Ίσως πειραγμένη προοδευτικότητα Κωστή .25/4/2019 που είχα κόψει,το βρήκα στο 1.85 με 686 Λάμπη.
Τώρα δν ξέρω αν το άλλαξαν.
Ίσως πειραγμένη προοδευτικότητα Κωστή .25/4/2019 που είχα κόψει,το βρήκα στο 1.85 με 686 Λάμπη.
Τώρα δν ξέρω αν το άλλαξαν.
Με το classica και το M SDEED συμβαίνει το εξής παράδοξο: Η πυρίτιδα φαίνεται ,c7 για την οποία η εταιρεία προτείνει 688 1,55x32 αλλά το πρώτο είναι 1,65x32 και αυτό κάπως τρώγεται..... Το δεύτερο με την ίδια εξ όψεως πυρίτιδα 688 1,85x34!!!!!!
Βαγγέλη, δεν απάντησα το μεσημέρι, αν και τα θυμόμουν διαφορετικά, γιατί ήθελα να ξαναδώ τις σημειώσεις μου για να είμαι σίγουρος.Όχι ,κάποιολάθος κάνεις Βαγγέλη .
Το speed πράσινο είναι απο 1.67-1.70 C7 με 686 .
Στέλιο έχεις δίκιο το έχω βρει πιο παλιά τόσο με 686 όπως το έχω βρει και 1,85 με cx 1000,και μου κάνε εντύπωση το καψουλι,τα τελευταία αγορασμενα πριν τέσσερα πέντε χρόνια τα βρήκα 1,65x32 το classica και 1,85x34 το speed και τα δύο με 688 !!! Μάλιστα με παραξένεψε το speed και έσφαξα 3-4!Βαγγέλη, δεν απάντησα το μεσημέρι, αν και τα θυμόμουν διαφορετικά, γιατί ήθελα να ξαναδώ τις σημειώσεις μου για να είμαι σίγουρος.
Δεν ξέρω κατά πόσον σταθερές διατηρούσε η NSI τις δοσολογίες στα εν λόγω φυσίγγια από χρονιά σε χρονιά ή από παρτίδα σε παρτίδα, αλλά νομίζω ότι ο Λάμπης έχει δίκιο!
Αυτό λοιπόν που είχα βρει εγώ (πριν 8-10 χρόνια περίπου), πέραν πάσης αμφιβολίας ήταν:
CLASSICA: 688 - 1,60 x 32 (No.7,5) - κλείσιμο 6* - 56,7mm ... SPEED: 686 - 1,66 x 34 (No.8) - κλείσιμο 6* - 57,7mm
Την έχει μονοπωλειο η fiocchi γιαυτο προεκειψε η ch6
Έχω να κυνηγήσω με εργοστασιακά φυσίγγια πολλά χρόνια, αλλά αυτό δεν ήταν απόλυτο ώστε να δοκιμάσω και κάποια που είχαν μια ιστορία στον χώρο.... Δεν είμαι λάτρης των σκληρών ως προς το λάκτισμα φυσιγγίων, πότε δεν ήμουν... Ούτε με τις καραμπινες!! Δεν ξέρω πια είναι η γνωμη σου για το classica, αλλά με το 688 Ακομα και τις ζεστές μέρες του χειμώνα το λάκτισμα σε 2καννο ήταν υπερβολικό.... Και ανεκτό σε καραμπινες....Στέλιο έχεις δίκιο το έχω βρει πιο παλιά τόσο με 686 όπως το έχω βρει και 1,85 με cx 1000,και μου κάνε εντύπωση το καψουλι,τα τελευταία αγορασμενα πριν τέσσερα πέντε χρόνια τα βρήκα 1,65x32 το classica και 1,85x34 το speed και τα δύο με 688 !!! Μάλιστα με παραξένεψε το speed και έσφαξα 3-4!
