Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Τι δείχνει μελέτη του Στρατού Ξηράς για τη χρήση τουρκικών UAV στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ.

Και για να μην τρώμε σανό, το ελληνικό UAV που σχεδιάζεται με την βοήθεια του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είναι χρήσιμο μόνο για να εντοπίζει λαθρομετανάστες, γιατί χωρίς Ελληνικό στρατιωτικό δορυφόρο τηλεπικοινωνιών είναι χαμένο από χέρι. Και μια και μιλάμε για δορυφόρους, ιδού μία σύγκριση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας:

2022-05-25 10_10_51-Satellites by Country or Organization - Greece.png
Οι φερόμενοι ως ελληνικοί δορυφόροι έχουν πουληθεί προ δεκαετίας στην Σαουδική Αραβία, εξ ου και το όνομα του πιο πρόσφατου δορυφόρου SAUDIGEOSAT1. Οι HELLAS-SAT xρησιμοποιούνται για δορυφορική τηλεόραση/ραδιοφωνία, ο δε SAUDIGEOSAT1 για τηλεόραση και τηλεπικοινωνίες, τις οποίες διαχειρίζονται οι Σαουδάραβες από εγκαταστάσεις στην Αττική.

2022-05-25 10_09_12-Satellites by Country or Organization - Turkey.png
Τουλάχιστον πέντε (5) από τους παραπάνω δορυφόρους είναι για στρατιωτική χρήση, δηλ. κατασκοπία, φωτογράφηση και τηλεπικοινωνίες. Ετσι οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις όπως και τα τουρκικα UAV είναι ανεξάρτητες/α από τις τηλεπικοινωνίες του ΝΑΤΟ. Οι Gokturk δορυφόροι (στις 37°) καταγράφουν κάθε 90-100 λεπτά της ώρας τις κινήσεις των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων, ενώ οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις "αγοράζουν" φωτογραφίες του Αιγαίου από τους συμμάχους ή από ιδιωτικές εταιρίες! Ενώ οι Τούρκοι έχουν εικόνα σε σχεδόν παγκόσμιο επίπεδο ανά πάσα στιγμή, οι Ελληνες βλέπουν μόνο την Ελληνική επικράτεια, χωρίς να είναι και απόλυτα σίγουροι πως οι φωτογραφίες είναι πρόσφατες:( , δηλ των τελευταίων 2 ωρών και όχι προ 2 εβδομάδων...


Πηγή: N2YO.com
ΥΓ: και μετά μας απασχολεί το γιδάντερο :D
 
Τι δείχνει μελέτη του Στρατού Ξηράς για τη χρήση τουρκικών UAV στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ.

Και για να μην τρώμε σανό, το ελληνικό UAV που σχεδιάζεται με την βοήθεια του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είναι χρήσιμο μόνο για να εντοπίζει λαθρομετανάστες, γιατί χωρίς Ελληνικό στρατιωτικό δορυφόρο τηλεπικοινωνιών είναι χαμένο από χέρι. Και μια και μιλάμε για δορυφόρους, ιδού μία σύγκριση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας:

View attachment 49131
Οι φερόμενοι ως ελληνικοί δορυφόροι έχουν πουληθεί προ δεκαετίας στην Σαουδική Αραβία, εξ ου και το όνομα του πιο πρόσφατου δορυφόρου SAUDIGEOSAT1. Οι HELLAS-SAT xρησιμοποιούνται για δορυφορική τηλεόραση/ραδιοφωνία, ο δε SAUDIGEOSAT1 για τηλεόραση και τηλεπικοινωνίες, τις οποίες διαχειρίζονται οι Σαουδάραβες από εγκαταστάσεις στην Αττική.

