Για τους Κύπριους Ελλαδίτες είμαστεκ για μας Κύπριοιτην διάκριση που αναφέρεις δεν την έχω ακούσειΑυτή η διάκριση, Κύπριοι-Έλληνες, αντί για Κύπριοι-Ελλαδιτες , γιατί γίνεται ;
Για τους Κύπριους Ελλαδίτες είμαστεκ για μας Κύπριοιτην διάκριση που αναφέρεις δεν την έχω ακούσειΑυτή η διάκριση, Κύπριοι-Έλληνες, αντί για Κύπριοι-Ελλαδιτες , γιατί γίνεται ;
Προσωπικα δεν δινω καμια αξια πλεον στο τι γραφουν καποιοι που και καλα θεωρουνται ειδηκοι ενω απλα ειναι ''διορισμενοι'', τους γραφω στα @ρχιδι@ μου και εμπιστευομαι τα ματια μου και τη κριση μου, δεν αφηνω αλλους να μου πουνε τι βλεπω εγω.........
Εγώ δεν ξέρω τι γίνεται πανευρωπαϊκά εγώ αυτό που βλέπω και ζω καθημερινά είναι μία σκέτη απογοήτευση όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά μας.Προσωπικα δεν δινω καμια αξια πλεον στο τι γραφουν καποιοι που και καλα θεωρουνται ειδηκοι ενω απλα ειναι ''διορισμενοι'', τους γραφω στα @ρχιδι@ μου και εμπιστευομαι τα ματια μου και τη κριση μου, δεν αφηνω αλλους να μου πουνε τι βλεπω εγω.........
Τους νομους πρεπει να τους τηρει και το κρατος(ποιο κρατος?) καινουργιο δρομο φτιαχνουν και ειναι επικινδυνος, φαναρια με λαθος προγραμματισμο χρονου, κεντρικοι δρομοι με τρεις λουριδες ανα κατευθυνση, με οριο 50χλμ, οριο που εκ των πραγματων δεν γινεται να τηρηθει, δρομοι καινουργιοι οι οποιοι εχουν λαθος κληση, εκπαιδευση οδηγων στο πως να παρκαρουν, ανοιχτα συνορα και οδηγοι αλλοδαποι(να μην γινουμαι και ρατσιστες) που δεν πρεπει να οδηγουν αλλα οδηγουν μεχρι φορτηγα.Σε δρομο με τρεις λουριδες ανα κατευθυνση και διαχωριστικο, εχει εξοδο αριστερα και εισοδο απο αριστερα που αν υπηρχε ενας εισαγγελεας με @ρχιδι@ θα'πρεπε να κλεισει μεσα αυτον που το σχεδιασε αυτον που το εφτιαξε και τον αρμοδιο του κρατους που παρελαβε το εργο.Λαθος σημανση που επειδη ειναι λαθος ακομα και οι πιο ''συντηριτικοι'' δεν την τηρουν.Πληρωνουμε τελοι κυκλοφοριας και τα λεφτα δεν πανε στη συντηρηση του οδ. δυκτιου πανε αλλου και οχι μονο αυτο αλλα η εφορια δινει και εντολες να κοπουν κλησεις για αυξηση εσοδων, ΚΤΕΟ αλλο παραμυθι και αυτο, απλα για αυξηση εσοδων απο αυτους που ειναι ουτως ή αλλως νομομοι(εξυπακουεται οτι εξαιρουνται οι ευπαθεις ομαδες π.χ. ''ρομα'').Οποτε τα ριχνουμε ολα στον οδηγο που ειναι ειδηκα στην Ελλαδα πιο ευκολο και εκτος απο αποποιηση ευθυνων γινομαστε και ''νομιμα'' ρατσιτσες κατα των Ελληνων. ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ.....Εγώ δεν ξέρω τι γίνεται πανευρωπαϊκά εγώ αυτό που βλέπω και ζω καθημερινά είναι μία σκέτη απογοήτευση όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά μας.
