Μιχαλη ειναι σωστη η σκεψη σου ομως.. δεν γινεται μια πυριτιδα κ οσο περνανε τα χρονια να γεμιζετε παντα με τις ιδιες δοσολογιες που ισχυαν κ παλαιοτερα..παλια συνηθως ηταν πιο υψηλες η δοσεις κ σημερα πιο χαμηλες..
Αρα λοιπον το σημερινο biturbo δεν γινεται να γεμιστει με τις παλιες δοσολογιες γιατι εκτος του οτι κατι τετοιο μπορει να ειναι επικινδυνο ο κατασκευαστης του δεν θα μπορει να εχει πλεον πιστοποιηση cip γιατι οι πιεσεις θα ξεπερασουν τα επιτρεπτα ορια..
Μην κοιτας το παλιο biturbo (που σαφως ειχε υψηλες πιεσεις ) γιατι τοτε ηταν κ διαφορετικα τα πραγματα...
και εκτος των αλλων θεωρω πως ηταν αναγκαιο το "μαλακωμα" που εκανε ο Ναυπλιωτης σε ορισμενα φυσιγγια lambro..
Εξαλλου δεν νομιζω να επεσε και τοσο πολυ η αποδοση τους αλλα οπως και να εχει πανω απο ολα μετραει η ασφαλεια η δικη μας κ του οπλου μας......
και μια που λεμε για την tecna βαζω δυο αποσπασματα απο συνεντευξη που ειχε δωσει ο Λαμπρος Λαμπρου το 1999 σε ηλικια 90 ετων...
"Εχουμε τις καλυτερες πυριτιδες τις τεκνα τις οποιες εφτιαξε ο τεχνικος κ.Μαρτινα οπως του ειπαμε εμεις.Η πυριτιδα αυτη ειναι φοβερη δεν αλλοιωνεται με τιποτα,βγαζει φοβερες τουφεκιες"
"Η Snia Bpd εγινε Nobel sport το 1997-98 και την πηραν οι Γαλλοι.Τα διπλοβασικα μπαρουτια δεν τα εφτιαχναν οι Γαλλοι ,διοτι ειχαν nitro 50%.Εμεις κατοπιν συμφωνιας μαζι τους,τα βρηκαμε με τους τσεχους και ετσι η tecna N και η s4 N φτιαχνονται στην Τσεχια"
και μια διαφημιση του 1991:
View attachment 14960