Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Όντως, δεν με έπεισε....yel.
Άλλον εννοούσα ... ξέρει ο John.
Έναν παππού στην Καρδίτσα.

John και ο πατέρας μου τα ίδια πιστεύει ... μάλιστα τα μαλακά σκάγια κρατάνε ψηλότερες θερμοκρασίες μου έλεγε ...
Του λέω ένα ναι και ξεμπερδεύω ... τι να τον κάνω ?
 
Μήπως το νερό έχει πολλές παραξενιές που δεν τις ξέρουμε ακόμη
Όχι
και οι θεωρίες είναι ατεκμηρίωτες ?
Δεν είναι θεωρίες ... είναι η πραγματικότητα.
Αν κάτι επηρεάζει, ... δεν είναι η υγρασία.
Τι είναι ? Δεν ξέρω.
 
Γιάννη αυτή η πυρίτιδα τι σόι είναι ?
Από Remington XLR είναι ... δεν κολλάει ντιπ ... καμιά μούφα ?
Αυτές οι red, blue, green dot πως μοιάζουν ?
Εσύ τις ξέρεις τις αμερικάνες, γι αυτό ρωτάω ...
Νομίζω έχω ξαναρωτήσει αλλά δεν πήρα απάντηση ...

https://www.hunterslife.gr/forums/threads/Βλητικές-Δοκιμές.106/page-920#post-687156

Με πέθανες! .RESPECT.πού το θυμήθηκες αυτό!.sarcastic.
Νομίζω Άντζελα ??? Δεν θυμάμαι ...
 
τα σκαγια δεν καινε
Φυσικά και δεν καίνε.

Δείτε εδώ για σφαίρα 0.30 από την Flir.
Στο συνημμένο αρχείο οι μετρήσεις είναι πολύ μικρότερες, ... δεν ξεπερνούν τους 100 βαθμούς (για σφαίρες πάντα).
Η ουσία είμαι μια.
Ότι δεν έρχεται σε επαφή με πυρίτιδα και κάνη είναι κρύο.
Και χλιαρό να ήταν θα κρύωνε μέχρι να φτάσει στον στόχο.
Untitled 3.jpg
 

Attachments

Ηλία αυτό που λέω για την υγρασία θεώρησέ το 1.000% σίγουρο.
Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να κάνω λάθος.
Ο αέρας γίνεται πιο ΑΡΑΙΟΣ και όχι πιο πυκνός.

Όμως πολλοί λέτε (και το σέβομαι απόλυτα γιατί έχω εμπιστοσύνη στα λόγια σας) ότι με την υγρασία θέλετε φορτωμένα φυσίγγια για να σκοτώσετε.
Δεν ξέρω τι παίζει να σου πω την αλήθεια.
Ίσως να είναι συνδυασμός κρύου και υγρασίας με το κρύο να παίζει μεγαλύτερο ρόλο.

Ειλικρινά σας πιστεύω αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω, όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι πολύ πιο σχετικοί από εμένα.

Τώρα για την πίεση της ατμόσφαιρα ΝΑΙ όσο αυξάνει η πίεση ο αέρας γίνεται πιο πυκνός και τα σκάγια τον "σκίζουν" δυσκολότερα.
Σε μεγάλα υψόμετρα που η πίεση είναι πιο χαμηλή (ο αέρας πιο αραιός) τα σκάγια διατηρούν μεγαλύτερη ταχύτητα.

Η θερμοκρασία όμως έχει μεγαλύτερη επίδραση ...

Δείτε
απόσταση 36μ
#4 ιταλικό
400m/s στομίου

Παίρνουμε σαν συνθήκες για σύγκριση αυτές
35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 228m/s


Αλλαγή στην θερμοκρασία (χωρίς αλλαγή στην αρχική ταχύτητα)
0οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 208m/s (χάνουμε -20m/s στα 36m)

-10οC
- στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 202m/s (χάνουμε -26m/s στα 36m)

Στα παραπάνω δεν υπολογίζω την επιπλέον χασούρα από την μείωση της αρχικής ταχύτητας λόγω κρύας πυρίτιδας.


