Τι σημαίνει "καλή κάννη";

Σκέφτομαι τι ΔΕΝ είναι καλή κάνη.
1. Η Βαρειά κάνη, που μου χαλάει όλη την κίνηση στη σκόπευση.
Για μένα, όπλο πάνω απο 2800γρ. είναι ακατάλληλο ακόμα και για χήνες.
Δέν μπορώ να ανεχτώ να με "τραβάει" όπως θέλει το εργαλείο.
Μιλάω για τη δική μου μυική διαπλαση.
 
Σκέφτομαι τι ΔΕΝ είναι καλή κάνη.
1. Η Βαρειά κάνη, που μου χαλάει όλη την κίνηση στη σκόπευση.
Για μένα, όπλο πάνω απο 2800γρ. είναι ακατάλληλο ακόμα και για χήνες.
Δέν μπορώ να ανεχτώ να με "τραβάει" όπως θέλει το εργαλείο.
Μιλάω για τη δική μου μυική διαπλαση.
Οπότε ψιλό αποκλείεις το 12 αρι? Εγώ να σου πω την αλήθεια μου πότε δεν ήθελα πολύ ελαφριά όπλα, θεωρώ ότι ένα όπλο 12αρι η χρυσή τομή βάρους για κυνηγι γενικό μιλάω είναι τα 3200 3300. Για χήνες πραγματικά πιστεύεις ότι ένα όπλο 2800 είναι καταλληλο; που βασίζεται το σκεπτικό σου.
 
Τζόνυ η κανη αυτή που αναφέρεις είναι η βελτιωμένη σε όλα κανη ανεξάρτητου εργοστασιου
Καλημέρες‼️κάποιος με αυτή την κάνη ότι κ να της βάλει δλδ, από 28-52 γραμ φυσιγγια ,φυσίγγια που σε άλλες κανες είναι μάπα,βγάζει τουφέκια Στολίδι❓η κάπου χάνεις που πριν κέρδιζες κ κάπου κερδίζεις που πριν έχανες❓κ καλύτερα να κάτσει ο καθείς στα αυγά του κ να επιλέξει το αντίστοιχο όπλο για το κυνήγι του❓
 
Καλημέρες‼️κάποιος με αυτή την κάνη ότι κ να της βάλει δλδ, από 28-52 γραμ φυσιγγια ,φυσίγγια που σε άλλες κανες είναι μάπα,βγάζει τουφέκια Στολίδι❓η κάπου χάνεις που πριν κέρδιζες κ κάπου κερδίζεις που πριν έχανες❓κ καλύτερα να κάτσει ο καθείς στα αυγά του κ να επιλέξει το αντίστοιχο όπλο για το κυνήγι του❓

Από το βαθμό παραμόρφωσης ,θεωρώ.
Καλημέρες‼️
Η παραμόρφωση είναι το αποτέλεσμα παραμέτρων που την δημιούργησαν, σκληρότητα σφαιρικοτητα ταχύτητες τρίβες. Είναι μια ολόκληρη επιστήμη που εγώ προσωπικά δεν έχω της γνώσεις να την υποστηρίξω και απλά διαβάζω όπου μπορώ ότι μπορώ και εμπιστεύομαι αυτούς που μπορούν και έχουν τα μέσα να μπορούν να βγάζουν συμπεράσματα, κάποτε έλεγαν ότι τα ανοιχτά τσοκ έχουν μικρότερη άτρακτο, πλέον πια ξέρουμε ότι δεν ισχύει.
 
Εγώ Λευτέρη είμαι της παρακάτω άποψης (γι' αυτό έχω αλλεργία με τις πιέσεις και την ανάκρουση).
Καταρχήν το κλείστρο ξεκλειδώνει (στις benelli ... δεν ξέρω για τα άλλα αδράνειας) όταν τα σκάγια έχουν βγει από την κάνη.
Άρα ξεχνάμε τις πιέσεις στον κώνο, πέριξ αυτού και εντός της κάνης.
Η ενέργεια ανάκρουσης δεν έχει πουθενά μέσα της πιέσεις (τύπος από SAAMI).
Γιατί λοιπόν με μεγαλύτερο κώνο οι benelli μπορεί να μην κάνουν επαναφορά σε φυσίγγια με χαμηλές γομώσεις ενώ έκαναν πριν ;
Διότι τα φυσίγγια αυτά τώρα βγάζουν μικρότερες ταχύτητες, επειδή αυξάνεις τον χώρο καύσης.
Βλητικός δεν είμαι αλλά αυτό πιστεύω.