Ο μέσος όρος ειναι για κλάματα και είναι μεγάλο το ποσοστό στους οποίους χρειάζεται αφαίρεση διπλώματος με τη μια.
Σ αυτό το μπάχαλο βεβαιως συμβάλλει και το ίδιο το σύστημα το οποίο δεν εφαρμόζει τους νόμους. Θα πρέπει για αρκετά χρόνια να υπάρξει σοβαρή αστυνόμευση όσον αφορά κάποια πράγματα που αφορούν τον ΚΟΚ όπως όρια ταχύτητας, λωρίδα έκτακτης ανάγκης χρήση κινητού τηλεφώνου κλπ. Η ατιμωρησία είναι είναι η κύρια αιτία για τα περισσότερα και τα μεγαλύτερα κακά αυτής της χώρας
Σε μια χώρα που ολα είναι μπάχαλο και οι περισσότεροι βολεύονται μεσα σ αυτο ,το σίγουρο ειναι οτι φταίμε ολοι εμεις.Τους νομους πρεπει να τους τηρει και το κρατος(ποιο κρατος?) καινουργιο δρομο φτιαχνουν και ειναι επικινδυνος, φαναρια με λαθος προγραμματισμο χρονου, κεντρικοι δρομοι με τρεις λουριδες ανα κατευθυνση, με οριο 50χλμ, οριο που εκ των πραγματων δεν γινεται να τηρηθει, δρομοι καινουργιοι οι οποιοι εχουν λαθος κληση, εκπαιδευση οδηγων στο πως να παρκαρουν, ανοιχτα συνορα και οδηγοι αλλοδαποι(να μην γινουμαι και ρατσιστες) που δεν πρεπει να οδηγουν αλλα οδηγουν μεχρι φορτηγα.Σε δρομο με τρεις λουριδες ανα κατευθυνση και διαχωριστικο, εχει εξοδο αριστερα και εισοδο απο αριστερα που αν υπηρχε ενας εισαγγελεας με @ρχιδι@ θα'πρεπε να κλεισει μεσα αυτον που το σχεδιασε αυτον που το εφτιαξε και τον αρμοδιο του κρατους που παρελαβε το εργο.Λαθος σημανση που επειδη ειναι λαθος ακομα και οι πιο ''συντηριτικοι'' δεν την τηρουν.Πληρωνουμε τελοι κυκλοφοριας και τα λεφτα δεν πανε στη συντηρηση του οδ. δυκτιου πανε αλλου και οχι μονο αυτο αλλα η εφορια δινει και εντολες να κοπουν κλησεις για αυξηση εσοδων, ΚΤΕΟ αλλο παραμυθι και αυτο, απλα για αυξηση εσοδων απο αυτους που ειναι ουτως ή αλλως νομομοι(εξυπακουεται οτι εξαιρουνται οι ευπαθεις ομαδες π.χ. ''ρομα'').Οποτε τα ριχνουμε ολα στον οδηγο που ειναι ειδηκα στην Ελλαδα πιο ευκολο και εκτος απο αποποιηση ευθυνων γινομαστε και ''νομιμα'' ρατσιτσες κατα των Ελληνων. ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ.....
Αυτα υπαρχουν σε ολες τις χωρες που υπαρχουν αυτοκινητα, δεν ειναι Ελληνικο φαινομενο, η ηλιθιοτητα δεν ειναι αποκλειστικο ''προνομιο'' των Ελληνων.Το οτι ειναι ολα μπαχαλο, ασχετο με το ποιοι βολευονται, εγω δεν μπορω να διαφωνησω.Σε μια χώρα που ολα είναι μπάχαλο και οι περισσότεροι βολεύονται μεσα σ αυτο ,το σίγουρο ειναι οτι φταίμε ολοι εμεις.
Με ποιον τροπο ; Ας τον αναλογιστει ο καθενας μονος του.
