δολοφονοι για την Κυρια
που καθε χρονο πληρωνουμε απο το υστερημα μας για =
1. τον καθαρισμο των βιοτοπων απο σκουπιδια και απορριμματα
2. τον εμπλουτισμο τους με ταιστρες και ποτιστρες των βιοτοπων
3. τις καλλιεργιες και τις δεντροφυτευσεις καμμενων εκτασεων
4. την φυλαξη των δασων τους καλοκαιρινους μηνες οταν αλλοι που δηλωνουν Φιλοζωοι πινουν φραπε στις παραλιες
5. την παρουσια μας σε κατασβεσεις πυρκαγιων
6.τις καταγγελιες στις δασικες υπηρεσιες για παρανομες εκχερσωσεις δασικων εκτασεων και υλοτομισεις
7. τις παρανομες περιφραξεις δασικων εκτασεων
και ποσα αλλες δρασεις για το καλο της χλωριδας και της πανιδας
Δυστυχως δεν θα μπω στην διαδικασια να απολογηθω στην Κυρια γιατι Θηρευω
το εχω κανει στο παρελθον σε ομοιους της
και ακρη δεν εβγαλα οταν αρχησαν την ιδια τρακτικη της αερολογιας και των υβρεων που χρησιμοποιει η Κυρια ποιο πανω
Θα συνιστουσα στους Αγαπητους Συναδελφους Διαχειριστες
να σταματησουν αυτην την κουβεντα εδω γιατι οι χαρακτηρισμοι που χρησιμοποιουνται
παραβιαζουν την καλή λειτουργια του FOROYM και της Προσωπικοτητας μας
εμενα τουλαχιστον με θιγουν και αν συνεχισουν θα χρησιμοποιησω αλλη γλωσσα
Ευχαριστω



Κώστα καλησπέρα. Όλα τα δάχτυλα του χεριού σου δεν έχουν το ίδιο μήκος φίλε. Έτσι όλοι οι κυνηγοί και όλοι οι φιλόζωοι δεν είναι ίδιοι. Η Εύη μιλάει πολύ κόσμια με επιχειρήματα και με επιχειρήματα μιλήσανε και τα υπόλοιπα μέλη. Αν κάποιος ξεφύγει να είσαι σίγουρος ότι θα κάνουμε αυτό που πρέπει. Να είσαι σίγουρος ότι θα προστατέψουμε το φόρουμ!
 
Αργυρη δεν ξερω αν εχεις βρεθει στο ιδιο τραπεζι με Ανθρωπους φιλοζωικων οργανωσεων
Ιδια και απαραλλακτη ρητορικη για αφαιρεση ζωων -δολοφονιες -αιματα-εγκαταλειψη κυνηγετικων σκυλιων κτλ
Κατα λαθος επικοινωνια εν ετη 2017 δεν υπαρχει πιστεψε με καπου αποσκοπει
Δεν αντιλεγω εχεις ενα δικιο, αλλα μην ειμαστε ισοπεδωτικοι κσι σε ολα καχυποπτοι !!!
 
Δεν αντιλεγω εχεις ενα δικιο, αλλα μην ειμαστε ισοπεδωτικοι κσι σε ολα καχυποπτοι !!!
Το κηνηγι ειναι για εμας τροπος ζωης.Ολλοι ειμαστε μελοι ενως κην. συνολου ο καθενας με τις αποψεις του. με τα βιοματατου. Με τις διαφωνιες του.Ετσι ηταν και ετσι θα ειναι ουτε εγω θα σταματισω να ειμαι κηνηγος. ουτε θα απολογουμε σινεχεια για το κηνηγι που ειναι παραλιλο με την ηπαρξη μας στον πλανητη.Ουτε ακουω καποιους που ξαφνικα νομιζουν οτι το κοτοπουλο στο χασαπικο το εκοψαν απο καποιο δεντρο.Για ρωτηστε ολλοι εσεις τους παπουδες σας και τους γονεις σας πως επηβιωσαν στα χωρια τους για μα σας κανουν εσας ανθρωπους της πολης.Και επιτελους λιγο σεβασμο στο φαγιτο.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΙΝΑΕΙ.!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΑΡΟΥΛΟΦΙΛΑ.
 
Παντως θα πω κατι, και μη με παρεξηγησετε. Οπως πχ με καποιους Παναθηναικους μπορεις ανετα να κουβεντιασεις, ενω με καποιους αλλους ουτε καλημερα δε μπορεις να πεις χωρις να μαλωσεις, ετσι συμβαινει και με τους φιλοζωους, αλλα και γενικα με ολους τους Ελληνες. Εχουμε μαθει να μην ακουμε την αλλη αποψη, και το κυριοτερο, να μην μπορουμε να συζητησουμε με επιχειρηματα ακομα και αν διαφωνουμε. Δειτε τι παιζεται στα καναλια, αλλα και στις κατ'ιδιαν συζητησεις, ποσες φορες δεν καταληγουν σε φαγωμαρα και τσακωμους. Με καποιους φιλους που ειναι κατα του κυνηγιου εχω αρκετες φορες διαφωνησει, πολλες φορες ομως καταφεραμε να κανουμε μια χαρα συζητηση. Θα μου πεις, αλλαξε κατι στο πως σκεφτονται ή στο πως σκεφτεσαι; Οχι, αλλα οπως και να το κανουμε η αλλη αποψη ειναι χρησιμη παντα. Αρκει να τη δινουμε σωστο τροπο
 
Το κηνηγι ειναι για εμας τροπος ζωης.Ολλοι ειμαστε μελοι ενως κην. συνολου ο καθενας με τις αποψεις του. με τα βιοματατου. Με τις διαφωνιες του.Ετσι ηταν και ετσι θα ειναι ουτε εγω θα σταματισω να ειμαι κηνηγος. ουτε θα απολογουμε σινεχεια για το κηνηγι που ειναι παραλιλο με την ηπαρξη μας στον πλανητη.Ουτε ακουω καποιους που ξαφνικα νομιζουν οτι το κοτοπουλο στο χασαπικο το εκοψαν απο καποιο δεντρο.Για ρωτηστε ολλοι εσεις τους παπουδες σας και τους γονεις σας πως επηβιωσαν στα χωρια τους για μα σας κανουν εσας ανθρωπους της πολης.Και επιτελους λιγο σεβασμο στο φαγιτο.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΙΝΑΕΙ.!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΑΡΟΥΛΟΦΙΛΑ.
Δεν καταλαβαινω την επιθεση σου αν αναφερεσε στο προσωπο μου. Εγω παντος εχω μαθει να ακουω τον αλλον ασχετος αν μου αρεσει ή οχι ή αν συμφωνω ή διαφωνω μαζι του. Δεν ειμαι ποτε απολυτος !!
 
Εν μέρει ο Κώστας έχει δίκιο διότι από τους "φιλόζωους" αντικυνηγούς έχουμε συνηθίσει σε απόλυτες συμπεριφορές μίσους .Αν τολμούσε κάποιος κυνηγός να έγραφε σε κάποιο "φιλοζωικό" φόρουμ θα τον έπαιρναν στις πέτρες με το καλημέρα , εμείς εδώ ας προσπαθήσουμε να κάνουμε την διαφορά:)
Στην περίπτωση της Εύης δεν είδα ούτε εμμονές ούτε απόλυτες θέσεις και νομίζω θα μπορούσαμε να κάνουμε μια όμορφη κουβέντα με την ¨αντίπερα όχθη".

Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσουμε πως είναι δυνατόν να μας κρίνουν και στο τέλος να μας κατακρίνουν άνθρωποι που καταναλώνουν κρέας και τα παράγωγα του.
Η χώρα μας προετοιμάζεται για το Πάσχα και όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα σφαγιαστούν περίπου 2 εκατομμύρια αρνάκια , κατσικάκια.
Αυτά θα τα πιάσουμε στα χέρια μας για να τα σουβλίσουμε και θα τα φάμε με γλέντια και χαρές.Στο τέλος θα χρειαστούμε και μπόλικες ποσότητες σόδας για να μπορέσουμε να χωνέψουμε το κρέας που εκτρέφουμε για την επιβίωση μας .sarcastic..sarcastic..
Πιθανόν σε κάποια ανάπαυλα της Πασχαλινής κρεοφαγίας να υπάρχουν πολλοί φιλόζωοι που αναρωτιούνται γιατί οι κυνηγοί σκοτώνουν τα άγρια ζώα αφού δεν τα χρειάζονται για την επιβίωσης τους.sarcastic..

Πέραν του κωμικού του όλου πράγματος , εμείς εδώ σαν φόρουμ , οφείλουμε να σεβόμαστε και να ακούμε την διαφορετική άποψη , όσο και αν δεν μας αρέσει.
 
Δεν καταλαβαινω την επιθεση σου αν αναφερεσε στο προσωπο μου. Εγω παντος εχω μαθει να ακουω τον αλλον ασχετος αν μου αρεσει ή οχι ή αν συμφωνω ή διαφωνω μαζι του. Δεν ειμαι ποτε απολυτος !!
Οχι Αργυρη καμια σχεση. Μαζι σου ειμαι;)
 
Συνάδερφοι μην τρελαθούμε κιόλας,μην μπαίνουμε στο τρυπάκι της αντιπαράθεσης.Μιλάμε για δύο διαφορετικούς κόσμους,μιλάμε για άσπρο και μαύρο δεν υπάρχουν κοινά σημεία.Εξάλου η κοπέλα το είπε ξεκάθαρα από λάθος μπήκε στο φόρουμ,άλλο έψαχνε.Τουλάχιστο μην αρπαζόμαστε μεταξύ μας,αφήστε τις διαφωνίες για θέματα κυνηγιού,όπλων και θηραμάτων.Σε αυτό το θέμα όλοι μαζί ήμαστε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
 
Τι είναι Ζωή; Η επιστήμη και ειδικότερα η Bιολογία δεν μπορούν να δώσουν έναν ορισμό. Ούτε πιστεύω και κάποιος άνθρωπος. Έτσι, είναι επιστημονική παραδοχή ότι εφόσον δεν μπορούμε να ορίσουμε τη Ζωή, μπορούμε να την περιγράψουμε μέσα από τις εκδηλώσεις της και έτσι να μπορούμε να διακρίνουμε έναν ζωντανό οργανισμό (που έχει Ζωή δηλαδή) από ένα άβιο αντικείμενο. Οι εκδηλώσεις αυτές σύμφωνα με τη Βιολογία είναι οι εξής επτά: Οι οργανισμοί που θεωρούνται ζωντανοί α)κινούνται, β) τρέφονται, γ) απεκκρίνουν, δ) αναπνέουν, ε) αναπτύσσονται, στ) αναπαράγονται, ζ) εμφανίζουν ερεθιστικότητα.
Καταλήγουμε λοιπόν στο εξής συμπέρασμα, πως όχι μόνο τα πτηνά, τα ψάρια, τα κατσικάκια, τα αρνάκια κλπ και γενικά όσα μας κατηγορούν ότι σκοτώνουμε και τρώμε οι φιλόζωοι έχουν Ζωή, μα και τα φυτά. Όπως σκοτώνεις ένα αρνάκι και το κάνεις παϊδάκια, έτσι το ίδιο είναι όταν ξεριζώνεις το μαρουλάκι και μετά το πετσοκόβεις για να το φας στη σαλάτα, έτσι το ίδιο είναι όταν θερίζεις και το βαμβακάκι για να φτιάξεις τα ρούχα σου κλπ. Άρα το επιχείρημα ότι εμείς αφαιρούμε ζωές και αυτοί όχι δεν ισχύει επιστημονικά. Δυστυχώς μπερδεύονται οι φίλοι μας οι φιλόζωοι, επειδή το μαρουλάκι δεν βελάζει, ούτε το βαμβάκι κελαϊδάει. Επιστημονικές μελέτες όμως έχουν δείξει ότι ακόμα και τα φυτά έχουν συναισθήματα (φαινόμενο Backster) και καταλαβαίνουν το "κακό" που πάμε να τους κάνουμε, πχ να κόψεις ένα φύλλο από ένα λουλούδι.
Συνεπώς τι θα έπρεπε να κάνουμε; Να τρεφόμαστε με άβια ύλη; Με πέτρες; Όλα αυτά είναι αστεία...
Επιπλέον τόσο ανατομικά (οδοντοστοιχία) όσο και στη φυσιολογία του πεπτικού συστήματος του ανθρώπου, είναι εύληπτο και εύπεπτο ένα κομμάτι κρέας, περισσότερο και από μια τροφή φυτικής προέλευσης που περιέχει κυτταρίνη, η οποία δεν απορροφάται από τον ανθρώπινο οργανισμό ειδικά σε μεγάλες ποσότητες. Κοινώς δεν μπορεί ένας άνθρωπος να ζήσει μόνο χορτοφαγικά. Έχω πολύ καλό φίλο, συμφοιτητή, που οικογενειακά δεν τρώνε το κρέας (μόνο το κρέας, παράγωγα και ψάρια τρώνε). Το παιδί στις τελευταίες του εξετάσεις αίματος είχε πολύ χαμηλή την "καλή" χοληστερίνη HDL ακριβώς λόγω έλλειψης απλά του κρέατος. Και τώρα έχει αρχίσει να πίνει μουρουνέλαιο και να τρώει θαλασσινά για να το διορθώσει... (χαμηλή HDL σημαίνει αυξημένος κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων)
Ο Θεός, η Φύση, το Bing Bang, πείτε το όπως θέλει ο καθένας, έχει προσδιορίσει εξ αρχής πως θα τρέφεται κάθε ζωντανός οργανισμός ώστε να επιβιώσει φυσιολογικά, να αναπτυχθεί και να αναπαραχθεί. Εμείς θέλουμε τώρα μέσα από αφελείς ιδεολογίες θα έλεγα, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, να γυρίσουμε τη φυσική αυτή ισορροπία ανάποδα. Το παν στη ζωή είναι το μέτρο. Ούτε αν τρως μόνο κρέας είναι φυσιολογικό, ούτε αν τρως μόνο φυτά είναι καλό. Δεν λέω για ακόμη πιο ακραίους που κάνουν ωμοφαγίες με ρίζες και σπόρους κλπ. Η μεσογειακή διατροφή είναι η ιδανική διατροφή για τον άνθρωπο. Και τα περιέχει όλα.
Τώρα από κει και πέρα, εγώ θα καταλάβω έναν άνθρωπο, που τρώει και το κρέας, αλλά δεν μπορεί (δεν έχει τη διάθεση) είτε να θηρεύσει το κυνήγι και να το φάει, είτε να σκοτώσει πχ το κοτόπουλο. Για το πρώτο θα είναι τυχερός να το γευτεί αν έχει φίλο κυνηγό για το δεύτερο υπάρχουν τα ανάλογα επαγγέλματα για να το κάνουν. Απλώς μην βγαίνει μετά ως τιμητής και αμέμπτου ηθικής. Δεν είναι "αμαρτία" να αποκτάς με τα χέρια σου την τροφή σου. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η αστικοποίηση μας έχει αποτραβήξει από το φυσικό τρόπο ζωής και μέσα σε αυτόν είναι και η θανάτωση του ζώου ώστε να το φάμε. Σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνω τους διάφορους κανιβάλους, κυνηγούς ή μη, που ταλαιπωρούν το ζωντανό. Οφείλουμε η θανάτωση του να είναι ακαριαία και οι συνθήκες εκτροφής του επίσης ενδεδειγμένες.
 