Αλλαγή στο υψόμετρο
35οC - 500m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 234m/s (κερδίζουμε +6m/s στα 36m)

35οC - 1000m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 240m/s (κερδίζουμε +12m/s στα 36m)

35οC - 1500m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 245m/s (κερδίζουμε +17m/s στα 36m)

Αλλαγή στην υγρασία
35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 0%
Ταχύτητα στα 36μ = 227m/s (χάνουμε -1m/s στα 36m)

35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 100%
Ταχύτητα στα 36μ = 230m/s (κερδίζουμε +2m/s στα 36m)

όλα τα προγράμματα τα ίδια βγάζουν απλά αλλάζουν λίγο τα νούμερα.
Οκ παο πάσο αβυσος η βλητικη ;)
 
Ηλία αυτό που λέω για την υγρασία θεώρησέ το 1.000% σίγουρο.
Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να κάνω λάθος.
Ο αέρας γίνεται πιο ΑΡΑΙΟΣ και όχι πιο πυκνός.

Όμως πολλοί λέτε (και το σέβομαι απόλυτα γιατί έχω εμπιστοσύνη στα λόγια σας) ότι με την υγρασία θέλετε φορτωμένα φυσίγγια για να σκοτώσετε.
Δεν ξέρω τι παίζει να σου πω την αλήθεια.
Ίσως να είναι συνδυασμός κρύου και υγρασίας με το κρύο να παίζει μεγαλύτερο ρόλο.

Ειλικρινά σας πιστεύω αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω, όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι πολύ πιο σχετικοί από εμένα.

Τώρα για την πίεση της ατμόσφαιρα ΝΑΙ όσο αυξάνει η πίεση ο αέρας γίνεται πιο πυκνός και τα σκάγια τον "σκίζουν" δυσκολότερα.
Σε μεγάλα υψόμετρα που η πίεση είναι πιο χαμηλή (ο αέρας πιο αραιός) τα σκάγια διατηρούν μεγαλύτερη ταχύτητα.

Η θερμοκρασία όμως έχει μεγαλύτερη επίδραση ...

Δείτε
απόσταση 36μ
#4 ιταλικό
400m/s στομίου

Παίρνουμε σαν συνθήκες για σύγκριση αυτές
35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 228m/s


Αλλαγή στην θερμοκρασία (χωρίς αλλαγή στην αρχική ταχύτητα)
0οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 208m/s (χάνουμε -20m/s στα 36m)

-10οC
- στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 202m/s (χάνουμε -26m/s στα 36m)

Στα παραπάνω δεν υπολογίζω την επιπλέον χασούρα από την μείωση της αρχικής ταχύτητας λόγω κρύας πυρίτιδας.


Αλλαγή στο υψόμετρο
35οC - 500m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 234m/s (κερδίζουμε +6m/s στα 36m)

35οC - 1000m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 240m/s (κερδίζουμε +12m/s στα 36m)

35οC - 1500m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 245m/s (κερδίζουμε +17m/s στα 36m)

Αλλαγή στην υγρασία
35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 0%
Ταχύτητα στα 36μ = 227m/s (χάνουμε -1m/s στα 36m)

35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 100%
Ταχύτητα στα 36μ = 230m/s (κερδίζουμε +2m/s στα 36m)

όλα τα προγράμματα τα ίδια βγάζουν απλά αλλάζουν λίγο τα νούμερα.
Αύξηση ταχύτητας συνοδευόμενη με αύξηση στη συγκέντρωση ‼️
 
Ηλία αυτό που λέω για την υγρασία θεώρησέ το 1.000% σίγουρο.
Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να κάνω λάθος.
Ο αέρας γίνεται πιο ΑΡΑΙΟΣ και όχι πιο πυκνός.

