Τρέχεις γρήγορα προς τα πίσωΠαρηγορια στον αρρωστο....μεχρι να βγει η ψυχη του...
Και εαν περασει το κοπαδι στα 36 μετρα....τι κανεις ?? Δεν ριχνεις ( ? ) ή εχεις μαζι σου στιποχαρτο για να
τα μαζευεις ??
Τρέχεις γρήγορα προς τα πίσωΠαρηγορια στον αρρωστο....μεχρι να βγει η ψυχη του...
Και εαν περασει το κοπαδι στα 36 μετρα....τι κανεις ?? Δεν ριχνεις ( ? ) ή εχεις μαζι σου στιποχαρτο για να
τα μαζευεις ??
Νίκο, είναι κάποιες μέρες που όπως λέμε εμείς οι παπιοκυνηγοί, "είχε παπιά αλλά περνούσαν ψηλά". Γι αυτές τις μέρες αυτό το φυσίγγι είναι ότι πρέπει. Ή κάποιες μέρες από τα Χριστούγεννα και μετά, που τα σφυριχτάρια κάνουν παρέλαση τα κοπάδια, στα 60 μέτρα και πάνω. Κάποια που θα κάνουν το λάθος και θα είναι οριακά, θα την πληρώσουν.
Αυτό το Ν4+Ν2 θα το φτιάξω και με την tecna, όπως ήταν το Ν4+Ν1 που είχες γράψει το σετ απ του TEO. Η μόνη διαφορά του θα είναι ότι τα σκάγια Ν2 θα είναι και αυτά νίκελ όπως τα Ν4.ΟΚ. Θα ακουσω φιλε και θα αφησω το σεταπ ως εχει !!!
Δεν κυνηγαω παπι...ποτε δεν ξερεις ομως....Ας εχω ενα συγκεντρωτικο σεταπ....δεν χαλασε ο κοσμος !!!
Αυτο το σεταπ ( και τα δυο Ν4+Ν2 κ Ν4+Ν1 ) τα 60 μετρα με φουλ τσοκ...πρεπει να τα εχουν και λεω για
φουλ τσοκ μαμα !!
ΥΓ. Το Ν4+Ν2 μου αρεσε....και το θεωρω πολυ καλυτερο απο το Ν5+Ν2 που δοκιμασα προχθες....το Ν5
μπορει να σε πουλησει στα 50 μετρα απο διατρηση....Στα 45 μετρα ομως θα κανει κηδειες !!!
Αυτό το Ν4+Ν2 θα το φτιάξω και με την tecna, όπως ήταν το Ν4+Ν1 που είχες γράψει το σετ απ του TEO. Η μόνη διαφορά του θα είναι ότι τα σκάγια Ν2 θα είναι και αυτά νίκελ όπως τα Ν4.
Έχεις δίκιο Νίκο. Όμως μόνο Ν1 έχω απλά μολύβδινα. Τα άλλα που έχω, μαζί και τα Ν2 είναι νίκελ.Σωστος... αν και ειναι υπερβολη.....δεν εχουν παραμορφωση τα Ν2.....το ζορι το εχουν παρει τα Ν4....τα Ν2
τους ''ανοιγουν'' τον δρομο για τον στοχο...και γι'αυτο το σεταπ αυτο εχει επιτυχια !!!
Έχεις δίκιο Νίκο. Όμως μόνο Ν1 έχω απλά μολύβδινα. Τα άλλα που έχω, μαζί και τα Ν2 είναι νίκελ.
Αν το Ν4+Ν2 βγάλει εξίσου καλό αποτέλεσμα όπως το Ν4+Ν1, πιστεύω ότι θα είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Μιλάω για την tecna γιατί Α0 δεν έχω.ΟΚ βρε φιλε !!! Συνδιασμους μπορεις να κανεις παρα πολλους....Ηθελα να το δοκιμασω με Ν3+Ν0 αλλα δεν
εχω Ν0 σκαγια !!!
Το μειον σε αυτον τον συνδιασμο ειναι το μικρο πληθος σκαγιων...Πρεπει να ανεβω σε γραμμαρια...και δεν
υπαρχει λογος......
Αν το Ν4+Ν2 βγάλει εξίσου καλό αποτέλεσμα όπως το Ν4+Ν1, πιστεύω ότι θα είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Μιλάω για την tecna γιατί Α0 δεν έχω.
Συμφωνώ Νίκο.Τι να σου πω....Λογικα θα δουλεψει....Αυτο εδειξαν οι σημερινες δοκιμες στο Ν4+Ν2.
Εχεις την αβαντα των περισσοτερων σκαγιων.....αλλα μην ''γελιεσαι''....εκει που κοβει το Ν1 δεν κοβει το Ν2 .
Δεν εβαλε τυχαιο ο ΤΕΟ το Ν1 !!!
ΣΤΙς οριακες βολες το Ν1 κανει θαυματα φιλε !!!
ΈτσιΤι να σου πω....Λογικα θα δουλεψει....Αυτο εδειξαν οι σημερινες δοκιμες στο Ν4+Ν2.
Εχεις την αβαντα των περισσοτερων σκαγιων.....αλλα μην ''γελιεσαι''....εκει που κοβει το Ν1 δεν κοβει το Ν2 .
Δεν εβαλε τυχαιο ο ΤΕΟ το Ν1 !!!
ΣΤΙς οριακες βολες το Ν1 κανει θαυματα φιλε !!!