Τι είναι Ζωή; Η επιστήμη και ειδικότερα η Bιολογία δεν μπορούν να δώσουν έναν ορισμό. Ούτε πιστεύω και κάποιος άνθρωπος. Έτσι, είναι επιστημονική παραδοχή ότι εφόσον δεν μπορούμε να ορίσουμε τη Ζωή, μπορούμε να την περιγράψουμε μέσα από τις εκδηλώσεις της και έτσι να μπορούμε να διακρίνουμε έναν ζωντανό οργανισμό (που έχει Ζωή δηλαδή) από ένα άβιο αντικείμενο. Οι εκδηλώσεις αυτές σύμφωνα με τη Βιολογία είναι οι εξής επτά: Οι οργανισμοί που θεωρούνται ζωντανοί α)κινούνται, β) τρέφονται, γ) απεκκρίνουν, δ) αναπνέουν, ε) αναπτύσσονται, στ) αναπαράγονται, ζ) εμφανίζουν ερεθιστικότητα.
Καταλήγουμε λοιπόν στο εξής συμπέρασμα, πως όχι μόνο τα πτηνά, τα ψάρια, τα κατσικάκια, τα αρνάκια κλπ και γενικά όσα μας κατηγορούν ότι σκοτώνουμε και τρώμε οι φιλόζωοι έχουν Ζωή, μα και τα φυτά. Όπως σκοτώνεις ένα αρνάκι και το κάνεις παϊδάκια, έτσι το ίδιο είναι όταν ξεριζώνεις το μαρουλάκι και μετά το πετσοκόβεις για να το φας στη σαλάτα, έτσι το ίδιο είναι όταν θερίζεις και το βαμβακάκι για να φτιάξεις τα ρούχα σου κλπ. Άρα το επιχείρημα ότι εμείς αφαιρούμε ζωές και αυτοί όχι δεν ισχύει επιστημονικά. Δυστυχώς μπερδεύονται οι φίλοι μας οι φιλόζωοι, επειδή το μαρουλάκι δεν βελάζει, ούτε το βαμβάκι κελαϊδάει. Επιστημονικές μελέτες όμως έχουν δείξει ότι ακόμα και τα φυτά έχουν συναισθήματα (φαινόμενο Backster) και καταλαβαίνουν το "κακό" που πάμε να τους κάνουμε, πχ να κόψεις ένα φύλλο από ένα λουλούδι.
Συνεπώς τι θα έπρεπε να κάνουμε; Να τρεφόμαστε με άβια ύλη; Με πέτρες; Όλα αυτά είναι αστεία...
Επιπλέον τόσο ανατομικά (οδοντοστοιχία) όσο και στη φυσιολογία του πεπτικού συστήματος του ανθρώπου, είναι εύληπτο και εύπεπτο ένα κομμάτι κρέας, περισσότερο και από μια τροφή φυτικής προέλευσης που περιέχει κυτταρίνη, η οποία δεν απορροφάται από τον ανθρώπινο οργανισμό ειδικά σε μεγάλες ποσότητες. Κοινώς δεν μπορεί ένας άνθρωπος να ζήσει μόνο χορτοφαγικά. Έχω πολύ καλό φίλο, συμφοιτητή, που οικογενειακά δεν τρώνε το κρέας (μόνο το κρέας, παράγωγα και ψάρια τρώνε). Το παιδί στις τελευταίες του εξετάσεις αίματος είχε πολύ χαμηλή την "καλή" χοληστερίνη HDL ακριβώς λόγω έλλειψης απλά του κρέατος. Και τώρα έχει αρχίσει να πίνει μουρουνέλαιο και να τρώει θαλασσινά για να το διορθώσει... (χαμηλή HDL σημαίνει αυξημένος κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων)
Ο Θεός, η Φύση, το Bing Bang, πείτε το όπως θέλει ο καθένας, έχει προσδιορίσει εξ αρχής πως θα τρέφεται κάθε ζωντανός οργανισμός ώστε να επιβιώσει φυσιολογικά, να αναπτυχθεί και να αναπαραχθεί. Εμείς θέλουμε τώρα μέσα από αφελείς ιδεολογίες θα έλεγα, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, να γυρίσουμε τη φυσική αυτή ισορροπία ανάποδα. Το παν στη ζωή είναι το μέτρο. Ούτε αν τρως μόνο κρέας είναι φυσιολογικό, ούτε αν τρως μόνο φυτά είναι καλό. Δεν λέω για ακόμη πιο ακραίους που κάνουν ωμοφαγίες με ρίζες και σπόρους κλπ. Η μεσογειακή διατροφή είναι η ιδανική διατροφή για τον άνθρωπο. Και τα περιέχει όλα.
Τώρα από κει και πέρα, εγώ θα καταλάβω έναν άνθρωπο, που τρώει και το κρέας, αλλά δεν μπορεί (δεν έχει τη διάθεση) είτε να θηρεύσει το κυνήγι και να το φάει, είτε να σκοτώσει πχ το κοτόπουλο. Για το πρώτο θα είναι τυχερός να το γευτεί αν έχει φίλο κυνηγό για το δεύτερο υπάρχουν τα ανάλογα επαγγέλματα για να το κάνουν. Απλώς μην βγαίνει μετά ως τιμητής και αμέμπτου ηθικής. Δεν είναι "αμαρτία" να αποκτάς με τα χέρια σου την τροφή σου. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η αστικοποίηση μας έχει αποτραβήξει από το φυσικό τρόπο ζωής και μέσα σε αυτόν είναι και η θανάτωση του ζώου ώστε να το φάμε. Σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνω τους διάφορους κανιβάλους, κυνηγούς ή μη, που ταλαιπωρούν το ζωντανό. Οφείλουμε η θανάτωση του να είναι ακαριαία και οι συνθήκες εκτροφής του επίσης ενδεδειγμένες.
Το "λαικ" μου και τα σεβη μου στο απειρο λεβεντη μου
 
