Ατσάλινα σκάγια(φυσίγγια)

Συγχαρητήρια για τις δοκιμές και την παρουσίαση και σε ευχαριστώ που το μοιράζεσαι μαζί μας. Έλειπε ένα συγκριτικό τεστ στα φυσίγγια με ατσάλινα σκάγια της ελληνικής αγοράς. Νομίζω πως το biturbo βάζει τα γυαλιά σε όλα τα εισαγόμενα.
Στην κατανομή ήταν το καλύτερο στην διάτρηση όμως ήταν το χειρότερο
 
Σ

Συγνώμη που δεν σου απάντησα αμέσως αλλά ανέβαζα συνέχεια φωτογραφίες, όλα τα στοιχεία αναγράφονται πάνω στα χαρτιά

Κανενα προβλημα !!! Και εγω οταν ανεβαζω δοκιμες το ιδιο κανω !!!
Ευγε για τις δοκιμες σου....
Η διατρηση ειναι λιγη....σωστα την μετρησες 1,9 χιλιοστα εδωσαν οι 20 κολλες Α4.

Σε δικες μου δοκιμες ( δικα μου φυσιγγια ) το Ν4 εδωσε στα 35 μετρα 2,7 χιλιοστα διατρηση....αλλα τα
φυσιγγια ειχαν V1,5-495m/s Αρχικη ταχυτητα!!!
Γι'αυτο σε ρωτησα εαν γραφει τι ταχυτητες εχουν τα φυσιγγια.
 
Αψογος εισε αρχηγος ευγε .love. .RESPECT. μια χαρη θελο αν γηνετε.εχεις ζηγαρια και παχιμετρο???αν ναι μετρα υψος φησηγιου και ανηξε 1 να δουμε τη εχει μεσα.για το ροτβαηλ μηλαο.think..RESPECT..think.
Εντός της ημέρας πιστεύω θα το κάνω και θα το ανεβάσω
 
Αψογος εισε αρχηγος ευγε .love. .RESPECT. μια χαρη θελο αν γηνετε.εχεις ζηγαρια και παχιμετρο???αν ναι μετρα υψος φησηγιου και ανηξε 1 να δουμε τη εχει μεσα.για το ροτβαηλ μηλαο.think..RESPECT..think.
20221109_212301.jpg
Κάτω από κάθε πυρίτιδα γράφει τα γραμμάρια, δίπλα στα σκαγια γράφει τα mm από 10 σκάγια που μετρήθηκαν και το σύνολο των γραμμαρίων που περιείχε το κάθε φυσίγγι
 
View attachment 59830
Κάτω από κάθε πυρίτιδα γράφει τα γραμμάρια, δίπλα στα σκαγια γράφει τα mm από 10 σκάγια που μετρήθηκαν και το σύνολο των γραμμαρίων που περιείχε το κάθε φυσίγγι
Άρα λογικό το Biturbo να δώσει την μικρότερη διάτρηση. Έχει το μικρότερο σκαι.
 
Άρα λογικό το Biturbo να δώσει την μικρότερη διάτρηση. Έχει το μικρότερο σκαι.
Ναι, έχει λογική. Σύμφωνα με την κλίμακα που δημοσιεύει ο κατασκευαστής όμως για το νούμερο 2 θα έπρεπε η διάμετρος να είναι 3,81 χιλιοστά.
https://www.snafpliotis.com/product...etrima/diametrima-12/biturbo-steel-magnum-36/
 
Back
Top