Συγκρίσεις aftermarket chokes (δοκιμές-αγορές-προτάσεις)

Αποριες:
Σαν "τσοκ φρενου",δεν θα επρεπε να δειχνει κατι πιο δραστικο σε οτι αφορα τον συγκεντρωτηρα?Σε φωτο,που ειχε ανεβασει ο Αρις νομιζω,τους συγκ/ρες τους λυποταν η ψυχη σου,που λεμε!Αν εχει τη δυναμη ο συγκ/ρας να τρυπαει το χαρτονι στα μετρα που λεει ο Φωτης,τοτε,μονο για φρεναρισμα δεν μοιαζει.
Μηπως, η πραγματικα πολυ καλη τουφεκια που φαινεται και παραπεμπει σε σφιχτοτερο τσοκ,ειναι θεμα γεωμετριας του τσοκ και οχι των φρενων?
Ειναι πραγματι μαζεμενη η ατρακτος?Εμεις βλεπουμε τη δυσδιαστατη εικονα στο χαρτι, που εντυπωσιαζει!
 
Το βυσμα το μονο που χρειαζεται να κανει ειναι να καθυστερησει μερικα κλασματα του δευτερολεπτου, ωστε να μην προλαβει να εμβολισει τα σκαγια. Ακομα και αλωβητο να βγει, φτανει να ειναι πισω απο την στηλη των σκαγιων, και ας φτασει και στον πινακα.
 
Βικτωρα,αυτο που λες ειναι το λογικο και το ζητουμενο!Προφανως γι' αυτο το λογο κατασκευαστηκαν τα συγκεκριμενα τσοκ.Ειχα στο μυαλο μου κατι πιο χαρακτηριστικο,πιο εντονο.Θα μας πει ο Φωτης τις εντυπωσεις του στο γηπεδο.Αυτο μετραει στην τελικη!
 
Πώς γίνεται ο συγκεντρωρηρας να εμβολησει τα προπορευομενα σκάγια, από την στιγμή που προπορευονται; Είναι δυνατόν αυτό από την στιγμή που ταξιδεύουν μέσα στην κάννη με την ίδια ταχύτητα, βγαίνοντας από αυτήν, να αποκτήσει ο συγκεντρωτηρας προβάδισμα στην ταχύτητα, έναντι των προπορευομενων; Ειδικά με την αντίσταση της ατμόσφαιρας που θα συναντήσει εξερχόμενος από το στόμιο, ακόμα και αν είναι γεμάτος σκάγια;
 
Eλπιζω να μη γραφω πατατιες, γιατι ως γνωστον στη φυσικη ειμαι σκραπας.
Η στηλη των σκαγιων, μαζι με τη βυσματωση, κινουνται ως ενα σωμα, εχοντας μεσα στην κανη την ιδια ακριβως ταχυτητα. Επειδη ομως ως σωματα εχουν διαφορετικο βαρος, οταν βγαινουν απο την κανη, το ελαφροτερο, δηλαδη το βυσμα επιβραδυνει πιο γρηγορα, ενω το βαρυτερο λογω αδρανειας πιο αργα. Σε ενα ιδεατο συμπαν, ή υπο Κ.Σ. οπως ελεγαν και τα βιβλια, το βυσμα ανοιγει σωστα, διατηρει ευθεια πορεια, και μενει πισω αφηνοντας την δεσμη των σκαγιων απροσκοπτα να συνεχιζει. Πρακτικα ομως πολλες φορες, δεν ανοιγει ομοιομορφα, ανατρεπεται και χαλαει την κατανομη, ειδικα αν ειναι στα πρωτα εκατοστα και το ποτηρακι περιεχει ακομα σκαγια. Εδω λοιπον αντιλαμβανομαι οτι το τσοκ φρενου, καθυστερει το ποτηρακι τοσο οσο να μην επηρεασει την κατανομη, ακομα και αν ανοιξουν τα μισα πεταλα, ή και καθολου.