Τι είναι Ζωή; Η επιστήμη και ειδικότερα η Bιολογία δεν μπορούν να δώσουν έναν ορισμό. Ούτε πιστεύω και κάποιος άνθρωπος. Έτσι, είναι επιστημονική παραδοχή ότι εφόσον δεν μπορούμε να ορίσουμε τη Ζωή, μπορούμε να την περιγράψουμε μέσα από τις εκδηλώσεις της και έτσι να μπορούμε να διακρίνουμε έναν ζωντανό οργανισμό (που έχει Ζωή δηλαδή) από ένα άβιο αντικείμενο. Οι εκδηλώσεις αυτές σύμφωνα με τη Βιολογία είναι οι εξής επτά: Οι οργανισμοί που θεωρούνται ζωντανοί α)κινούνται, β) τρέφονται, γ) απεκκρίνουν, δ) αναπνέουν, ε) αναπτύσσονται, στ) αναπαράγονται, ζ) εμφανίζουν ερεθιστικότητα.
Καταλήγουμε λοιπόν στο εξής συμπέρασμα, πως όχι μόνο τα πτηνά, τα ψάρια, τα κατσικάκια, τα αρνάκια κλπ και γενικά όσα μας κατηγορούν ότι σκοτώνουμε και τρώμε οι φιλόζωοι έχουν Ζωή, μα και τα φυτά. Όπως σκοτώνεις ένα αρνάκι και το κάνεις παϊδάκια, έτσι το ίδιο είναι όταν ξεριζώνεις το μαρουλάκι και μετά το πετσοκόβεις για να το φας στη σαλάτα, έτσι το ίδιο είναι όταν θερίζεις και το βαμβακάκι για να φτιάξεις τα ρούχα σου κλπ. Άρα το επιχείρημα ότι εμείς αφαιρούμε ζωές και αυτοί όχι δεν ισχύει επιστημονικά. Δυστυχώς μπερδεύονται οι φίλοι μας οι φιλόζωοι, επειδή το μαρουλάκι δεν βελάζει, ούτε το βαμβάκι κελαϊδάει. Επιστημονικές μελέτες όμως έχουν δείξει ότι ακόμα και τα φυτά έχουν συναισθήματα (φαινόμενο Backster) και καταλαβαίνουν το "κακό" που πάμε να τους κάνουμε, πχ να κόψεις ένα φύλλο από ένα λουλούδι.
Συνεπώς τι θα έπρεπε να κάνουμε; Να τρεφόμαστε με άβια ύλη; Με πέτρες; Όλα αυτά είναι αστεία...
Επιπλέον τόσο ανατομικά (οδοντοστοιχία) όσο και στη φυσιολογία του πεπτικού συστήματος του ανθρώπου, είναι εύληπτο και εύπεπτο ένα κομμάτι κρέας, περισσότερο και από μια τροφή φυτικής προέλευσης που περιέχει κυτταρίνη, η οποία δεν απορροφάται από τον ανθρώπινο οργανισμό ειδικά σε μεγάλες ποσότητες. Κοινώς δεν μπορεί ένας άνθρωπος να ζήσει μόνο χορτοφαγικά. Έχω πολύ καλό φίλο, συμφοιτητή, που οικογενειακά δεν τρώνε το κρέας (μόνο το κρέας, παράγωγα και ψάρια τρώνε). Το παιδί στις τελευταίες του εξετάσεις αίματος είχε πολύ χαμηλή την "καλή" χοληστερίνη HDL ακριβώς λόγω έλλειψης απλά του κρέατος. Και τώρα έχει αρχίσει να πίνει μουρουνέλαιο και να τρώει θαλασσινά για να το διορθώσει... (χαμηλή HDL σημαίνει αυξημένος κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων)
Ο Θεός, η Φύση, το Bing Bang, πείτε το όπως θέλει ο καθένας, έχει προσδιορίσει εξ αρχής πως θα τρέφεται κάθε ζωντανός οργανισμός ώστε να επιβιώσει φυσιολογικά, να αναπτυχθεί και να αναπαραχθεί. Εμείς θέλουμε τώρα μέσα από αφελείς ιδεολογίες θα έλεγα, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, να γυρίσουμε τη φυσική αυτή ισορροπία ανάποδα. Το παν στη ζωή είναι το μέτρο. Ούτε αν τρως μόνο κρέας είναι φυσιολογικό, ούτε αν τρως μόνο φυτά είναι καλό. Δεν λέω για ακόμη πιο ακραίους που κάνουν ωμοφαγίες με ρίζες και σπόρους κλπ. Η μεσογειακή διατροφή είναι η ιδανική διατροφή για τον άνθρωπο. Και τα περιέχει όλα.
Τώρα από κει και πέρα, εγώ θα καταλάβω έναν άνθρωπο, που τρώει και το κρέας, αλλά δεν μπορεί (δεν έχει τη διάθεση) είτε να θηρεύσει το κυνήγι και να το φάει, είτε να σκοτώσει πχ το κοτόπουλο. Για το πρώτο θα είναι τυχερός να το γευτεί αν έχει φίλο κυνηγό για το δεύτερο υπάρχουν τα ανάλογα επαγγέλματα για να το κάνουν. Απλώς μην βγαίνει μετά ως τιμητής και αμέμπτου ηθικής. Δεν είναι "αμαρτία" να αποκτάς με τα χέρια σου την τροφή σου. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η αστικοποίηση μας έχει αποτραβήξει από το φυσικό τρόπο ζωής και μέσα σε αυτόν είναι και η θανάτωση του ζώου ώστε να το φάμε. Σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνω τους διάφορους κανιβάλους, κυνηγούς ή μη, που ταλαιπωρούν το ζωντανό. Οφείλουμε η θανάτωση του να είναι ακαριαία και οι συνθήκες εκτροφής του επίσης ενδεδειγμένες.
γιατρε μου τα σεβη μου
 