Από το manual της benelli ...
View attachment 25101
View attachment 25102

View attachment 25103
Βασίλη αλλο το απλό και αλλο το απλοϊκό. Το κλωτσημα δεν είναι απλά το ισόποσο της κινητικής ενέργειας του βλήματος . Οι μαθηματικοί τυποι και οι μεταβλητές που έχουν θα τρομαζαν ακόμα και σένα. Για παράδειγμα ακόμα και το η διαφορά βάρους δύο πυριτιδων που βγαζουν ιδια ταχύτητα , αρα και κινητική ενέργεια δίνει διαφορετική ανακρουση. Ενω σωστά είχες σταθεί επιφυλακτικά σε μια αλλη δήλωση εδω υιοθετεις την αποψη της bennelli άκριτα. Δεν εχω πει πως ο μηχανισμός αδράνειας ανοίγει το κλειστρο πριν εξέλθει το βυσμα, ( κάποιες φορές μπορεί να συμβαίνει), αλλα οτι και αυτος οπως και των αεριων , αφου ανοίξει το κλείστρο εκμεταλλεύονται την εναπομείνασα πιεση για να ολοκληρώσουν τον κύκλο τους. Και τελος η συμπίεση του ελατηριου απαιτεί ξερο κλωτσημα για να λειτουργήσει και οχι κατι σαν κροταλισμα ( διαδοχικά σαν κομπρεσέρ), γιαυτα και η bennelli κρατάει κοντούς σχετικά κωνους. Η bennelli προσπάθησε για χρόνια να εφαρμόσει τον ίδιο μηχανισμό στα ραβδωτα, δεν τα κατάφερε και τωρα παράγει ενα ημιαυτοματο αεριων . Στα ραβδωτα οι χρονοι κάνης ( πυροδότηση εως εξοδο απο το στομιο), είναι μικρότεροι απο τα λειοκανα, αλλα οι πιέσεις τέτοιες που το άνοιγμα του κλειστρου πρέπει να γίνεται πιο καθυστερημένα ωστε ναι μεν να υπάρχει αρκετή πίεση να γίνει εξαγωγη και επαναταξη αλλα να μην καταπονηθει υπερβολικά ο μηχανισμός. Σκεψου λοιπόν γιατί ο μηχανισμός αδράνειας δεν κρίνεται κατάλληλος.
 
Βασίλη αλλο το απλό και αλλο το απλοϊκό. Το κλωτσημα δεν είναι απλά το ισόποσο της κινητικής ενέργειας του βλήματος . Οι μαθηματικοί τυποι και οι μεταβλητές που έχουν θα τρομαζαν ακόμα και σένα. Για παράδειγμα ακόμα και το η διαφορά βάρους δύο πυριτιδων που βγαζουν ιδια ταχύτητα , αρα και κινητική ενέργεια δίνει διαφορετική ανακρουση. Ενω σωστά είχες σταθεί επιφυλακτικά σε μια αλλη δήλωση εδω υιοθετεις την αποψη της bennelli άκριτα. Δεν εχω πει πως ο μηχανισμός αδράνειας ανοίγει το κλειστρο πριν εξέλθει το βυσμα, ( κάποιες φορές μπορεί να συμβαίνει), αλλα οτι και αυτος οπως και των αεριων , αφου ανοίξει το κλείστρο εκμεταλλεύονται την εναπομείνασα πιεση για να ολοκληρώσουν τον κύκλο τους. Και τελος η συμπίεση του ελατηριου απαιτεί ξερο κλωτσημα για να λειτουργήσει και οχι κατι σαν κροταλισμα ( διαδοχικά σαν κομπρεσέρ), γιαυτα και η bennelli κρατάει κοντούς σχετικά κωνους. Η bennelli προσπάθησε για χρόνια να εφαρμόσει τον ίδιο μηχανισμό στα ραβδωτα, δεν τα κατάφερε και τωρα παράγει ενα ημιαυτοματο αεριων . Στα ραβδωτα οι χρονοι κάνης ( πυροδότηση εως εξοδο απο το στομιο), είναι μικρότεροι απο τα λειοκανα, αλλα οι πιέσεις τέτοιες που το άνοιγμα του κλειστρου πρέπει να γίνεται πιο καθυστερημένα ωστε ναι μεν να υπάρχει αρκετή πίεση να γίνει εξαγωγη και επαναταξη αλλα να μην καταπονηθει υπερβολικά ο μηχανισμός. Σκεψου λοιπόν γιατί ο μηχανισμός αδράνειας δεν κρίνεται κατάλληλος.
Πρώτη φορά ακούω ότι για να λειτουργήσει ένα λειόκανο αδράνειας χρειάζεται εναπομένουσα πίεση στην θαλάμη.
Να και κάτι καινούργιο.
Έχεις κάτι σχετικό να διαβάσω.
 