Ετσι τουλαχιστον το αντιλαμβανομαι εγω, που επαναλαμβανω μπορει να σκεφτομαι και λαθος
 
Βίκτορα αυτό που λες ισχύει, αλλά σε πιο μακρινή απόσταση, αυτός είναι ο λόγος που ο συγκεντρωτήρας θα πετάξει 30 μέτρα πχ. ενώ τα σκάγια μπορούν υπό συνθήκες να πετάξουν και 300μ. μακριά. Τη στιγμή που εξέρχονται συγκεντρωτήρας και σκάγια από την κάννη και είναι ένα σώμα ακόμα, εκεί ο πιο ελαφρύς συγκεντρωτήρας έχει σαφώς πολύ μικρότερη αδράνεια από τη μάζα των σκαγίων, επιταχύνεται δηλαδή γρηγορότερα από αυτά από το σπρώξιμο των αερίων κατά τη στιγμή των τελευταίων εκατοστών της κάννης και μόλις βγαίνουν από το στόμιο, γι' αυτό το λόγο εμβολίζει τη στήλη τους. Όσο πιο βαρύ είναι ένα σώμα γενικά, τόσο πιο δύσκολα επιταχύνεται (λόγω αυτού συμβαίνει ο εμβολισμός) και τόσο πιο δύσκολα σταματάει (αυτό συμβαίνει σε αυτό που αναφέρθηκες). Τα τσοκ φρένου απλά πετυχαίνουν να κόβουν ορμή από το συγκεντρωτήρα, χωρίς να επηρεάζουν τα σκάγια τα οποία ήδη μέσα από την κάννη έχουν αναπτύξει επαρκή ταχύτητα για να ταξιδέψουν με αξιώσεις στον στόχο, οπότε βγαίνοντας από την κάννη το επιπλέον σπρώξιμο που θα είχαν από τον συγκεντρωτήρα επιδρά περισσότερο αρνητικά, χαλώντας τη συγκέντρωση, παρά θετικά (δίνοντας απειροελάχιστη ακόμα ενέργεια στα σκάγια).
 
Που φτασαμε......xm.εκει που ψαχναμε μονοκοματους συγκετροτηρες που να περιεχουν ολη τη στηλη των σκαγιων για να μπορουν να ταξιδεψουν ολα μαζι και να προστατεψουμε τη γομωση,τωρα παμε στο αλλο ακρο που κατα τη γνωμη μου πλασαρετε στη ιδεα της μαλλινης...παντως στο ψαξιμο για εκτος οριων ντουφεκιες κατα τη γνωμη μου τα τσοκ συσφηξης πιστευω ισως να δουλεψουν καλυτερα με τους καταληλους φυσικα συγκετροτηρες αν αυτοι υπαρχουν...ισως τα τσοκ φρενου βρισκουν απολυτη εφαρμογη στα εργοστασιακα φυσιγγια.
 
Που φτασαμε......xm.εκει που ψαχναμε μονοκοματους συγκετροτηρες που να περιεχουν ολη τη στηλη των σκαγιων για να μπορουν να ταξιδεψουν ολα μαζι και να προστατεψουμε τη γομωση,τωρα παμε στο αλλο ακρο που κατα τη γνωμη μου πλασαρετε στη ιδεα της μαλλινης...παντως στο ψαξιμο για εκτος οριων ντουφεκιες κατα τη γνωμη μου τα τσοκ συσφηξης πιστευω ισως να δουλεψουν καλυτερα με τους καταληλους φυσικα συγκετροτηρες αν αυτοι υπαρχουν...ισως τα τσοκ φρενου βρισκουν απολυτη εφαρμογη στα εργοστασιακα φυσιγγια.
εισαι μαγκας και το επιασες το νοημα , τα φρενατα δουλευεουν στα εμπορικα φυσίγγια τελεια , αν προκοψεις τα κυαθια εχεις τζαμπα φρενατο τσοκ αμεσως ρε φιλε , το τελειο κατά την γνωμη μου είναι καπου στην μεση μαστορα , παει πουθενα το μυαλο σου ??
 
εισαι μαγκας και το επιασες το νοημα , τα φρενατα δουλευεουν στα εμπορικα φυσίγγια τελεια , αν προκοψεις τα κυαθια εχεις τζαμπα φρενατο τσοκ αμεσως ρε φιλε , το τελειο κατά την γνωμη μου είναι καπου στην μεση μαστορα , παει πουθενα το μυαλο σου ??
σταθερό τσοκ και Porting?
 