Τι είναι Ζωή; Η επιστήμη και ειδικότερα η Bιολογία δεν μπορούν να δώσουν έναν ορισμό. Ούτε πιστεύω και κάποιος άνθρωπος. Έτσι, είναι επιστημονική παραδοχή ότι εφόσον δεν μπορούμε να ορίσουμε τη Ζωή, μπορούμε να την περιγράψουμε μέσα από τις εκδηλώσεις της και έτσι να μπορούμε να διακρίνουμε έναν ζωντανό οργανισμό (που έχει Ζωή δηλαδή) από ένα άβιο αντικείμενο. Οι εκδηλώσεις αυτές σύμφωνα με τη Βιολογία είναι οι εξής επτά: Οι οργανισμοί που θεωρούνται ζωντανοί α)κινούνται, β) τρέφονται, γ) απεκκρίνουν, δ) αναπνέουν, ε) αναπτύσσονται, στ) αναπαράγονται, ζ) εμφανίζουν ερεθιστικότητα.
Καταλήγουμε λοιπόν στο εξής συμπέρασμα, πως όχι μόνο τα πτηνά, τα ψάρια, τα κατσικάκια, τα αρνάκια κλπ και γενικά όσα μας κατηγορούν ότι σκοτώνουμε και τρώμε οι φιλόζωοι έχουν Ζωή, μα και τα φυτά. Όπως σκοτώνεις ένα αρνάκι και το κάνεις παϊδάκια, έτσι το ίδιο είναι όταν ξεριζώνεις το μαρουλάκι και μετά το πετσοκόβεις για να το φας στη σαλάτα, έτσι το ίδιο είναι όταν θερίζεις και το βαμβακάκι για να φτιάξεις τα ρούχα σου κλπ. Άρα το επιχείρημα ότι εμείς αφαιρούμε ζωές και αυτοί όχι δεν ισχύει επιστημονικά. Δυστυχώς μπερδεύονται οι φίλοι μας οι φιλόζωοι, επειδή το μαρουλάκι δεν βελάζει, ούτε το βαμβάκι κελαϊδάει. Επιστημονικές μελέτες όμως έχουν δείξει ότι ακόμα και τα φυτά έχουν συναισθήματα (φαινόμενο Backster) και καταλαβαίνουν το "κακό" που πάμε να τους κάνουμε, πχ να κόψεις ένα φύλλο από ένα λουλούδι.
Συνεπώς τι θα έπρεπε να κάνουμε; Να τρεφόμαστε με άβια ύλη; Με πέτρες; Όλα αυτά είναι αστεία...
Επιπλέον τόσο ανατομικά (οδοντοστοιχία) όσο και στη φυσιολογία του πεπτικού συστήματος του ανθρώπου, είναι εύληπτο και εύπεπτο ένα κομμάτι κρέας, περισσότερο και από μια τροφή φυτικής προέλευσης που περιέχει κυτταρίνη, η οποία δεν απορροφάται από τον ανθρώπινο οργανισμό ειδικά σε μεγάλες ποσότητες. Κοινώς δεν μπορεί ένας άνθρωπος να ζήσει μόνο χορτοφαγικά. Έχω πολύ καλό φίλο, συμφοιτητή, που οικογενειακά δεν τρώνε το κρέας (μόνο το κρέας, παράγωγα και ψάρια τρώνε). Το παιδί στις τελευταίες του εξετάσεις αίματος είχε πολύ χαμηλή την "καλή" χοληστερίνη HDL ακριβώς λόγω έλλειψης απλά του κρέατος. Και τώρα έχει αρχίσει να πίνει μουρουνέλαιο και να τρώει θαλασσινά για να το διορθώσει... (χαμηλή HDL σημαίνει αυξημένος κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων)
Ο Θεός, η Φύση, το Bing Bang, πείτε το όπως θέλει ο καθένας, έχει προσδιορίσει εξ αρχής πως θα τρέφεται κάθε ζωντανός οργανισμός ώστε να επιβιώσει φυσιολογικά, να αναπτυχθεί και να αναπαραχθεί. Εμείς θέλουμε τώρα μέσα από αφελείς ιδεολογίες θα έλεγα, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, να γυρίσουμε τη φυσική αυτή ισορροπία ανάποδα. Το παν στη ζωή είναι το μέτρο. Ούτε αν τρως μόνο κρέας είναι φυσιολογικό, ούτε αν τρως μόνο φυτά είναι καλό. Δεν λέω για ακόμη πιο ακραίους που κάνουν ωμοφαγίες με ρίζες και σπόρους κλπ. Η μεσογειακή διατροφή είναι η ιδανική διατροφή για τον άνθρωπο. Και τα περιέχει όλα.
Τώρα από κει και πέρα, εγώ θα καταλάβω έναν άνθρωπο, που τρώει και το κρέας, αλλά δεν μπορεί (δεν έχει τη διάθεση) είτε να θηρεύσει το κυνήγι και να το φάει, είτε να σκοτώσει πχ το κοτόπουλο. Για το πρώτο θα είναι τυχερός να το γευτεί αν έχει φίλο κυνηγό για το δεύτερο υπάρχουν τα ανάλογα επαγγέλματα για να το κάνουν. Απλώς μην βγαίνει μετά ως τιμητής και αμέμπτου ηθικής. Δεν είναι "αμαρτία" να αποκτάς με τα χέρια σου την τροφή σου. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η αστικοποίηση μας έχει αποτραβήξει από το φυσικό τρόπο ζωής και μέσα σε αυτόν είναι και η θανάτωση του ζώου ώστε να το φάμε. Σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνω τους διάφορους κανιβάλους, κυνηγούς ή μη, που ταλαιπωρούν το ζωντανό. Οφείλουμε η θανάτωση του να είναι ακαριαία και οι συνθήκες εκτροφής του επίσης ενδεδειγμένες.
...Έγραψες, doctor ..... ή μαλλον καλύτερα, ζωγράφισες!
 
Κυνηγοί, τα χαϊδεμένα παιδιά του πολιτικού συστήματος σε ρόλο περιβαλλοντικού διαχειριστή;


Γράφει: Γιώργος Μουργής


Οι σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον με την κλιματική αλλαγή, την υπερθέρμανση του πλανήτη, την αλόγιστη χρήση των φυσικών πόρων, την καταστροφή της χλωρίδας, των δασών, την ανεξέλεγκτη υπεραλίευση και την καταστροφή της πανίδας έπαψαν από καιρό να αποτελούν πηγές έμμεσης οικολογικής καταστροφής.

Οι κρίκοι στην αλυσίδα της ζωής – όπως συνηθίσαμε να λέμε- συνεχώς αποδυναμώνονται εξαιτίας της ανθρωπινής παρέμβασης, φτάνοντας σε καταστροφικά σημεία, αποσαθρώνοντας κομβικά στοιχεία του ιστού της ίδιας της ζωής και της συνέχειας της.

Αν αναλογιστούμε το αποτέλεσμα αυτής της συνεχιζόμενης καταστροφής των αλληλένδετων κρίκων, εύκολα συμπεραίνουμε πόσο κοντά είμαστε στην κατάρρευση του εύθραυστου πλέον ιστού που μας περιβάλει, εξαιτίας της ανθρώπινης παρέμβασης σε όλο το πολυεπίπεδο σύστημα ισορροπίας του πλανήτη και σε ό,τι αφορά την αληθινή – φυσική και άρρηκτη αλληλεπίδραση μεταξύ των ίδιων υποσυστημάτων που το αποτελούν.

Στο ερώτημα αν υπάρχει πιθανότητα να μη διαρραγεί ο ιστός της ζωής αν εξακολουθήσουμε να καταστρέφουμε την αλυσίδα η απάντηση είναι προφανώς μονολεκτική. Όσο καταστρέφεις έναν κρίκο με παρεμβάσεις σε χλωρίδα και πανίδα τόσο δουλεύεις για τη συνολική κατάρρευση του συστήματος ακόμα και αν υποθετικά ελπίζει κάποιος στην αναγέννηση του οικοσυστήματος με φυσικό τρόπο.

Μπορεί όμως κάποιος να δίνει βάση σε μια τέτοια υπόθεση όταν για παράδειγμα αφαιρείς μαζικά τη ζωή -για να ακριβολογούμε σκοτώνεις- τα ζώα έστω και μέσα από κανόνες (;) που προβλέπονται από ειδικές νομοθεσίες και για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους;

Το κυνήγι, αν και νόμιμη ως δραστηριότητα, απειλεί τα είδη που θηρεύονται -και όχι μόνο- εξαιτίας μιας αλόγιστης υπερεκμετάλλευσης θέτοντας σε μόνιμο κίνδυνο τη διατήρηση της βιοποικιλότητας. Η έκταση που λαμβάνει στη χώρα μας, σε συνδυασμό με την έλλειψη αυστηρών ελέγχων και συστηματικής παρακολούθησης εντείνουν τις αρνητικές επιπτώσεις στη ζωή της βιοποικιλότητας και η συνολική σημερινή ανεπάρκεια των μηχανισμών αποτελεσματικής προστασίας της ελληνικής φύσης και των οικοσυστημάτων της θέτει σε άμεσο κίνδυνο τον ιστό της ζωής.



Τα χαϊδεμένα παιδιά του πολιτικού συστήματος

Η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία -ασχολείται σταθερά με το ζήτημα του κυνηγιού και της λαθροθηρίας από την ίδρυσή της το 1982- μεταξύ άλλων χαρακτηριστικά αναφέρει:

«Το κυνήγι θα πρέπει να υπόκειται σε αυστηρούς κανονισμούς ώστε να εξασφαλίζεται η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των θηρεύσιμων ειδών, με απώτερο στόχο να μην υποθηκεύονται οι ευρωπαϊκοί και εθνικοί στόχοι για τη βιοποικιλότητα. Για τον λόγο αυτό απαιτείται ένα νέο, ολοκληρωμένο και σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο για το κυνήγι. Ένα νέο πλαίσιο που θα αποτελέσει σημαντικό βήμα για την προστασία και τη βιώσιμη χρήση των βιολογικών πόρων της Ελλάδας».