Σου έδωσα πάσα ;)
Άρα λογικά πιο κοντή άτρακτο, όχι μηδέν άτρακτο.
Δηλαδή σε στείρα αντιπαραβολή περιφερειών κάποια θα υπερτερεί και κάποια θα υστερήσει.
Αλλά κάθε περιφέρεια δε γίνεται να σκοτώνει το ίδιο από οποιοδήποτε κέντρο.
Το κέντρο πάντα θα σκοτώνει.
Ένα τσοκ φρένου, που δημιουργεί κοντύτερη άτρακτο, θα βοηθήσει μία κάννη που θα το έχει ανάγκη. Άλλος θα θέλει να τη σκαλίσει και εσωτερικά. Άλλος θα ιδιογομωσει.
Εγώ θα προτιμούσα να αγόραζα απευθείας αυτή που θεωρώ καλύτερη και όχι να πάρω μια υποδεέστερη και να τη σκαλίσω.
Αλλά όπως είπα το κέντρο είναι κέντρο, άρα πρώτα θα πρέπει να κοιτάμε να είμαστε εμείς κέντρο. Επειδή φυσικά το κυνήγι δεν είναι σκοποβολή και δε γίνεται να φτάσουμε ποτέ σε απόλυτες επιτυχίες βλέπω φυσιολογικό να ψάχνεται κάποιος για να μπορεί να σκοτώνει με όλη τη ροζέτα του . Αλλά το σώφρον και ηθικό απέναντι στο θήραμα είναι να κοιτάμε πρώτα τη δική μας βελτίωση και όχι μόνο του εξοπλισμού και να επαναπαυομαστε σε αυτόν.
Επίσης δεν πιστεύω ότι αυτή την ανάγκη υπερτερης περιφέρειας την καταλαβαίνει ο μέσος κυνηγός. Γτ πολύ απλά ο μέσος κυνηγός δεν έχει φροντίσει να αποκλείσει όλους τους παράγοντες που ξεκινούν από αυτόν στις αστοχίες, αλλά πάει αμέσως στο φυσίγγι, το τσοκ και το όπλο. Είναι ψυχολογικός αμυντικός μηχανισμός, ποτέ δε φταίμε εμείς, αλλά κάτι άλλο ή κάποιος άλλος (το κακό το μάτι ε; ) πάντα. Όπως επίσης δεν πιστεύω ότι όλα τα θηραματα έχουν ανάγκη για τη σούπερ περιφέρεια, διότι είτε είναι εκ φύσεως πιο ευάλωτα στα τραύματα είτε/και τα τουφεκαμε σε πολύ πολύ λογικές αποστάσεις, που εκ των πραγμάτων ολόκληρη η τουφεκιά είναι άκρως φονική.
Το μισό γκολ στο ποδόσφαιρο είναι του πασαδορου για εμένα :)
Μηδενική ατρακτος δεν υπάρχει και ευτυχώς που γίνεται αυτό γιατί πολλά θηράματα που παίρνουμε τα χτυπάμε με την "ουρα". Επίσης πάρα πολλά θηράματα τα χτυπάμε με την περιφερεια γιατί όπως σωστά είπες δεν είμαστε σκοπευτές άρα όχι απόλυτοι στο να κεντραρουμε την βολή.Για αυτό μια δυνατή περιφέρεια μας αβανταρει.
Το κέντρο πολύ σωστά λες ότι πάντα έχει περισσότερη δύναμη. Όταν όμως λέμε ότι μια περιφέρεια είναι δυνατή αυτό που στην τελική μετράει είναι να καταβάλει το θήραμα άριστα, και όχι αν έχει τα ίδια θεωρητικά ποσοστά ενέργειας με το κέντρο. Για κυνήγι πάμε και όχι επίσκεψη σε βαλλιστική κέντρα.
Αυτό που λέω συχνά είναι πως δεν πρέπει να συγχέουμε την σκοπευτικη ικανότητα και εμπειρία με την βλητικη του όπλου. Ναι πρέπει να Ρίχνουμε σωστά αλλά επειδή όπως λες στο κυνήγι δεν είμαστε σε βατηρα, θέλουμε ένα όπλο που θα " καιει" καλά 7/10 φυσίγγια, ένα όπλο με περισσότερο κοντή Ατρακτο ενδεχομένως, με δυνατή περιφέρεια.
Το αν εμάς μας "κόβει " που λέμε, να Ρίχνουμε είναι άλλο θέμα και πάντα θέλει βελτίωση.