Όμως πολλοί λέτε (και το σέβομαι απόλυτα γιατί έχω εμπιστοσύνη στα λόγια σας) ότι με την υγρασία θέλετε φορτωμένα φυσίγγια για να σκοτώσετε.
Δεν ξέρω τι παίζει να σου πω την αλήθεια.
Ίσως να είναι συνδυασμός κρύου και υγρασίας με το κρύο να παίζει μεγαλύτερο ρόλο.

Ειλικρινά σας πιστεύω αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω, όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι πολύ πιο σχετικοί από εμένα.

Τώρα για την πίεση της ατμόσφαιρα ΝΑΙ όσο αυξάνει η πίεση ο αέρας γίνεται πιο πυκνός και τα σκάγια τον "σκίζουν" δυσκολότερα.
Σε μεγάλα υψόμετρα που η πίεση είναι πιο χαμηλή (ο αέρας πιο αραιός) τα σκάγια διατηρούν μεγαλύτερη ταχύτητα.

Η θερμοκρασία όμως έχει μεγαλύτερη επίδραση ...

Δείτε
απόσταση 36μ
#4 ιταλικό
400m/s στομίου

Παίρνουμε σαν συνθήκες για σύγκριση αυτές
35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 228m/s


Αλλαγή στην θερμοκρασία (χωρίς αλλαγή στην αρχική ταχύτητα)
0οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 208m/s (χάνουμε -20m/s στα 36m)

-10οC
- στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 202m/s (χάνουμε -26m/s στα 36m)

Στα παραπάνω δεν υπολογίζω την επιπλέον χασούρα από την μείωση της αρχικής ταχύτητας λόγω κρύας πυρίτιδας.


Αλλαγή στο υψόμετρο
35οC - 500m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 234m/s (κερδίζουμε +6m/s στα 36m)

35οC - 1000m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 240m/s (κερδίζουμε +12m/s στα 36m)

35οC - 1500m υψόμετρο - υγρασία 50%
Ταχύτητα στα 36μ = 245m/s (κερδίζουμε +17m/s στα 36m)

Αλλαγή στην υγρασία
35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 0%
Ταχύτητα στα 36μ = 227m/s (χάνουμε -1m/s στα 36m)

35οC - στην επιφάνεια της θάλασσας - υγρασία 100%
Ταχύτητα στα 36μ = 230m/s (κερδίζουμε +2m/s στα 36m)

όλα τα προγράμματα τα ίδια βγάζουν απλά αλλάζουν λίγο τα νούμερα.
Ίσως αυτό το αρθράκι να είναι χρήσιμο για την πυκνότητα του ατμοσφαιρικού αέρα σε σχέση με την υγρασία.
 
το θέμα της υγρασίας το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές

https://www.hunterslife.gr/forums/threads/Κυνηγετικές-πυρίτιδες.2043/post-547448
https://www.hunterslife.gr/forums/threads/Κυνηγετικές-πυρίτιδες.2043/post-547480

το νερό βρίσκεται στην φύση δεν τρεις καταστάσεις: ΑΕΡΙΟ - ατμοσφαιρική υγρασία - υδρατμοί, ΥΓΡΟ - νεράκι τρεχούμενο ή μη -ομίχλη, ΣΤΕΡΕΟ -πάγος -χιόνι -πάχνη

ο ατμοσφαιρικός αέρας είναι ΠΙΟ ΑΡΑΙΟΣ όταν έχει υψηλά ποσοστά υγρασίας συνεπώς όταν τουφεκάμε σε ΥΨΗΛΑ ΥΓΡΑΣΙΑ είναι ΘΕΤΙΚΟ για την τουφεκιά μας!

όταν τουφεκάμε μέσα στην ομίχλη είναι σαν να τουφεκάμε μέσα ΣΕ ΝΕΡΟ, αραιό μεν νερό δε, συνεπώς αρνητικότατο
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top