Φυσίγγια για τρυγόνι

Οι Αμερικάνοι βγάζουν τα ίδια φυσίγγια από Μεξικό μέχρι Αλάσκα, όχι από Κρήτη μέχρι Έβρο ;)
Δεν ξέρω τι κάνουν οι Αμερικάνοι ούτε μπορώ να έχω άποψη για τ φυσίγγια τους. Βγάζοντας στην άκρη τα μονόβολα και τα δράμια, θεωρείς ότι μπορεί να γίνει αυτό που περιγράφω παραπάνω; Ούτε τα 100 διαφορετικά φυσίγγια είναι καλά αλλά ούτε και το 1 μπορεί να σε καλύψει επαρκώς. Εγώ αυτό πιστεύω και έχω δει με την εμπειρία μου.
 
Δεν ξέρω τι κάνουν οι Αμερικάνοι ούτε μπορώ να έχω άποψη για τ φυσίγγια τους. Βγάζοντας στην άκρη τα μονόβολα και τα δράμια, θεωρείς ότι μπορεί να γίνει αυτό που περιγράφω παραπάνω; Ούτε τα 100 διαφορετικά φυσίγγια είναι καλά αλλά ούτε και το 1 μπορεί να σε καλύψει επαρκώς. Εγώ αυτό πιστεύω και έχω δει με την εμπειρία μου.
Δεν είναι λύση όμως και να αλλάζεις κάθε πέντε λεπτά φυσίγγια υπάρχουν καλά φυσίγγια για την έναρξη που μπορείς να τα ρίξεις όλες τις μέρες αλλάζοντας απλά το νούμερο των σκαγιων
 
Δεν είναι λύση όμως και να αλλάζεις κάθε πέντε λεπτά φυσίγγια υπάρχουν καλά φυσίγγια για την έναρξη που μπορείς να τα ρίξεις όλες τις μέρες αλλάζοντας απλά το νούμερο των σκαγιων
Συμφωνώ Νίκο ότι δεν είναι λύση αυτή.
 
Λάμπη σε παρακαλώ κάνε μια δοκιμή.

Βάρα ένα βιβλίο σε ξηρό καιρό και άλλη μέρα γύρνα το από την ανάποδη και βάρα με το ίδιο φυσίγγι από το ίδιο κουτί σε υγρασία φουλ.
Αφαίρεσε τα εξώφυλλα !!!

Θερμοκρασίες να είναι περίπου ίδιες.
Ετσι να μου φύγει η απορία.

Το φυσίγγι να είναι τέτοιο που να δουλεύει με ξηρασία αλλά να τα φτύνει στην υγρασία.

Εκτός αν το έχεις κάνει, οπότε πες μου διαφορά σε διάτρηση.
Xιλιοειπωμένα Βασίλη .
45 χρόνια κρατάμε ντουφέκι καί νομίζω κ ελπίζω ότι έχουμε αίσθηση του τί συμβαίνει .
Αν κλαμπανίσω το γνωρίζω καί μάλιστα πού πήγαν οι ντουφεκιές μου καί γιατί .
Όπως απότομη -κακή επώμιση , σταμάτημα της κίνησης την στιγμή που πατώ ή τέλος
σήκωμα του κεφαλιού απο το κοντάκι κλπ .
Επίσης καταλαμβαίνω ένα φυσίγγι αν ''τραβά'' αν όχι απο το πρώτο πουλί σίγουρα στο δεύτερο .
κατι αλλο θα εκαναν για να μην δουλευε το speed!
Αν εννοείς τουφεκαλεύρηδες ναί ίσως . Σκέτη κατάρα για τα πουλιά .o_O
 
Απόσταση να υποθέσω μικρή, όπλο ;
Σκληρά σκάγια, μικρή απόσταση, μεγάλη ταχύτητα = διαμπερή => ζωντανά αν δεν πληγεί ζωτικό όργανο.

Τα αίματα, το έχουμε πει πολλές φορές, είναι απόρροια του ότι το θήραμα παραμένει ζωντανό, η καρδιά δουλεύει και προφανώς από τις πληγές βγαίνει αίμα.

Τα σκάγια είναι κρύα, δεν καυτηριάζουν την πληγή. :)
Όχι οι αποστάσεις σε καμία περίπτωση δεν ήταν μικρές.Κυνηγαω γενικά την μακρινή ντουφέκια μιας και το όπλο μου είναι στημένο για τέτοιου είδους βολές .οι βολές ήταν όλες γύρω στα 30-35 μέτρα με kicks .25.Ισως το 7 λόγω αποστάσεων να δουλεύει καλύτερα δεν ξέρω ....
 
Όχι οι αποστάσεις σε καμία περίπτωση δεν ήταν μικρές.Κυνηγαω γενικά την μακρινή ντουφέκια μιας και το όπλο μου είναι στημένο για τέτοιου είδους βολές .οι βολές ήταν όλες γύρω στα 30-35 μέτρα με kicks .25.Ισως το 7 λόγω αποστάσεων να δουλεύει καλύτερα δεν ξέρω ....
Το ότι βρήκες 5 σκάγια πάνω σε κάθε πουλί δεν σημαίνει κάτι.Αν είχες 9αρια θα είχες παραπάνω.Η σωστή διάμετρος σκαγιου για αυτές τις αποστάσεις θα φέρει αποτέλεσμα γιατί διατήρει την ενέργεια που θες.
 