Το καλύτερο όπλο σε εμένα που ειμαι ασχετος δε θα δώσει τις δυνατότητες που έχει, όπως θα έκανε σε " εσένα " που είσαι καταρτισμενος πχ στο να ρίχνεις.
 
Από το βαθμό παραμόρφωσης ,θεωρώ.
Καλημέρες‼️
Πολύ σημαντικός ο βαθμός παραμόρφωσης.
Καθώς τα τελευταία σκάγια προσπερνάν τα μπροστινά, αν έχουμε πολλά παραμορφωμένα θα μένουν πίσω επιβραδύνοντας, όποτε θα μεγαλώνει και η ουρά.
Θα συγκρούονται με αλλα επίσης και θα τα παρεκτρεπουν και εκεινα.

Ότι βοηθάει στην σφαιρικοτητα των σκαγιων ενώ ταξιδεύουν μέσα στην κάννη επιδρά πολύ θετικα στην τουφεκια μας.

Το λέω γιατί συχνά διαβάζω για 1002 παράγοντες όπως τσοκ, μάζα Χ ταχύτητα, διάμετρος σκαγιου αλλά για την διαμόρφωση της κάννης ελάχιστα.

Καλησπέρα
 
Λευτέρη,
Δεν νομίζω ότι η Benelli δεν κατάφερε να αξιοποιήση λειτουργικά ένα μηχανισμό αδρανείας για ραβδωτά λόγω προβλημάτων λειτουργίας του συγκεκριμένου μηχανισμού.
Δεν γνωρίζω ποιοί είναι οι λόγοι που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μηχανισμό αερίων αντί αδρανείας, προσωπικά καλά έκανε, είναι πιο αξιόπιστος. (Ίσως για να χτυπήσει το BAR της browning που χαίρει μεγάλης εκτίμησης στους κυνηγετικούς κύκλους). Του εξωτερικού...βεβαίως-βεβαίως.
Εκείνο που ξέρω είναι ότι η H&K το κάνει με πρωτοφανή αξιοπιστία τα τελευταία 70 περίπου χρόνια, έστω και με ραβδωτή θαλάμη.
Νομίζω ότι στο μέλον θα δούμε περισσότερα όπλα από τη Benelli με μηχανισμό αερίων, που θα είναι εξ' ίσου κομψά εμφανισιακά, με τα σημερινά αδρανείας.
 
Να και κάτι σχετικό παίδες ...
https://modernfirearms.net/en/library-2/inertia-operated/

This begs the question – why has noone, including Benelli itself, made a successful inertia-operated rifle over the past 50 years? Since we do not have the right answer from Benelli, we can only speculate. The key reason may be that typical medium-power rifle cartridges (i.e. 308 Win) produce less recoil impulse than shotgun cartridges. Probably even more importantly, this impulse is spread over a shorter period of time. Muzzle velocity for most rifle cartridges is about twice that of shotgun cartridges. Higher acceleration of the rifle recoil would then result in a higher acceleration of the operating inertia mass, that in turn would require a more powerful operating spring, resulting in a faster and more violent opening action of the bolt group.
 
Πρώτη φορά ακούω ότι για να λειτουργήσει ένα λειόκανο αδράνειας χρειάζεται εναπομένουσα πίεση στην θαλάμη.
Να και κάτι καινούργιο.
Έχεις κάτι σχετικό να διαβάσω.
Βασίλη διαβασε προσεκτικά αυτό το κείμενο της bennelli που εσυ εβαλες. Γράφει καπου πως το σύστημα είναι αυτορυθμιζομενο, και πραγματικά σε μεγαλο βαθμο είναι επειδή οσο πιο ισχυρη η ανακρουση τοσο πιο πολυ επιταχύνει το όπλο προς τα πισω καθυστεροντας για καποια χιλιοστα του δευτερολέπτου την εκτίναξη προς τα πισω του κλείστρου και την απασφάλιση του . Ετσι τα αερια που κανουν την εξαγωγη και επαναταξη εχουν αρκετή πιεση αλλα οχι υπερβολική. Αν μονο η ορμη του κλείστρου έκανε ολη τη δουλειά θα λειτουργουσε μονο σε ενα περιορισμενο εύρος γομωσεων οπως τα ελατηριου, χωρις καμια <αυτορύθμιση>.
 
