Νομίζω πως ναίΤο δεύτερο σημείο που θέλει έλεγχο για να μην μας τύχει η "στραβή" είναι η κατάσταση των αορτηριούχων του όπλου μας.
Ειδικά σε δίκαννα που ο εμπρός αορτηριούχος βιδώνει στην ρίγα της κάννης και δεν είναι κολλημένος μασσίφ στη βάση του με αυτή.
Μιάς και το 'φερε η κουβέντα και μιλάμε για αορτήρες υπήρχαν κάποτε κάποιοι ελαστικοί με μεταλλικά κλίπ στην άκρη τους αντί για αγκράφες - δερματάκια κλπ που "κούμπωναν" ταχύτατα στους αορτηριούχους - κάτι σαν τα κλίπ του αορτήρα του G3 περίπου.
Ξέρουμε άν κυκλοφορούν ακόμα τέτοιοι;