Δεν ξέρω τι κάνουν οι Αμερικάνοι ούτε μπορώ να έχω άποψη για τ φυσίγγια τους. Βγάζοντας στην άκρη τα μονόβολα και τα δράμια, θεωρείς ότι μπορεί να γίνει αυτό που περιγράφω παραπάνω; Ούτε τα 100 διαφορετικά φυσίγγια είναι καλά αλλά ούτε και το 1 μπορεί να σε καλύψει επαρκώς. Εγώ αυτό πιστεύω και έχω δει με την εμπειρία μου.
Αν μιλάς για την υγρασία και μόνο για αυτή αυτό που πιστεύω, έχω δει και γράφεται σε όλη την διεθνή βιβλιογραφία είναι ότι δεν επηρρεάζει.
Αν δεν το έλεγαν άτομα που εμπιστεύομαι δεν θα το πίστευα ποτέ.
Εφόσον το λένε όμως θέλω να το δω με νούμερα.
Δυστυχώς δεν μένω σε νησί για να κάνω εγώ την δοκιμή που προανέφερα.

Δεν υπάρχουν μαγικά στην τελική βλητική.
Κατανομή, τελική ταχύτητα σκαγιών, σκληρότητα σκαγιών και νούμερο σκαγιών είναι τα μόνα που μετράνε.
 
Αν μιλάς για την υγρασία και μόνο για αυτή αυτό που πιστεύω, έχω δει και γράφεται σε όλη την διεθνή βιβλιογραφία είναι ότι δεν επηρρεάζει.
Αν δεν το έλεγαν άτομα που εμπιστεύομαι δεν θα το πίστευα ποτέ.
Εφόσον το λένε όμως θέλω να το δω με νούμερα.
Δυστυχώς δεν μένω σε νησί για να κάνω εγώ την δοκιμή που προανέφερα.

Δεν υπάρχουν μαγικά στην τελική βλητική.
Κατανομή, τελική ταχύτητα σκαγιών, σκληρότητα σκαγιών και νούμερο σκαγιών είναι τα μόνα που μετράνε.
H υγρασία φίλε σκοτώνει τα φυσίγγια μένω σε νησί και από τις 4 το απόγευμα το χειμώνα είναι σαν να έχει βρέξει εκεί ξεχωρίζουν τα φυσίγγια σκέψου το και απλά τα σκάγια έχουν δυσκολότερο έργο οταν πρέπει να διαπερασουν και την υγρασία μέχρι το στόχο
 
Δεν το πιστεύω φίλε Βασίλη αυτό.
Ας το αναλύσουμε τότε ...

Με την υγρασία η σκληρότητα των σκαγιών, η αρχική τους ταχύτητα, οι παραμορφώσεις των σκαγιών, το νούμερό τους δεν αλλάζουν.
Άρα αυτό που είναι πιθανό να αλλάζει είναι η τελική ταχύτητα λόγω φρεναρίσματος από τον "υγρό" αέρα.
Ψάξτο, κανένας δεν το ισχυρίζεται αυτό, ίσα ίσα λένε ότι όσο αυξάνει η υγρασία οι τελικές αυξάνονται ελάχιστα διότι ο "υγρός" αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα από τον ξηρό στην ίδια θερμοκρασία.
Πάντα για την ίδια θερμοκρασία και υψόμετρο !!!
Μιλάμε για υγρασία πάντα, όχι βαριά ομίχλη ή πυκνή βροχή.


Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι η πυρίτιδα κλεισμένη μέσα στο φυσίγγι καίγεται διαφορετικά σε συνθήκες υψηλής εξωτερικής υγρασίας και αποδίδει μικρότερες αρχικές πάλι είναι εύκολο να αποδειχθεί με εναν ταχογράφο.
Προσοχή, η υγρασία δεν πρέπει να φτάσει στην πυρίτιδα.
Αν έχεις βρεγμένους χάρτινους κάλυκες, αυτό είναι άλλο πράγμα.

2 δοκιμές είναι ... ας τις κάνει κάποιος να τελειώνουμε με την υγρασία. :)
 
H υγρασία φίλε σκοτώνει τα φυσίγγια μένω σε νησί και από τις 4 το απόγευμα το χειμώνα είναι σαν να έχει βρέξει εκεί ξεχωρίζουν τα φυσίγγια σκέψου το και απλά τα σκάγια έχουν δυσκολότερο έργο οταν πρέπει να διαπερασουν και την υγρασία μέχρι το στόχο
Νίκο στην υγρασία η ατμόσφαιρα είναι πιο αραιή. Θεωρώ ότι επηρεάζεται η πυρίτιδα σε αυτές τις συνθήκες και κατ επέκταση η απόδοση του φυσιγγιου
 
Ας το αναλύσουμε τότε ...