Βαγγέλη, δεν με εκπλήσσουν καθόλου τα "περίεργα καμώματα" της NSI ... τα έχω ξαναδεί !!! Παράδειγμα, πριν χρόνια είχα πάρει το NS-20 FIBRE 28gr. (με πυρίτιδα 206V, με χαρτονάκι overpowder & Diana) την ίδια μέρα από το ίδιο μαγαζί 2 κουτιά Νο.9 και άλλα 2 Νο.10 ...Στέλιο έχεις δίκιο το έχω βρει πιο παλιά τόσο με 686 όπως το έχω βρει και 1,85 με cx 1000,και μου κάνε εντύπωση το καψουλι,τα τελευταία αγορασμενα πριν τέσσερα πέντε χρόνια τα βρήκα 1,65x32 το classica και 1,85x34 το speed και τα δύο με 688 !!! Μάλιστα με παραξένεψε το speed και έσφαξα 3-4!
Εάν δεις το σάιτ της nsi εκεί στο the best you need έχει και μια c7 low sonic που τη δίνει για 36 gr ίσως τα γεμίζει με αυτήν .......οπτικά δεν ξεχωρίζει......Βαγγέλη, δεν με εκπλήσσουν καθόλου τα "περίεργα καμώματα" της NSI ... τα έχω ξαναδεί !!! Παράδειγμα, πριν χρόνια είχα πάρει το NS-20 FIBRE 28gr. (με πυρίτιδα 206V, με χαρτονάκι overpowder & Diana) την ίδια μέρα από το ίδιο μαγαζί 2 κουτιά Νο.9 και άλλα 2 Νο.10 ...
Έσφαξα λοιπόν και βρήκα στα 9αρια καψούλι 688 και 1,50 γρ. πυρίτιδα ... και στα 10αρια 684 και 1,75 γρ. !!!!
View attachment 27147Από τα 10αρια δεν τα ξόδεψα όλα, κι έτσι έσφαξα ξανά πιο πρόσφατα, για να το επιβεβαιώσω και με ψηφιακή ζυγαριά, γιατί τότε είχα μόνο την παραδοσιακή !!! Και πράγματι δεν είχα κάνει λάθος !!!
View attachment 27148
View attachment 27149
View attachment 27150
![]()
![]()
Δεν μπορω να καταλαβω ποια η λογικη του να αλλαζουν συνταγες συνεχεια εκει στην nsi? Ειναι θεμα marketing?Εάν δεις το σάιτ της nsi εκεί στο the best you need έχει και μια c7 low sonic που τη δίνει για 36 gr ίσως τα γεμίζει με αυτήν .......οπτικά δεν ξεχωρίζει......
Νιτρογλυκερινούχες "διπλοβασικές" η Α0 και η JK3 ... Και χωρίς νιτρογλυκερίνη η M92s !!!
Πέρα από το θέμα του, είναι θετικό που όλο και περισσότεροι επαγγελματίες φτιάχνουν τέτοια βίντεο.
Ζω για την ώρα που στο κουτί των φυσιγγίων θα αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία της γόμωσης.Πέρα από το θέμα του, είναι θετικό που όλο και περισσότεροι επαγγελματίες φτιάχνουν τέτοια βίντεο.
Αν ήμουν επαγγελματίας θα τόκανα .Ζω για την ώρα που στο κουτί των φυσιγγίων θα αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία της γόμωσης.
Εισαι ανεμβολιαστος και τα βλεπεις στραβα τα πραγματαΝιτρογλυκερινούχες "διπλοβασικές" η Α0 και η JK3 ... Και χωρίς νιτρογλυκερίνη η M92s !!!
Όσο ζει κανείς μαθαίνει ...![]()
Απλά και κατανοητά.Tο βασικότερο ρόλο στην επιλογή πυρίτιδας παίζει ο συγκεντρωτήρας ή ότι άλλο παρεμβάλλεται μεταξύ πυρίτιδας και βλήματος ή δραμιών ή σκαγιών.
Μ' άλλα λόγια το πόσο ελαστικός (ευμετάβλητος) είναι αυτός ο χώρος και η αντίσταση που παρουσιάζει στην αρχική έναυση της πυρίτιδας.
Έτσι ελέγχονται οι παραγόμενες πιέσεις.
Το βάρος της γόμωσης σε σκάγια κλπ είναι δευτερεύοντας παράγοντας.