Το πρόσφατο νομοσχέδιο με το οποίο υποθετικά ρυθμίστηκε το πλαίσιο για τους όρους και τις συνθήκες του κυνηγιού στη χώρα μας δεν στάθηκε ικανό να λύσει τα χρόνια προβλήματα προστασίας της βιοποικιλότητας στο τόπο μας και της αντιμετώπισης ζωτικών θεμάτων στη λειτουργία και τη θέσπιση ουσιαστικών κανόνων.

Η μόνιμη αμφισβήτηση όλων των παραπάνω όπως και κάθε επιστημονικής προσέγγισης ή μελέτης για τα καταστροφικό αποτελέσματα του κυνηγιού από όσους ενεργά συμμετέχουν στη μαζική εξόντωση ζώων και πουλιών αυτή την περίοδο ή την αποδεδειγμένη και επιστημονικά πλέον μόλυνση των οικοσυστημάτων με μόλυβδο -στις 20 Αυγούστου άρχισε νόμιμα η επίσημη κυνηγητική περίοδος, μιας και η παράνομη λαθροθηρία διαρκεί όλο το χρόνο- βρίσκει σύμμαχο τα διάφορα οικονομικά συμφέροντα μαζί με το πολιτικό σύστημα.

Τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα δεν αποτελούν μια θεωρητική αναφορά καθώς ο ετήσιος τζίρος από την κυνηγετική δραστηριότητα πλησιάζει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ.

Ταυτόχρονα οι κυνηγοί παραδοσιακά αποτελούν μια μεγάλη δεξαμενή -τριακοσίων χιλιάδων- ψηφοφόρων για όλα τα αστικά – παραδοσιακά, ή μη, κόμματα και ως τέτοια ομάδα μόνιμα αντιμετωπίζονται, αποτελώντας τα χαϊδεμένα παιδιά του πολιτικού συστήματος. :eek::eek:

Μάλιστα ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σωκράτης Φάμελος από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του έγινε ο προστάτης των κυνηγών και ο πλέον αγαπητός στην κυνηγητική κοινότητα από όλους όσους πέρασαν μέχρι σήμερα, κάνοντάς τους όλα τα χατίρια, σηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων σε οικολογικές, αντικυνηγητικές και φιλοζωικές οργανώσεις.

Το κλίμα ευφορίας και ευχαρίστησης που επικρατεί στους κυνηγούς ολόκληρης της χώρας είναι ενδεικτικό σχεδόν σε κάθε ανακοίνωση που βγάζει η Κυνηγετική Συνομοσπονδία Ελλάδας (ΚΣΕ):

«Η υπογραφείσα από τον υπουργό αναπληρωτή κ. Φάμελλο ρυθμιστική απόφαση για την περίοδο 2017-2018 με την οποία επαναλαμβάνεται η ρυθμιστική της προηγούμενης περιόδου, πέρα από ορισμένες ειδικές ρυθμίσεις για τον αγριόχοιρο, αποδεικνύει κατά τρόπο σαφή ότι ο κ. Φάμελλος δεν υιοθέτησε ουδεμία περικοπή από το πλήθος των παντελώς ατεκμηρίωτων περικοπών και περιορισμών της θήρας που ζητούν σε κάθε ευκαιρία οι αντικυνηγετικές ΜΚΟ, πράγμα για το οποίο οι κυνηγοί ευχαριστούν ιδιαίτερα τον κ. Υπουργό».

Το ίδιο και το αυτό κλίμα ευφορίας και ικανοποίησης με δημόσιες ευχαριστίες προς τον Φάμελλο συναντάμε κατά καιρούς σε διάφορες ανακοινώσεις τοπικών κυνηγετικών συλλόγων όπως και σε τίτλους επαρχιακών εφημερίδων.

Χαρακτηριστικός ήταν ο τίτλος της εφημερίδας «Ελευθερία» της Λάρισας που έγραψε «Πυρ κατά βούληση…» ή το ρεπορτάζ της «Ύπαιθρος Χώρα» με τίτλο «Στο πλευρό Φάμελλου η κυνηγετική Θεσσαλίας».



Το κυνήγι ως εργαλείο περιβαλλοντικής διαχείρισης

Τα «δώρα» προς τους κυνηγούς, του αναπληρωτή ΥΠΕΝ, δεν σταματούν τελικά μόνο στο γεγονός ότι δεν έγινε καμία περικοπή στον αριθμό των ειδών που θηρεύονται ή στη κυνηγετική περίοδο, η οποία γίνεται λάστιχο με τη χρονική διάρκειά της, αλλά συμπληρώθηκαν και με τις δηλώσεις του ίδιου του Σ. Φάμελλου, σύμφωνα με τις οποίες «Το κυνήγι έχει ρόλο ρυθμιστή στην διατήρηση του οικοσυστήματος».

Έτσι ακριβώς βρίσκουμε και στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο με τίτλο «Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038»(Εθνική Στρατηγική για τα Δάση) το άρθρο «03 – Μεσογειακή Δασοπονία» που αναφέρει μεταξύ άλλων σε μία πρόταση: «Η αναγνώριση του ρόλου της θήρας ως εργαλείο περιβαλλοντικής διαχείρισης».

Χαρακτηριστικός είναι ο διάλογος με τα σχόλια που ακολουθούν το συγκεκριμένο άρθρο της διαβούλευσης, με τις έντονες ενστάσεις όπως διατυπώνονται, στη λογική που επιδιώκει να εδραιώσει το κυνήγι ως θετικό ρυθμιστικό παράγοντα του περιβάλλοντος.

Ελπίζαμε ότι όχι μόνο δεν θα βλέπαμε ένα τέτοιο άρθρο αλλά τουναντίον μέσα στο σχέδιο ανάπτυξης των δασών στην κατακαμένη χώρα θα διακρίναμε την ελάχιστη ευαισθησία της σημερινής κυβέρνησης που θα υιοθετούσε ως πολιτική θέση τη στρατηγική επιδίωξη για τη σταδιακή απαγόρευση του κυνηγιού στην Ελλάδα.

Η θανάτωση των ζώων ως ψυχαγωγικό άθλημα αποτελεί απειλή τόσο για τα θηρεύσιμα όσο και τα μη θηρεύσιμα και προστατευόμενα είδη, διαρρηγνύοντας τη ζωική αλυσίδα, καταστρέφοντας φυσικό περιβάλλον και βιοποικιλότητα με απρόβλεπτες συνέπειες για την ίδια τη ζωή του τόπου μας.


Ο ισχυρισμός ότι το κυνήγι αποτελεί μέσο διαχείρισης και ρυθμιστικός παράγοντας των δασών και της άγριας πανίδας, αποτελεί στοιχείο μικροκομματικής σκοπιμότητας και πολιτικής εκμετάλλευσης, όσες μελέτες κι αν εκπονούνται από τις κυνηγετικές οργανώσεις, οι οποίες μάλιστα για τους παραπάνω λόγους πολλές φορές υιοθετούνται από τα αρμόδια υπουργεία όπως προτείνονται από μια συγκεκριμένη μερίδα πολιτευτών, δημοτικών και περιφερειακών αρχόντων, για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους.