Με την υγρασία η σκληρότητα των σκαγιών, η αρχική τους ταχύτητα, οι παραμορφώσεις των σκαγιών, το νούμερό τους δεν αλλάζουν.
Άρα αυτό που είναι πιθανό να αλλάζει είναι η τελική ταχύτητα λόγω φρεναρίσματος από τον "υγρό" αέρα.
Ψάξτο, κανένας δεν το ισχυρίζεται αυτό, ίσα ίσα λένε ότι όσο αυξάνει η υγρασία οι τελικές αυξάνονται ελάχιστα διότι ο "υγρός" αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα από τον ξηρό στην ίδια θερμοκρασία.
Πάντα για την ίδια θερμοκρασία και υψόμετρο !!!
Μιλάμε για υγρασία πάντα, όχι βαριά ομίχλη ή πυκνή βροχή.


Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι η πυρίτιδα κλεισμένη μέσα στο φυσίγγι καίγεται διαφορετικά σε συνθήκες υψηλής εξωτερικής υγρασίας και αποδίδει μικρότερες αρχικές πάλι είναι εύκολο να αποδειχθεί με εναν ταχογράφο.

2 δοκιμές είναι ... ας τις κάνει κάποιος να τελειώνουμε με την υγρασία. :)
Εμάς μας αρέσει η υγρασία στις γυναίκες
 
H υγρασία φίλε σκοτώνει τα φυσίγγια μένω σε νησί και από τις 4 το απόγευμα το χειμώνα είναι σαν να έχει βρέξει εκεί ξεχωρίζουν τα φυσίγγια σκέψου το και απλά τα σκάγια έχουν δυσκολότερο έργο οταν πρέπει να διαπερασουν και την υγρασία μέχρι το στόχο
Δεν μένω σε νησί.
Κάνε την δοκιμή με το βιβλίο και εσύ.

Τα σκάγια έχουν ελάχιστα ευκολότερο έργο, εκτός αν μιλάμε για ομίχλη ή πυκνή βροχή.

Ταχογράφο έχεις, να δούμε διαφορές στην αρχική ;

Υπάρχουν 3 μόνο περιπτώσεις.
1. Η αρχική ταχύτητα να είναι μικρότερη με την υγρασία.
2. Η τελική ταχύτητα να είναι μικρότερη με την υγρασία.
3. Να ισχύει το πρώτο και το δεύτερο μαζί.
ή κάτι άλλο που μου διαφεύγει ...

Με 2 εύκολα πειράματα θα δούμε τι από τα 2 ισχύει και ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ.

Ωχχχ θα με βρίσει ο Ηλίας αχαχαχα
 
Δεν μένω σε νησί.
Κάνε την δοκιμή με το βιβλίο και εσύ.

Τα σκάγια έχουν ελάχιστα ευκολότερο έργο, εκτός αν μιλάμε για ομίχλη ή πυκνή βροχή.

Ταχογράφο έχεις, να δούμε διαφορές στην αρχική ;

Υπάρχουν 3 μόνο περιπτώσεις.
1. Η αρχική ταχύτητα να είναι μικρότερη με την υγρασία.
2. Η τελική ταχύτητα να είναι μικρότερη με την υγρασία.
3. Να ισχύει το πρώτο και το δεύτερο μαζί.
ή κάτι άλλο που μου διαφεύγει ...

Με 2 εύκολα πειράματα θα δούμε τι από τα 2 ισχύει και ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ.

Ωχχχ θα με βρίσει ο Ηλίας αχαχαχα
Ναι πέφτουν οι ταχύτητες γιατί η ατμόσφαιρα είναι πιο πυκνή για αυτό στην έναρξη δεν χρειαζόμαστε τόσο ζωηρά φυσίγγια νομίζω είναι απλό δεν είναι πυρηνική επιστήμη
 
Τα σκάγια είναι κρύα, δεν καυτηριάζουν την πληγή. :)
Για αυτό είσαι σίγουρος αγαπητέ;
Ρωτάω γιατί στο σκοπευτήριο στο ΚΕΒΟΠ σε βολή με 308 μπροστά στα μάτια μου πήρε φωτιά ένας θάμνος δίπλα από εκεί που έπεσε το βλήμα. Ο στόχος ήταν χάρτινος δεν ήταν μεταλλικός. Όλα σταμάτησαν και ανέβηκαν με τα τζιπ οι υπεύθυνοι με τον πυροσβεστήρα και την έσβησαν αμέσως. Επίσης, πολλές φορές μέσα στο καλοκαίρι κλείνει το ΚΕΒΟΠ λόγω κινδύνου πυρκαγιάς από τη σκοποβολή.
 
Το μόνο που βγάζει νόημα για εμένα είναι ότι η υγρασία εισχωρεί πάρα πολύ αργά στον χώρο του κυαθίου, διαπερνά με κάποιο τρόπο την φούστα και φτάνει τελικά στην πυρίτιδα.
Τότε ναι. Υπάρχει μείωση απόδοσης.
Αλλά έτσι, υπάρχει και θέμα αποθήκευσης.
 
Back
Top