gvp9000
Banned
Shit Happens ...Αν κ για κάποιο μοντέλο της blaser είχε ακουστεί προβλημα με την σκανδάλη αλλά δεν θυμάμαι ποιο ήταν κ αν όντως ίσχυε....
Shit Happens ...Αν κ για κάποιο μοντέλο της blaser είχε ακουστεί προβλημα με την σκανδάλη αλλά δεν θυμάμαι ποιο ήταν κ αν όντως ίσχυε....
Όλα πουλιούνται, κάνε μια σοβαρή προσφορά και θα τον πείσω εγω.Το πουλας?
Αν ο Ρώσος περιοριζει το κάτοχο του όπλου ως προς τις φορές που θα παει σκοπευτήριο κ ποσες βολές θα ρίξει αυτό δεν το ξερω.........Αν παει μια -δυο φορες το μηνα κ ριχνει κ παει για τον καφε κ το χαβαλε μια χαρα ειναι κ το απλο δισκανδαλο θα αντεξη μια χαρα θα το διασκεδαση
Ουδεμια αντίρρηση...Τωρα αν εχει σκοπο να ασχοληθει κ να κανει προπονησεις ε ολοι ξερουμε οτι πρεπει να δαπανησεις σε ενα καλο εξοπλησμο ποσο μαλλον στο οπλο που ειναι το βασικο εργαλειο (οπως στα περισοτερα αθληματα ο καλος κ σωστο εξοπλησμος ειναι ενα απο τα βασικα κριτήρια)
Πολλοί θέλουν να ανέβουν ψηλά. Ελάχιστοι θέλουν και/ή μπορούν να κάνουν αυτά που απαιτούνται.Ουδεμια αντίρρηση...
Και ιδιαίτερα αν έχει σκοπό να ανέβει ψηλά....
Μάλλον το F3, γιατί στο πανευρωπαϊκό στα Ψαχνά το '19 είχαν έρθει οπλουργοί της Blaser και άλλαζαν σε όποιον πήγαινε εντελώς δωρεάν και χωρίς να εξετάσουν εγγύηση μιά χούφτα εξαρτήματα στα F3, το είδα με τα μάτια μου σε όπλο φίλου μουΑν κ για κάποιο μοντέλο της blaser είχε ακουστεί προβλημα με την σκανδάλη αλλά δεν θυμάμαι ποιο ήταν κ αν όντως ίσχυε....
μιά χούφτα εξαρτήματα
Μπορεί να ήταν απλό σέρβις βέβαιαΜάλλον το F3, γιατί στο πανευρωπαϊκό στα Ψαχνά το '19 είχαν έρθει οπλουργοί της Blaser και άλλαζαν σε όποιον πήγαινε εντελώς δωρεάν και χωρίς να εξετάσουν εγγύηση μιά χούφτα εξαρτήματα στα F3, το είδα με τα μάτια μου σε όπλο φίλου μου
Έτσι γίνεται Βασίλη. Στις μεγάλες διοργανώσεις πηγαίνουν οι μεγάλες εταιρείες και επιβραβεύουν τους πελάτες τους με δωρεάν σέρβις. Κι εγώ είχα πάει το DT10 μου στο σέρβις της Beretta, το βρήκε άριστο και με ρώτησε αν χρειάζομαι κάποια επέμβαση. Του είπα ότι ήθελα να ελαφρύνει τη δεύτερη σκανδάλη και να την κάνει πιο "ξερή" και το έκανε σε 5 λεπτά. Δεν πλήρωσα τίποτα.
Πάλι καλά ... Μπράβο στην Blaser.
Αλλά γιατί στον αγώνα ;
Για να μην γίνουν ρεζίλι ;
Χαίρομαι όταν οι εταιρίες σέβονται τους πελάτες τους.Έτσι γίνεται Βασίλη. Στις μεγάλες διοργανώσεις πηγαίνουν οι μεγάλες εταιρείες και επιβραβεύουν τους πελάτες τους με δωρεάν σέρβις. Κι εγώ είχα πάει το DT10 μου στο σέρβις της Beretta, το βρήκε άριστο και με ρώτησε αν χρειάζομαι κάποια επέμβαση. Του είπα ότι ήθελα να ελαφρύνει τη δεύτερη σκανδάλη και να την κάνει πιο "ξερή" και το έκανε σε 5 λεπτά. Δεν πλήρωσα τίποτα.
Το πρόβλημα δεν έγκειται στις εταιρείες αλλά στους αντιπροσώπους τουςΧαίρομαι όταν οι εταιρίες σέβονται τους πελάτες τους.
Το αν θα αντέξει το Baikal στην σκοπευτική χρήση, ουδείς το ξέρει μπορεί ναι, μπορεί όχι και να βγάλει προβλήματα. Όμως πολλά άλλα πανάκριβα με πολλές περγαμηνές δεν έβγαλαν ούτε μία πούλα χωρίς πρόβλημα και πουλήθηκαν νύχτα όλο χαρά. Το θέμα με τα σκοπευτικά τουφέκια είναι ότι ελάχιστα, για να μην πω μετρημένα στα δάχτυλα είναι μελετημένα και κατασκευασμένα για σκοπευτική χρήση!!! Τα υπόλοιπα είναι είναι απλά κατασκευασμένα να αναγράφεται πάνω τους η λέξη sporting....
Πάντα το πρόβλημα είναι στην εταιρία και σε εμάς που δεν το κυνηγάμε.Το πρόβλημα δεν έγκειται στις εταιρείες αλλά στους αντιπροσώπους τους
Τους απείλησαν με χαρακίρι!Εν τω μεταξύ το είχα βρει στο internet και τους το είχα πει "εντάξει δεν το θέλω πλέον, το βρήκα στο internet", απάντηση "όχι δώστε μας την διεύθυνσή σας να σας το στείλουμε με δικά μας μεταφορικά".
Φαντάσου τι πρέπει να έγινε.
Έχετε κ Πιτ δλδ σαν της φόρμουλαΈτσι γίνεται Βασίλη. Στις μεγάλες διοργανώσεις πηγαίνουν οι μεγάλες εταιρείες και επιβραβεύουν τους πελάτες τους με δωρεάν σέρβις. Κι εγώ είχα πάει το DT10 μου στο σέρβις της Beretta, το βρήκε άριστο και με ρώτησε αν χρειάζομαι κάποια επέμβαση. Του είπα ότι ήθελα να ελαφρύνει τη δεύτερη σκανδάλη και να την κάνει πιο "ξερή" και το έκανε σε 5 λεπτά. Δεν πλήρωσα τίποτα.
Νομίζω ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει εγγύηση 5 χρόνια ελάχιστο σε όλα τα καινούργια προϊόντα την οποία τη διεκπεραιώνει το κατάστημα απ' όπου αγοράστηκε.Πάντα το πρόβλημα είναι στην εταιρία και σε εμάς που δεν το κυνηγάμε.
Οι αντιπρόσωποι όπως βρίσκουν, κάνουν.
Το έχω ξαναγράψει, χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
Ήθελα ένα user manual μια μεταχειρισμένης εξωλέμβιας.
Η Yamaha Ελλάδος μου είπε ότι πρέπει να το αναζητήσω από τον προηγούμενο χρήστη.
Τους είπα ότι δεν το έχει.
Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τότε, μου είπαν.
Email στην Yamaha-motor.co.jp και την επόμενη ημέρα η Yamaha Ελλάδας με παρακαλούσε να μου στείλει το manual στα Ελληνικά με δική τους χρέωση, όπως και έγινε !!!