Βασίλη διαβασε προσεκτικά αυτό το κείμενο της bennelli που εσυ εβαλες. Γράφει καπου πως το σύστημα είναι αυτορυθμιζομενο, και πραγματικά σε μεγαλο βαθμο είναι επειδή οσο πιο ισχυρη η ανακρουση τοσο πιο πολυ επιταχύνει το όπλο προς τα πισω καθυστεροντας για καποια χιλιοστα του δευτερολέπτου την εκτίναξη προς τα πισω του κλείστρου και την απασφάλιση του . Ετσι τα αερια που κανουν την εξαγωγη και επαναταξη εχουν αρκετή πιεση αλλα οχι υπερβολική. Αν μονο η ορμη του κλείστρου έκανε ολη τη δουλειά θα λειτουργουσε μονο σε ενα περιορισμενο εύρος γομωσεων οπως τα ελατηριου, χωρις καμια <αυτορύθμιση>.
Λευτέρη, το κείμενο ήταν τυχαίο (τώρα το βρήκα) και απλά κάνει υποθέσεις ...
Δεν γράφει πουθενά για αέρια ...
Αυτό που λες εσύ (τα αερια που κανουν την εξαγωγη και επαναταξη) το υποθέτεις ή το έχεις διαβάσει κάπου ?

ps
Για τους γενναίους το excelάκι ... αλλάζετε τα κίτρινα και κοιτάτε τα πράσινα.
Αν βρείτε κανένα λάθος το διορθώνουμε
 

Attachments

Να και κάτι σχετικό παίδες ...
https://modernfirearms.net/en/library-2/inertia-operated/

This begs the question – why has noone, including Benelli itself, made a successful inertia-operated rifle over the past 50 years? Since we do not have the right answer from Benelli, we can only speculate. The key reason may be that typical medium-power rifle cartridges (i.e. 308 Win) produce less recoil impulse than shotgun cartridges. Probably even more importantly, this impulse is spread over a shorter period of time. Muzzle velocity for most rifle cartridges is about twice that of shotgun cartridges. Higher acceleration of the rifle recoil would then result in a higher acceleration of the operating inertia mass, that in turn would require a more powerful operating spring, resulting in a faster and more violent opening action of the bolt group.
Βασίλη και αυτος ο αρθρογράφος οπως εσυ ( οχι πως αδυνατειτε ), δεν έχει κατανοήσει πληρως την συνολική λειτουργία του μηχανισμού. Ενω λέει (σωστό), πως σε ραβδωτα θα εχουμε ευκολότερη συμπίεση του ελατηριου θεωρει οπως εσυ πως η αποσυμπίεση του ελατηριου ολοκληρωνει τον κυκλο αναγομωσης, και γι'αυτό τον λογο σε μεσαία διαμετρηματα ( που εχουν ενέργεια ανακρουσης μικρότερη του 12αριου), δεν θα λειτουργήσει, παραβλέποντας τα 28αρια ή 20αρια αδράνειας .Λευτερη το γνωρίζω είναι ο μηχανισμός του G3. Προσπαθώ να είμαι λακωνικος αλλα δεν είναι ευκολο γι'αυτό δεν τον ανεφερα . Αυτος ο μηχανισμός είναι επίσης αδράνειας , δεν έχει σχεδιαστικά καμια σχέση με της bennelli. Δεν συμπιεζει κανενα ελατήριο αλλα εκμεταλλεύεται την αδράνεια ατσαλινων σφαιριδιων για να κλειδώσει και την αποτομη πτωση των πιεσεων στην κανη μετα την εξοδο του βλήματος για να ξεκλειδώσει. Και αυτος ο μηχανισμός αφου ξεκλειδώσει το κλειστρο χρησιμοποιεί την πίεση των αεριων για να ολοκληρωθεί ο κυκλος .
 
Λευτέρη σε ξαναρωτάω, γιατί το θέμα με ενδιαφέρει.
Είναι δική σου υπόθεση αυτή (ότι δηλαδή για να κάνει επαναφορά ένα λειόκανο αδράνειας απαιτείται πίεση στην κάνη) ή το έχεις διαβάσει κάπου ?
Επισύναψε το κείμενο ή δώσε link.
Ίσως να κάνω εγώ λάθος ... ίσως όχι. Σίγουρα δεν τα ξέρω όλα ...

