Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα στην παρέα ..
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη και Άρη για τις συνταγές σας.
Επειδή διαβάζω διάφορες απόψεις ως προς την συμπιεσιμότητα της κάθε τάπας, που καθορίζει και το τελικό αποτέλεσμα τελικά υπάρχει κανόνας ή όχι.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος την τάπα την επιλέγετε με βάσει τον κανόνα 11mm απο το χείλος και χωρίς καθόλου πίεση ή έχετε άλλο δείκτη ως προς την τελικη πίεση της τάπας.
Και εν τέλει πρέπει ή όχι να υπάρχει αρχική συμπίεση στην τάπα..?
Καλη συνέχεια σε ότι κάνετε ..!!
 
Καλημέρα στην παρέα ..
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη και Άρη για τις συνταγές σας.
Επειδή διαβάζω διάφορες απόψεις ως προς την συμπιεσιμότητα της κάθε τάπας, που καθορίζει και το τελικό αποτέλεσμα τελικά υπάρχει κανόνας ή όχι.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος την τάπα την επιλέγετε με βάσει τον κανόνα 11mm απο το χείλος και χωρίς καθόλου πίεση ή έχετε άλλο δείκτη ως προς την τελικη πίεση της τάπας.
Και εν τέλει πρέπει ή όχι να υπάρχει αρχική συμπίεση στην τάπα..?
Καλη συνέχεια σε ότι κάνετε ..!!
Βαγγέλη καλησπέρα.
Τα χιλιοστά ελεύθερου χώρου μετρώντας χωρίς να εφαρμόσουμε στατική πίεση στην μεζούρα δεν μπορεί να είναι κανόνας για τον απλούστατο λόγο ότι η κάθε πυρίτιδα και η κάθε βυσμάτωση έχει άλλη συμπιεστότητα. Π.χ δεν θα αφήσεις τον ίδιο ελεύθερο χώρο μετρώντας ένα setup με g3000 και τον ίδιο με gm3 διότι η μία (g3000) συμπεριφέρεται σαν ελατήριο (υψηλή συμπιεστότητα, και η άλλη- gm3 σαν κούτσουρο μηδαμινή συμπιεστότητα).
Το αυτό ισχύει και με τις βυσματώσεις αναλόγως της σκληρότητας των. Διαφορετικά είναι σαν να λέμε ότι την ίδια συμπίεση θα εφαρμόσουμε π.χ στον drago 20 και την ίδια στον sg19. Εν κατακλείδι για να απαντήσω στο καθεαυτό ερώτημά σου, συμπίεση στην τάπα πρέπει να υπάρχει (εξάλλου μέσω της τάπας προκύπτει και η σωστή συμπίεση της πυρίτιδας προκειμένου να πετύχουμε την ομαλή της καύση), όχι όμως η ίδια συμπίεση π.χ 1χιλιοστό ανεξάρτητα από την σκληρότητά της.
 
Σε ολες τις θερμοκακρασιες την εχω δουλεψει, αν ειμαι κοντα στο 0 ομως την ανεβαζω λιγο ακομα...
Ρωτάω Άρη γιατί έφτιαξα το ίδιο σετ απ' με 616 και Βροντούσε γερά.Στο κυνήγι δε το δοκίμασα ακόμα αλλά στο χαρτί πήγε αρκετά καλα
 
Καλημέρα στην παρέα ..

Επειδή διαβάζω διάφορες απόψεις ως προς την συμπιεσιμότητα της κάθε τάπας, που καθορίζει και το τελικό αποτέλεσμα τελικά υπάρχει κανόνας ή όχι.!!
α)την τάπα την επιλέγω ανάλογα στα πόσα χιλιοστά ΜΠΟΡΩ να κλείσω, β)τα χιλιοστά που θα κλείσω είναι ανάλογα της ΤΑΠΑΣ που θέλω να δουλέψω γ) το στροφείο που ρελιάζω και το προφίλ που έχει ΑΛΛΑΖΕΙι όλα τα παραπάνω
Αρα λοιπών αν κλείνεις χάραγμα ρέλιασμα άσε 8-9 χιλιοστα και ρέλιασε
αν έχεις 3 σταδια κάνε το ίδιο και (σιδέρωσε βαριά)ρέλιασε, αν έχεις 5 στάδια κάνε το ίδιο και (σιδέρωσε απλά)ρέλιασε .......
 
Last edited:
Συνήθως το βάζουν για να αποφεύγονται όπως είπες οι μολυβδώσεις και να προστατεύονται τα περιφερειακά σκάγια από την τριβή με την κάννη. Ανάλογα το υλικό ανεβάζει πιέσεις οπότε θέλει λίγο προσοχή.
 
Βλητικά κερδίζουμε κάτι?
Αν θεωρείς ότι η τριβή με την κάννη καταστρέφει την εξωτερική στιβάδα των σκαγιών, τότε θεωρητικά τουλάχιστον είσαι κερδισμένος . Λέω θεωρητικά γιατί έχω δοκιμάσει μισόταπα χωρίς αυτήν την ζελατίνα και η τουφεκιά που πήρα ήταν καλύτερη από την ίδια γομωση με συγκεντρωτήρα που προφύλασε τα σκάγια.
 
Στο facebook σημερα γράφτηκε οτι οι διαφανοι καλυκες ειναι το φυσικο χρωμα και ειναι πιο μαλακοι απο τους χρωματιστούς γιατι αυτοι εχουν χρωστικες για το χρωμα και ως εκ τουτου οι σκουροι καλυκες ανεβαζουν μεγαλύτερη πίεση. Ισχύει κάτι τέτοιο;
 
Στο facebook σημερα γράφτηκε οτι οι διαφανοι καλυκες ειναι το φυσικο χρωμα και ειναι πιο μαλακοι απο τους χρωματιστούς γιατι αυτοι εχουν χρωστικες για το χρωμα και ως εκ τουτου οι σκουροι καλυκες ανεβαζουν μεγαλύτερη πίεση. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Ναι.
 
Στο facebook σημερα γράφτηκε οτι οι διαφανοι καλυκες ειναι το φυσικο χρωμα και ειναι πιο μαλακοι απο τους χρωματιστούς γιατι αυτοι εχουν χρωστικες για το χρωμα και ως εκ τουτου οι σκουροι καλυκες ανεβαζουν μεγαλύτερη πίεση. Ισχύει κάτι τέτοιο;
To αν είναι το διάφανο το φυσικό τους χρώμα δεν το γνωρίζω. Οι σκούροι πράγματι είναι πιο σκληροί, επομένως μεγαλύτερη αντίσταση στο ξερέλιασμα, ελαφρά αλλαγή στην καμπύλη καύσης,(μαζεύεται πιο αριστερά), πιθανότατα και κάποια ελαφρά αύξηση στην μέγιστη πίεση.
 
Είχα πάρει κάποτε ένα πακέτο αλλά στο μόνο που μου φάνηκαν χρήσιμα ήταν στα δράμια #000 που λόγω μεγέθους δεν μπορούν να μπουν συμμετρικά σε συγκεντρωτήρα.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top