View attachment 49132
Τουλάχιστον πέντε (5) από τους παραπάνω δορυφόρους είναι για στρατιωτική χρήση, δηλ. κατασκοπία, φωτογράφηση και τηλεπικοινωνίες. Ετσι οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις όπως και τα τουρκικα UAV είναι ανεξάρτητες/α από τις τηλεπικοινωνίες του ΝΑΤΟ. Οι Gokturk δορυφόροι (στις 37°) καταγράφουν κάθε 90-100 λεπτά της ώρας τις κινήσεις των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων, ενώ οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις "αγοράζουν" φωτογραφίες του Αιγαίου από τους συμμάχους ή από ιδιωτικές εταιρίες! Ενώ οι Τούρκοι έχουν εικόνα σε σχεδόν παγκόσμιο επίπεδο ανά πάσα στιγμή, οι Ελληνες βλέπουν μόνο την Ελληνική επικράτεια, χωρίς να είναι και απόλυτα σίγουροι πως οι φωτογραφίες είναι πρόσφατες:( , δηλ των τελευταίων 2 ωρών και όχι προ 2 εβδομάδων...


Πηγή: N2YO.com
ΥΓ: και μετά μας απασχολεί το γιδάντερο :D
Δε χρειαζόμαστε δορυφόρους και μαλακίες έχουμε πολιτικούς δορυφόρους που εκτελούν εντολές και παίρνουν πληροφορίες από τους κορυφαίους και εμείς τους λέμε και προδότες δε ντρεπόμαστε χαχαχαχα
 
Το στυλακι της δεν είναι σα να λέει κοίτα ένα μαλακα δείχνοντας
Εχει πολλα στυλακια η συγκεκριμενη
Της αρεσει να κραταει και το ´´στυλό´´
Ειναι αναλογα τι θα της βαλουν στο στομα….. ( να πει εννοω που πηγε ο νους σας)
 

Attachments

  • BB453581-0A61-4D92-BDDD-A04128283CA6.jpeg
    BB453581-0A61-4D92-BDDD-A04128283CA6.jpeg
    117,1 KB · Προβολές: 53
  • AED4F012-26D3-41B9-8774-B4F6224E7B4B.png
    AED4F012-26D3-41B9-8774-B4F6224E7B4B.png
    299 KB · Προβολές: 53
Οταν ο ''ειδικος'' σε θεματα οδηγησης λεει οτι οι χειροτεροι οδηγοι ειναι οι Ελληνες(δεν ειπε ηλιθιοι) και ριχνει ολο το φταιξιμο στους οδηγους αυτο και μονο φτανει, οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει, και επαναλαμβανω απο που και ως που ειδικος, επειδη καποτε ετρεχε σε αγωνες?Εχω κοινο φιλο που και αυτος ετρεχε σε αγωνες και εχει δουλεψει στα νιατα του σε δυο αυτοκινητοβιομηχανιες Αγγλια και Ισπανια και εγραφε και σε περιοδικο κανοντας τεστ αυτοκινητων, πλεον δεν του μιλαει.Και μιας και μιλαμε για εξωτερικο, στην Ιταλια π.χ. αν στη συγκρουση δεν ειναι καμια 40ρια αυτοκινητα δεν το λενε καραμπολα και λογικο ειναι να εχουν τετοια ατυχηματα οταν πανε με ομιχλη τεζα, αλλα δεν ειναι οι χειροτεροι,οι Ελληνες ειναι....Στην Ελβετια σε καθε εξοδο διακοπων με αυτοκινητο οι μισοι γυριζουν μετα απο ατυχημα, αλλα δεν το γραφουν τα στατιστικα των ειδηκων, μαλλον δεν εχουν παιδεια και αυτοι...
Υ.Γ. Και η μανα μου πρεπει να ειναι ειδηκος γιατι μου λεει ''παιδακι μου μην τρεχεις''
Λόγω επικαιρότητας: Άλλη μία αρνητική πρωτιά φαίνεται ότι κατακτούν οι Έλληνες, οι οποίοι αναδεικνύονται και επισήμως ως οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη.
topic.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top