Το αναφέρετο δικαίωμα των πολιτών για μια αυθεντική συνάντηση με τη φύση και τον αληθινό πλούτο των βουνών και των προστατευόμενων περιοχών, χωρίς να διαταράσσεται η βιοποικιλότητα, με σεβασμό στους πληθυσμούς των άγριων ζώων και πουλιών αποτελεί υποθήκη συνέχειας και συνύπαρξης με όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.

Η προσπάθεια να εμφανιστούν κυνηγοί και κυνήγι ως «διαχειριστές» της φύσης ή των προστατευόμενων περιοχών αποτελεί προσπάθεια να κρυφτεί η κακοποίηση ως συμπεριφορά σε ζώα και φύση ενώ ταυτόχρονα «το κυνήγι είναι απλώς ένα ανήθικο χόμπι που καμία σχέση δεν έχει με την επιβίωση παρά μόνο το οικονομικό όφελος για το κράτος και την κυνηγετική βιομηχανία».

Ή αλλιώς το «Πυρ κατά βούληση» επιβεβαιώνει άλλη μια φορά πως «το σπορ της δολοφονίας ζώων πρέπει να απαγορευθεί» καθώς οι λαθροκυνηγοί είναι υπεύθυνοι για την ανεξέλεγκτη εξαφάνιση προστατευόμενων ειδών, ενώ οι κυνηγοί έχουν συμβάλλει σχεδόν στην εξαφάνιση των φυσικών θηρευτών διαταράσσοντας την ισορροπία των οικοσυστήματων με αποτέλεσμα από τη μια να έχουμε ανεξέλεγκτο υπερπληθυσμό άγριων ζώων και από την άλλη τη συρρίκνωση υγιών οικοσυστημάτων. :eek::eek:
 
Κυνηγοί, τα χαϊδεμένα παιδιά του πολιτικού συστήματος σε ρόλο περιβαλλοντικού διαχειριστή;


Γράφει: Γιώργος Μουργής


Οι σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον με την κλιματική αλλαγή, την υπερθέρμανση του πλανήτη, την αλόγιστη χρήση των φυσικών πόρων, την καταστροφή της χλωρίδας, των δασών, την ανεξέλεγκτη υπεραλίευση και την καταστροφή της πανίδας έπαψαν από καιρό να αποτελούν πηγές έμμεσης οικολογικής καταστροφής.

Οι κρίκοι στην αλυσίδα της ζωής – όπως συνηθίσαμε να λέμε- συνεχώς αποδυναμώνονται εξαιτίας της ανθρωπινής παρέμβασης, φτάνοντας σε καταστροφικά σημεία, αποσαθρώνοντας κομβικά στοιχεία του ιστού της ίδιας της ζωής και της συνέχειας της.

Αν αναλογιστούμε το αποτέλεσμα αυτής της συνεχιζόμενης καταστροφής των αλληλένδετων κρίκων, εύκολα συμπεραίνουμε πόσο κοντά είμαστε στην κατάρρευση του εύθραυστου πλέον ιστού που μας περιβάλει, εξαιτίας της ανθρώπινης παρέμβασης σε όλο το πολυεπίπεδο σύστημα ισορροπίας του πλανήτη και σε ό,τι αφορά την αληθινή – φυσική και άρρηκτη αλληλεπίδραση μεταξύ των ίδιων υποσυστημάτων που το αποτελούν.

Στο ερώτημα αν υπάρχει πιθανότητα να μη διαρραγεί ο ιστός της ζωής αν εξακολουθήσουμε να καταστρέφουμε την αλυσίδα η απάντηση είναι προφανώς μονολεκτική. Όσο καταστρέφεις έναν κρίκο με παρεμβάσεις σε χλωρίδα και πανίδα τόσο δουλεύεις για τη συνολική κατάρρευση του συστήματος ακόμα και αν υποθετικά ελπίζει κάποιος στην αναγέννηση του οικοσυστήματος με φυσικό τρόπο.

Μπορεί όμως κάποιος να δίνει βάση σε μια τέτοια υπόθεση όταν για παράδειγμα αφαιρείς μαζικά τη ζωή -για να ακριβολογούμε σκοτώνεις- τα ζώα έστω και μέσα από κανόνες (;) που προβλέπονται από ειδικές νομοθεσίες και για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους;

Το κυνήγι, αν και νόμιμη ως δραστηριότητα, απειλεί τα είδη που θηρεύονται -και όχι μόνο- εξαιτίας μιας αλόγιστης υπερεκμετάλλευσης θέτοντας σε μόνιμο κίνδυνο τη διατήρηση της βιοποικιλότητας. Η έκταση που λαμβάνει στη χώρα μας, σε συνδυασμό με την έλλειψη αυστηρών ελέγχων και συστηματικής παρακολούθησης εντείνουν τις αρνητικές επιπτώσεις στη ζωή της βιοποικιλότητας και η συνολική σημερινή ανεπάρκεια των μηχανισμών αποτελεσματικής προστασίας της ελληνικής φύσης και των οικοσυστημάτων της θέτει σε άμεσο κίνδυνο τον ιστό της ζωής.



Τα χαϊδεμένα παιδιά του πολιτικού συστήματος

Η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία -ασχολείται σταθερά με το ζήτημα του κυνηγιού και της λαθροθηρίας από την ίδρυσή της το 1982- μεταξύ άλλων χαρακτηριστικά αναφέρει:

«Το κυνήγι θα πρέπει να υπόκειται σε αυστηρούς κανονισμούς ώστε να εξασφαλίζεται η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των θηρεύσιμων ειδών, με απώτερο στόχο να μην υποθηκεύονται οι ευρωπαϊκοί και εθνικοί στόχοι για τη βιοποικιλότητα. Για τον λόγο αυτό απαιτείται ένα νέο, ολοκληρωμένο και σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο για το κυνήγι. Ένα νέο πλαίσιο που θα αποτελέσει σημαντικό βήμα για την προστασία και τη βιώσιμη χρήση των βιολογικών πόρων της Ελλάδας».

Το πρόσφατο νομοσχέδιο με το οποίο υποθετικά ρυθμίστηκε το πλαίσιο για τους όρους και τις συνθήκες του κυνηγιού στη χώρα μας δεν στάθηκε ικανό να λύσει τα χρόνια προβλήματα προστασίας της βιοποικιλότητας στο τόπο μας και της αντιμετώπισης ζωτικών θεμάτων στη λειτουργία και τη θέσπιση ουσιαστικών κανόνων.

Η μόνιμη αμφισβήτηση όλων των παραπάνω όπως και κάθε επιστημονικής προσέγγισης ή μελέτης για τα καταστροφικό αποτελέσματα του κυνηγιού από όσους ενεργά συμμετέχουν στη μαζική εξόντωση ζώων και πουλιών αυτή την περίοδο ή την αποδεδειγμένη και επιστημονικά πλέον μόλυνση των οικοσυστημάτων με μόλυβδο -στις 20 Αυγούστου άρχισε νόμιμα η επίσημη κυνηγητική περίοδος, μιας και η παράνομη λαθροθηρία διαρκεί όλο το χρόνο- βρίσκει σύμμαχο τα διάφορα οικονομικά συμφέροντα μαζί με το πολιτικό σύστημα.

Τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα δεν αποτελούν μια θεωρητική αναφορά καθώς ο ετήσιος τζίρος από την κυνηγετική δραστηριότητα πλησιάζει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ.