σταθερό τσοκ και Porting?
τα σταθερα τσοκ επειδή είναι φυσικη συνεχεια της κανης και φτιαγμένα από το ιδιο υλικο αρα εχοντας τις ιδιες συστολοδοστολες με τον αυλο και αποφεύγοντας την διευρυνση της φουστας , κατά την γνωμη μου ειναι τα καλυτερα , σε συνδυασμο με πορτινγκ όπως εγραψες και με προκομενα κυαθια κανουν εργα πολλα
 
Φωτη παρομοιες τουφεκιες στα 27-29 μετρα παιρνω κ εγω με το 725 και ενα LM, αρα θεωρω οτι η εικονα της τουφεκιας, χωρις να μετρησω-πραγμα λαθος- μου ειναι οικεια...
Απο εκει κ περα το απολυτο συμπερασμα θα το δεις στην πραξη... Κ εγω τους συγκεντυρωτηρες στα 25-30 μετρα τους βρηκα οταν τουφεκισα τον πινακα στα 41 μετρα. Καποιοι απο αυτους ηταν πιο στραπατσαρισμενοι κ καποιοι λιγοτερο αναλογα με την κατασκευη τους...
Τα 4/10 για μενα ειναι το ιδανικο γενικο τσοκ καρτεριου για ψιλα σκαγια, αποδιδει εξαιρετικα σε ολες τις αποστασεις...
Για περπατητο ειναι σφιχτο το τσοκ, για καρτερι ειναι πολυ ωραιο... Απο εκει κ περα το αν κανει η οχι δουλεια θα το δεις στην πραξη... Η εικονα που τα σκαγια συναντουν το θηραμα, δεν περιγραφεται με λογια... ;)
Κ εγω θεωρω οτι αυτα τα τσοκ βρισκουν απολυτη εφραμογη με τα εμπορικα φυσιγγια, αλλα στην πραξη ειδα οτι ακομα κ με προκομενα κυαθια εκαναν δουλιτσα...
 
εισαι μαγκας και το επιασες το νοημα , τα φρενατα δουλευεουν στα εμπορικα φυσίγγια τελεια , αν προκοψεις τα κυαθια εχεις τζαμπα φρενατο τσοκ αμεσως ρε φιλε , το τελειο κατά την γνωμη μου είναι καπου στην μεση μαστορα , παει πουθενα το μυαλο σου ??
Το μυαλο μου παει στα φρενου με συσφηξη ομως.....απο την αλλη φοβαμαι καποια φυσιγγια ρυθμιζομενου ανοιγματος που δεν θα δουλεψουν.xm.και ισως ανεβασουν και πολλα bar.απο Οκτωμβρη θα δουμε τοτε θα τεσταρουμε διαφορα φρενατα και κλασικα και θα βγουν καποια συμπερασματα....τωρα δεν προλαβενουμε και ουτε εχουμε ορεξη να αλαξουμε κανα σφαγισμα.sarcastic.
 
Πώς γίνεται ο συγκεντρωρηρας να εμβολησει τα προπορευομενα σκάγια, από την στιγμή που προπορευονται; Είναι δυνατόν αυτό από την στιγμή που ταξιδεύουν μέσα στην κάννη με την ίδια ταχύτητα, βγαίνοντας από αυτήν, να αποκτήσει ο συγκεντρωτηρας προβάδισμα στην ταχύτητα, έναντι των προπορευομενων; Ειδικά με την αντίσταση της ατμόσφαιρας που θα συναντήσει εξερχόμενος από το στόμιο, ακόμα και αν είναι γεμάτος σκάγια;

Ο συγκεντρωτηρας δεν εμβολιζει το μπροστινό τμήμα των σκαγιών παρά μόνο το πισινό. Έτσι σου δίνει αρκετά Flyers και κενά από την ακανόνιστη τους πλέον τροχια. Ένα αξιοσέβαστο ποσοστό σκαγιών βγαίνει έτσι εκτός χρησιμότητας. Ένα από τα μεγαλύτερα προνόμια των Τσόκ φρένου είναι ακριβώς εκεί. Όλα τα σκάγια ωφέλιμα, πυκνή συγκέντρωση χωρίς κενά και τουφεκιές καρμπόν.
 
Ηλια λενε πως το πορτινγ κανει και αυτη τη δουλεια σε καποιο ποσοστο.

Γρηγορη σιγουρα την κανει αναλογα με το ποιος ειναι ο μαστορας που κανει την επεμβαση, πως ειναι οι οπες, τι αποσταση εχει η μια απο την αλλη, τη κλιση εχουν οι οπες κλπ. Τα ξερεις εσυ απο πρωτο χερι.
Εχω δει οπλα απο φιλους συγκυνηγους που το αποτελεσμα μετα απο πορτινγκ και επιμηκυνση κωνου ηταν τοσο για τα πανηγυρια που ο ιδιοκτητης του οπλου ηθελε να το πεταξει.
 
Back
Top