Aδυναμο μαρκετινγκ στην εποχη του.διαδικτυου? Ποσα μοντελα οπλων βγαινουν και ξερουμε δοκιμες παρουσιασεις πριν καν ερθουν στην ελλαδα? Το προβλημα πιστευω σε αυτην την κατηγορια οπλων ειναι καθαρα το οικονομικο κομματι Θα δου φερω παραδειγμα σε κατι πολυ φθηνο σε σχεση με ενα οπλο.τα τσοκ εδω ντιλερ γνωστης εταιριας τσοκ τα πουλαει στην ελλαδα 40% πανω απο την τιμη καταλογου της κατασκευαστριας εταιριας ,που υποτιθεται οτι τα παιρνει χονδρικη κιολαςΑδύναμο-ανύπαρκτο μάρκετινγκ είναι το γιατί.