Χθες κάναμε δοκιμή με τζελ. Ο σκοπός ήταν να συγκρίνουμε την διάτρηση των ατσάλινων σκαγιών σε σχέση με τα μολύβδινα.
Το μπλοκ με το τζελ στήθηκε στα 45 μέτρα.
Τα φυσίγγια που χρησιμοποιήθηκαν ήταν
- Fly Target Premier n.4.
- Rottweil Steel Magnum n.2.
Το σκεπτικό της επιλογής των νούμερων των σκαγιών ήταν η ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι για να πιάσουμε τα επιτεύγματα του μολύβδου πρέπει να κατέβουμε 2 νούμερα σε ατσάλινα. Το συμπέρασμα που έβγαλα, ήταν μια ακριβώς πανομοιότυπη συμπεριφορά τόσο των μολύβδινων, όσο και των ατσάλινων. Τα δύο διαφορετικά τζελ πέτυχαν περίπου τα ίδια σκάγια (δεν αναλύουμε την συγκεντρωση σε αυτή την δοκιμή) τα οποία σκάγια πέρασαν πέρα για πέρα το μπλοκ των 11 εκατοστών.
Δύο μολύβδινα έμειναν μέσα στο μπλοκ.
Ένα ατσάλινο έμεινε μέσα στο μπλοκ, ελάχιστα πριν εξέλθει.
Συμπέρασμα για μένα μετά από αυτή την δοκιμή είναι ότι όση ζημιά κάνει το Premier n4 στα 45 μέτρα κάνει και το Rottwei n2 . Στην επόμενη δοκιμη θα αυξηθούν τα μέτρα και θα μικρύνει η διαφορά των σκαγιών. Θα συγκριθούν 4άρια μολύβδινα με 3άρια ατσάλινα.
-Φωτογραφίες του μπλοκ που τουφεκίστηκε με μολύβδινα. Μπορείτε να διακρίνετε τις γραμμές των σκαγιών.
Εδώ ένα μολύβδινο 4άρι λίγο πριν εξέλθει στην πίσω μεριά του μπλοκ.
Έντεκα εκατοστά το πάχος του μπλοκ.
Οι χαρακτηριστικές τροχιές που διέγραψαν τα 4άρια πριν εξέλθουν του μπλοκ.
- Φωτογραφίες του μπλοκ που τουφεκίστηκε με ατσάλινα. Οι τροχιές των σκαγιών που εξήλθαν.
Ένα σκάγι έμεινε μέσα ελάχιστα πριν βγει.
Μια άλλη οπτική των σκαγιών που εξήλθαν.