Το video αυτό το έχω ξαναποστάρει.
Δες την κίνηση του καπνού όταν μπορεί να διαφύγει.
Σου φαίνεται να υπάρχει πίεση στην κάνη ?

 
Βασίλη και αυτος ο αρθρογράφος οπως εσυ ( οχι πως αδυνατειτε ), δεν έχει κατανοήσει πληρως την συνολική λειτουργία του μηχανισμού. Ενω λέει (σωστό), πως σε ραβδωτα θα εχουμε ευκολότερη συμπίεση του ελατηριου θεωρει οπως εσυ πως η αποσυμπίεση του ελατηριου ολοκληρωνει τον κυκλο αναγομωσης, και γι'αυτό τον λογο σε μεσαία διαμετρηματα ( που εχουν ενέργεια ανακρουσης μικρότερη του 12αριου), δεν θα λειτουργήσει, παραβλέποντας τα 28αρια ή 20αρια αδράνειας .Λευτερη το γνωρίζω είναι ο μηχανισμός του G3. Προσπαθώ να είμαι λακωνικος αλλα δεν είναι ευκολο γι'αυτό δεν τον ανεφερα . Αυτος ο μηχανισμός είναι επίσης αδράνειας , δεν έχει σχεδιαστικά καμια σχέση με της bennelli. Δεν συμπιεζει κανενα ελατήριο αλλα εκμεταλλεύεται την αδράνεια ατσαλινων σφαιριδιων για να κλειδώσει και την αποτομη πτωση των πιεσεων στην κανη μετα την εξοδο του βλήματος για να ξεκλειδώσει. Και αυτος ο μηχανισμός αφου ξεκλειδώσει το κλειστρο χρησιμοποιεί την πίεση των αεριων για να ολοκληρωθεί ο κυκλος .
Δεν είναι η πίεση των αερίων που σπρώχνει τον κάλυκα και το κλείστρο πίσω αλλά η δύναμη αυτών. Ακριβώς όπως όταν σπρώχνουμε κάποιον και ενω δεν έχουμε επαφή αυτός συνεχίζει να οπισθοχωρεί. Αν λέω αν είχαμε μία μπετοβεργα και χτυπούσαμε με δύναμη το κλείστρο το G3 μέσα από την κάνη με την δύναμη μιας έκρηξης - πυροδότησης φυσιγγίου θα είχαμε την ίδια κίνηση στο κλείστρο.
 
Πολύ σημαντικός ο βαθμός παραμόρφωσης.
Καθώς τα τελευταία σκάγια προσπερνάν τα μπροστινά, αν έχουμε πολλά παραμορφωμένα θα μένουν πίσω επιβραδύνοντας, όποτε θα μεγαλώνει και η ουρά.
Θα συγκρούονται με αλλα επίσης και θα τα παρεκτρεπουν και εκεινα.

Ότι βοηθάει στην σφαιρικοτητα των σκαγιων ενώ ταξιδεύουν μέσα στην κάννη επιδρά πολύ θετικα στην τουφεκια μας.

Το λέω γιατί συχνά διαβάζω για 1002 παράγοντες όπως τσοκ, μάζα Χ ταχύτητα, διάμετρος σκαγιου αλλά για την διαμόρφωση της κάννης ελάχιστα.

Καλησπέρα
Τα μεσαία....τα πρώτα πάνε πίσω κ τα κάτω πιο πίσω...
 
Απο οτι διαβάζω εχετε περισσοτερες γνωσεις κάποιοι από μένα τουλαχιστον ειλικρινά.Σας γράφω για να βοηθήσω όταν έφτιαξα κωνο στη σεντρο σε καποια φυσιγγια μου εκανε θέμα επαναφοράς πως εξηγείται?
 
Φανη σίγουρα η κίνηση του κλείστρου δεν σταματάει στο ξεκλείδωμα , συνεχίζει να κινείται , χωρίς όμως την ώθηση ( βοήθεια ή συνδρομη) απο τα αερια δεν θα λειτουργουσε , παρα μονο εντελώς περιστασιακα . Βασίλη δυστυχώς δεν εχω κατι σχετικό. Ειχα και εγω την δικη σου εντύπωση μεχρι που διαβασα σε ενα ιταλικό περιοδικό γυρω στο 1985 άρθρο του ίδιου του Civolani ου εξηγούσε τις φάσεις λειτουργίας του μηχανισμού.
 
Back
Top