Συμφωνώ για την συμπεριφορά του raptor.το εχει ενας φιλος...
απλα οτι καλυτερο για κατσικοδρομο...
η αναρτηση ειναι ολα τα λευτα ..
εγω εχω το ρειτζερ...
η διαφορα στην αναρτιση το ραπτορ απλα δεν πεζετε πηγεναμε σε κακο χοματοδρομο με 50 χιλιομετρα και ημασταν σχεδον ακουνιτοι μεσα
μηλαω για το προιγουμενο μοντελο
απλα για μενα ειναι μια μοδα που ειρθε και την εκμεταλεβοντε......Συμφωνώ για την συμπεριφορά του raptor.
Τα έχω καβαλήσει καθώς κ το f 150 αλλά..
Εκτός από το σήμα κ το τεκμήριο τα οποία εκμεταλεύονται κ τα πουλάνε 70.000!!!!! δεν με εντυπωσιάζουν σε αυτα τα λ7 ούτε η fox ούτε τα πιεσμενα μοτέρ τους..
Το απλό 3.2 ίσως το έπαιρνα.
Το f150 του γνωστού μου κάρφωσε μοτέρ...
Και μήν ξεχνιόμαστε.
Αμάξι με καρότσα είναι..μήν τρελαθούμε..
Ακου 70.000...τι λένε ρε..
-20.000 πουλάνε τα ελαφρώς μεταχ cayenee πετρέλαια με αρχική 100+.
Οποιος δεν μπορεί να καλύψει 15-20000 χιλ τεκμήριο κ δίνει 70χιλ κάτι παίζει.
Αυτό πιστεύω εκμεταλεύονται.
Αλλοι χώνουν 10.000 και κάνουν μετατροπή τα απλά σε ράπτορ....
Μιλάμε για τρέλα..
Η καρότσα ..καρότσα παραμένει...
Γνώμη μου πάντα.
Φίλε Ηλία οι κατσικόδρομοι είναι η δουλειά του, για αυτά έχει κατασκευαστεί. Η υπογραφή "ford performance" δεν υπάρχει τυχαίως στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (υπάρχει μόνο σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα της εταιρείας και κυρίως τα αγωνιστικά - εκτός δρόμου).Το πήρε ένας εδώ φετος αλλά αυτός δεν ξέρει τη έχει είναι και κυνηγός πανό από 50 δεν πάει στον δρόμο….ηλικία 70 χρονον .. για μένα αυτά είναι μόνο για φιγούρα που να το πάρεις σε κατσικόδρομους αυτο
αν εισαι αγροτης ειδικου καθεστοτος δικαιουσαι αγροτικο δεν πληρωνεις ογα βγαζεις μητρωο αγροτων και ολα τα εξοδα του αυτοκινητου περνανε στα εξοδα ετσι πηρα το μιτσουμπιση αρκει να υπαρχει ε9 και δηλωση ΟΣΔΕΈχει αλλάξει ο νόμος το τελευταίο διάστημα.Νομιζω,υπό προϋποθέσεις,βγαίνει με άδεια αγροτικού,ακόμα κι αν δεν υπάρχει ιδιοκτήτη περιουσία (αγροτική)...
πας παντου στην Ελλαδα εκτος αθηνα και θεσαλονικη το γραφει η αδειαΕγώ θα έπαιρνα το καινούριο Isuzu D-max πάντως. Έχει κιτ που αφαιρούνται οι σούστες στον πίσω άξονα και γίνεται κανονικό SUV με αντίστοιχη συμπεριφορά εντός δρόμου. Μείωνεται βέβαια το βάρος φόρτωσης αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα δικά σου.
Είναι 1900 κυβικά 163 ίπποι οπότε ακόμη και σαν IX να το πάρεις χλυτώνεις φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
Αν το πάρεις σαν αγροτικό έχει περιορισμούς στην κίνηση απο νομό σε νομό. Δεν μπορεί να μετακινηθεί παρα μόνο στον νομό που έχεις δηλώσει την αγροτική σου περιουσία. Διαφορετικά πρέπει να έχεις κάποιο δελτίο μεταφοράς των γεωργικών προιόντων σου ή κάτι τέτοιο. Από τιμή πάντως ξεφεύγει και αυτό.