Μιλαω με τη εικονα παντα, του κυνηγότοπού μου Λιάκο....εα εχεις στην πλατη το ψαθί, λογικο εινσι να μη τα δεις...σε καβαλάνε, σε προσπερνάνε κ τους την ανάβεις πλαγίως....Μην το δένεις κόμπο Κώστα μου υπάρχουν μέρει που τα βλέπεις εντελος ξαφνικά… μια ντουφέκια σε κοπάδια στα παπια στα 50/60 μέτρα θέλουν αλλά τόσα μέτρα για να πέσουν προπαντός αν έρχονται με φορά αυτές η ντουφεκες πρέπει να γίνονται όταν το επητρεπει ο τόπος ( ανοικτά μέρει χωρίς καλάμια και βρίγκες)
Αυτό γίνεται στα 5-15m μετά την έξοδο από την κάνη, ... μετά σταματάει.τα Ν2 τους ''ανοιγουν'' τον δρομο για τον στοχο
Αυτό γίνεται στα 2-3m μετά την έξοδο από την κάνη, ... μετά σταματάει.
Αυτό που κάνει καλά το duplex είναι
1. να αυξάνει το "δραστικό βεληνεκές" με τα χοντρότερα σκάγια
2. να έχει περισσότερα σκάγια από ένα φυσίγγι γεμισμένο μόνο με τα χοντρότερα στα ίδια γραμμάρια
3. να αυξάνει την άτρακτο
Όταν τα σκάγια αραιώσουν πάνω από μερικές διαμέτρους δεν υπάρχει φαινόμενο slipstream δηλαδή το προπορευόμενο σκάγι να βοηθά την κίνηση του πίσω.Συμφωνω σε ολα ...εκτος απο τα 2-3 μετρα την εξοδο της κανης....
Και το λεω....γιατι με την δικη μου λογικη.....Οταν εχεις 87-90% συγκεντρωση στα 36,5 μετρα....παντα καποια
απο τα ''λεπτα'' σκαγια ''κρυβονται'' πισω απο τα χοντρα...
Αυτο πιστευω φιλε!!!
Δε νομίζω Νίκο,το χοντρό σκαγιο διατηρεί μεγαλύτερη ταχύτητα ,επομένως σε μια ταχυφωτογραφια ίσως δουμε τα νέφη εντελώς ξεχωριστά.....απλά έρχονται κατόπιν κ κουμπωνουν στα κένα των πρώτωνίσως το κατόπιν ακούγεται πολύ,δεν είναιάι καλημέρεςΣυμφωνω σε ολα ...εκτος απο τα 2-3 μετρα την εξοδο της κανης....
Και το λεω....γιατι με την δικη μου λογικη.....Οταν εχεις 87-90% συγκεντρωση στα 36,5 μετρα....παντα καποια
απο τα ''λεπτα'' σκαγια ''κρυβονται'' πισω απο τα χοντρα...
Αυτο πιστευω φιλε!!!
Δε νομίζω Νίκο,το χοντρό σκαγιο διατηρεί μεγαλύτερη ταχύτητα ,επομένως σε μια ταχυφωτογραφια ίσως δουμε τα νέφη εντελώς ξεχωριστά.....απλά έρχονται κατόπιν κ κουμπωνουν στα κένα των πρώτωνίσως το κατόπιν ακούγεται πολύ,δεν είναιάι καλημέρες
Σίγουρααλλά κ τα πίσω σε κλάσματα του σεκοντι πλήττουν στόχοΝαι Γιαννη μου....αλλα τα σκαγια ταξιδευουν με την μορφη πουρου....και οχι ομπρελας.
Αυτο και μονο με κανει να πιστευω οτι τα εμπρος σκαγια ''ανοιγουν'' δρομο για τα πισω ....και οτι τα πισω
δεχονται λιγοτερη αντισταση απο τον αερα...
Βεβαια οπως λες εαν ειχαμε μια ταχυφωτογραφια...Οχι απο την εξοδο απο τη κανη...αλλα μετα τα 10 - 15
μετρα που λεει και ο φιλος Βασιλης θα ειχαμε καλυτερη ''εικονα'' φιλε !!!
Σίγουρααλλά κ τα πίσω σε κλάσματα του σεκοντι πλήττουν στόχο
Κ.Νίκο η αεροδυναμική των μπροστά σκαγιών βοηθούν τα πίσω, μόνο για την πολύ μικρή απόσταση όπου τα σκάγια είναι μία μάζα πικνή, όταν το κάθε σκάγι απομακρυνθεί από το πρωπορεύον απόσταση μεγαλύτερη του διπλάσιου του μήκους του, παύει να βοηθειέται και ταξιδεύει μόνο του. Ο αεροδυναμικός συντελεστής της μπίλιας είναι αρκετά μικρότερος, χειρότερος από άλλα σχήματα πολύ πιο αεροδυναμικά. Για αυτό και η χρήση τομή της ταχύτητας των σκαγιών που διαφέρει από το μέγεθος σκαγιού από το άλλο, πολλές φορές είναι πολύ μικρότερη από αυτή που θεωρούμε υψηλή.Ναι Γιαννη μου....αλλα τα σκαγια ταξιδευουν με την μορφη πουρου....και οχι ομπρελας.
Αυτο και μονο με κανει να πιστευω οτι τα εμπρος σκαγια ''ανοιγουν'' δρομο για τα πισω ....και οτι τα πισω
δεχονται λιγοτερη αντισταση απο τον αερα...
Βεβαια οπως λες εαν ειχαμε μια ταχυφωτογραφια...Οχι απο την εξοδο απο τη κανη...αλλα μετα τα 10 - 15
μετρα που λεει και ο φιλος Βασιλης θα ειχαμε καλυτερη ''εικονα'' φιλε !!!