Κ.Νίκο η αεροδυναμική των μπροστά σκαγιών βοηθούν τα πίσω, μόνο για την πολύ μικρή απόσταση όπου τα σκάγια είναι μία μάζα πικνή, όταν το κάθε σκάγι απομακρυνθεί από το πρωπορεύον απόσταση μεγαλύτερη του διπλάσιου του μήκους του, παύει να βοηθειέται και ταξιδεύει μόνο του. Ο αεροδυναμικός συντελεστής της μπίλιας είναι αρκετά μικρότερος, χειρότερος από άλλα σχήματα πολύ πιο αεροδυναμικά. Για αυτό και η χρήση τομή της ταχύτητας των σκαγιών που διαφέρει από το μέγεθος σκαγιού από το άλλο, πολλές φορές είναι πολύ μικρότερη από αυτή που θεωρούμε υψηλή.
Δεν μπορω να διαφωνισω...1ον. Δεν εχω γνωσεις αεροδυναμικης...2ον. Δεν εχω τροπο να αποδειξω κατι
διαφορετικο....
Με το δικο μου το μυαλο πιστευω οτι εμπρος σκαγια ''ανοιγουν'' τον δρομο στα πισω..
Επισεις δεν ηξερα οτι το κενο αερος απο το προπορευομενο σκαγι ειναι μονο το διπλασιο του μεγεθους του.
Οπως και ν'αχει σε ευχαριστω για την απαντηση !!!