Αυτό που λες ισχύει λόγο ρύπων diesel. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι (απίθανο το βλέπω) από το 2011 που αγοράσαμε το isuzu dmax στην οικογένεια αλλά τα αγροτικά οχήματα θεωρούνται επαγγελματικά οχήματα και δηλώνουν έδρα και δεν μπορούν να μετακινηθούν εκτός νομού παρα μόνο υπο προυποθέσεις όπως πχ. επίδειξη Ε9 ότι έχεις αγροτική περιουσία εκτός νομού , ότι πάς λαική κλπ. Έχει και άλλους πολλούς περιορισμούς όπως τα άτομα που επιτρέπονται να μπουν μέσα, η καρότσα δεν μπορει να καλυφθεί με ψιλό κάλυμα ώστε να γίνει όπως τα suv παρα μόνο με ειδική άδεια και άλλα πολλά που δεν τα θυμάμαι. Δεν είναι τόσο απλό να αγοράσεις αγροτικό και δεν ξέρω αν αξίζει από την στιγμή που μπορείς να το αγοράσεις σαν ΙΧ.πας παντου στην Ελλαδα εκτος αθηνα και θεσαλονικη το γραφει η αδεια
εγω το μιτσουμπισι το πηρα το2021 αγροτης ειδικου καθεστωτος παλια ειχε το βιβλιαρακι που εγραφες τωρα δεν εχει βιβλιαρακι εχεις δικιο για τους ριπους σε αθηνα θεσαλονικη αλλα να το αγορασεις σαν ιχ τα τελη για 2500κυβικα ποσο ειναι αγροτικο ειναι 105ευρωΑυτό που λες ισχύει λόγο ρύπων diesel. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι (απίθανο το βλέπω) από το 2011 που αγοράσαμε το isuzu dmax στην οικογένεια αλλά τα αγροτικά οχήματα θεωρούνται επαγγελματικά οχήματα και δηλώνουν έδρα και δεν μπορούν να μετακινηθούν εκτός νομού παρα μόνο υπο προυποθέσεις όπως πχ. επίδειξη Ε9 ότι έχεις αγροτική περιουσία εκτός νομού , ότι πάς λαική κλπ. Έχει και άλλους πολλούς περιορισμούς όπως τα άτομα που επιτρέπονται να μπουν μέσα, η καρότσα δεν μπορει να καλυφθεί με ψιλό κάλυμα ώστε να γίνει όπως τα suv παρα μόνο με ειδική άδεια και άλλα πολλά που δεν τα θυμάμαι. Δεν είναι τόσο απλό να αγοράσεις αγροτικό και δεν ξέρω αν αξίζει από την στιγμή που μπορείς να το αγοράσεις σαν ΙΧ.
για το κουβουκλειο επιτρεπεται αυτο που ειναι μεχρι τα παραπετια της καροτσας και να ειναι πολυαστεραςΑυτό που λες ισχύει λόγο ρύπων diesel. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι (απίθανο το βλέπω) από το 2011 που αγοράσαμε το isuzu dmax στην οικογένεια αλλά τα αγροτικά οχήματα θεωρούνται επαγγελματικά οχήματα και δηλώνουν έδρα και δεν μπορούν να μετακινηθούν εκτός νομού παρα μόνο υπο προυποθέσεις όπως πχ. επίδειξη Ε9 ότι έχεις αγροτική περιουσία εκτός νομού , ότι πάς λαική κλπ. Έχει και άλλους πολλούς περιορισμούς όπως τα άτομα που επιτρέπονται να μπουν μέσα, η καρότσα δεν μπορει να καλυφθεί με ψιλό κάλυμα ώστε να γίνει όπως τα suv παρα μόνο με ειδική άδεια και άλλα πολλά που δεν τα θυμάμαι. Δεν είναι τόσο απλό να αγοράσεις αγροτικό και δεν ξέρω αν αξίζει από την στιγμή που μπορείς να το αγοράσεις σαν ΙΧ.
Θα μπορούσε να έχει άδεια κυκλοφορίας ένα όχημα στην Ελλάδα με αυτή τη βαφή παραλλαγή η επιτρέπεται να το κάνεις εκ των υστέρων;;;
Το φορτώνεις καρπούζια και πας λαϊκή
Θα μπορούσε να έχει άδεια κυκλοφορίας ένα όχημα στην Ελλάδα με αυτή τη βαφή παραλλαγή η επιτρέπεται να το κάνεις εκ των υστέρων;;;
Θα μπορούσε να έχει άδεια κυκλοφορίας ένα όχημα στην Ελλάδα με αυτή τη βαφή παραλλαγή η επιτρέπεται να το κάνεις εκ των υστέρων;;;
Χαιρετώ την παρέα..2 χρονιές πήγαινα με το αγροτικό στο κυνήγι αλλά λόγο ανάγκης αγοράς 2ου ιχ πουλήθηκε..Πλέον είμαι με ιχ και θέλω να μάθω όσοι έχετε σκύλο πως τον μεταφέρεται με ιχ.. Μιλάμε πάντα για sedan ή hatchback αυτοκίνητα και όχι 4χ4 τύπου jimny κλπ. Έχω σκυλόκουτο το οποίο έβαζα στην καρότσα πρίν. Παρόμοιο με αυτό είναι.
View attachment 77530