Πάντως εγω ,οταν βλέπω τις σφήνες στον Κηφισό 6,30 το πρωι ,οταν μου βγαίνει σε στοπ με το κινητό στο αυτί ,οταν μου βγ6αινει μάνα με παιδί μπροστα ανάποδα σε μονόδρομο και πολλα άλλα ,αυτο φωναζω ,"κωλοφάρα του κερατά"
Γιώργο δεν συζητάμε για το αυτονόητο . Οτι υπάρχουν κι αλλού υπάρχουν . Ομως όσοιΑυτα υπαρχουν σε ολες τις χωρες που υπαρχουν αυτοκινητα, δεν ειναι Ελληνικο φαινομενο, η ηλιθιοτητα δεν ειναι αποκλειστικο ''προνομιο'' των Ελληνων.Το οτι ειναι ολα μπαχαλο, ασχετο με το ποιοι βολευονται, εγω δεν μπορω να διαφωνησω.
Απο το κωλο της μυλωνους τι περιμενεις, καληγραφια?.....Γιώργο δεν συζητάμε για το αυτονόητο . Οτι υπάρχουν κι αλλού υπάρχουν . Ομως όσοι
έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό αμέσως καταλαβαίνουν τις διαφορές. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Το θέμα είναι αν ολοι εδω αυτοι είναι ο κανόνας ή είναι η μειοψηφία . Ε λοιπόν στην Ελλάδα δεν είναι η μειοψηφία δυστυχώς, είναι οι περισσότεροι και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την οδήγηση έχει να κάνει γενικότερα με τη συμπεριφορά του Έλληνα η οποία τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και χειρότερη.
Και που να εφαρμοστει αυτη η μαλ@κια με την υποχρεωτικη ηλεκτροκινησηΓιώργο δεν συζητάμε για το αυτονόητο . Οτι υπάρχουν κι αλλού υπάρχουν . Ομως όσοι
έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό αμέσως καταλαβαίνουν τις διαφορές. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Το θέμα είναι αν ολοι εδω αυτοι είναι ο κανόνας ή είναι η μειοψηφία . Ε λοιπόν στην Ελλάδα δεν είναι η μειοψηφία δυστυχώς, είναι οι περισσότεροι και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την οδήγηση έχει να κάνει γενικότερα με τη συμπεριφορά του Έλληνα η οποία τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και χειρότερη.
Αν οι 4 στους δέκα Έλληνες,αγοράσουν ηλεκτρικό καρ,το υπάρχον ρεύμα δεν θα επαρκείΚαι που να εφαρμοστει αυτη η μαλ@κια με την υποχρεωτικη ηλεκτροκινηση
Θα σκαει το μερτσεντε 08.30 το πρωι με τον κουστουματο κονιορδο driver στο στενο
και οποιος πεζος δεν εχει ακουστικο συστημα λαγου
θα τον στελνει ασυνοδευτο στα θυμαρακια
Όταν δημιουργείς πανικό σε ένα τσούρμο....το ποδοπατημα είναι νορμάλ αντίδραση....Όταν αγοράσουν όλοι ηλεκτρικά θα υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων που θα μπορείς να κάνεις μετά θα κλειδώνει και θες δε θες δεν θα κουνιέται το όχημα .Σας το έγραψα το τεστ υποταγής πέτυχε Κόρονοιος = εμβόλιο ή αποκλεισμός και εγκλεισμός για όλους και δεν άνοιξε μύτη αποδείχτηκε ότι είχε περισσότερους υπέρμαχους παρά κατά .Να δεις τι σου χω για μετά ( Παπακωνσταντίνου, Μαχαιρίτσας) πιο επίκαιρο από ποτέ.
Ας στείλουμε τα Μ60-Μ48 για στόχους.Η Ελλάδα στέλνει θωρακισμένα οχήματα ως βοήθεια στην Ουκρανία