Ταυτόχρονα οι κυνηγοί παραδοσιακά αποτελούν μια μεγάλη δεξαμενή -τριακοσίων χιλιάδων- ψηφοφόρων για όλα τα αστικά – παραδοσιακά, ή μη, κόμματα και ως τέτοια ομάδα μόνιμα αντιμετωπίζονται, αποτελώντας τα χαϊδεμένα παιδιά του πολιτικού συστήματος. :eek::eek:

Μάλιστα ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σωκράτης Φάμελος από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του έγινε ο προστάτης των κυνηγών και ο πλέον αγαπητός στην κυνηγητική κοινότητα από όλους όσους πέρασαν μέχρι σήμερα, κάνοντάς τους όλα τα χατίρια, σηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων σε οικολογικές, αντικυνηγητικές και φιλοζωικές οργανώσεις.

Το κλίμα ευφορίας και ευχαρίστησης που επικρατεί στους κυνηγούς ολόκληρης της χώρας είναι ενδεικτικό σχεδόν σε κάθε ανακοίνωση που βγάζει η Κυνηγετική Συνομοσπονδία Ελλάδας (ΚΣΕ):

«Η υπογραφείσα από τον υπουργό αναπληρωτή κ. Φάμελλο ρυθμιστική απόφαση για την περίοδο 2017-2018 με την οποία επαναλαμβάνεται η ρυθμιστική της προηγούμενης περιόδου, πέρα από ορισμένες ειδικές ρυθμίσεις για τον αγριόχοιρο, αποδεικνύει κατά τρόπο σαφή ότι ο κ. Φάμελλος δεν υιοθέτησε ουδεμία περικοπή από το πλήθος των παντελώς ατεκμηρίωτων περικοπών και περιορισμών της θήρας που ζητούν σε κάθε ευκαιρία οι αντικυνηγετικές ΜΚΟ, πράγμα για το οποίο οι κυνηγοί ευχαριστούν ιδιαίτερα τον κ. Υπουργό».

Το ίδιο και το αυτό κλίμα ευφορίας και ικανοποίησης με δημόσιες ευχαριστίες προς τον Φάμελλο συναντάμε κατά καιρούς σε διάφορες ανακοινώσεις τοπικών κυνηγετικών συλλόγων όπως και σε τίτλους επαρχιακών εφημερίδων.

Χαρακτηριστικός ήταν ο τίτλος της εφημερίδας «Ελευθερία» της Λάρισας που έγραψε «Πυρ κατά βούληση…» ή το ρεπορτάζ της «Ύπαιθρος Χώρα» με τίτλο «Στο πλευρό Φάμελλου η κυνηγετική Θεσσαλίας».



Το κυνήγι ως εργαλείο περιβαλλοντικής διαχείρισης

Τα «δώρα» προς τους κυνηγούς, του αναπληρωτή ΥΠΕΝ, δεν σταματούν τελικά μόνο στο γεγονός ότι δεν έγινε καμία περικοπή στον αριθμό των ειδών που θηρεύονται ή στη κυνηγετική περίοδο, η οποία γίνεται λάστιχο με τη χρονική διάρκειά της, αλλά συμπληρώθηκαν και με τις δηλώσεις του ίδιου του Σ. Φάμελλου, σύμφωνα με τις οποίες «Το κυνήγι έχει ρόλο ρυθμιστή στην διατήρηση του οικοσυστήματος».

Έτσι ακριβώς βρίσκουμε και στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο με τίτλο «Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038»(Εθνική Στρατηγική για τα Δάση) το άρθρο «03 – Μεσογειακή Δασοπονία» που αναφέρει μεταξύ άλλων σε μία πρόταση: «Η αναγνώριση του ρόλου της θήρας ως εργαλείο περιβαλλοντικής διαχείρισης».

Χαρακτηριστικός είναι ο διάλογος με τα σχόλια που ακολουθούν το συγκεκριμένο άρθρο της διαβούλευσης, με τις έντονες ενστάσεις όπως διατυπώνονται, στη λογική που επιδιώκει να εδραιώσει το κυνήγι ως θετικό ρυθμιστικό παράγοντα του περιβάλλοντος.

Ελπίζαμε ότι όχι μόνο δεν θα βλέπαμε ένα τέτοιο άρθρο αλλά τουναντίον μέσα στο σχέδιο ανάπτυξης των δασών στην κατακαμένη χώρα θα διακρίναμε την ελάχιστη ευαισθησία της σημερινής κυβέρνησης που θα υιοθετούσε ως πολιτική θέση τη στρατηγική επιδίωξη για τη σταδιακή απαγόρευση του κυνηγιού στην Ελλάδα.

Η θανάτωση των ζώων ως ψυχαγωγικό άθλημα αποτελεί απειλή τόσο για τα θηρεύσιμα όσο και τα μη θηρεύσιμα και προστατευόμενα είδη, διαρρηγνύοντας τη ζωική αλυσίδα, καταστρέφοντας φυσικό περιβάλλον και βιοποικιλότητα με απρόβλεπτες συνέπειες για την ίδια τη ζωή του τόπου μας.


Ο ισχυρισμός ότι το κυνήγι αποτελεί μέσο διαχείρισης και ρυθμιστικός παράγοντας των δασών και της άγριας πανίδας, αποτελεί στοιχείο μικροκομματικής σκοπιμότητας και πολιτικής εκμετάλλευσης, όσες μελέτες κι αν εκπονούνται από τις κυνηγετικές οργανώσεις, οι οποίες μάλιστα για τους παραπάνω λόγους πολλές φορές υιοθετούνται από τα αρμόδια υπουργεία όπως προτείνονται από μια συγκεκριμένη μερίδα πολιτευτών, δημοτικών και περιφερειακών αρχόντων, για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους.

Το αναφέρετο δικαίωμα των πολιτών για μια αυθεντική συνάντηση με τη φύση και τον αληθινό πλούτο των βουνών και των προστατευόμενων περιοχών, χωρίς να διαταράσσεται η βιοποικιλότητα, με σεβασμό στους πληθυσμούς των άγριων ζώων και πουλιών αποτελεί υποθήκη συνέχειας και συνύπαρξης με όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.

Η προσπάθεια να εμφανιστούν κυνηγοί και κυνήγι ως «διαχειριστές» της φύσης ή των προστατευόμενων περιοχών αποτελεί προσπάθεια να κρυφτεί η κακοποίηση ως συμπεριφορά σε ζώα και φύση ενώ ταυτόχρονα «το κυνήγι είναι απλώς ένα ανήθικο χόμπι που καμία σχέση δεν έχει με την επιβίωση παρά μόνο το οικονομικό όφελος για το κράτος και την κυνηγετική βιομηχανία».

Ή αλλιώς το «Πυρ κατά βούληση» επιβεβαιώνει άλλη μια φορά πως «το σπορ της δολοφονίας ζώων πρέπει να απαγορευθεί» καθώς οι λαθροκυνηγοί είναι υπεύθυνοι για την ανεξέλεγκτη εξαφάνιση προστατευόμενων ειδών, ενώ οι κυνηγοί έχουν συμβάλλει σχεδόν στην εξαφάνιση των φυσικών θηρευτών διαταράσσοντας την ισορροπία των οικοσυστήματων με αποτέλεσμα από τη μια να έχουμε ανεξέλεγκτο υπερπληθυσμό άγριων ζώων και από την άλλη τη συρρίκνωση υγιών οικοσυστημάτων. :eek::eek:
Η μαλάκια έχει ξεπεράσει κάθε όριο, αλλά πως αλλιώς θα βγουν κονδύλια για τις μκο του κάθε λαμογιου, μόνο με λάσπη και παραπληροφορηση...
 
Back
Top